Vrouwen en hun orgasme.

20-02-2017 18:33 357 berichten
Ik vroeg me af of je persee een orgasme moet hebben als je sex met een man hebt.

Heb wel met sommige partners aangename sex gehad maar zonder een orgasme. Dat is toch eigenlijk normaal of niet?
Dreamchild:

ik kende ooit een vrouw die een iemand pas een als een goede minnaar betitelde als hij haar quality tijd gaf buiten bed.

Eerst vond ik dat een foute benadering voor het woord want minnaar slaat vanouds op zijn kwaliteiten met betrekking tot sex.

Nu ik erop terugkijk snap ik haar heel goed. Aandacht buiten het bed om kan heel belangrijk zijn. En de sex wordt dan alleen "the cream on the cake " voor een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 26 februari 2017 @ 01:25:

Dreamchild:

ik kende ooit een vrouw die een iemand pas een als een goede minnaar betitelde als hij haar quality tijd gaf buiten bed.

Eerst vond ik dat een foute benadering voor het woord want minnaar slaat vanouds op zijn kwaliteiten met betrekking tot sex.

Nu ik erop terugkijk snap ik haar heel goed. Aandacht buiten het bed om kan heel belangrijk zijn. En de sex wordt dan alleen "the cream on the cake " voor een vrouw.Ja mee eens. Wat let je?
Tsja.. ik heb toch iemand zijn,

stil en oprecht,

iemand die een vriend wil zijn

en die zegt het mijn is het dijn



Variant op het versje van Toon Hermans.

Kernzin is: "er moet iemand zijn".

Nou en momenteel is er niemand die zijn oog op me heeft laten vallen. Ik ben wachtende zogezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 25 februari 2017 @ 21:34:

leclair: ik wil trouwen. Dat is het ouderwetse aan me.

Ik vind dat als een man je zwanger heeft gemaakt dat hij dan bij je moet blijven totdat de kinderen wat ouder zijn. Dat is het ouderwetse aan me.

Je wilt trouwen, nou daar is niets ouderwets aan.

De een kiest voor het huwelijk de ander voor een samenlevingscontract.



Of stellen met kinderen trouwen alsnog .



Dat is een keuze .
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 25 februari 2017 @ 22:57:

Phaedra: ja, zoals ja je bent het met me eens en deze stelling die ik aanhoud wordt in deze tegenwoordige tijd als ouderwets gezien?



Nee jij houd je vast aan die termen.

Een orgasme is gewoon klaarkomen zowel voor mannen als vrouwen, daar zit geen verschil in.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 25 februari 2017 @ 23:23:

Flauw antwoord, flauwe reactie.

Ik post namelijk op het forum omdat ik wijzer wil worden.

Jammer dat je vrouw op leeftijd die nog altijd wil leren over sex niet wijzer wil maken.

Zegt wat over vrouwenemancipatie he.

Sommige van ons vrouwen vinden single vrouwen maar zielige ouwe vrijsters en dwingen deze single vrouwen op deze manier om losbandige sex te hebben zonder die trouwring aan hun vinger.

Ik weet er alles van want ik was zo een vrouw.



Als je wijzer wilt worden, zou het erg handig zijn, om meer vragen te beantwoorden.

Jij als "oudere" vrouw je hebt internet , boeken, die jou wijzer kunnen maken, kwestie van in verdiepen.

Maar daar geef je geen antwoord op.

EN ouderwets ja als je je zelf als 56 jarige een senior noemt. 56 is het nieuwe tegenwoordige 46.

Neem aan dat je nog "jong" van geest bent.

Niemand dwingt jouw een losbandig seksleven te moeten hebben. Het is een optie.

Sex en losbandig leven staan los van elkaar. Niemand zegt, dat je dat moet doen.

Maar als vrijgezelle dame kun je gewoon daten (kan ook via het internet). datingsites zat.

Klikt het, is het aan jou de keuze om seks met je date te willen. Niets moet.



Wil jij wachten totdat je een trouwring om je vinger hebt. " be my gast".

Je kunt ook op het forum van 50plussers.nl lid worden en op de dating site van hen eens rond kijken.

Je kunt er misschien hele leuke contacten aan over houden zonder seks in het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 26 februari 2017 @ 00:33:

Dreamchild:

bij mij in het niet van "wat denken de buren" , bij mij is het van "kan ik mezelf nog in de spiegel aankijken met het rommeltje wat ik ervan maak met die kerels".

Ik moet mezelf kunnen respecteren.

En als ik terugkijk op mijn liefdesleven dan vind ik het sneu dat ik zo zwak was. Luister wat die ander Viva vrouwen zo trots promoten over een vrij liefdesleven, dat moeten zij weten.

Zelf kan ik dan niet trots meer op mezelf zijn. Dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.



Als je zo blijft denken en dit jouw standpunt is, zal je nooit meer seks hebben ben ik bang.

Dat wordt dan alleen op de solo toer, of is dat ook "Not DOne"
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 26 februari 2017 @ 01:42:

Tsja

Nou en momenteel is er niemand die zijn oog op me heeft laten vallen. Ik ben wachtende zogezegd.Sta je ingeschreven bij een datingsite ??
Nooit meer seks hebben vind ik niet zo erg. Iedere keer een andere vriend om maar sex te hebben zou maken dat ik me hoerig zou voelen namelijk. Het is goed zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 01 maart 2017 @ 04:20:

Nooit meer seks hebben vind ik niet zo erg. Iedere keer een andere vriend om maar sex te hebben zou maken dat ik me hoerig zou voelen namelijk. Het is goed zoals het is.



Waarom vraag je dan zoveel over seks ????

en waarom blijf je halsstarrig vasthouden aan het feit, dat als je via een datingsite of anders ,elke keer een andere vriend zou hebben ???

Je legt toch eerst kontakt?? klikt het na een poosje via chat's , hebben jullie overeenkomsten, dan kan je toch pas ect afspreken??

Ik snap dat hoerig voelen niet zo best.



Volgens mij denk jij dat als je via een datingsite kontakten legt en met meerdere mannen zou chatten, dat je ze allemaal tegelijk moet daten en seks moet hebben.



De seks bepaal je zelf. er staat nergens moeten.



en nog steeds geen antwoord op bepaalde vragen.

Ik vermoed dat we die ook nooit zullen krijgen.

Is je goed recht maar zo kan niemand je helpen.
quote:cynthiao schreef op 01 maart 2017 @ 04:20:

Nooit meer seks hebben vind ik niet zo erg. -knip- Het is goed zoals het is.Waarom wil je dan trouwen? En waarom vraag je dan over van alles en nog wat advies?
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 26 februari 2017 @ 10:54:

[...]

Een orgasme is gewoon klaarkomen zowel voor mannen als vrouwen, daar zit geen verschil in.



Zelf zie ik het toch nog wel iets anders. Voor mij is klaarkomen meer te zien als 'klaar na het komen' oftewel, de ejaculatie waarna de ontspanning komt, dit ook doordat ik in nog wel eens een orgasme heb gehad zonder te ejaculeren waardoor ik in staat was om direct door te gaan naar een volgend hoogtepunt.



Op die manier kan men spreken van meerdere orgasmes achterelkaar maar die waarbij men klaarkomt is degene waarna men de rust en herstelfase ingaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 01 maart 2017 @ 15:22:

[...]





Zelf zie ik het toch nog wel iets anders. Voor mij is klaarkomen meer te zien als 'klaar na het komen' oftewel, de ejaculatie waarna de ontspanning komt, dit ook doordat ik in nog wel eens een orgasme heb gehad zonder te ejaculeren waardoor ik in staat was om direct door te gaan naar een volgend hoogtepunt.



Op die manier kan men spreken van meerdere orgasmes achterelkaar maar die waarbij men klaarkomt is degene waarna men de rust en herstelfase ingaat.

En dat gaat weer niet voor alle mannen op.

Er zijn er genoeg die een aantal keer kunnen spuiten (en een erectie behouden).
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 01 maart 2017 @ 15:23:

[...]



En dat gaat weer niet voor alle mannen op.

Er zijn er genoeg die een aantal keer kunnen spuiten (en een erectie behouden).Dat is ook zo, zo zie je maar weer, ook daarin zit verschil.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 01 maart 2017 @ 15:22:

[...]





Zelf zie ik het toch nog wel iets anders. Voor mij is klaarkomen meer te zien als 'klaar na het komen' oftewel, de ejaculatie waarna de ontspanning komt, dit ook doordat ik in nog wel eens een orgasme heb gehad zonder te ejaculeren waardoor ik in staat was om direct door te gaan naar een volgend hoogtepunt.



Op die manier kan men spreken van meerdere orgasmes achterelkaar maar die waarbij men klaarkomt is degene waarna men de rust en herstelfase ingaat.

ik snap je volkomen



Maar waar ik meer op zin speelde . Cinthia vroeg of het gelijk was aan de vrouw.

Ik ging er puur vanuit , dat ze het klaarkom/orgasme gevoel bedoelde. Niet dat er verschillende vormen bestaan.

Correct me if i.am wrong.

Als we in ontwikkeling zijn in de buik, beginnen we allemaal als een meisje.

Als je een jongetje wordt , groeit uit dat stompje een penis en worden er ballen gemaakt.

Wordt je een meisje blijft je stompje ( de clitoris) het stompje en groeit daar de vagina omheen.

Dus als jij zegt dat ook jij zonder spuiten klaar kan komen, is dat volkomen normaal.



Omdat we "beginnen" als meisje hebben jongens ook borsten en tepels. Alleen die worden niet verder ontwikkeld.
quote:cynthiao schreef op 01 maart 2017 @ 04:20:

Nooit meer seks hebben vind ik niet zo erg. Iedere keer een andere vriend om maar sex te hebben zou maken dat ik me hoerig zou voelen namelijk. Het is goed zoals het is.



Je hoeft niets te doen wat je niet wilt.

Maar ik zou me niet hoerig voelen als ik seks wil. Als ik gebruikt wordt, ja dan voel ik me hoerig.

Niet als ik gewoon zelf lekker wil genieten en een pik wil voelen. Ja, het is plat, het is geil, maar dat is natuurlijk. Het is een behoefte en daar heb ik een kerel voor nodig dus dan zoek ik er eentje.
Alle reacties Link kopieren
Ik als vrouw kan ook klaarkomen met of zonder spuiten Maar voor mij persoonlijk zijn klaarkomen of orgasme toch echt hetzelfde.
Is de man een slechte minnaar als hij de vrouw geen orgasme kan bezorgen?
Alle reacties Link kopieren
Nee
Wat is dat waar ze het in films altijd over hebben: dat man en vrouw op elkaar wachten totdat ze samen het hoogtepunt hebben bereikt? Moeten ze dan tegelijkertijd een orgasme bereiken?

Ik heb dat nog nooit meegemaakt hoor. Jullie wel?

Is het niet gewoon de fantasie van de schrijvers van de films?
Je kan tegelijkertijd orgasmeren. De ene vindt dat fantastisch, maar ik vind dat afleidend en zie de meerwaarde niet.



In films komen de vrouwen in 99% van de gevallen door penetreren al klaar, dus dan is het voor de filmmaker een kleine moeite om te zeggen kom klaar en dan is de vrijpartij of. Volgende scene! Gewoon luiheid van de filmers.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 14 maart 2017 @ 04:16:

Wat is dat waar ze het in films altijd over hebben: dat man en vrouw op elkaar wachten totdat ze samen het hoogtepunt hebben bereikt? Moeten ze dan tegelijkertijd een orgasme bereiken?

Ik heb dat nog nooit meegemaakt hoor. Jullie wel?

Is het niet gewoon de fantasie van de schrijvers van de films?Jij komt niet eens. Dus logisch.
O.

Dus allebei tegelijk het hoogtepunt bereiken gebeurt bijna nooit.

En dat op elkaar wachten tot het moment supreme is schrijversfantasie.

Dat moment supreme is dat eigenlijk een andere benaming voor het spuiten van sperma door de man uit zijn penis(klaarkomen)?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
quote:Phaedra__ schreef op 15 maart 2017 @ 07:02:

Nee.

Wat nee?

Het moment supreme ofwel het ultieme moment is niet het spuiten van de sperma uit de penis van de man?

Wat is het dan wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven