echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Jet80 en Sbaily. Vervelend voor jullie beiden.



Ipv een parenclub wel eens aan een trio gedacht? Dat is kleiner, intiemer, maar met een vreemde man mss minder bedreigend voor jullie mannen? Daarmee krijgen jullie je penetratie en zijn jullie mannen erbij en kunnen jullie samen genieten.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 14 februari 2017 @ 11:16:

Jet80 en Sbaily. Vervelend voor jullie beiden.



Ipv een parenclub wel eens aan een trio gedacht? Dat is kleiner, intiemer, maar met een vreemde man mss minder bedreigend voor jullie mannen? Daarmee krijgen jullie je penetratie en zijn jullie mannen erbij en kunnen jullie samen genieten.Ik hoop dat ze na 3 jaar wel een oplossing hebben gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Een trio of pc maakt die kerel waarschijnlijk alleen maar nog meer onzeker. Ik denk niet, dat als hij issues heeft met zijn eigen grootte, dat hij graag toekijkt hoe zijn vrouw stevig geneukt wordt door een vent met een "normaal" formaat.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
(Hey Zoetjeminder, heb je mijn pb nog wel eens gezien?)



Hoe halen mensen toch steeds die oude topics naar boven?

Nou goed, hopelijk is TO er uit gekomen.

One way or the other.
quote:vivaster schreef op 14 februari 2017 @ 10:06:

[...]





Je beseft dat ik iemand quote neem ik aan?Je quote ook ja, maar je reageerde ook ontopic.
quote:s-a-r-kast schreef op 14 februari 2017 @ 11:59:

(Hey Zoetjeminder, heb je mijn pb nog wel eens gezien?)



Hoe halen mensen toch steeds die oude topics naar boven?

Nou goed, hopelijk is TO er uit gekomen.

One way or the other.Hier verbaas ik me ook altijd over.
Vreemdgaan is echt niet de oplossing! Dan moet je je leven lang vreemdgaan als je bij hem blijft. Wees gewoon eerlijk en zoek samen een oplossing
Alle reacties Link kopieren
Hij is bijna perfect.

Bijna perfect is iets om te koesteren, de meeste mensen nemen genoegen met average at best en die komen dan op viva klagen., maar ik begrijp je volkomen. Hou je echt van hem? Zorg er dan voor dat hij er nooit achterkomt. Dus niet handelen uit frustratie maar maak een goed doordacht plan. Vreemdgaan is makkelijk, maar liegen wil je voorkomen. Neem alleen wat je nodig hebt. bv. Neem 1 kerel met een normale pik (of grote). Raak niet emotioneel attached (of nog er erger verliefd) op deze big dick bastard. Maak er vooral geen big deal about it. Als je weet dat je spijt gaat krijgen dat het aan je gaat vreten, doe het dan niet. Zo heeft niemand wat aan je.



Misschien heb je het al geprobeerd maar een penis sleeve kan ook een oplossing zijn. Dat vergroot zijn penis aanzienlijk en omdat het aan hem vast zit voel je ook z'n stoot en lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk leiden alle wegen naar Rome
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Lust schreef op 19 februari 2017 @ 08:00:

Uiteindelijk leiden alle wegen naar Rome tis wel een oud topic, maar deze kon ik niet voorbij laten gaan. lang niet alle wegen leiden naar rome..... integendeel
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bedoel te zeggen Grenada, is; Voor alles is een oplossing... Dat is toch gewoon zo?
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n 9 jaar geleden een relatie begonnen met een vrouw die niet diep kon pijpen. In het begin ging het allemaal redelijk, ze deed alles voor me, probeerde steeds dieper te gaan en ik kwam ook zeker klaar!

Op een gegeven moment na 8 jaar begon het toch een beetje saai te worden, ze kreeg mijn eikel er wel in maar meer ook niet. Alhoewel de relatie verder prima was en zij me ook steeds liet komen ging het toch kriebelen en moest ik een vrouw vinden die ook echt kon deepthroaten, ik miste het gevoel van een warme keel, ik miste het gevoel van echt gepijpt worden!

Na 8 jaar ben ik dan ook vreemdgegaan, hoe zielig ik het ook vond voor haar want zij kon er niets aan doen, ze probeerde echt haar best te doen en was ook super lief voor me! Het was het oerinstinct dat zei; je moet een vrouw vinden die jou kan verwennen hoe jij het graag wilt.



Ik vond een vrouw, kon deepthroaten als de beste! Na enige tijd raakte ik ook hier aan gewend en wilde ik meer! Na ongeveer 10 andere matches kwam ik erachter dat het hoe dan ook saaier werd naarmate ik vaker seks met iemand had! Achteraf bleek de eerste vrouw de allerliefste te zijn geweest, bij haar kwam ik vaker dan bij al die andere vrouwen bij elkaar! Zij dacht aan mij en deed alles voor me, behalve dan deepthroaten. Kon ik maar terug naar toen! Nu heb ik een vriendin die goed kan pijpen maar nu mis ik de echte liefde, onvoorwaardelijk van elkaar houden ni matter what! Dat gevoel heb ik nu niet, maar ze kan pijpen als de beste.. als zij er zin in heeft, want als ik haar vraag en zij geen zin heeft doet ze het niet..dat was vroeger wel anders...helaas!



Die eerste vrouw heeft er helaas een minderwaardigheidscomplex aan over gehouden en heb ik haar na haar verhuizing nooit meer gesproken, kon ik haar nog maar vertellen wat echt belangrijk is!
quote:-moedersmooiste- schreef op 01 juli 2014 @ 02:00:

[...]





Hij gaat top!

Goh wat is het toch weer sneu om te zien hoe hypocriet men hier kan zijn op dit forum.

Was het een vent geweest, dan had iedereen er bovenop gezeten.

Dan was dit ontzettend kwetsend geweest, en verdiende vriendin een betere vent.

Ik verander mijn mening niet wanneer de rollen zijn omgedraaid, zo werkt dat niet.

En voor een man kan het zeker wel een probleem zijn mocht hij last hebben van te lange schaamlippen of een vagina waarvan hij niet veel voelt, en ja dat komt voor, daar zou een man eens een topic over moeten openen, dat overleefd hij denk ik niet.



En ik neem aan dat je dat in die 8 jaar wel weet, het grappige is, die 8 jaar was het prima, geen probleem, ze zegt zelf , goede seks,regelmatig een orgasme etc.

Nog grappiger is dat hij in die 8 jaar niet veranderd is, niks aan hem is anders, sinds zn penis en hij als persoon altijd hetzelfde zijn gebleven, zij veranderd, dus het ligt aan jezelf, niet aan hem.

Maar ze wil hem wel inruilen wanneer het haar uitkomt, goh wat voel je je dan een object als mens zeg, wat een respect na jaren...kuchBen jij de vriend van TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lust schreef op 19 februari 2017 @ 08:42:

Wat ik bedoel te zeggen Grenada, is; Voor alles is een oplossing... Dat is toch gewoon zo?Klopt lust. Zo zie ik dat ook
Wees meester en vormgever van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven