BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
jullie hebben toch een relatie Moondream?

kan me voorstellen dat je ervan baalt.
Alle reacties Link kopieren
Pandora's doos openen is misschien ook niet verstandig geweest. Dat is wat vriend ook zei, als ik je 1x laat proeven wil je misschien wel meer, en daar heeft hij wel gelijk in gekregen.



Khemam jij kende je D dus al als D en dus al langer? Je wist dat hij die voorkeur had? Wat fijn dat jullie elkaar weer hebben gevonden dan! Jullie relatie klinkt erg fijn, zoals je het hier beschrijft.



Hoesje dat maakt het wel makkelijker om die risico's te nemen. Ik hoop dat je nog lang mag genieten van jr blauwe billen



Moondream wat jammer dat hij daar niet meteen duidelijk in is geweest, goed dat je nu je eigen plannen maakt!

Heb je eigenlijk je issue van vorige week nog met hem besproken? En zelf dus weer meer rust in je lijf?
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat je wat uit je gesprek kan halen soumis.

want wat je zegt, hoe moeilijk praten ook is, zo met je ziel onder de arm lopen is ook niet vol te houden.



hebben jullie wel eens iets nieuws geprobeerd, wat eigenlijk net zo lekker was als je dacht, maar dat je uren daarna erover twijfelt of je dat nou wel had moeten doen?

ik zit onzeker te zijn over dat, misschien dat ik tegen een echte grens aan zit te tikken?

iemand een idee na deze cryptische omschrijving?
Alle reacties Link kopieren
@ Soumis,



Geloof dat ik het al een keer gedeeld had hier maar ik heb D ooit in een dronken bui beiden op zakenreis leren kennen aan de bar. Ik overmoedig en hij geprikkeld zijn we in bed beland. Uiteindelijk hebben we toen een week samen doorgebracht alsof we al een stel waren. Op de een of andere manier was het vanaf het eerste moment duidelijk dat we beiden wel van kinky hielden en we hebben ons flink uitgeleefd. Contact verwaterd natuurlijk en pas dik 8 jaar later via social media dook hij weer op. Sporadisch een hoi hoestie etc maar het borrelde wel. Hij was net gescheiden maar ik zat nog midden in een slechte relatie. Toen dat over was heeft hij eigenlijk meteen de jacht geopend en mij uitgenodigd om naar LA komen waar hij woont. Was alsof we elkaar een week geleden nog gezien hadden en we zijn er meteen voor gegaan. Moest zo zijn denk ik.



Vind soulmates altijd zo'n zweverig iets maar dit is wel wat ik me erbij voorstel. We passen ons aan omstandigheden aan maar uit elkaar is voor beiden geen optie.
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje je bent wel erg cryptisch maar herken dat gevoel wel. Wat is je reservering precies? Schaamte, ongemak?



Erg moeilijk om daar zo ff een pasklaar antwoord op te hebben. Grenzen kunnen verlegd worden met de tijd. Wat belangrijker is is of jij uit kan vogelen of die grens echt zo hard is als je altijd dacht.
Alle reacties Link kopieren
schaamte denk ik..

ik schaamde me eerder voor mn verlangen naar pijn, dit is weggegaan. geaccepteerd, blij er mee zijnde dat ik me zo kan voelen.

nu lijk ik me te schamen voor iets wat ik fijn vind, M ook fijn vindt.. Maar lijk die bevestiging te willen hebben.. Dat het inderdaad ' goed' was..



wat mooi verhaal khemam..
Alle reacties Link kopieren
Die eeuwige schaamte, ja die ken ik!



Snap je heel goed maar ook dat is natuurlijk een onderdeel van waar we mee bezig zijn. Het loslaten van schaamte. Jij vind het fijn, hij vind het fijn maar het is buiten je comfortzone begrijp ik. Maar waar schaam je je precies voor dan? Niet voor hem want hij vind het geweldig waarschijnlijk. Voor jezelf? Trek je Elsa jurk aan meid and let it goooo!!!!



Als ik het afgelopen jaar 1 ding geleerd heb is het dat schaamte een zinloze blokkade is die vaak voortkomt uit dingen die ons vanaf kind zijn aangeleerd of sociaal bepaald zijn. Praat erover met je D en probeer erover heen te stappen als het iets is waar jullie beiden voldoening en plezier uit halen. Vaak zit het vooral tussen je oren, tenzij het iets is als in pek en veren op het dorpsplein genomen worden door de pastoor ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig liefdesverhaal khemam, daar misstaat het woord soulmates niet hoor

Mag ik vragen hoe lang jullie al bij elkaar zijn? En ik begrijp volgens mij dat door werk jullie niet echt bij elkaar wonen?



Hoesje lastig he die schaamte. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt iets heb gedaan waar ik me voor schaam, maar als ik met huidige D langer blijf denk ik wel dat dat gaat gebeuren, hij weet echt mijn diepste verlangens naar boven te halen, die ik nooit heb durven uit te spreken en wat ik nog wel lastig vind. De vraag 'vertel maar wat jij wil' pfff die is zo moeilijk, op de app al laat staan face to face...ik krijg er spontaan rode wangen van dan.
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje, nee we hebben geen relatie. Om verschillende redenen niet, een daarvan dat ik dat nu nog niet aan kan. Ik ben mezelf zo kwijt geraakt in mijn laatste relatie, en de angst dat ik dat toch weer laat gebeuren zit nog zo diep. Gelukkig begrijpt hij dat.

Maar dat betekent ook dat ik dat van de vakantie zelf op me heb afgeroepen, want ik kan dus ook geen eisen aan hem stellen.



@Soumis, issue nog niet besproken, wil ik liefst face-to-face doen. Zit al te kijken of ik het red een keer die kant op te gaan.



@Hoesje, ik herken het, net tegen/op die grens zitten. Laatste keer mee gemaakt. Aan de ene kant denk ik NEEEEEEEEEEE en aan de andere kant wil ik het weer. En dat het weer gaat gebeuren staat al wel vast, dus ik voel me klem zitten tussen bang zijn en ernaar verlangen. Die bevestiging heb ik dus zeer zeker al

Die schaamte herken ik ook. Het is moeilijk voluit ja te zeggen tegen dingen die ik eigenlijk al heel lang wil maar die er nooit van zijn gekomen. Hoewel ik ook dat aan het leren ben



@khemam, wat een heerlijk verhaal! Zo hoopgevend, dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
vind het voornamelijk lastig dat ik al een tijd van die schaamte af was.

kan alles zeggen en vragen aan M, zonder schaamte.

snap niet zo waar het vandaan komt, zo opeens.



gelukkig is M erg bevestigend bezig vandaag, dat het 'goed' is wat we doen, en dat als wij het fijn vinden, er geen ruimte voor schaamte zou moeten zijn. dat helpt wel, het even napraten, en horen dat hij het net zo spannend en lekker vond als ik..
Alle reacties Link kopieren
ik denk alleen maar jaa, graag meer... maar vind me alsjeblieft niet te raar...
Alle reacties Link kopieren
M vond en vindt je niet raar, maar vond het net zo spannend en lekker, dus lekker nog een keer doen!



Juist het napraten is dan fijn, besef je weer even dat jullie echt hetzelfde willen, dus Geniet en zweef!



Moondream snap dat je liever face to face wil, maar lees nu ook dat je toch twijfelt of het echt zo'n harde grens is?
Alle reacties Link kopieren
Soumis, dat gaat over iets anders.

Dat waar ik het eerst over had is echt een harde grens. Heeft te maken met herinneringen uit het verleden, die ik gewoon niet hiermee kan verenigen.



Hoesje, die valse schaamte heb ik inderdaad ook nog wel eens, en gelukkig helpt ook mijn D me daar snel overheen.
Alle reacties Link kopieren
gaat ook zeker gebeuren, mn schaamte is weggezakt.

denk dat ik het zo intens vond, en diepgaand. het heeft me een stap verder geduwd in het genieten van vernedering.



lastig moondream, er zo tussen hangen.. hopelijk kan je hem nog even spreken binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
Ah duidelijk moondream. Worden natuurlijk meer grenzen opgezocht.

Hopelijk kan je D snel zien om het andere punt wel te bespreken.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_332369 wijzigde dit bericht op 16-03-2017 11:02
Reden: bang om herkend te worden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant denk ik NEEEEEEEEEEE en aan de andere kant wil ik het weer. En dat het weer gaat gebeuren staat al wel vast, dus ik voel me klem zitten tussen bang zijn en ernaar verlangen. Die bevestiging heb ik dus zeer zeker al

Die schaamte herken ik ook. Het is moeilijk voluit ja te zeggen tegen dingen die ik eigenlijk al heel lang wil maar die er nooit van zijn gekomen. Hoewel ik ook dat aan het leren ben.



Dit is voor mij ook erg herkenbaar!

Soms ook erg in de knoop met mijn gevoelens hierdoor.



Welkom Doornroosje

Het staat je altijd vrij om te reageren en je verhaal te delen hier.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Soumis schreef op 25 februari 2017 @ 19:31:

Prachtig liefdesverhaal khemam, daar misstaat het woord soulmates niet hoor

Mag ik vragen hoe lang jullie al bij elkaar zijn? En ik begrijp volgens mij dat door werk jullie niet echt bij elkaar wonen?





We zijn nu 3 jaar samen en vorig jaar heb ik besloten om terug naar mijn eilamdje te verhuizen omdat het leven in LA me naar de keel vloog en het echt niet goed voor mij was om daar nog langer te blijven. Hij kan onmogelijk hier op een rots gaan zitten ivm met zijn werk dus doen we het voorlopig even zo.



Al denk ik dat er in het komende jaar wel knopen doorgehakt gaan worden. Dit is het namelijk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 25 februari 2017 @ 19:20:

Die eeuwige schaamte, ja die ken ik!



Snap je heel goed maar ook dat is natuurlijk een onderdeel van waar we mee bezig zijn. Het loslaten van schaamte. Jij vind het fijn, hij vind het fijn maar het is buiten je comfortzone begrijp ik. Maar waar schaam je je precies voor dan? Niet voor hem want hij vind het geweldig waarschijnlijk. Voor jezelf? Trek je Elsa jurk aan meid and let it goooo!!!!



Als ik het afgelopen jaar 1 ding geleerd heb is het dat schaamte een zinloze blokkade is die vaak voortkomt uit dingen die ons vanaf kind zijn aangeleerd of sociaal bepaald zijn. Praat erover met je D en probeer erover heen te stappen als het iets is waar jullie beiden voldoening en plezier uit halen. Vaak zit het vooral tussen je oren, tenzij het iets is als in pek en veren op het dorpsplein genomen worden door de pastoor ofzo.



ooh, deze had ik ff helemaal gemist..

dat precies is wat ik bedoel. het is buiten mn confort zone, niet gewent, niet normaal, maar gadverpielekes... wat verschirkkelijk lekker..

en je hebt gelijk... let it gooo!!
Alle reacties Link kopieren
@frikandellekuh dank je
Alle reacties Link kopieren
Haai Doornroosje..

Snap je herkenning, welkom hier.

Weet je vriend van je D?
Alle reacties Link kopieren
@hoesjeboesje dank je

Mijn vriend weet niet van mijn D, zelfs niet van mijn sub gevoelens. Ik heb er na mijn ontdekking van bdsm heel lang niks mee gedaan. Maar toen onze relatie op een dieptepunt was en ons seksleven eigenlijk al niet meer bestond kwam er onverwachts de kans voorbij om er wel wat mee te doen en was de verleiding toch te groot. Maar dat is natuurlijk geen excuus want het is niet netjes wat ik doe dat besef ik me heel goed. Jou partner weet ook niet van je D toch? Voel je je wel eens schuldig? Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder schuld voel en dat voelt dan weer slecht omdat ik dan denk ik zou me wel schuldig moeten voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelfs nog geen seconde schuldgevoel gehad.

Lees je mee in minnaarstopic? Daar komt dat onderwerp vrij vaak aan de orde, het hebben van schuldgevoel.

Schuldgevoel bij vreemdgaan, komt vaak pas wanneer het uit komt. Je voelt je nu beter in je vel zitten, geniet intens, en al weet je dat het fout is, toch voelt het goed. En dan is het heel lastig een schuldgevoel te ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje voor mij, als leek op dat gebied, klinkt het heel vreemd in de oren dat je je niet schuldig voelt. Ik zou me zo verschrikkelijk rot voelen. Gewoon omdat ik daarmee iemand kwets die mij dierbaar is, zelfs als hij/zij het niet weet. Op mij komt dat egoïstisch over. En daarmee wil ik je niet veroordelen hoor, maar ik probeer het te begrijpen.

Of voel je je niet schuldig, omdat je het gevoel hebt dat zolang hij het niet weet, het hem dus ook geen pijn doet?



@Doornroosje Mag ik vragen waarom je jouw vriend nooit hebt verteld over je subgevoelens?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ja, dat ook lolly.. nu weet hij niets.

minnaar hebben is zeer egoistisch, en daarmee veroordeel je me niet. maar het is wel wat het is.

ik heb daar een keuze in gemaakt. en natuurlijk vind ik het niet fraai van mezelf, maar schuldgevoel heb ik gewoon niet gehad.

mijn vriend is mij zeer dierbaar, en mijn vreemdgaan doet niet af aan mijn liefde voor hem.

al lijkt me dat als buitenstaander ook lastig te plaatsen..

lastig uit te leggen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven