Met haar zus... heel stom

22-02-2017 13:18 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd lang echt leuke relatie(beginnend), supervrouw en leuke klik en we gaan er samen voor. Schaam me diep, maar heb het gister met haar zus gerotzooid, de spanningen/gevoelens waren al een tijdje aanwezig voor ons beide.



Nu wil ik toch echt met huidige vriendin verdergaan maar heeft haar zus nog meer gevoelens gekregen voor mij...



Eerlijk vertellen of toch op door blijven dringen dat we ons mond erover houden?



Vind dit best lastig zo...
Alle reacties Link kopieren
Is ook erg vervelend, maar gelukkig komt het wel goed uiteindelijk. Zomer komt eraan!
Alle reacties Link kopieren
Dus.. haar zus.. en jij?

WAUW.. ongelofelijk



Geloof me, vrouwen komen achter alles en het gaat zeker meer gewaardeerd worden als je eerlijk bent.

maar of ze je gaat vergeven weet ik zo niet..

Als mijn vriend met mijn zus iets zou doen… zou het wereldoorlog 3 zijn.. mag ie lekker bij mijn zus blijven..



Maar hoe heb jij het zover laten komen dat er überhaupt een kans is gecreëerd dat dit is gebeurd ??
Pijn is tijdelijk maar opgeven is voor altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:ellaxo schreef op 01 maart 2017 @ 12:40:

Dus.. haar zus.. en jij?

WAUW.. ongelofelijk



Geloof me, vrouwen komen achter alles en het gaat zeker meer gewaardeerd worden als je eerlijk bent.

maar of ze je gaat vergeven weet ik zo niet..

Als mijn vriend met mijn zus iets zou doen… zou het wereldoorlog 3 zijn.. mag ie lekker bij mijn zus blijven..



Maar hoe heb jij het zover laten komen dat er überhaupt een kans is gecreëerd dat dit is gebeurd ??





Stond te douche, toen kwam zij ineens binnenlopen, stond al "paraat" zeg maar... tjah... beetje met humor en begon het, onwijs van genoten allebei.



Toch mis ik haar wel
Alle reacties Link kopieren
quote:lientje69 schreef op 01 maart 2017 @ 12:16:

En weet je wat het erge is? Dit soort dingen gebeurt dus echt! ( Dit verhaal is, gezien de reacties van TO, wel ongeloofwaardig trouwens)

Ik heb een nicht die getrouwd was en haar echtgenoot met haar zus in bed vond. En inmiddels dus gescheiden, zus is daarna met nicht haar ex-man getrouwd....ze komen elkaar op elke verjaardag tegen. Dat heeft me daar jarenlang gerookt zeg!

Inmiddels zijn ze al héél véél jaren verder en zijn de gemoederen geloof ik enigszins bedaard, maar als je zoiets hoort of leest, je gelooft het toch gewoon in eerste instantie niet!



Dat de familie en zus daarmee hebben kunnen leven vind ik heel knap! Elkaar nog zien op verjaardagen ook.

Ik weet niet of ik dat aan zou kunnen. Respect hoor!
Never judge a book by it's cover, know the story first!
Ik vind het lief om te zien hoe mensen zich kunnen inleven in een verzonnen verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 02 maart 2017 @ 08:52:

[...]





Stond te douche, toen kwam zij ineens binnenlopen, stond al "paraat" zeg maar... tjah... beetje met humor en begon het, onwijs van genoten allebei.



Toch mis ik haar welkan ik begrijpen, om wie moet je nu verzonnen verhalen verzinnen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 02 maart 2017 @ 08:52:

[...]





Stond te douche, toen kwam zij ineens binnenlopen, stond al "paraat" zeg maar... tjah... beetje met humor en begon het, onwijs van genoten allebei.



Toch mis ik haar welJij valt niet meer te redden.. damnn
Pijn is tijdelijk maar opgeven is voor altijd.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verzonnen? Als je begint met leven i.p.v. alle dagen binnen zitten dan maak je nog eens wat mee. Vertel heel eerlijk mijn verhaal hier en krijg ik dit, had toch meer verwacht.
Leven? Jij staat hele dagen onder de douche wilde verhalen te verzinnen terwijl je aan je piem trekt. Om dat hele avontuur vervolgens op een forum te plempen.



Das toch geen leven.
quote:PietervBoch schreef op 02 maart 2017 @ 21:44:

Waarom verzonnen? Als je begint met leven i.p.v. alle dagen binnen zitten dan maak je nog eens wat mee. Vertel heel eerlijk mijn verhaal hier en krijg ik dit, had toch meer verwacht.Wat had je verwacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 02 maart 2017 @ 21:49:

Leven? Jij staat hele dagen onder de douche wilde verhalen te verzinnen terwijl je aan je piem trekt. Om dat hele avontuur vervolgens op een forum te plempen.



Das toch geen leven.Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?
Als het echt is; wat ben jij een enorme grote lul!



Als het verzonnen is; schrijf een boek!



Alle reacties Link kopieren
quote:GirlPowerrrrr schreef op 03 maart 2017 @ 08:36:

Als het echt is; wat ben jij een enorme grote lul!



Als het verzonnen is; schrijf een boek!



Was het maar verzonnen!
Alle reacties Link kopieren
Schrijf een boek? Alsjeblieft niet! Wanneer is de vakantie voorbij?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ja een boek hierover..

Dat joch zijn fantasie is echt niks voor een boek.

O een boek van 2 euro ofzo ...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:GirlPowerrrrr schreef op 03 maart 2017 @ 08:36:

Als het echt is; wat ben jij een enorme grote lul!



Als het verzonnen is; schrijf een boekook!



quote:shifty schreef op 03 maart 2017 @ 11:52:

[...]

Alle reacties Link kopieren
Heb je de moeder nu inmiddels ook gepakt? Dat zou toch super geil zijn? Of de trio met de zusjes. Als goed makertje mag je de vader pijpen. Oh my dirty mind slaat op hol
you go girl
quote:mamsvan schreef op 03 maart 2017 @ 11:49:

Ja een boek hierover..

Dat joch zijn fantasie is echt niks voor een boek.

O een boek van 2 euro ofzo ...Ja zo'n doktersromannetje...en 2 euro is dan wel wat duur!
quote:PietervBoch schreef op 03 maart 2017 @ 11:14:

[...]





Was het maar verzonnen!DROEFTOETER!
Alle reacties Link kopieren
quote:GirlPowerrrrr schreef op 03 maart 2017 @ 13:21:

[...]





Ja zo'n doktersromannetje...en 2 euro is dan wel wat duur!

Je hebt gelijk..

Gratis
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
een voordeel maar voor jou een nadeel: het komt altijd uit. Kies jij voor je vriendin en niet voor zus, gaat zus misschien praten. Praat ze niet dan praat jij vanzelf. Praat jij niet vreet het je op. Dit is niet iets wat je 'overkomt' je bent hier bewust mee bezig en bereid het voor. Zielig voor je vriendin, zowel zus als jij zijn nu afgeschreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:GirlPowerrrrr schreef op 03 maart 2017 @ 13:21:

[...]





DROEFTOETER!In je bakkes!
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 03 maart 2017 @ 13:05:

Heb je de moeder nu inmiddels ook gepakt? Dat zou toch super geil zijn? Of de trio met de zusjes. Als goed makertje mag je de vader pijpen. Oh my dirty mind slaat op holWe willen jou erbij hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 03 maart 2017 @ 15:33:

[...]





We willen jou erbij hebbenmooi ik hou wel van trio's jij en de vader hmm dat wordt genieten
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven