Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Lola weet je zeker dat je ze niet verkeerd begrepen hebt? De eerste afspraak is juist met 10 weken al normaal en ik moest de afspraak zo vroeg mogelijk maken (met 5.6 al gedaan)..



Hier morgen deel 1 van de combinatie test en ik ben dan als het goed is 10.2
Appletree: de nekplooimeting is altijd tussen 11 en 14 weken. Daarvoor kan het niet. Ik vermoed dat je deel 1 alleen een bloedonderzoek is. En dat je later een echo krijgt nog.



Maar misschien gaat het toch overal net wat anders.



Ik begin wel wat meer energie te krijgen en zeker minder misselijk. De symptomen nemen wel af, maar soms zijn ze ineens keihard terug. Heb er wel alle vertrouwen in dat het tweede trimester makkelijker gaat worden. Verder met name zin in slagroomsoesjes en slagroomtaart
Appeltree: of bedoelde je de termijn echo tegen Lola? Ik heb zelf ook de termijn echo gehad met 10 weken (lange tijd wachten!!).



Vrijdag ben ik 12 weken en heb ik de nekplooimeting. Kan niet wachten om weer een echo te krijgen om te zien of alles nog steeds goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 9+4 maar donderdags pas termijn echo.

Ja ik heb het echt goed begrepen want zh wou niet eerder nekplooi meting inplannen.... tig afspraken meegekregen naar die kreeg ik niet mee.
ik moet nog wachten tot 2/2 dan is de afspraak voor combitest en nekplooimeting.

Bij ons doen ze dat in 1 keer...

Ben dan 12 weken en 6 dagen.



Rosings, Wij vertelden het al aan ouders, grootouders broers en zussen (en op het grote familiefeest met tantes en nonkels en neven en nichten van mijn moeder haar kant is het ook gezegd geweest, maar zelf waren we niet aanwezig wegens aanwezigheid van kind met waterpokken, waar mijn ouders niet zeker van wisten of ik dat had als kind- geen risico genomen dus)

Iedereen blij en enthousiast.

En door mijn bloedverlies vorige donderdag weten ze nu op het werk (waar ik interim doe tot eind deze week) ook dat ik zwanger ben.

Na de echo van 2/2 -als alles goed zit- zullen we het nieuws dan ook met vrienden delen, dan weet iedereen het
Wij zijn begonnen met meer mensen vertellen, ze reageren allemaal heel enthousiast en leuk



We willen het graag zoveel mogelijk mensen face 2 face zeggen maar tegelijkertijd wil ik dat iedereen het nu weet. Haha
Alle reacties Link kopieren
Combinatie test: Wat gek dat dat zo verschilt bij iedereen, hier is de eerste afspraak de termijn echo en bloed prikken. Bloed prikken willen ze echt in week 10 doen.. De 2e afspraak is dan de nekplooi en gelijk ook de uitslag en die willen ze perse in week 12. De kan je al heel vroeg maken, zou zelfs al kunnen voor je een echo gehad heb en dan passen ze hem eventueel aan als blijkt dat je de ud fout had. Zelfs toen ik de afspraak maakte kon de eerste afspraak al niet meer op een gunstig tijdstip.



Vertellen Hier weet nog steeds alleen mijn beste vriendin het, schoonouders willen we het dit weekend vertellen omdat we dan vandaag de echo hebben gehad. Daarna bepaalde mensen (familie en vrienden) persoonlijk voor zover dat lukt. Als we de uitslag van de combinatie test hebben gaat het over de app door middel van een foto naar wie het nog niet weet, zeker familie verteld veel door en ik wil het graag zelf delen. Ik kan van oma niet verwachten dat ze onthoudt dat ze het niet mag zeggen en de tantes (zussen van elkaar) gaan elkaar met betekenis volle blikken aankijken net zo lang tot ze het allemaal weten, of over de telefoon 1: 'ik weet iets dat jij niet weet' 2: 'oeh wat zou het zijn' 1: '3 weet het ook die wist het natuurlijk als eerste...' net zo lang tot de ander dondersgoed weet wat er aan de hand is. Ik hoor het ze zo doen
Alle reacties Link kopieren
Spannend appeltree hoe laat heb je de echo?

Ik heb weinig uitleg gehad over de combinatietest.... weet dat je moet bloedprikken tussen de 9+1 en 13+1 en dat je dan ook ergens de echo krijgt voor nekplooimeting
Klinkt als een gezellige familie appletree
Alle reacties Link kopieren
Grrrr!!! Vriend had vandaag vrij, maar het gaat mis op werk en is hij alsnog daar heen.. Dus niks niet een dag samen om een keer iets zonder kind te doen (gaat altijd naar het kdv vandaag) en niet samen naar de echo. Hij is weer pas om 21:30 thuis en ik ben nogsteeda nerveus voor de echo.



De afspraak is om kwart voor 2 en het is zeker een hele leuke familie! De liefste schoonfamilie die ik me had kunnen wensen. Ik weet ook zeker dat ze het allemaal heel leuk gaan vinden dat er nog een kleintje bij komt in de familie.
Kan hij niet eventjes afkomen? Mijn vriend heeft vorige donderdag ook speciaal afgekomen voor de echo die ik kreeg na bloedverlies...

Of is het te ver?

Jammer voor je...

Succes alleszins met de echo!
Alle reacties Link kopieren
balen zeg appletree



ik moet morgen ook helaas alleen naar de echo
Alle reacties Link kopieren
Het is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug van werk naar huis, minimaal want dat is zonder vertraging en met de goede aansluitingen. We gaan verhuizen vanwege die afstand, maar nu moeten we het er nog even mee doen. Als ik dit had geweten had ik maandag wel de vk gebeld.. Wel hebben we afgesproken dat in het geval dat het niet goed is, waar ik niet vanuit probeer te gaan, hij gelijk naar huis komt.



Jammer lola dat jij morgen ook alleen moet, echo's vind ik zo leuk om samen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg dat hij zo ver weg werkt! Lastig! Kan hij ook niet gewoon eerder naar huis komen? Als het allemaal goed is hebben jullie wat te vieren.



Ja de echo's wil ik ook dat hij erbij is maar het is laat in de ochtend en dan lukt het hem niet
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet, loopt helemaal in de soep daar... Al maanden sinds de reorganisatie, er is te weinig personeel en inmiddels zitten er ook al een paar overspannen thuis die natuurlijk niet vervangen worden. Overwerk is geen eenmalig ding helaas... vrije dagen krijgt hij niet of komt niks van terecht, de declaraties voor reiskosten worden al weken niet uitbetaald en dat loopt inmiddels ook wel op.
Alle reacties Link kopieren
pfff meen je niet... wat een zooitje!
ohjee appletree wat een zootje! Niet fijn om zo je zwangerschap door te maken.

Hopelijk is die situatie toch beter tegen de bevalling...
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb me echt zorgen lopen maken om niks! De kleine was heerlijk aan het spartelen en aan het draaien. Hartje klopte goed, niertjes, blaasje, twee hersen helften, handjes, voetjes, neusje... Alles wat er moest zitten zat er ook. Super blij! Heb voor het eerst het hartje ook kunnen horen
Alle reacties Link kopieren
fijn dat alles goed is! Heerlijk van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben volgens deze meting 10.4 en mijn ud is 12 augustus.
het appletree, 1 dag later dan ik dus

Fijn dat alles oké is!

Nu terug genieten...
Wat een opluchting hè? Fijn!
Fijn appeltree!



Ik ben gisteravond mn medicatie vergeten.. ben benieuwd of ik dat vandaag gelijk merk.
Ik heb nu 2 dagen geen ustrogestan (of hoe dat ook heet) gebruikt.

Vandaag toch opmerkelijk minder misselijk dan voordien.

Vnvd dus even gyn opbellen of ik mag stoppen daarmee...

(of mss enkel in weekends nemen, en als ik niet werk, wat normaal zo zal zijn volgende week)

Ben morgen 11 weken, dus denk niet dat ik nog bloeding zal hebben...

Hou me kalm en doe niet te veel, dat zou allemaal moeten helpen (zeker aangezien het wss geen bloeding in baarmoeder was)
Goed idee om even te bellen, zou fijn zijn als je er mee kan stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven