Platonische vriend met rare kuren

24-02-2017 22:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem.
Alle reacties Link kopieren
Een plaats geven? Dat hij geen zoen meer wilde? En dit gaat over dik 9 jaar geleden? Ik snap het niet zo goed denk ik.
Alle reacties Link kopieren


Als dit is waar jij je druk om kunt maken, mag je in je handen knijpen.

Wat boeit het nou wat iemand die je al 10 jaar niet meer gezien hebt, destijds voor iets vaags deed?
quote:S-Groot schreef op 24 februari 2017 @ 22:27:

Een plaats geven? Dat hij geen zoen meer wilde? En dit gaat over dik 9 jaar geleden? Ik snap het niet zo goed denk ik.+1
Had hij wellicht meer gevoelens voor je?
Alle reacties Link kopieren
Platonische vriend? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Joyce48 schreef op 24 februari 2017 @ 22:30:

Platonische vriend? Wat moet ik me daarbij voorstellen?Dat er tussen ons niks meer dan een gewone vriendschap was. We waren maatjes die alles aan elkaar konden vertellen en samen hobbies beoefenden. Ik had mijn partners en hij had af en toe een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat je hoopt dat mensen hier zullen zeggen dat ie dan waarschijnlijk verliefd op je was.

Maar dat ga ik niet zeggen.
misschien stink je uit je mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 24 februari 2017 @ 22:29:



Als dit is waar jij je druk om kunt maken, mag je in je handen knijpen.

Wat boeit het nou wat iemand die je al 10 jaar niet meer gezien hebt, destijds voor iets vaags deed?Ik weet dat dit heel onozel is.
Alle reacties Link kopieren
quote:yamahafzr600r schreef op 24 februari 2017 @ 22:34:

misschien stink je uit je mond.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendschap is 9 (!!!) jaar geleden op de klippen gelopen en ze valt nooit meer te herstellen want we hebben elkaar echt de duivel aangedaan. We zijn beiden extreem dominant van karakter.



Wat moet ik me voorstellen bij elkaar de duivel aangedaan?
Elkaar de duivel aangedaan....geen idee wat t betekend maar in dit geval wellicht wel van belang? Want zo normaal klinkt dat nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij kreeg een harde pemel en dat liep zo lastig naar de bus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mosterd dus
Alle reacties Link kopieren
quote:Katrien2 schreef op 24 februari 2017 @ 22:34:

[...]





Dat er tussen ons niks meer dan een gewone vriendschap was. We waren maatjes die alles aan elkaar konden vertellen en samen hobbies beoefenden. Ik had mijn partners en hij had af en toe een vriendin.Oh, een platonische vriendschap

Ik dacht dat je vriend platonisch was .....
Alle reacties Link kopieren
koortslip?,
Je maakt het moeilijker dan het is. Sommige mensen willen niet zoenen. Klaar, Geen enkele reden om daar na 9 jaar nog over te tobben.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog op een overzichtje van die rare kuren. Eén onverklaarbaar verzoek is "rare kuren".
wat een vaag verhaal.. maar ben toch wel benieuwd wat voor duivels jullie elkaar aan hebben gedaan, en waarom de serie hannibal je weer doet denken aan hem.
Hier snap ik ook geen kont van.
Alle reacties Link kopieren
Allebei verknipt misschien? Hannibal doet anderen aan hem denken en jij loopt na 9 jaar te piekeren over iets stoms. Dat klopt allebei niet natuurlijk.



Mijn tip: Koop een dagboek, schrijf je drama op. Laat het los, ga frozen kijken, trek een zak popcorn over en ga daarna iets nuttigs doen.
Death may indeed be final, but the love we share while living is eternal
Dus jullie hebben elkaar 9 jaar geleden iets "duivels" aangedaan, en ineens lig je daar van wakker?

Ik denk dat jij je even lekker met je huidige leven moet gaan bezig houden, in plaats van met iemand die je al een 9 jaar niet gesproken hebt.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik zin om hannibal te kijken.



Ot: je wil het een plaats geven dat hij je geen kus meer wilde geven? Ehhhh... ok. Nou ik kan wel tien redenen bedenken, maar alleen hij weet welke de juiste is. Dus vraag het hem.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven