Vrouwen en hun orgasme.

20-02-2017 18:33 357 berichten
Ik vroeg me af of je persee een orgasme moet hebben als je sex met een man hebt.

Heb wel met sommige partners aangename sex gehad maar zonder een orgasme. Dat is toch eigenlijk normaal of niet?
Alle reacties Link kopieren
Het spuiten van sperma uit zijn rechter neusgat is het moment suprème.
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 09:59:

Het spuiten van sperma uit zijn rechter neusgat is het moment suprème.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 16 maart 2017 @ 10:04:

[...]



Waar is waar.
Alle reacties Link kopieren
En als een man heel lang niet is klaargekomen, drupt het bij zijn traanbuizen naar buiten. Daarom is het belangrijk dat je je man dagelijks laat klaarkomen, zodat zijn sperma zijn lichaam goed kan verlaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 10:25:

En als een man heel lang niet is klaargekomen, drupt het bij zijn traanbuizen naar buiten. Daarom is het belangrijk dat je je man dagelijks laat klaarkomen, zodat zijn sperma zijn lichaam goed kan verlaten.Als man moet ik dat beamen. Je wil niet weten hoe gênant het is als je tijdens een zware vergadering sperma ziet lopen over de wangen van mijn collega's om er dan achter te komen dat je dagelijkse orgasme 48 uur geleden was. It's true, it's huge
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
En het dan raar vinden dat mannen vreemd gaan.
En ik maar denken dat zaadvragen ogen iets heel anders was dan spermalekkende traanbuizen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi cynthia

Ik zit met verbazing mee te lezen over jou bevindingen....

Zal er gerust over heen gelezen hebben maar om nou 11 pagina's door te bladeren ...

Heb ik toch nog een vraagje

Wat is jou leeftijd?

En heb je ooit zelf niet ontdekt wat je lekker vind met mastruberen bv?

Grt

Mee lezer over dit onderwerp

Ps volgens mij ben je 56 jeetje ....
Eric:

ik heb ondertussen begrepen dat een man die geen partner heeft zich regelmatig moet aftrekken om zijn spermaproductie (die anders net pap of net behanglijm zoveel en zo dik wordt) fijn te houden voor een vrouw.



Masturberen van een vrouw wat waarschijnlijk vergeleken kan worden met het zich aftrekken van de man vind ik een teken van haar lichaam dat ze op zoek moet gaan naar een man.

Regelmatige masturbatie van een vrouw van zichzelf vind ik zielig. Het betekent dat je geen man kan vinden die je sexueel kan bevredigen en dat terwijl je lichaam er biologisch om vraagt.
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:45:

Eric:

ik heb ondertussen begrepen dat een man die geen partner heeft zich regelmatig moet aftrekken om zijn spermaproductie (die anders net pap of net behanglijm zoveel en zo dik wordt) fijn te houden voor een vrouw.



Masturberen van een vrouw wat waarschijnlijk vergeleken kan worden met het zich aftrekken van de man vind ik een teken van haar lichaam dat ze op zoek moet gaan naar een man.

Regelmatige masturbatie van een vrouw van zichzelf vind ik zielig. Het betekent dat je geen man kan vinden die je sexueel kan bevredigen en dat terwijl je lichaam er biologisch om vraagt.Misschien kun je hier ook een topic over openen?

Wat vinden jullie van vrouwen die masturberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 17 maart 2017 @ 07:58:

[...]



Misschien kun je hier ook een topic over openen?

Wat vinden jullie van vrouwen die masturberen?Alsjeblieft niet
Sjongejongejongejonge........
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:45:

Regelmatige masturbatie van een vrouw van zichzelf vind ik zielig. Het betekent dat je geen man kan vinden die je sexueel kan bevredigen en dat terwijl je lichaam er biologisch om vraagt.

Wat voor een aannames doe jij toch?

Echt, dit kan je toch niet menen

Spreek alsjeblieft voor jezelf: jij kunt geen man vinden.

Een vrouw die geniet van haar eigen lichaam vindt / heeft heus wel een partner die haar ook bevredigt.
Alle reacties Link kopieren
quote:snooziegirl schreef op 17 maart 2017 @ 08:51:

[...]



Wat voor een aannames doe jij toch?

Echt, dit kan je toch niet menen

Spreek alsjeblieft voor jezelf: jij kunt geen man vinden.

Een vrouw die geniet van haar eigen lichaam vindt / heeft heus wel een partner die haar ook bevredigt.



Heel apart jou redenering cynthia

Maar goed ....
quote:eric48 schreef op 17 maart 2017 @ 09:14:

[...]





Heel apart jou redenering cynthia

Maar goed ....Gewoon ff voor de duidelijkheid, waarom quote je mij dan, Eric48?
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:45:

Eric:

ik heb ondertussen begrepen dat een man die geen partner heeft zich regelmatig moet aftrekken om zijn spermaproductie (die anders net pap of net behanglijm zoveel en zo dik wordt) fijn te houden voor een vrouw.



Masturberen van een vrouw wat waarschijnlijk vergeleken kan worden met het zich aftrekken van de man vind ik een teken van haar lichaam dat ze op zoek moet gaan naar een man.

Regelmatige masturbatie van een vrouw van zichzelf vind ik zielig. Het betekent dat je geen man kan vinden die je sexueel kan bevredigen en dat terwijl je lichaam er biologisch om vraagt.Tjee, wat ben je wijs en je kijkt ook zo open naar de wereld, helemaal niet oordelend of met een gebrek aan kennis ofseau.
Alle reacties Link kopieren
quote:snooziegirl schreef op 17 maart 2017 @ 09:26:

[...]



Gewoon ff voor de duidelijkheid, waarom quote je mij dan, Eric48?





Ojee ik zie het ..sorry

Was uiteraard voor cynthia

Maar dat begreep je toch wel :-))
quote:ClassyLadeee schreef op 17 maart 2017 @ 08:14:

[...]





Alsjeblieft niet
quote:Corona67 schreef op 17 maart 2017 @ 09:37:

[...]



Er zit iets in je ooghoek co....
quote:eric48 schreef op 17 maart 2017 @ 09:32:

[...]





Ojee ik zie het ..sorry

Was uiteraard voor cynthia

Maar dat begreep je toch wel :-))
Alle reacties Link kopieren
Het met regelmaat masturberen voor een man is ook een kwestie van voorkomen van prostaatkanker en teelbal kanker. Oftewel, die twee organen actief functioneel te houden. Goede bloeddoorstroming, afvoer van "afvalstoffen" etc.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Nicotientje schreef op 17 maart 2017 @ 09:52:

[...]



Er zit iets in je ooghoek co....tannnn???
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:45:

Eric:

ik heb ondertussen begrepen dat een man die geen partner heeft zich regelmatig moet aftrekken om zijn spermaproductie (die anders net pap of net behanglijm zoveel en zo dik wordt) fijn te houden voor een vrouw.

Een man MOET niets, het zaad wordt door het lichaam zelf afgebroken en vernieuwd. Zaad wordt geen behanglijm of pap .



Masturberen van een vrouw wat waarschijnlijk vergeleken kan worden met het zich aftrekken van de man vind ik een teken van haar lichaam dat ze op zoek moet gaan naar een man.

Dit is de grootste onzin !! het masturberen van zowel mannen als vrouwen is heel normaal, heeft niets te maken met "op zoek moeten naar een bedpartner"

Regelmatige masturbatie van een vrouw van zichzelf vind ik zielig. Het betekent dat je geen man kan vinden die je seksueel kan bevredigen en dat terwijl je lichaam er biologisch om vraagt.



Chynthia, je seksuele gevoelens worden veroorzaakt door hormonen. Als een vrouw regelmatig masturbeert, heeft dat helemaal niets te maken met het geen vinden van een man!! Net wat je al schreef het is biologisch ingebouwd. Wat denk je dan wat vrijgezellen doen, als ze geil worden. Zich ontladen wat heel logisch is. Heeft niets te maken met zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:45:

Regelmatige masturbatie van een vrouw van zichzelf vind ik zielig. Het betekent dat je geen man kan vinden die je sexueel kan bevredigen en dat terwijl je lichaam er biologisch om vraagt.Ben benieuwd wat dit dan over jou zegt. Aangezien jij geen seks voor het huwelijk wil enzo en je dus ook wel niet zou mastruberen neem ik aan? Vind je jezelf ook zielig?
quote:leclair schreef op 17 maart 2017 @ 16:38:

[...]





Chynthia, je seksuele gevoelens worden veroorzaakt door hormonen. Als een vrouw regelmatig masturbeert, heeft dat helemaal niets te maken met het geen vinden van een man!! Net wat je al schreef het is biologisch ingebouwd. Wat denk je dan wat vrijgezellen doen, als ze geil worden. Zich ontladen wat heel logisch is. Heeft niets te maken met zielig.



Je zegt het zelf al: wat doen vrijgezellen als ze zich geil voelen. Dan gaan ze masturberen. Maar eigenlijk moeten ze op zoek gaan naar een echtgenoot.

Getrouwde vrouwen die zich geil voelen die kunnen gewoon hun man bellen dat hij naar huis moet komen. Die hoeven niet te masturberen want ze hebben een partner.
quote:Jempo schreef op 17 maart 2017 @ 17:44:

[...]





Ben benieuwd wat dit dan over jou zegt. Aangezien jij geen seks voor het huwelijk wil enzo en je dus ook wel niet zou mastruberen neem ik aan? Vind je jezelf ook zielig?Als vrouw die vrijgezel is kies ik ervoor om sexloos door het leven te gaan. Niet masturberen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven