BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Moondream schreef op 21 februari 2017 @ 04:29:

En ik was hier niet naar op zoek, dat klopt. Maar toen hij me vertelde van zijn voorkeur voor bdsm heb ik er serieus over nagedacht voor ik er in mee ging. Ik ben er dus wel bewust in gestapt. En dat speelt geen rol in deze. Dit heeft te maken met hele fijne persoonlijke herinneringen die ik voor mijn gevoel gewoon niet kan matchen met bdsm.



Hoe bewust je ook zelf of (en) samen kiest voor bdsm, de route evalueer je daarna steeds. Ho is ho, als het voor jou niet brengt wat je wilt. Ook al zoekt de ander dat wel. Het is allemaal niet van te voren in te schatten.

Ik doorloop de ontwikkeling met mij, samen, en nu ook (weer) met anderen. Omdat dat alles aanvulling is op elkaar.



En moeilijk om te bespreken, dat is het steeds ja

Irritant gedoe. Voor mij is de beloning nu, in deze relatie, wel altijd meer verbinding en dus stap ik maar weer steeds over de drempel heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 februari 2017 @ 17:19:

[...]





Leuk dat je weer komt kijken.

Hoe komt het dat je je niet kan ontplooien? Kan je je niet een beetje ontplooien bij het swingen?



Ja ik haal veel plezier uit het swingen

Maar dat voelt voor mij niet als bdsm nu. Mijn man domineert niet, niet echt. De rol ligt hem niet en voor zover hij al iets zoekt hierin, is wat hij wil voor mij moeilijk om te geven. Dienstbaarheid bijvoorbeeld. Ik kan dat, op zich, wel geven, maar als extra op de fysieke dominantie. En die kan hij me eigenlijk niet geven omdat hem dat tegenstaat. Terwijl alleen dienstbaarheid geven mij tegenstaat als daarnaast alleen vanilla staat.



Oftewel: ik word liever zwaar gemangeld en dat krijgen we hier maar niet serieus van de grond (no pun intended).



Ik ben die reis begonnen met een gewone vriend voordat ik deze relatie kreeg. De ruimte om beide te exploreren was er heel lang niet en met het swingen is de deur wel weer opengezet. Ook voor die vriend, die op zich staat te trappelen. Maar ja, ik ben niet meer single en we zijn allebei verhuisd nu. Dus spontaan komt het nu niet en plannen is er nog niet van gekomen. Ik denk dat dit wel weer ergens heen kan gaan en anders komt er vast iets anders.

Maar de deur 'thuis' is wel weer een beetje dicht voor de steviger D/s.
quote:scarlettmydear schreef op 21 februari 2017 @ 20:16:

[...]





Ja ik haal veel plezier uit het swingen

Maar dat voelt voor mij niet als bdsm nu. Mijn man domineert niet, niet echt. De rol ligt hem niet en voor zover hij al iets zoekt hierin, is wat hij wil voor mij moeilijk om te geven. Dienstbaarheid bijvoorbeeld. Ik kan dat, op zich, wel geven, maar als extra op de fysieke dominantie. En die kan hij me eigenlijk niet geven omdat hem dat tegenstaat. Terwijl alleen dienstbaarheid geven mij tegenstaat als daarnaast alleen vanilla staat.



Oftewel: ik word liever zwaar gemangeld en dat krijgen we hier maar niet serieus van de grond (no pun intended).



Ik ben die reis begonnen met een gewone vriend voordat ik deze relatie kreeg. De ruimte om beide te exploreren was er heel lang niet en met het swingen is de deur wel weer opengezet. Ook voor die vriend, die op zich staat te trappelen. Maar ja, ik ben niet meer single en we zijn allebei verhuisd nu. Dus spontaan komt het nu niet en plannen is er nog niet van gekomen. Ik denk dat dit wel weer ergens heen kan gaan en anders komt er vast iets anders.

Maar de deur 'thuis' is wel weer een beetje dicht voor de steviger D/s.



Ik snap denk ik een beetje in welk hoek je zit. Lijkt me inderdaad lastig als je wel die behoefte hebt maar hij dat niet kan invullen. Lastig voor beide want ik begrijp hier uit dat jullie best een goeie relatie hebben. Wel mooi dat jullie dan genoeg zekerheid en genoeg ruimte hebben gevonden om dan met swingen daar wat meer invulling aan te geven.



Het lijkt me wel tricky om een vriend van voor jullie relatie daar weer in te betrekken? Denk je dat jij en je man daar goed mee om kunnen gaan? Het lijkt alsof je gaat swingen met een ex?



En ik proef nog niet dat je juist het bdsm-deel wat je mist invult met swingen? Date je ook alleen of gaan jullie altijd samen op stap? Waarom date je niet met iemand die je wel kan geven wat je nodig hebt (en je even lekker door de mangel haalt )? Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen ik leef nog hoor. Heb heerlijke dagen gehda waarin we niet eens heel veel gespeeld hebben maar dat was ook goed. Soms is samen op de bank liggen film kijken en zo nu en dan een kneepje of klein opdrachtje meer dan genoeg.



Aankomend weekend is het grote carnaval dus ben nogal druk met inkopen doen en alles regelen daarvoor. Wij vieren dat hier toch net wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig!

Dat zijn ook fijne momenten.



heb een fijn samenzijn gehad met M. had t ernstig nodig.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Hoesje,



Soms heb je het idd hèèl hard nodig.



Ben blij dat hij dat ook doorhad en de tijd heeft gemaakt.



Hij zei spijt te hebben mij zo alleen naar huis te hebben gestuurt en dat hij onderschat heeft wat er met mij zou kunnen gebeuren eenmaal thuis.



En het laatste wat ik horen wil: misschien ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
toch fijn dat hij dat heeft weten toe te geven khemam, dat hij t onderschat heeft.

en snap dat je t niet wil horen, maar misschien (deels) toch waarheid. zoiets groeit volgens mij, met hele mini stapjes.



en ja, dat nodig hebben.. dat begint me momenteel steeds meer te verbazen.

hoe enorm het verlangen kan zijn naar onderdanigheid, het voelen van pijn en liefde door elkaar heen.

het verward me soms de laatste tijd. begin steeds meer te vermoeden dat het bij mij geen 'kinky iets' meer is, maar een, zoals lollypopje zo mooi zegt, een geaardheid is.

het verlangen ruist door mn lijf. net als je geilheid kan ervaren, alleen is het niet op te lossen met masturbatie.

gister hier veel met M over gesproken, die het erg herkende, hetzij van de andere kant.

dat hij blij is met me, dat hij soms net zo'n behoefte heeft aan mij domineren als ik aan gedomineerd worden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn khemam, dat alle vervelende gevoelens uit de wereld zijn. En dat jullie weer op dezelfde level zitten.



Hoesje wringt het bij jou niet thuis? Ik heb momenteel vrij intensief contact met een D en het voelt zo fijn. Hij bouwt het langzaam op wat heel fijn is, wat me erg hongerig maakt, maar wat er ook voor zorgt dat hij bij me binnen komt (emotioneel dan). Heb hem nu een aantal keer ontmoet en hij weet me te raken, uit te dagen, te triggeren, maar ook de rem erop te houden.

En ik kan het niet meer missen, zoals ik me bij hem voel qua verlangen en geiligheid heb ik thuis nooit gehad. En niet dat vriend dus slecht was, maar deze positie het onderdanige, het onderzoeken naar meer, dat is wat mij echt opwind.



En dat maakt me nu zo onzeker over mijn relatie thuis.
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar ik over nadenk soumis..

ik voel me niet onzeker over mijn relatie thuis, die is van heel andere orde en liefde.

maar wat wil ik? heb ik genoeg aan hoe het nu is? Of ik genoeg heb aan mijn relatie met M, of dat ik het thuis altijd zo zou willen.

M raakt me, houdt van me, en ik van hem. Maar we hebben ook duidelijk de keuze gemaakt om onze relatie samen naast die van ons met onze partners te laten bestaan. We missen elkaar, tuurlijk, maar het is een keuze.

Ik zou verdr kunnen gaan kijken, naar iemand die vaker er voor me kan zijn.

Mijn relatie thuis verbreken om zo meer tijd te hebben voor M. Of misschien wel een heel nieuwe relatie zonder M en vriend.

Maar ik merk ook dat ik dat niet wil.

Zoals het nu is, en het liefst een beetje vaker, zou ik voor nu heel prettig vinden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er zo in kan staan, ik lees bij jou veel meer rust. Dat heb ik niet, maar mijn relatie liep al niet lekker natuurlijk en ik heb het mezelf zo niet makkelijker gemaakt en geef vriend nu eigenlijk ook geen eerlijke kans.

Anderzijds is dit niet het enige wat thuis niet lekker loopt, speelt wel wat meer.



Maar ik ben momenteel erg onrustig en emotioneel, vooral door de twijfels over mijn relatie. Vriend begint het ook te merken, dus voel een moeilijk en emotioneel gesprek aankomen vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soumis schreef op 25 februari 2017 @ 14:09:

Fijn dat je er zo in kan staan, ik lees bij jou veel meer rust. Dat heb ik niet, maar mijn relatie liep al niet lekker natuurlijk en ik heb het mezelf zo niet makkelijker gemaakt en geef vriend nu eigenlijk ook geen eerlijke kans.

Anderzijds is dit niet het enige wat thuis niet lekker loopt, speelt wel wat meer.



Maar ik ben momenteel erg onrustig en emotioneel, vooral door de twijfels over mijn relatie. Vriend begint het ook te merken, dus voel een moeilijk en emotioneel gesprek aankomen vanavond.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
ik zit ook al veel langer nu verwikkeld in de situatie.

mijn seksuele relatie met mijn vriend is bagger, maar ik heb een fijn gezin met hem. en hou ook heel veel van hem.



ik snap je onrust, ik heb m bij vlagen ook heel erg hoor.

maar als je relatie thuis inderdaad al op wankelen staat, is een D erbij niet heel handig.

wil je open kaart gaan spelen met je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Frikandellekuh bedankt voor de knuffel, lief!



Nee ik wil geen open kaart spelen, maak ik meer kapot mee en daar help ik hem ook niet mee. Ik wil wel open kaart spelen dat ik niet gelukkig ben in onze relatie, hij weet dat ook wel, maar er komt weinig verandering. Momenteel wel een positieve verandering in de thuissituatie, wat misschien wel gaat helpen, en wat ik ook wat tijd moet geven. Ik ben gewoon geen makkelijke prater, dus zelf het gesprek starten vind ik heel moeilijk en ik ben gewoon heel bang voor de uitkomst.

Maar onrust en continu het gevoel hebben te moeten huilen werkt ook niet.



Het is zo dubbel. Want ondertussen geniet ik me ook suf en voel ik me daardoor op sommige vlakken weer heel sterk en gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
En wat goed dat je het seksuele los kan zien van het houden van. Dat breekt mij namelijk op, ik kan thuis niet aseksueel leven en ook met het verbod het ergens anders te zoeken.



Ik heb hem altijd geweldig gevonden en bijzonder. En dat doe ik nog steeds wel, het is echt een eigen persoon, geen meevliegen met de rest, zoekt zijn eigen weg. Dat vind ik heel mooi, maar door die eigenschappen zijn we elkaar ook verloren.

En ook ik ben gegroeid, ouder geworden, mezelf als persoon ontwikkeld. En op een bepaald moment hebben we denk beiden een andere afslag genomen, en kunnen de weg naar elkaar toe niet meer vinden.



Wauw wat een cryptische omschrijving
Alle reacties Link kopieren
zijn je verwachtingen van je vriend realistisch?

zie je je zelf gelukkig met hem als hij aan alle verwachtingen voldoet?

of mis je dan nog steeds iets wat je nu bij D vindt? en is dan vreemdgaan voor langere tijd een optie voor je?
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet hoe lang ik dat los kan blijven zien, voor nu hem ii er vrede mee.

heb een jong gezin, wil dat een kans geven.



en oja, wij hebben geen verbod. meer een wat niet weet, wat niet deert beleid.
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt wel sex te willen, maarja laat dat niet echt zien. Ik heb verschillende malen initiatief genomen en dacht ik wacht eens af, nou dat wachten duurt inmiddels al een tijd.

Hij snapt ook dat ik ben gaan rondkijken (heeft ooit ontdekt dat ik aan het rondkijken was), ziet ook dat hij er niet voor me is geweest, maar kan me toch geen vrijheid hierin geven.



Ik vraag me af of het voldoende is als we wel weer vaker sex hebben en elkaar ook weer vinden op emotioneel niveau. Pandora' s box is geopend en ik kan denk niet meer zonder D/s, hoe weinig ik er ook nog maar van heb geproefd. Maar het voelt als mijn ware ik en naast de lust geeft het me zoveel zelfvertrouwen, ik voel me weer vrouw (en meisje ) En er is nog teveel wat ik wil ontdekken en ervaren.



Dus tja dan zou lang vreemdgaan de optie zijn. Ik vind dat nu lastig, want bevredigt dat wel.

En anders toch uit elkaar, maar dat vind ik ondanks alles heel erg moeilijk. Wat laat ik me dan niet teveel leiden door mijn lust nu.



Zoals je ziet heb ik zelf ook niet alle antwoorden, wat het ook niet makkelijker maakt
Alle reacties Link kopieren
Ik hrb ook een jong gezin en dat maakt het lastig ja.



Vriend heeft ook gezegd dat als ik het doe ik het goed moet doen en geen steken moet laten vallen, want als hij er achter komt we niet op een leuke manier uit elkaar gaan.

Kan je als vrijbrief zien, maar ook wel wat dreigend. Het voelt voor mij niet als een vrijbrief iig.
Alle reacties Link kopieren
Maar wil je stuitermoment niet afnemen. Dus nog lekker aan het nagenieten? Het klinkt heel fijn tussen jullie!
Alle reacties Link kopieren
bijna zelfde situatie lijkt het, alleen niet je laatste alinea. Dat is inderdaad meer dreigend.



en ja, het zoeken naar wat lust is of wat noodzaak is.. zo lastig.
Alle reacties Link kopieren
je ontneemt mn gestuiter niet, of beter, gezweef...

ik zit heerlijk op mn blauwe billen na te genieten op deze saaie zaterdag..

en te evalueren wat ik van ons samenzijn vond en eruit heb gehaald.

moet het nog voor M beschrijven.. ofwel, ik donder nu ff niet zo snel van mn wolkje af..
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk!



Even een vraagje, aangezien je zegt blauwe billen. Hoe doe je dat met sporen?

Ik had vorige week ook een afdruk op een wat intiem plekje die gelukkig niet te zien was met broek aan. Maar rode/blauwe billen durf ik nog niet aan, hoe graag ik ook dat wil ervaren. Maar ondanks weinig sex lopen we wel gewoon de badkamer in als de ander staat te douchen/afdrogen, dus voelt als teveel risico..
Alle reacties Link kopieren
@khemam, toch is dat het risico met iedere stap die je verder zet. En hoe groter de stap, hoe groter het risico. Wel heel fijn dat hij het inziet, dat lees je hier soms heel anders.



@Hoesje, voor mij voelt het inderdaad ook als geaardheid, het heeft er bij mij altijd al in gezeten, pas nu komt het er uit.



Soumis

Wat lastig allemaal. Maar denk je niet dat dit een gevolg is van wat je mist in je relatie, in plaats van dat je relatie nu pas slechter wordt hierdoor? En denk je dat Julie elkaar nog terug kunnen vinden of zie je dat echt niet meer gebeuren?

Wat betreft de sex en het rondkijken, vraag hem eens waarom het er toch niet meer van komt? En wat als je de knuppel in het hoenderhok gooit en zegt dat geen sex automatisch toestemming betekent om het elders te zoeken en je hem op die manier voor het blok zet?

Ik roep maar wat hoor, je moet doen wat voor jou het beste voelt. Maar ik merk nu wat ik in mijn laatste relatie het gemist en ik weet dat ik dingen nu heel anders aan zou pakken.

Wat je zegt over meisje voelen is trouwens zo herkenbaar. Mijn D noemt me soms meisje en de manier waarop voelt zo speciaal

Heel veel sterkte!



Verder even weinig te melden. Ik heb de stekker uit mijn vakantie getrokken omdat ik de hele tijd dacht dat hij mee kon, maar nu blijkt hij heel misschien 1 of 2 dagen te kunnen maar ook dat wordt lastig. Komt hij na 2 maanden mee. Nou dan hoeft het van mij dus al niet meer. Dat is iets waar ik niet tegen kan, zeg dan meteen dat het moeilijk wordt denk ik dan. Heb nu andere plannen waarin hij niet voor komt. Maar baal er wel van. Volgende week zie ik hem heel misschien maar dat staat ook nog niet vast. Schiet niet op dus hier. Maar ik zie wel hoe dit gaat lopen. Heb gelukkig genoeg afleiding.
Alle reacties Link kopieren
@Moondream,

Wij hebben naast de D/s gewoon een hele fijne band en huwelijk. Ons voordeel was dat we beiden wisten waar we van hielden voordat we een relatie kregen. Waardoor de balans huisje boompje beestje en BDSM makkelijker te vinden is voor ons als wanneer je dat tussen twee relaties of met los contact voir elkaar moet krijgen. In dat opzicht zitten we wel in een ideale situatie. Denk ook niet dat ik ooit nog voor een vanilla relatie zou kiezen omdat ik daar nooit helemaal mezelf in zou kunnen zijn. Maar dat is nu, heb ook bijna 10 jaar mijn sub gevoelens onderdrukt binnen een relatie die alleen van kwaad tot erger ging.

Dus herken wel veel wat jullie schrijven, alleen zocht ik ook niet naar D/s buiten de deur. Ik durfde pandoras doos niet open te maken omdat ik wist dat ik die nooit meer dicht zou krijgen.



Maar god wat heb ik vaak aan D gedacht in al die jaren. Dus toen we weer contact kregen en beiden vrijgezel bleken was het ook meteen raak.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wij zien elkaar eigenlijk niet naakt..

en natuurlijk let ik wel wat extra op, maar douche is te klein voor twee.

afgelopen zomer wel noodgedwongen met 30 graden een niet zo korte broek aangekunt..

verder helpt arnica zalf goed, ik heb zelf die van vsm voor builen/bulten en bluwe plekken (voor mn zoon, maar werkt goed)



daar had ik het met M open, die pandora's doos. die is inderdaad niet zomaar te sluiten als je eenmaal hebt geproefd. zeker als je een fijne D/s relatie hebt gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven