Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij match ik echt de verkeerde mannen. Vandaag een match, leuke man om te zien en we begonnen ern leuke maar langzame chat. Hij was druk aan het werk en de berichtjes bleven lang uit, maar daar heb ik nooit zo veel problemen mee. Kreeg ik op een gegeven moment een berichtje waarin hij zei thuis te zijn en vroeg wat ik vandaag gedaan had. Ik zei dat ik vrij was, hij hoefde voor mij nog niet te weten dat ik helemaal niet werk. Vraagt ie, oh dus je hebt lekker gevingerd... ... dus maar ontmatched, hier had ik ff geen zin in...
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:38
99.53% gewijzigd
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:37
99.29% gewijzigd
N.B: ooww ooww oww!

Nogmaals hij reageerde flink over de zeik op mijn 'ff uitproberen wat zn reactie is als ik de koude bitch uithang'



Heb gister 1,5 uur met hem aan de tel. gehangen en mogen concluderen dat ik het compleet bij het verkeerde eind had.



Het is nu verder aan mij om te beslissen of ik dit aandurf en ermee verder wil.

Dus of een risico nemen of uit veiligheid wegrennen (en mezelf dus kansen ontnemen)



Thnx voor jullie reacties en dat jullie in doen zien dat ik tot nu toe vooral de persoon ben die moeilijk doet
quote:VesperLynd schreef op 19 januari 2017 @ 07:39:

[...]





Ooooh, nee! Is dit die leuke man van de spontane date en alle gevolgen van dien ? Jammer, jammer, jammer!! Ik vind het best positief dat hij uit zichzelf weer contact met je zocht namelijk, waarom dan afstand houden? Heb je het topic over Paniek door verlatingsangst gevolgd? Ik meen me te herinneren dat jij dat onzin vond, maar ik lees tussen de regels door best wel wat dingetjes . Misschien kun je iets hebben aan de tips in dat topic.

Ik zal het opzoeken....



Ja wrijf het er maar in, heeft hij gisteren aan de telefoon (was een heftig gesprek, ik hou overigens heel erg van directe eerlijke mannen ) ook al behoorlijk gedaan...



Ja was een behoorlijke gemene streek van mij, ik weet het

En ik vermoed dat de dingen die hij zei voor dinsdag wel eens gemeend kunnen zijn, dat ik moet kappen met zeiken, mezelf een schop onder mn hol moet geven (mogen jullie ook doen) en er gewoon voor moet gaan...



He ik hou best wel van jullie...
Je zeurt wel zeg, Alice.

Ik heb een date. Zondag met een aardige en intelligente man die leuk appt. Er zijn wel wat voorbehouden. Zijn foto's op Facebook zijn niet zo recent en ik heb gevoel dat hij zijn leven niet op de rails heeft.

Maar goed, t gaat alleen om een drankje en ik heb er zin in. Lang geleden dat ik zin had in een date.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 18 januari 2017 @ 22:40:

owww wat zijn jullie lief...

En het kan zomaar zijn dat ik weer een flinke denkfout heb gemaakt...

Hij appte wat ik aan het doen was, waarop ik hem erg afstandelijk terug appte, en mn ego heeft een boost hoor...

Hij is flink over de zeik.... heb ik 15 minuten lol van gehad, nu vind ik mezelf een draak.

Echt ik snap mannen niet geloof ik....Waarom heb je er lol aan dat hij over de zeik is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 19 januari 2017 @ 09:55:

Je zeurt wel zeg, Alice.

Ik heb een date. Zondag met een aardige en intelligente man die leuk appt. Er zijn wel wat voorbehouden. Zijn foto's op Facebook zijn niet zo recent en ik heb gevoel dat hij zijn leven niet op de rails heeft.

Maar goed, t gaat alleen om een drankje en ik heb er zin in. Lang geleden dat ik zin had in een date.Met een drankje doen is nooit wat mis. Misschien ben je daarna wel postief verbaasd over hem. En die foto's, ach.. ik zet er ook niet iedere maand nieuwe op. Leuk dat je er zin in hebt
Alle reacties Link kopieren
eh..ik scroll op deze pagina even omhoog..snap niet veel van je reacties op de man @Alice..wat is het NUT van die zogeheten "egoboost" en iemand te testen door de bitch uit te hangen? Als hij aandacht blijft geven, dan is er een hogere slagingskans?? Eh...

En leuk @Waterman een drankje met een aardige man!
quote:VesperLynd schreef op 19 januari 2017 @ 07:31:

[...]





Dit. Walgelijk! Titanic83 lees dit even en zeg dan nog eens dat vrouwen te kritisch zijn... Er zitten gewoon hele, vreemde, vieze mannetjes tussen. Dat vrouwen het niet kunnen vinden op Tinder, komt echt niet doordat ze alleen maar chirurgen zoeken. Als een chirurg dit zou zeggen, zou ik 'm ook zeker ontmatchen. En iemand met een lagere opleiding die zichzelf goed kan uitdrukken, oprechte belangstelling toont en een beetje nadenkt over het leven, vind ik al erg aantrekkelijk. Dan heb ik hem nog niet eens ontmoet. Het zit echt niet in de opleiding, dat denken mannen vaak omdat ze niet beseffen dat het om hele andere dingen gaat die niet 1-2-3 zijn aan te leren.Precies dit! De Pavlov-reacties van mannen die zeggen dat vrouwen te hoge eisenlijstjes hebben komen mijn neus uit.
Alle reacties Link kopieren
Huh Alice ik snap er helemaal niks van! Misschien moet je je eigen Posts eens lezen van een paar dagen (!) terug, waarin je schreef lekker te gaan tinderen zonder verwachtingen. Dat leek mij een mooie streven.?Waarom het jezelf nu dan zo moeilijk maken? Ga er dan ook open in! Ik vind het persoonlijk ook wat vreemd dat je maar blijft benoemen dat hij buitenlands is... blijkbaar houdt je dat erg bezig? Dat hij waarschijnlijk een muur om zich heen heeft gebouwd etc, het zal jouw ervaring wel zijn hoor maar vind het niet bepaald overeenkomen met je plan om er open in te gaan. En je schrijft net nog dat je jezelf een leuke tijd wil gunnen, waarom saboteer je dat dan? Ik kan er echt niet met m'n hoofd bij, sorry
quote:BowGirl35 schreef op 19 januari 2017 @ 00:28:

Volgens mij match ik echt de verkeerde mannen. Vandaag een match, leuke man om te zien en we begonnen ern leuke maar langzame chat. Hij was druk aan het werk en de berichtjes bleven lang uit, maar daar heb ik nooit zo veel problemen mee. Kreeg ik op een gegeven moment een berichtje waarin hij zei thuis te zijn en vroeg wat ik vandaag gedaan had. Ik zei dat ik vrij was, hij hoefde voor mij nog niet te weten dat ik helemaal niet werk. Vraagt ie, oh dus je hebt lekker gevingerd... ... dus maar ontmatched, hier had ik ff geen zin in...



Nah, bizar hè? Twee dingen:

1. Hoe achterlijk!!! Waarom zeggen ze dit soort dingen? WAAROM?

2. Alsof ze zoiets ook zouden zeggen als ze tegen over je zitten. Nee dus.



Had er laatst 1 die me vroeg of ik van piemels hield. Ik zei terug dat ik dat een stomme vraag vond. Hij vond dat ik niet zo moeilijk moest doen en gewoon antwoord moest geven.

WTF?? Zie bovenstaande twee punten :S.
Alsof ik mezelf wel snap...., ik wil graag 24/7 in balans zijn maar dat ben ik niet...

Ja daar is het nu een beetje laat voor...

Ik heb gister behoorlijk harde dingen gezegd en nu issie behoorlijk over de zeik dus misschien heb ik alles al verkloot he...

Dan heeft het weinig zin om er open in te gaan maar goed
quote:Keukenkast schreef op 19 januari 2017 @ 09:58:

[...]





Waarom heb je er lol aan dat hij over de zeik is?

Ja niet dus... hehe...



Ja ik zeik ook, ik weet het....
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 19 januari 2017 @ 10:41:

Alsof ik mezelf wel snap...., ik wil graag 24/7 in balans zijn maar dat ben ik niet...

Ja daar is het nu een beetje laat voor...

Ik heb gister behoorlijk harde dingen gezegd en nu issie behoorlijk over de zeik dus misschien heb ik alles al verkloot he...

Dan heeft het weinig zin om er open in te gaan maar goed



Je hebt een date gehad met een man en dan ga je als reactie op zijn app harde dingen zeggen? Waarom in godsnaam?

Ik vind het ook erg storend dat je allochtonen steeds zo ophemelt. Iedereen is wie hij is, welke afkomst je ook hebt. Raar om te zeggen dat allochtonen eerlijker zijn. Eerlijke en oneerlijke mensen heb je in elke kleur.
Broodrooster. Mee eens.

Zullen we nu weer on topic gaan? Alice kan haar ingewikkelde twijfels beter in ern eigen topic plaatsen.

Onsuccesvolle Tinder dates toch?

Cliffhanger; zal ik na zondag hier nog schrijven?
Waterman, oude foto's en dingen niet op orde... Je wil gewoon per sé hier blijven schrijven



Date gisteren zag er 15 kg lichter uit dan op zijn foto's en droeg dan nog een veel te ruime broek (die steeds afzakte) waardoor hij er nog magerder uitzag. Totaal geen aantrekkingskracht, voelde me gigantisch.
Ik houd op met de discussie want ik blijf bezig met mezelf te verdedigen. Ik snap mn actie van gister ook niet, angst, onzekerheid, geen idee waarom ik dat deed. Waarom daarom...

(En ik ben af en toe ook een mens, kan er niks aan doen)

Dames en heren, veel date plezier!
quote:broodroostertje schreef op 19 januari 2017 @ 10:51:

[...]





Je hebt een date gehad met een man en dan ga je als reactie op zijn app harde dingen zeggen? Waarom in godsnaam?

Ik vind het ook erg storend dat je allochtonen steeds zo ophemelt. Iedereen is wie hij is, welke afkomst je ook hebt. Raar om te zeggen dat allochtonen eerlijker zijn. Eerlijke en oneerlijke mensen heb je in elke kleur.



Ik vind dat je overdrijft.

Ik werk met deze mensen, het zijn mijn ervaringen, mag ik of is dat taboe hier?



Idd weer ontopic want ik ben nou wel ff klaar met horen wat ik allemaal fout doe...
Wij zijn ook mensen hoor.

Maar mocht daten met mij doen wat het met jou doet dan gaf ik er absoluut de brui aan. Je wordt er helemaal niet gelukkig van, lijkt me heel zwaar voor jou.

Al vermoed ik wel dat je een leuke vrouw bent maar hoe ik je hier lees word ik nerveus van jou. (Niet verkeerd opnemen, is niet negatief bedoeld, komt omdat ik erg rustig ben en jouw gedachtengang springt alle kanten uit, ligt dus ook aan mezelf)

Denk dat in het wild iemand tegen komen veel geschikter is voor jou.
quote:Treezebees schreef op 19 januari 2017 @ 11:15:

Waterman, oude foto's en dingen niet op orde... Je wil gewoon per sé hier blijven schrijven



Date gisteren zag er 15 kg lichter uit dan op zijn foto's en droeg dan nog een veel te ruime broek (die steeds afzakte) waardoor hij er nog magerder uitzag. Totaal geen aantrekkingskracht, voelde me gigantisch.Zo das naar. Hoe heb je afscheid genomen?
quote:Piratesse schreef op 19 januari 2017 @ 11:47:

[...]



Zo das naar. Hoe heb je afscheid genomen?

Gewoon, beleefd. Is best wel een aangename man.

Intussen even over gehad en had het blijkbaar bij het rechte eind. Op zijn (toch wel recente) foto's was hij een stuk zwaarder... Issues...
Magere mannen zijn t niet hè. Ik ben heus niet dik, wel 'curvy'. Voel me bij een magere man dan zo gigantisch. Ik heb ze graag een beetje aan de bovenkant van de BMI norm. En alsjeblieft geen type dat voortdurend 'op de pondjes let'. Zo onaantrekkelijk, gezeur over eten.

Ik heb trouwens ook een hekel aan een date 'met een kleine eetlust'. Dan wil ik me lekker te goed doen aan een hapje en dan voel ik een soort afkeuring aan de overkant van de tafel. Dat zit dan meestal meer in mijn hoofd, maar toch.

Nou, de lat ligt weer hoog voor zondag.
Alle reacties Link kopieren
@alice Ik heb het zeker niet aanvallend bedoelt. Ik ken je immers niet eens. Maar zoals ik je hier lees lijk je me een hartstikke toffe vrouw en ik gun het je ook om er wat luchtiger in te staan. En hey, we maken allemaal fouten... daten is ook een leerproces (voor mij in elk geval). Maar in plaats van dan te denken: "zo ben ik nou eenmaal" is het ook goed om hierbij stil te staan, te reflecteren en te bedenken waarom dit is gebeurt en hoe je dit een volgende keer kunt voorkomen. En nu hou ik er ook over op hoor
Ah Waterman! Je klinkt...mnja, hoe klink je eigenlijk? Beetje moedeloos? Heb je er nog wel zin in?



Heb zondag dat met JongeMan. Hij klinkt heel zacht en lie, met een wat ouderwerts taalgebruik. Cute! Maandag met de Engelsman. Vind m op de app heel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven