echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk TO. Maar jij bent degene die de knoop moet doorhakken. Een vrouw kan een borstvergroting of schaamlip verkleining laten doen e dan is het resultaat meteen zichtbaar. Een penis schijn je dus te kunnen verlengen maar of het dan nog allemaal werkt zoals het moet is de vraag.

Bovendien omschrijf je hem als zijnde voor de rest perfect. Dus hij heeft je blijkbaar veel te bieden en maakt je gelukkig. Ook heeft zijn penis hem er niet van weerhouden om inventief in bed te zijn. Dat is ook te prijzen. Een man kan wel groot geschapen zijn, maar als hij er verder niks van bakt, heb je daar niks aan.

Je moet dus een keuze maken.

Het met hem bespreken en kijken of er alternatieven zijn. Maar dat houdt dus in dat hij eventueel ook buiten jullie relatie mag seksen.

Bij hem blijven en denken dat het gras aan de overkant altijd groener is.

Of weggaan en een partner zoeken die net zo perfect is maar die fysiek wel aan al je eisen voldoet.

Voordat je deze stap onderneemt zou je eerst kritisch naar jezelf moeten kijken.

Ben jij ook zo perfect voor hem? Fysiek een lijf waarmee je zo in een blad met een nietje door je navel kan?

Want uiteindelijk ligt het probleem bij jou.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Penis extender kopen en proberen. Mijn ex vriend had ook een kleine en heeft een penis extender gekocht. Maandje mee rond gelopen en nu is het dikker en langer.
Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem van de andere kant: man met een kleintje, heb er geen probleem mee als mijn partner het doet met een man met een grotere lul, integendeel, vind het geil om toe te kijken. Misschien kan je het voorzichtig ter sprake brengen om te peilen wat hij ervan vindt
Alle reacties Link kopieren
quote:feeerieke schreef op 01 juli 2014 @ 21:09:

[...]



Pfoe,ik snap je probleem. Ik weet alleen geen oplossing helaas om hem niet te kwetsen behalve wat ik al eerder schreef. Sterkte meid.



En ja,ik weet dat meerderen het gezegd hebben maar een operatie? Tenzij hij er zelf niet mee zit natuurlijk. Maar als ik een man was zou ik dat wel willen. De mogelijkheden zijn er dus waarom niet.Deze operaties lukken zelden.
quote:WellieB schreef op 01 juli 2014 @ 18:21:

Penetratie is voor mij het lekkerste dat er is, seks zonder neuken is voor mij geen seks.





Dit geldt voor mij ook. Maar goed, ik zou er daarom dus al niet eens aan beginnen.



Ik snap dat TO baalt. Kan me dat uitermate goed voorstellen. En ik kan me ook uitermate goed voorstellen dat dit voor haar vriend/man vreselijk moet zijn. Helemaal als TO dan aangeeft, behoefte te hebben aan meer.



Wat ik echter niet helemaal snap, zoals al eerder aangegeven door anderen, is wat de reden is dat dit na 8 jaar een rol gaat spelen. Ja, dat je de eerste paar maanden denkt alles met seksspeeltjes te kunnen compenseren, begrijp ik. Maar dat dit gevoel pas na 8 jaar (!!) komt? Dat vind ik apart en denk dat je daar ook eens naar moet kijken. Waarom heb je er nu ineens meer problemen mee dan voorheen TO?



Advies heb ik niet echt, behalve dat vreemdgaan me geen optie lijkt. Moet je je voorstellen hoe dat voor hem is: jij stelt open relatie voor, hij wil dat niet, en vervolgens ga je vreemd. Dan kun je er beter voor kiezen om de relatie te beëindigen als het zo'n issue is. Daarbij vraag ik me ook af of het dan niet een gebed zonder einde is als je er eenmaal aan begint. Nogmaals ik snap je heel goed, vind het ook totaal anders dan kleine borsten of kleine schaamlippen oid, maar denk ook: hij kan je nog steeds goede seks geven (naar jouw maatstaven muv de penetratie) en je houdt van hem. Is het dat waard om op te geven?
Alle reacties Link kopieren
Hi Jet,

Echt respect dat je al zolang bij je vriend bent! Ik ben zelf ook niet groot geschapen en weet uit ervaring (jammer genoeg) hoe moeilijk is om een relatie te hebben/houden. Zelf heb ik het twee keer geprobeerd een relatie te beginnen maar beide keren ben ik er hard en snel op afgerekend. Ik ben nu op een punt dat ik het ook gewoon niet meer durf. Ik denk dat je vriend het echt moet waarderen en niet beseft hoe moeilijk het is. Als ik weer aan een relatie ga beginnen, zou ik het zelf aankaarten en haar de gelegenheid geven om ook seksueel aan haar trekken te komen. Je vriend weet dit zeker ook. Gewoon aankaarten dus!
Alle reacties Link kopieren
Waar ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar ben zijn er überhaupt vrouwen die er geen moeite mee hebben? Ik ben er nog nooit eentje tegen gekomen.
quote:trebortje schreef op 05 juli 2014 @ 02:21:

Ik denk dat je vriend het echt moet waarderen en niet beseft hoe moeilijk het is.Misschien interpreteer ik dit anders dan je bedoelt, maar je gaat toch niet bij iemand blijven uit medelijden?
Alle reacties Link kopieren
Nadine, ik denk dat wat hij probeert te zeggen is dat TO haar vriend zich er bewust van moet zijn dat hij boft met haar omdat trebor aan geeft dat legio vrouwen er gewoon niet mee verder willen gaan als ze er achter komen dat nieuwe vlam klein geschapen is zoals vriend van TO. Daarmee doelt trebor er op dat TO het volgens hem wel kan maken om aan te kaarten dat ze aan haar gerief wil komen bij een ander, en dat hij dat maar moet slikken omdat de kans dat hij later nog in een fijne relatie komt zeer klein is.



Zelf zou ik dat niet aanraden de kaarten zo te spelen. Niet bepaald fair imho.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik kan me wel vinden in je probleem. Heb nu twee jaar een relatie en mijn vriend is ook klein geschapen. Je gaat het inderdaad toch missen als je ervaring hebt met andere formaten. Dan weet je letterlijk wat je mist. Ik hou ontzettend veel van me vriend en het gaat ook echt goed tussen ons maar de behoefte om eens echt goede seks te hebben dat je het intens meebeleefd en voelt mis ik inderdaad ook. We doen beide ons best maar het is allemaal zo gewoontjes. Vreemdgaan lijkt me een hele heftige stap op zich en de ene vrouw kan dit eeuwig verzwijgen voor haar partner en de andere breekt het direct op. Lastige situatie.. Ik spreek nu over twee jaar, bij jou duurt het al 8 jaar.



Respect wel dat je liefde voor hem groter is dan dit probleem. Maar het knaagt idd wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:kissable-x schreef op 06 juli 2014 @ 11:15:

TO, ik kan me wel vinden in je probleem. Heb nu twee jaar een relatie en mijn vriend is ook klein geschapen. Je gaat het inderdaad toch missen als je ervaring hebt met andere formaten. Dan weet je letterlijk wat je mist. Ik hou ontzettend veel van me vriend en het gaat ook echt goed tussen ons maar de behoefte om eens echt goede seks te hebben dat je het intens meebeleefd en voelt mis ik inderdaad ook. We doen beide ons best maar het is allemaal zo gewoontjes. Vreemdgaan lijkt me een hele heftige stap op zich en de ene vrouw kan dit eeuwig verzwijgen voor haar partner en de andere breekt het direct op. Lastige situatie.. Ik spreek nu over twee jaar, bij jou duurt het al 8 jaar.



Respect wel dat je liefde voor hem groter is dan dit probleem. Maar het knaagt idd wel.



Klopt ik ben echt gek op hem en zou hem niet willen missen maar zo doorgaan is ook geen optie meer. Ik ben er denk ik wel uit dat ik het bespreekbaar ga maken en aangeef dat ik mn verlangen niet meer kan onderdrukken. Het zal denk ik wel een heftig en emotioneel gesprek worden waar ik heel erg tegen op zie....



Heb jij er wel eens over gesproken met je vriend dat je et moeite mee hebt?
@Summernights: thanks voor de uitleg! Dat is duidelijker ;)



@TO: knap dat je het bespreekbaar gaat maken. Maar blijft de (oprechte) vraag wat de reden is dat het juist nu een probleem vormt en niet al 3 jaar geleden? Denk dat je vriend dat ook gaat vragen...?
Alle reacties Link kopieren
De reden kan ik natuurlijk niet invullen voor Jet. Maar het kan heel goed zijn dat ze gewoon heel veel van haar vriend houdt en d'r behoefte lang heeft weggeduwd omdat het samen zo goed ging. Maar blijkbaar gaat die behoefte niet weg en op een gegeven moment valt dat niet meer te ontkennen. En dat moment is dan helaas nu...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:trebortje schreef op 05 juli 2014 @ 02:27:

Waar ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar ben zijn er überhaupt vrouwen die er geen moeite mee hebben? Ik ben er nog nooit eentje tegen gekomen.Ik heb het nooit meegemaakt (tenminste, denk dat die van mijn man gemiddeld is, maar dat weet ik ook niet zo precies!), maar kan me moeilijk voorstellen dat ik mijn grote liefde gedumpt had vanwege een klein ding. Dus tja... maar goed, ik heb het dus ook niet meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 06 juli 2014 @ 12:02:

[...]





Klopt ik ben echt gek op hem en zou hem niet willen missen maar zo doorgaan is ook geen optie meer. Ik ben er denk ik wel uit dat ik het bespreekbaar ga maken en aangeef dat ik mn verlangen niet meer kan onderdrukken. Het zal denk ik wel een heftig en emotioneel gesprek worden waar ik heel erg tegen op zie....



Heb jij er wel eens over gesproken met je vriend dat je et moeite mee hebt?



Nee hij is vrij onzeker dus dat lijkt me geen goed plan. Hij is lief respectvol en zorgzaam, ook in bed alleen en ik ook altijd de initiatief nemer etc. Je mist dan de spanning.



Dapper dat je een gesprek wilt voeren maar ben je dan niet bang voor de gevolgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 06 juli 2014 @ 13:43:

De reden kan ik natuurlijk niet invullen voor Jet. Maar het kan heel goed zijn dat ze gewoon heel veel van haar vriend houdt en d'r behoefte lang heeft weggeduwd omdat het samen zo goed ging. Maar blijkbaar gaat die behoefte niet weg en op een gegeven moment valt dat niet meer te ontkennen. En dat moment is dan helaas nu...Ja klopt helemaal. Het is natuurlijk niet zo dat het van het ene op het andere moment is.Ik heb het heel lang onderdrukt en gedacht dat het met de jaren minder zou worden en altijd voor ogen gehouden dat ik er wel mee zou kunnen leven. Maar geloof me dat het een oerbehoefte is die je niet kan blijven onderdrukken. Het is ook niet zo dat m'n vriend wat kleiner dan gemiddeld is maar zo klein dat penetratie voor mij geen enkele zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:kissable-x schreef op 06 juli 2014 @ 13:58:

[...]





Nee hij is vrij onzeker dus dat lijkt me geen goed plan. Hij is lief respectvol en zorgzaam, ook in bed alleen en ik ook altijd de initiatief nemer etc. Je mist dan de spanning.



Dapper dat je een gesprek wilt voeren maar ben je dan niet bang voor de gevolgen?



Ja heel erg......Mijn vriend is ook heel onzeker en heeft er ook last van, maar ik moet er wat mee doen. Vroeg of laat ontplof ik en dan zijn we verder van huis. Nu kunnen we het nog bespreken. Waar ik wel bang voor ben is, is dat het na ons gesprek toch anders zal zijn.



Kunnen jullie ondanks dat hij klein geschapen is nog wel neuken of heeft het voor jou ook geen zin?
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 06 juli 2014 @ 18:30:

[...]





Ja heel erg......Mijn vriend is ook heel onzeker en heeft er ook last van, maar ik moet er wat mee doen. Vroeg of laat ontplof ik en dan zijn we verder van huis. Nu kunnen we het nog bespreken. Waar ik wel bang voor ben is, is dat het na ons gesprek toch anders zal zijn.



Kunnen jullie ondanks dat hij klein geschapen is nog wel neuken of heeft het voor jou ook geen zin?Ja gelukkig gaat dat wel, alleen het is 'saai'. Mijn situatie is dus lang niet zo drastisch als bij jou.. Echt vervelend dat jij zulke gemengde gevoelens hebt. Dat je van hem houdt maar dat het je toch gaat opbreken dat hij inderdaad klein geschapen is. Heel veel sterkte met je gesprek meis!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ken zelf het probleem niet, maar ik kan me wel voorstellen dat je iets gaat missen. Ik vind het goed dat je het wel al een keer besproken hebt hoe lastig de situatie ook is. Ik denk dat het belangrijk is dat wat er ook gebeurd jullie het samen eruit moeten komen. Ik denk niet dat Het een goed idee is om vreemd te gaan want je zet dan een relatie op het spel die je toch wel lief is. Misschien is het idee van een trio, of naar een seksuoloog gaan, of ander soort seks hebben (sm of geblinddoekt ofzo met andere soorten speeltjes).

Ik hoop dat je een oplossing vind!!
Ja het is voor jullie beide een nare situatie. Voor je vriend, jeetje er lijkt mij niets ergers als man……..



Maar voor jou net zo goed. Jeetje, ik kan mij voorstellen dat je gewoon een keer lekker genomen wilt worden. Na al die jaren…..
Alle reacties Link kopieren
De schaamlip/kleine borsten vergelijking slaat nergens op.

Met te grote / te kleine borsten kan je prima genomen worden als vrouw.

Dat is wat TO mist begrijp ik. Gewoon goed genomen worden door een echte man (als in: geen speeltje) met een penis die je goed vult.

Ik kan me dat verlangen, zelfs als man, goed voorstellen.

4/5cm en dun. Dat kan je als sexuele handicap zien.

Mijn pink is al 8 cm, even voor de beeldvorming.

En ik kan me ook goed voorstellen dat dat verlangen niet op eens na 8 jaar bestond, dat groeit.

Tot je op een dag merkt hoe groot het geworden is.

Tja wat zijn de opties? 5 cm knakworst accepteren en daarmee je eigen gevoel overboord gooien.

Of ergens anders een grotere piemel vandaan halen, al dan niet in deze relatie.

Beter advies heb ik ook niet. Succes met dit probleem.
Trahit sua quemque voluptas
Zijn er niet een soort voorbinddildo's hiervoor. Die dan tegelijk een gat hebben om zijn pikkie in te stoppen. Dus net als zo'n plastic nepkut waar je je lul in kan duwen maar dan met een bandje erom zodat hij hem vast kan zetten. Dan doet hij daar zijn piemel in en jij krijgt dan die grote harde dildo in je kut. Je voelt je lekker opgevuld en hij krijgt ook eer van z'n werk want hij is dan degene die mag stoten en op het moment dat hij hem er in ramt merkt hij ook dat je hem goed voelt. Dus ook al word z'n kleine piemel een beetje geholpen door het handschoentje eromheen zo te zeggen, hij is wel degene die het doet.
quote:globe80 schreef op 10 juli 2014 @ 20:19:

Zijn er niet een soort voorbinddildo's hiervoor. Die dan tegelijk een gat hebben om zijn pikkie in te stoppen. Dus net als zo'n plastic nepkut waar je je lul in kan duwen maar dan met een bandje erom zodat hij hem vast kan zetten. Dan doet hij daar zijn piemel in en jij krijgt dan die grote harde dildo in je kut. Je voelt je lekker opgevuld en hij krijgt ook eer van z'n werk want hij is dan degene die mag stoten en op het moment dat hij hem er in ramt merkt hij ook dat je hem goed voelt. Dus ook al word z'n kleine piemel een beetje geholpen door het handschoentje eromheen zo te zeggen, hij is wel degene die het doet.



Nou dit is misschien wel een oplossing TO!

Ik heb er net naar zitten kijken. Of heb je dit al?
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 01 juli 2014 @ 14:19:

Of als de vrouw hele kleine borstjes heeft, gaat de man dan ook maar weg, omdat hij iets groters wil? Ik vind dit echt heel erg. En inderdaad ,er zijn zat speeltjes waarbij je ook gepenetreerd kan worden. Uh ik weet niet waarom je zo fel reageert maar de vergelijking met borsten slaat nergens op. Een lul heeft een functie. Klaasje vindt cup B misschien mooier en Henk juist cup E maar dat maakt voor het gevoel tijdens het neuken niks uit. Terwijl het wel een verschil is (of kan zijn) of je genomen wordt door een lul van 8 cm of 19 cm.
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 10 juli 2014 @ 16:33:

De schaamlip/kleine borsten vergelijking slaat nergens op.

Met te grote / te kleine borsten kan je prima genomen worden als vrouw.

Dat is wat TO mist begrijp ik. Gewoon goed genomen worden door een echte man (als in: geen speeltje) met een penis die je goed vult.

Ik kan me dat verlangen, zelfs als man, goed voorstellen.

4/5cm en dun. Dat kan je als sexuele handicap zien.

Mijn pink is al 8 cm, even voor de beeldvorming.

En ik kan me ook goed voorstellen dat dat verlangen niet op eens na 8 jaar bestond, dat groeit.

Tot je op een dag merkt hoe groot het geworden is.

Tja wat zijn de opties? 5 cm knakworst accepteren en daarmee je eigen gevoel overboord gooien.

Of ergens anders een grotere piemel vandaan halen, al dan niet in deze relatie.

Beter advies heb ik ook niet. Succes met dit probleem.



Mee eens. Heb niet alles gelezen dus zeg misschien iets dubbel.

Het klinkt idd als een aandoening, op internet lees ik dat als de penis kleiner is als 7 cm je spreekt van een micropenis wat dus echt een afwijking/aandoening is (testosteron tekort of afwijking in chromosoom oid). Ik lees dat tussen de 11 en 21 cm (stijf) normaal is. Micropenis komt bij 0,6% van de mannen voor.

Als ik hem was zou ik naar de huisarts gaan die kan kijken naar de behandelmogelijkheden, zoals toedienen van hormonen of penisvergroting. Is er in zijn kindertijd nooit iets mee gedaan, tijdens zijn geboorte moet het toch ook al gezien zijn? Dan hadden ze er al eerder wat aan kunnen doen (hormoontoediening).

De lengte van zijn penis is echt niet normaal, en kan me voorstellen dat je de seks mist. Als hij helemaal geen penis had gehad dan had iedereen toch ook begrepen dat je dat zou missen? Als van een vrouw de borsten moeten worden geamputeerd dan is het ook begrijpelijk dat je een reconstructie doet, ik zou het nu ook snappen (zeker ook voor hem) als hij een operatie zou ondergaan. Ik vind dit geenszins te vergelijken met kleine/grote borsten of grote schaamlippen, dat wordt vaak beoordeeld aan de hand van een onrealistisch schoonheidsideaal, terwijl dit echt een soort handicap is, want je kan gewoon geen seks hebben. MIsschien kan ze zo niet eens zwanger worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven