Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2017 13:11
Reden: offtopic - bans zijn terug te vinden in ons bantopic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2017 13:02
Reden: offtopic
% gewijzigd
Zou ik op anoniem mogen? Voel me niet meer veilig hier.
Kunnen jullie mijn account anonimiseren?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 22 januari 2017 @ 00:40:

[...]





Het stellen van een diagnose moet je overlaten aan een arts. Een verkeerd gestelde diagnose op het forum kan als gevolg hebben dat iemand net naar een professional gaat met alle gevolgen van dien. Vandaar dat dit zo in onze huisregels opgenomen staat.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum



Er staat een typefout in uw reactie die de kern van uw betoog nogal onderuit haalt

Net moet niet zijn, toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik wil graag op anoniem.

Mijn account kan niet verwijderd worden of gedeactiveert?



En hoe verwijder ik mijn avatar? Ik heb alleen de optie om hem te wijzigen.
quote:ModeratorViva schreef op 22 januari 2017 @ 00:39:

[...]





We zijn deze twee gevallen aan het onderzoeken en zodra we concreet bewijs hebben dat het inderdaad om terugkerende permabannelingen gaat ondernemen we actie. We komen hier waarschijnlijk in de ochtend op terug.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva ForumWeten jullie ook welke ochtend?
quote:- schreef op 22 januari 2017 @ 17:45:

Ik wil graag op anoniem.

Mijn account kan niet verwijderd worden of gedeactiveert?



En hoe verwijder ik mijn avatar? Ik heb alleen de optie om hem te wijzigen.Zodra je op anoniem staat is je plaatje weg
Dank je puss.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 22 januari 2017 @ 17:38:

[...]





Er staat een typefout in uw reactie die de kern van uw betoog nogal onderuit haalt

Net moet niet zijn, toch?



Dat klopt. We hebben het inmiddels aangepast.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 januari 2017 @ 17:52:

[...]





Weten jullie ook welke ochtend?



We hebben nog niet de kans gehad om hier over te overleggen. We komen er dus later op terug.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo



Ik wil graag op anoniem. Bedankt
Mag ik iets vragen, er is een topic over Trump maar dat is een serieus praat-topic. Ik zou een topic willen openen over alle grappen die over hem gemaakt worden, een niet serieus topic dus. Ik denk niet dat de forummers op het Trump topic het waarderen, als ik het daar vol spam met grappen dus vandaar dat ik het vraag.
quote:ModeratorViva schreef op 22 januari 2017 @ 19:45:

[...]





We hebben nog niet de kans gehad om hier over te overleggen. We komen er dus later op terug.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva ForumEn later is over een dag, dagen, week, weken, maanden of we doen alsof dit er niet is en zeggen er nooit meer wat over?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 23 januari 2017 @ 13:09:

Mag ik iets vragen, er is een topic over Trump maar dat is een serieus praat-topic. Ik zou een topic willen openen over alle grappen die over hem gemaakt worden, een niet serieus topic dus. Ik denk niet dat de forummers op het Trump topic het waarderen, als ik het daar vol spam met grappen dus vandaar dat ik het vraag.



Beste Ameliaaa,



dit lijkt ons geen probleem. Het lijkt ons ook slimmer als je inderdaad hier een '2e' Trump topic voor wordt geopend.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 13:16:

[...]



En later is over een dag, dagen, week, weken, maanden of we doen alsof dit er niet is en zeggen er nooit meer wat over?



Beste Phaedra_,



zoals we gezegd hebben komen we hier later op terug. Je zal dan waarschijnlijk wel een bericht kunnen terugvinden in het Bantopic.



We vinden het fijn dat jullie dergelijke dingen onder de aandracht brengen maar we verzoeken je nu om verdere vragen mbt dit onderzoek niet meer op het CM te plaatsen. Je kan ons altijd mailen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lijkt alweer opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Kijk op dierentuin' is verwijderd ivm een onderzoekje.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag ik op anoniem?



Bedankt!
quote:ModeratorViva schreef op 23 januari 2017 @ 13:40:

[...]





Beste Ameliaaa,



dit lijkt ons geen probleem. Het lijkt ons ook slimmer als je inderdaad hier een '2e' Trump topic voor wordt geopend.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDankjewel! O nog een vraag, die kan op overig, ja toch? O of entertainment... Ik ga uit van overig omdat het humor betreft, anders verplaatsen jullie hem vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Kan er svp even meegekeken worden naar de laatste posts op het topic ''Helemaal het Einde'' onder Entertainment? Ik vind dat er daar wat behoorlijk ongepaste berichten geplaatst worden over de jongetjes Pos. En de laatste post van AlejandraLaura om 10.50 uur vind ik gewoon zeker niet kunnen.
Blijf maar weg van de actueelpijler dan daar zeggen ze veel naardere dingen dan brilsmurf.
Alle reacties Link kopieren
Daar kom ik inderdaad niet

Maar ik vind de opmerkingen over de jongetjes van de familie Pos echt niet kunnen. En dan heb ik het niet over een keer een opmerking van ''brilsmurf'' maar overall. En ik val vooral over de opmerking van hierboven genoemde poster, dat zij vindt dat ze alles mag zeggen/ schrijven over die kinderen omdat de ouders van die kinderen ook overal commentaar op hebben (volgens deze forumster dus..). Nou ja zeg...!!
Alle reacties Link kopieren
quote:inky12345 schreef op 24 januari 2017 @ 11:24:

Kan er svp even meegekeken worden naar de laatste posts op het topic ''Helemaal het Einde'' onder Entertainment? Ik vind dat er daar wat behoorlijk ongepaste berichten geplaatst worden over de jongetjes Pos. En de laatste post van AlejandraLaura om 10.50 uur vind ik gewoon zeker niet kunnen.



We gaan er naar kijken!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik zou graag op anoniem gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven