Met haar zus... heel stom

22-02-2017 13:18 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd lang echt leuke relatie(beginnend), supervrouw en leuke klik en we gaan er samen voor. Schaam me diep, maar heb het gister met haar zus gerotzooid, de spanningen/gevoelens waren al een tijdje aanwezig voor ons beide.



Nu wil ik toch echt met huidige vriendin verdergaan maar heeft haar zus nog meer gevoelens gekregen voor mij...



Eerlijk vertellen of toch op door blijven dringen dat we ons mond erover houden?



Vind dit best lastig zo...
quote:noisekick schreef op 23 februari 2017 @ 14:13:

Ik denk dat Pieter nu in een blijf van m´n lijf huis voor mannen zit.
Alle reacties Link kopieren
Maarre....als Pieter nu bij een andere vriendin zit liggen er dus mogelijkheden bij de 2 gezusters en hun moeder voor andere gegadigden..
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Jazzica schreef op 23 februari 2017 @ 13:32:

Snap ook niet dat hij uitgedaagd wordt tot triootjes en zijn schoonmoeder, laat staan dat sommigen hier een eindverslag ervan willen.. want volgens mij is Pietertje hier een knetterlelijke puistenkop met hangtieten groter als mijn opoe, en gaat het hier over 2 Romana- zusjes (weet je wel.. oeter oeter oeter oeter oeter-typetjes).



No way in hell dat zo'n zwakzinnig betwetertje dat zelfs nog probeert te dissen als hij al 6 meter onder het vivastront begraven ligt, een knappe kop kan hebben.



Vreemd dat je bepaalde kenmerken van uiterlijk erbij betrek om het belachelijk te kunnen maken, zelf nergens geen last van en mag niet klagen, maar dit is wel sneu voor mensen die er juist wel last van hebben. Verder leuk uitgesproken, goed gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 23 februari 2017 @ 17:27:

Maarre....als Pieter nu bij een andere vriendin zit liggen er dus mogelijkheden bij de 2 gezusters en hun moeder voor andere gegadigden.. Mij best, is toch over en blijkt toch grotere ruzie dan ik dacht... zelfs hun moeder is overstuur. De zus wilde nog wel even praten maar daar waag ik me niet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 23 februari 2017 @ 20:04:

[...]





Mij best, is toch over en blijkt toch grotere ruzie dan ik dacht... zelfs hun moeder is overstuur. De zus wilde nog wel even praten maar daar waag ik me niet aan.Tuurlijk vind jij het allemaal wel best en nog verbaasd ook ??? dat moeders en zussen overstuur zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ach overstuur, ik denk dat Pietertje nogal van de superlatieven is, beetje overdrijven enzo. Grote duim enzo.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Niet alles gelezen ... Gezellige familiefeestjes worden dat in de toekomst .

Of lynch-partijen tussen de twee zussen.



Haal de modder al maar voor de moddercatch ... wie jou mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
Moeder is overstuur omdat je geen move hebt gemaakt naar haar toe.

Stap bij moeders onder de douche en alles is opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Van haar zus moet je nieuwe vriendin het iig niet hebben, das duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 23 februari 2017 @ 20:04:

[...]





Mij best, is toch over en blijkt toch grotere ruzie dan ik dacht... zelfs hun moeder is overstuur. De zus wilde nog wel even praten maar daar waag ik me niet aan.Tuurlijk zijn ze overstuur! Wat had jij dan gedacht man, ff serieus, hoe had jijzelf gedacht dat het zou uitpakken?
quote:noisekick schreef op 25 februari 2017 @ 16:02:

[...]





Tuurlijk zijn ze overstuur! Wat had jij dan gedacht man, ff serieus, hoe had jijzelf gedacht dat het zou uitpakken?Vrouw, ff serieus, hoe echt denk je dat dit topic is?
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 25 februari 2017 @ 16:05:

[...]



Vrouw, ff serieus, hoe echt denk je dat dit topic is? Ja je hebt gelijk ook, ik ga wel op m'n handen zitten. Het is hoe langer hoe ongeloofwaardiger, als ik alle reacties inc. die van hem lees.
Volgens mij is TO gewoon een troller, de dingen die hij zegt maken het steeds maar erger en maken alles nog ongelofelijker. Het is dat of TO is een beetje zwakbegaafd.
quote:Anoniem8903 schreef op 25 februari 2017 @ 17:55:

Volgens mij is TO gewoon een troller, de dingen die hij zegt maken het steeds maar erger en maken alles nog ongelofelijker. Het is dat of TO is een beetje zwakbegaafd.Joh.....
Haha ik was op de 3de pagina toen ik dat typte, nu zie ik dat (bijna) iedereen daar al uit was
Alle reacties Link kopieren
quote:duistercontinent schreef op 22 februari 2017 @ 13:22:

Emigreren en een naamsverandering biedt uitkomst.Prima tip Voor de zekerheid zou ik mijn hoofd ook flink laten verbouwen door een goede plastisch chirurg.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 25 februari 2017 @ 19:41:

[...]





Prima tip Voor de zekerheid zou ik mijn hoofd ook flink laten verbouwen door een goede plastisch chirurg.Ik denk dat de zussen en hun moeder dit gratis voor hun rekening nemen.
Laat ze allebei gaan en geniet even van een vrijgezellen leven. Dan hoef je ook niet steeds bij de zelfde persoon te zijn en kwets je niemand.



En natuurlijk moet je je vriendin niks vertellen. Zal haar relatie met zus schaden.



Gewoon kappen met allebei en nog even genieten van de vrijheid. Serieus doen kan altijd

Nog als je je wilde haren kwijt bent.

Ik bedoel het trouwens niet gemeen. Ik vind dat de beste oplossing voor iedereen.



En ik las dat je wel eens wat serieus wil... maar met deze dames word het niet omdat dit al gebeurt is.

Daarom even lekker alleen zijn en nog even vrij zijn. Kan je later zonder rot gevoel wat serieuse beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer moeilijk over doen, maar dan nu wel consequent zijn...

Of de een, of de ander... Of geen van beide.

Je kan het tussen die zussen ook niet maken.

Goeie tip: NOOIT meer over praten.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk is er geen contact meer, weet niet of ze het er nog over hebben gehad. Nu lekker rustig aan en kijken hoe het zal lopen, wel redelijk geleerd van deze fout.
quote:PietervBoch schreef op 28 februari 2017 @ 20:49:

Uiteindelijk is er geen contact meer, weet niet of ze het er nog over hebben gehad. Nu lekker rustig aan en kijken hoe het zal lopen, wel redelijk geleerd van deze fout.Wat heb je geleerd dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 28 februari 2017 @ 21:54:

[...]





Wat heb je geleerd dan?Trouw blijven en niet meer zulke domme acties maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 01 maart 2017 @ 11:39:

[...]





Trouw blijven en niet meer zulke domme acties maken. en dat had je in je vorige relaties verkerings waarin je vreemd ging, niet kunnen leren

SNEU gozer,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alleen de openingspost gelezen:
Alle reacties Link kopieren
En weet je wat het erge is? Dit soort dingen gebeurt dus echt! ( Dit verhaal is, gezien de reacties van TO, wel ongeloofwaardig trouwens)

Ik heb een nicht die getrouwd was en haar echtgenoot met haar zus in bed vond. En inmiddels dus gescheiden, zus is daarna met nicht haar ex-man getrouwd....ze komen elkaar op elke verjaardag tegen. Dat heeft me daar jarenlang gerookt zeg!

Inmiddels zijn ze al héél véél jaren verder en zijn de gemoederen geloof ik enigszins bedaard, maar als je zoiets hoort of leest, je gelooft het toch gewoon in eerste instantie niet!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven