Lijf & Lijn alle pijlers

Jullie ervaringen huidbehandelingen enz

05-01-2007 23:19 423 berichten
Alle reacties Link kopieren


Er zijn al meerdere topics over huid enz geopend maar ik wilde het even zo overzichtelijk mogelijk totdat ik tot een behandeling of aanschaf van producten over ga.

Wat ik wil weten. Zijn er hier mensen die huidbehandelingen hebben ondergaan en of producten hebben gebruikt voor de huid om problemen op te lossen waar jullie tevreden over waren. Dat het geen waarvoor jullie de behandeling kregen inderdaad verminderd is of de producten die jullie gekocht hebben inderdaad het beter maakte.

Ik zelf heb een kuidenpeeling ondergaan zonder resultaat. Er was mij een hoop beloofd maar nee dus helaas weer niet.

Helaas heb ik geen geldboom dus ik vraag altijd goed rond. Ik heb last van grove porieen en een lijntje bij de neus en rimpels voorhoofd. Dat laatste zal niet snel meer weggaan zonder injectie denk ik maar vooral de porieeen irriteren mij.

Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het wordt echt weer een obsessie. Verder ben ik benieuwd of er




mensen zijn die het peel programma van l'oreal gebruikt hebben.

Gr kirs


Alle reacties Link kopieren
ik zag bij de drogist v vitototaal een voedingssuppl v ananas wat tegen cellilute zou zijn , ik heb het nooit geprobeerd, maar is misschien een tip.

ikzelf slik een l-carnitine wat een natuurlijke vetverbrander is.



omdat de weleda berkenolie niet op voorraad was heb ik de anti cellilute v nivea gekocht en ik smeer deze, nou ja mijn man dan, nu een dikke week en die vind ik erg lekker, hij is niet zo vet als de berkenolie, een gel en meteen ingetrokken, er zit ook l-carnitine in, het kost 9.95, op mijn onderbuik had ik een streepje zitten en die is weg, absurd maar waar.

je moet 2x per week lekker scrubben, goed voor je bloedsomloop, met zo een handschoentje 1,50

probeer t eens.

google s op vititotaal , misschien is die ananas wat, ik ben fan v vititotaal, het is niet extreem duur, ik slik zelf de bamboe en borage voor een sterker bindweefsel, misschien is het de combi die ik nemm hoor, l-carnitine

bamboe

borage en carnitiene creme

en veel drinken.



2 glazen bij elke maaltijd en 2x tussendoor(kopje thee groene) en dan ben je er al



niet teveel koffie he, max 3

vezelrijk eten

yoghurt erbij



niet snacken



maak ns v yoghurt een dipsaus voor komkommer bv

je doet er een beetje zoetstof erin om het zure eraf te halen, beetje becel erbij hoeft niet, heel klein beetje ketjap en heel veel knoflook en een tippie zout



ik gooi deze saus ook wel over rijst met wokgroente en gyros vlees , heerlijk en niet vet

alle beetjes helpen



al denk ik dat je niet veel cellilute hebt, jou kennende, maar een bubbeltje op je kontje is voor jouw een heel safaripark vol olifanten

ik heb ook een paar bubbeltjes op mijn kont kirs, er zijn maar weing vrouwen die dat niet hebben en die zijn gefotoshopt
Alle reacties Link kopieren
Sto waar haal je die opmerkingen vandaan !!!!

Ik heb gelijk mijn buikspieren weer getraind van het lachen.

Ik heb wel cellulite echt waar. Is niet heel ernstig maar te ernstig voor wat ik wil.

Ik heb zo'n step hoop dat het wat helpt en ik loop veel met mijn hondje. Ik heb rollerskates maar die zijn te klein en die dingen zijn duur. Dat meot ook goed zijn voor alles. Ik heb helaas geen fiets maar ja.

Ik zag dus die nieuwe van loreal met die massage kop en das wel een lekker gevoel moet ik zeggen.

Ik heb er trouwens gister ook aan gedacht een valiumpje te nemen maar heb het niet gedaan.

Heb je trouwens geen last van koppijn van al die pillen ?
Alle reacties Link kopieren


Sto waar haal je die opmerkingen vandaan !!!!

Ik heb gelijk mijn buikspieren weer getraind van het lachen.

Ik heb wel cellulite echt waar. Is niet heel ernstig maar te ernstig voor wat ik wil.

Ik heb zo'n step hoop dat het wat helpt en ik loop veel met mijn hondje. Ik heb rollerskates maar die zijn te klein en die dingen zijn duur. Dat meot ook goed zijn voor alles. Ik heb helaas geen fiets maar ja.

Ik zag dus die nieuwe van loreal met die massage kop en das wel een lekker gevoel moet ik zeggen.

Ik heb er trouwens gister ook aan gedacht een valiumpje te nemen maar heb het niet gedaan.

Heb je trouwens geen last van koppijn van al die pillen ?


nee maar ik heb er wel een hard hoofd in, met name die slaappillen, vanaf morgen ga ik een halve proberen , kijken hoe het gaat, want het is niet normaal hoor, zo knock out als ik ben.



nou laat me de resultaten weten he vd roller.
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die die vitamina a creme gebruiken... wie kregen er ook last van rode vlekjes ?

En hoelang duurde het bij jullie voordat je effect bemerkte aan de porieën ?
Alle reacties Link kopieren


Voor de mensen die die vitamina a creme gebruiken... wie kregen er ook last van rode vlekjes ?

En hoelang duurde het bij jullie voordat je effect bemerkte aan de porieën ?





reken op zijn minst op een maand, maar 6 tot 8 weken is rieel



geen rode vlekjes, bouw het wat langzamer op, kirs om de dag en smeer er een lekker olietje na



kijk eens op webcosmetics.nl
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor sto ik loop je echt weer te stalken maar zit weer zo *%$^^$# in mijn vel.

Ik vroeg me af hè, die creme smeer ik voor mijn porieen.

Zou ik het ook alleen op de wangen kunnen smeren waar mijn porieen vergroot zijn ?

En als het aanslaat en je smeert nog een maand door en stopt dan weer zou dan het effect weg gaan denk je ?

Als het even kan wil ik het namelijk niet continu gebruiken.

Zeur zeur zeur... !!!! Ik weet het
Alle reacties Link kopieren


Sorry hoor sto ik loop je echt weer te stalken maar zit weer zo *%$^^$# in mijn vel.

Ik vroeg me af hè, die creme smeer ik voor mijn porieen.

Zou ik het ook alleen op de wangen kunnen smeren waar mijn porieen vergroot zijn ?

En als het aanslaat en je smeert nog een maand door en stopt dan weer zou dan het effect weg gaan denk je ?

Als het even kan wil ik het namelijk niet continu gebruiken.

Zeur zeur zeur... !!!! Ik weet het





nee, je bent geen zeur, van vragen word je slimmer, miss negativa!!!!



tuutrlijk kun je het plaatselijk smeren, gebruik het een maandje en kijk dan s wat het voor jouw doet.



en lees deze link eens
Alle reacties Link kopieren
Hé meis,

Ik heb daar gekeken. Ikweet van het bestaan van die lijn maar hoor zo veel verschillende verhalen. Ik heb er wel eens een tester van gekregen om het direct minder zichtbaar te maken maar volgens mij verstopte dat want ik kreeg allemaal pukkeltjes.

Ik baal trouwens wel hoor want elke keer als ik bruiningscreme opsmeer nu krijg ik rode vlekjes. Had jij daar helemaal geen last van ? Ik ga die vitamina a dus beperken tot de wangen.

God god mijn moeder moet me over bakken hihi

Hoe gaat het nu met je ?
Alle reacties Link kopieren
hoe het gaat, hihihi, ik ben een hyperkont en ik moet stilzitten, afzien is het en de handstand lukt ook nog niet.



dit is echt afzien voor mij, de pijn word al heel dragelijk, maar o wee als ik iets doe, dan valt t tegen, weleens geprobeerd placemats schoon te maken met 1 hand, tjonge hee, ben benieuwd naar de fotos morgen, en of ik kan vliegen zaterdag, zie het nu nog niet zitten, maar ik heb nog 5 dagen en de arts moet het goed vinden dat ik een week oversla met foto's nemen, maar goed, we zien t wel.



mag niet klagen, ma doe t voor n keer lekker wel, ik ben n beetje zielig heuuuuuuu, sto die niet sporten kan aaaaaah, crime.



he kirs, zit je thuis, werk je of niet en wat doe je voor werk
Alle reacties Link kopieren
Vliegen ? Ik heb wat gemist denk ik. Waar ga je naartoe dan als alles mee zit ?

Frustrerend hè als je geen keuzen meer hebt of je wat mag doen. Je kan soms denken ooow vandaag even niet maar als je het dan ook echt niet mag dan mis je het gewoon.

Was je vel zeker ook helemaal beschadigd want er mocht toch geen gips omheen ofzo ?

Ik werk niet. Soms werk ik wel in een dierenzaak ter ondersteuning van therapie. Maar das vrijwillig.

Ik ben afgekeurd door de dingentje in mijn kop.

Ben hard aan het werk met therapie nummertje 1.

Das voor de borderline en een deel voor mijj ontwijkende factor. Het is de linehantherapie.

De bdd moet nog maar ze wilde eerst de borderline.

Ik moet zo weer naar de psych en wil het dan over de bdd hebben want het is weer niet te harde momenteel.

Ik hoop na dit jaar echt te kunnen gaan leren. Ik ben sterker geworden op vele vlakken maar volhouden is nog niet mijn sterkste kant dus....
Alle reacties Link kopieren
Vliegen ? Ik heb wat gemist denk ik. Waar ga je naartoe dan als alles mee zit ?we hebben een huis in bulgarije lekker tussen de geiten

Frustrerend hè als je geen keuzen meer hebt of je wat mag doen. Je kan soms denken ooow vandaag even niet maar als je het dan ook echt niet mag dan mis je het gewoon.

Was je vel zeker ook helemaal beschadigd want er mocht toch geen gips omheen ofzo ?ik ben helemaal donkerblauw, het is ivm de spier die omhoog geschoten ook is, das een draaiende spier en dan schijnt t niet slim te zijn om alles te verpakken

Ik werk niet. Soms werk ik wel in een dierenzaak ter ondersteuning van therapie. Maar das vrijwillig.

Ik ben afgekeurd door de dingentje in mijn kop.

Ben hard aan het werk met therapie nummertje 1.

Das voor de borderline en een deel voor mijj ontwijkende factor. Het is de linehantherapie.

De bdd moet nog maar ze wilde eerst de borderline.

Ik moet zo weer naar de psych en wil het dan over de bdd hebben want het is weer niet te harde momenteel. neem de tijd kirs, je hebt nog een heel leven voor je, elke leeftijd is leuk, dus maak je niet druk over de tijd, gebruik de hulp intensief en stel jezelf geen deadline, ik wil volgend jaar weer leren, dat jaar daarop staat die school er ook nog, pak t goed aan, de rest komt vanzelf

Ik hoop na dit jaar echt te kunnen gaan leren. Ik ben sterker geworden op vele vlakken maar volhouden is nog niet mijn sterkste kant dus....ik merk vooral heel heel veel ongeduld bij jou, met alles, kirs, niet doen als je de trein mist, komt er altijd nog 1 en anders neem je toch de taxi *;
Alle reacties Link kopieren
Het klopt wel dat ik ongeduldig ben. Ik ben al zo lang aan het klote ik ben het zat.

Maar in ieder iedergeval, ik weet niet wanneer je nou precies op vakantie gaat want ik las bij het andere topic dat je mag gaan toch ?

Ik wens je heel veel plezier en geniet ze !!!
Alle reacties Link kopieren


Het klopt wel dat ik ongeduldig ben. Ik ben al zo lang aan het klote ik ben het zat.

Maar in ieder iedergeval, ik weet niet wanneer je nou precies op vakantie gaat want ik las bij het andere topic dat je mag gaan toch ?

Ik wens je heel veel plezier en geniet ze !!!





ik mag wel, maar beslis op laatste moment of ik meega, of ik het aankan
Alle reacties Link kopieren
Ow ok nou ik hoop dat je het aankan heel veel plezier
Alle reacties Link kopieren
kan bio alcamid in kraaiepootjes?
Alle reacties Link kopieren
word over het algemeen niet gedaan, meestal hyaluronzuur, sculptra, maar meestal botox, soms botox in combi met hyaluronzuur, als het echt kraters zijn
Alle reacties Link kopieren
Hey Kirsie meissie, hoe staat het ermee? Was een tijdje niet op het

Forum, een en ander uitgepraat met mijn vriend. We kunnen toch niet

zonder elkaar!



Hoe staat het met je frons? Binnenkort ga je toch weer? Ben benieuwd!



Ik stuur je anders wel een mail hoe het verder met je gaat, hoop iig goed!



Heb je die retino-a nou al geprobeerd? Ik ben zo bang dat ik schilfers krijg en het helemaal rood wordt.
Alle reacties Link kopieren


Dit vind ik nou nog eens leuk om je weer te lezen.

Dus jullie zijn weer herenigd met elkaar ? Het is ook wat hè liefde.

Ik ben ook een soort van met mijn vriend maar ik weet het eigenlijk niet zo meer. Gecompliceerde relatie.

Je kan me gewoon mailen hoor heb je mijn email ?

Ik moet 9 mei weer laten prikken. Ik wil nu vragen of ze ook dat streepje tussen mijn wenkbrauwen weg kan werken. Als ik dan geen bobbel krijg daar want das lelijk.

Ik maak ook maar gelijk een nieuwe afspraak maar weet niet zo goed na hoe lang.

Ik irriteer me dood aan mijn huid. Ik smeer die creme wel en heb een gevoelige huid maar heb nergens last van. ja in het begin branden het een beetje. Maar je hebt heel weing nodig en ik smeer daarna olie erop. Ik smeer het alleen op mijn wangen waar mijn porieën grof zijn. Ik zie nog geen verbetering. Ik hoop zo dat hte bij mij ook zal helpen. Zal je net zien dat het niets doet bij mij.

Je mag niet in de zon natuurlijk dus ik zie er niet uit. Zit rot in mijn vel dus hoop wel dat het echt wat gaat doen.

Nou meis ik lees je.

X










Voor alle mensen die smeren met de a creme is er ook iemand die wel een tijd gesmeerd heeft maar geen verbetering zag aan de huidstructuur met name de porieën ?

Ik ben ongeduldig hihi en bang dat het bij mij niets uithaalt zoals ik dus al zei.


Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen botox bij mijn ogen maar wil een creme daarvoor. Heeft iemand hier een tip wat werkt ui eigen ervaring. Ik had eens gelezen van dna van nivea. Klinkt allemaal heel mooi maar doet het ook iets ?
Alle reacties Link kopieren
Kirsie, ik gebruik nu sinds december van Yves Rocher van de serie Serum

Vegetal de oogcreme ovalessence. Ik ben er heel tevreden over, heb echt

minder zichtbare rimpeltjes en zelfs iets minder zichbare wallen. Het

vervelende is alleen dat je steeds moet bestellen en echt ruim van te

voren want het duurt soms wel bijna 2 weken voordat het binnen is. Ben

ook wel benieuwd naar die dnage van nivea. Ik moet morgen trouwens mijn

vriendin brengen naar een kliniek in Rotterdam. Ze had een medische

indicatie voor haar bovenoogleden en doet maar gelijk haar onder

oogleden omdat ze daar heel veel rimpels heeft. Ze is wel een stuk

ouder dan ik, maar ik was toen mee naar het intake gesprek omdat ik zo

baal van mijn wallen, het lijken soms net dijken en mensen vragen

altijd of ik moe ben. Maar in mijn geval is er geen garantie dat het

wegblijft omdat het bij mij merendeels vochtophoping is......en ik vind

het trouwens een doodenge operatie, ik zou niet eens durven hahahaha.

Dus nu maar met die ovalessence smeren:D
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen met retino a, hoe lang duurde het bij jullie voor je resultaat zag aan de porieën ?
Alle reacties Link kopieren
Niemand ? ;( ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag weer mijn spuitjes gehaald.

Wat zijn ze toch aardig daar maa goed in plaats van 1 bult heb ik er nu twee.

Dat vind ik wel minder hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven