Platonische vriend met rare kuren

24-02-2017 22:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Je topic titel is ook verkeerd.



Hij heeft geen kuren. Jij hebt kuren.
Ik denk dat je iets te nat kuste.

Zo vies als iemand een nat plekje op je wang achterlaat.

Het werd Peter allemaal een beetje teveel, want (ja), zo is Peter
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 februari 2017 @ 00:03:

Ik denk dat je iets te nat kuste.

Zo vies als iemand een nat plekje op je wang achterlaat.

Alle reacties Link kopieren
Misschien wilde hij het echt platonisch houden. Daarbij vind ik jou obsessie met hem raarder dan zijn weigering om te zoenen. Ik ben kleffe vrienden ook weleens zat geweest, zeker dominante kleffe vrienden die geen nee kunnen accepteren zelfs niet na 9 jaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wie maakt dat ik niets meer lust, wie verstoord mijn rust ja dat is Peeeeeter ja dat is Peter!
Alle reacties Link kopieren
Misschien was hij vies van je geworden. Sommige mensen hebben dat; die houden niet van speeksel, persoonlijke geurtjes e.d.



Als iemand echt zover gaat dat hij me gaat vragen om niet te zoenen, dan zou ik dat onmiddellijk respecteren. Dat kan maar hoeft niet iets met jou persoonlijk van doen te hebben. Als echt niemand mij meer wilde aanraken zou ik feedback gaan vragen van goede vrienden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een andere mogelijkheid is dat hij altijd negatief over jou heeft gedacht maar zich altijd ingehouden heeft om je dat te vertellen, uit beleefdheid o.i.d. Zulke mensen zijn er; die vinden iemand irritant maar denken dat die een afwijzing niet aankan.



Als je nu een bevredigend leven hebt zou ik het verder vergeten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven