Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmeke1983 schreef op 19 januari 2017 @ 15:57:

Dat ik vaak negatieve commentaar ( in het genre: bah hoe vies daar of wat valt daar nu te doen) krijg over waar ik op reis ga ... zou het de onwetendheid zijn of toch een tikkeltje jaloers. Mocht het iemand interesseren mijn volgende reis in April gaat naar Bali

Bali lijkt mij leuk, staat niet hoog op de lijst, maar ik wil er zeker wel een keer heen. Er is voor iedereen toch wel iets te doen??

Wat voor andere rare locaties heb je gehad dan, dan men dat zegt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
''Koekoek " als commentaar of hashtag bij Instagram foto's......En dan meestal bij geweldige hardloop -of fitness sessies...
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 19 januari 2017 @ 09:33:

Ik slaag er de laatste weken regelmatig in om met mijn snijtanden keihard op de onderkant van m'n tong te bijten en daarbij blijkbaar een zenuw te raken of zo, want dagenlang pijn aan mijn tong en mijn linkeroor

En als het dan bíjna over is....



Bijt je weer hè?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 januari 2017 @ 17:11:

[...]



En als het dan bíjna over is....



Bijt je weer hè?Hoe raad je het zo
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 19 januari 2017 @ 16:01:

[...]



Bali lijkt mij leuk, staat niet hoog op de lijst, maar ik wil er zeker wel een keer heen. Er is voor iedereen toch wel iets te doen??

Wat voor andere rare locaties heb je gehad dan, dan men dat zegt. Ik ga mijn reizen niet allemaal noemen maar het zijn geen rare locaties maar laat ons zeggen van zodra ik zeg dat ik buiten Europa reis dat dan die commentaren komen
Alle reacties Link kopieren
Aaaarrrrgh... Ik erger me aan mn hond.



Het is een schat van een beest, maar ze is loops en nu kwam ik thuis van het werk en had ze alles onder het bloed gesmeerd...

Hier en daar een druppel op de vloer zijn we wel gewend en is zo weggedweild, maar vandaag had ze om één of andere reden overal bovenop gezeten. En dan niet op de bank waar we voor de zekerheid al een kleedje op hadden neergelegd, maar op de bank-leuning waar dat kleedje niet lag. En niet op de twee oude stoelen, maar net op die ene stoel die gloednieuw is en we vergeten waren weg te zetten. En als je denkt alles gehad te hebben, blijkt ze ook nog over de gloednieuwe poef heen gepist te hebben en in de vensterbank te hebben gezeten die ook onder bloed zit. Het bloed zit zelfs tegen de muren... En dan staat ze ook nog eens de hele tijd voor de deur te piepen dat ze naar buiten moeten terwijl ik weet dat ze nog geen uur geleden nog geplast en gepoept heeft.



En ik erger me aan mezelf dat ik er zo boos om ben. Want het is zo'n schat van een hond en ik weet dat ze er niks aan kan doen, en dat ze last heeft van dr hormonen, en ze doet het niet om me te pesten.

Maar ik wil heel graag hier even klagen, want als ik in de omgeving klaag krijg ik als antwoord dat ik dr dan toch gewoon kan laten steriliseren en wij hebben juist heel bewust de keuze gemaakt om dat niet te doen en dat snapt mijn omgeving niet.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat vies.

Daar zou ik ook boos over worden hoor.
Alle reacties Link kopieren
@laylalala daar mag je best van balen hoor. En keuze... tja, ze had ook gewoon ergens over heen kunnen pissen en dan zegt men ook, dat is een keuze had je maar geen hond moeten nemen.

Enfin, veeeeeel succes met opruimen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ieuw, ik zou niet boos worden (want is sneu voor hond die er niets aan kan doen en het toch niet begrijpt) maar wel stevig balen.



Mijn onbenullige ergernissen van dit moment:

- Bevroren handremmen/versnellingen van mijn fiets

- Dat je je jas aantrekt en dat de mouwen van je trui dan helemaal raar opbollen in de mouwen van je jas, waardoor je worst-armpjes hebt en je onderarmen koud zijn. Dan moet je dus de mouwen van je trui vasthouden als je je jas aantrekt, maar dan zit je trui aan de bovenkant weer niet goed, als je van die 7/8 mouwen hebt

- Mijn auto die zo ranzig wordt met dit weer

- Makelaars die niet luisteren maar in hun jargon een beetje door blijven wauwelen. Prima, dan niet. Maar dan krijg je ook geen antwoord op jouw vraag, met je brylcreem-hoofd en slechtzittende pak.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmeke1983 schreef op 19 januari 2017 @ 19:56:

[...]

Ik ga mijn reizen niet allemaal noemen maar het zijn geen rare locaties maar laat ons zeggen van zodra ik zeg dat ik buiten Europa reis dat dan die commentaren komen

Hè jammer, ik hoopte smeuige details over hele spannende/primitieve/griezelige reizen naar donker Afrika/Siberië/Zuid-Amerika.

Nou ja, sommige mensen vinden alles eng,
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mensen die met -10 graden of in de stromende regen joggen. Van die magere sprieten, dat ik denk: 'joh ga lekker met een kop warme choco met slagroom Netflixen, je ziet eruit alsof je het kan gebruiken.'
Vandaag weer een uur onderweg geweest, wat me dan opvalt: het lijkt wel of naarmate de auto duurder wordt (BMW, Audi) er is bezuinigd op allerlei handige opties zoals een richtingaanwijzer
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 23 januari 2017 @ 17:35:

Mensen die met -10 graden of in de stromende regen joggen. Van die magere sprieten, dat ik denk: 'joh ga lekker met een kop warme choco met slagroom Netflixen, je ziet eruit alsof je het kan gebruiken.'







Dit denk ik ook wel eens
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 23 januari 2017 @ 17:35:

Mensen die met -10 graden of in de stromende regen joggen. Van die magere sprieten, dat ik denk: 'joh ga lekker met een kop warme choco met slagroom Netflixen, je ziet eruit alsof je het kan gebruiken.'
You don't have to fit into the format
Eens met bovenstaande.



Ook vervelend. Door een sprinter die 7 minuten vertraging heeft, een overstap op het zelfde perron missen met 2 minuten, en als gevolg daarvan een half uur later thuis zijn.



Klap op de vuurpijl: ik ging met de sprinter omdat ik dan samen kan reizen met een collega. Zag de vertraging al op de borden, maar vond het niet zo aardig om dan de intercity te pakken. Wat blijkt op m'n werk: die hele collega is niet aanwezig. Dank je wel hoor.
quote:clemance schreef op 23 januari 2017 @ 21:23:

Vandaag weer een uur onderweg geweest, wat me dan opvalt: het lijkt wel of naarmate de auto duurder wordt (BMW, Audi) er is bezuinigd op allerlei handige opties zoals een richtingaanwijzer Dit, maar echt niet alleen bij duurdere auto's. Maar fietsers irriteren mij ook mateloos, sta je daar netjes stil op een rotonde, slaan ze doodleuk af zonder dat ze dat even aangeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 23 januari 2017 @ 21:23:

Vandaag weer een uur onderweg geweest, wat me dan opvalt: het lijkt wel of naarmate de auto duurder wordt (BMW, Audi) er is bezuinigd op allerlei handige opties zoals een richtingaanwijzer De rem ontbreekt hier ook vaak of misschien de kennis van verkeersborden...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr ik erger me al wild aan al die idioten die omdat het een beetje mistig is, hun mistachterlicht maar aanknallen. Maar daarnet reed ik achter een lesauto en bij 150-200 meter zicht *hoppa* mistlicht aan. GRRRRRRRR
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 23 januari 2017 @ 21:23:

Vandaag weer een uur onderweg geweest, wat me dan opvalt: het lijkt wel of naarmate de auto duurder wordt (BMW, Audi) er is bezuinigd op allerlei handige opties zoals een richtingaanwijzer De meeste BMW rijders zijn aso's
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 23 januari 2017 @ 21:23:

Vandaag weer een uur onderweg geweest, wat me dan opvalt: het lijkt wel of naarmate de auto duurder wordt (BMW, Audi) er is bezuinigd op allerlei handige opties zoals een richtingaanwijzer



Omgekeerd was het dan weer zeer opvallend hoe verbaasd mensen keken als ik met mans BMW stopte voor een zebrapad of zo



Ik snap dat het een wisselwerking is, maar ik werd echt veel agressiever benaderd door andere chauffeurs wanneer ik met die auto reed dan wanneer ik met mijn eigen auto rij, terwijl mijn rijstijl in beide auto's ongeveer gelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Ik schop deze weer even omhoog! Ergernis is een groot woord, misschien meer verbazing, maar; wáárom moeten zoveel radio-dj's tegenwoordig een (vrouwelijke) side kick? Ik vind de Platenbonanza op radio 2 een onwijs leuk programma, ik hartje Rob Stenders, maar die Carolien of hoe ze ook heet voegt wat mij betreft echt niks toe. En nu hoor ik bij Ruud de Wild ook al een vrouw erbij. Echt hoor, van mij hoeft het niet. Die suffe één-tweetjes vind ik echt niet om aan te horen.
Nothing happens for a reason
quote:charlottew88 schreef op 24 januari 2017 @ 14:27:

[...]





De meeste BMW rijders zijn aso'sWat een onzin!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 24 januari 2017 @ 14:22:

Grrrrr ik erger me al wild aan al die idioten die omdat het een beetje mistig is, hun mistachterlicht maar aanknallen. Maar daarnet reed ik achter een lesauto en bij 150-200 meter zicht *hoppa* mistlicht aan. GRRRRRRRRZo lang het de mistlampen voor zijn mag dit bij een zicht minder dan 200 meter.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 31 januari 2017 @ 16:24:

Ik schop deze weer even omhoog! Ergernis is een groot woord, misschien meer verbazing, maar; wáárom moeten zoveel radio-dj's tegenwoordig een (vrouwelijke) side kick? Ik vind de Platenbonanza op radio 2 een onwijs leuk programma, ik hartje Rob Stenders, maar die Carolien of hoe ze ook heet voegt wat mij betreft echt niks toe. En nu hoor ik bij Ruud de Wild ook al een vrouw erbij. Echt hoor, van mij hoeft het niet. Die suffe één-tweetjes vind ik echt niet om aan te horen.Gewoon discriminatie in het voordeel van vrouwelijke dj's. Ik geef toe dat ik het puberale gedrag van mannelijke dj's wel beter trek dan van en vrouwelijke.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf soep gaat maken, en alleen het vlees nog maar op hebt staan om te trekken, ziet dat er nog niet zo heel erg smakelijk uit.



Wáárom zet iemand daar dan een foto van op Facebook?!
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven