1 maand geen seks.

11-03-2017 12:02 46 berichten
Heya,



Ik zit in een leuke, goed-werkende relatie van ongeveer 6,5 maand.

De seks die ik en mijn vriendin hebben, is redelijk perfect - en ik heb er

verder niets op aan te merken.



Toen we 6 maand samen waren (2 weken geleden), kwam mijn vriendin

met het voorstel om; ''1 maand géén seks te hebben''. Ik vroeg haar waarom.

Het leek haar, dat je dan heeeeeel erg opbouwt naar dat 'ene moment'

(dat je dus weer seks kan hebben).

En dat het vanaf dan weer super-geweldig is.



Ik vind het allemaal wel best, en wil het best uitproberen.

Mijn vraag is echter; 'zou dat echt zo zijn?'

En heeft iemand hier ervaring mee?
anoniem_335571 wijzigde dit bericht op 12-03-2017 13:25
Reden: Zo bedoelde ik het niet, lol...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je een maand wacht is die eerste keer sex weer heel snel voorbij lijkt me. Maar hee, doe waar je zin in hebt
For whom the bell tolls
quote:Muurhanger schreef op 11 maart 2017 @ 12:27:

Ik vroeg me meteen af of ze misschien een SOA heeft en daarom geen seks wil tot het einde van de behandeling Je bent niet de enige
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben in het begin van onze relatie in een gekke bui ook zoiets bedacht, maar dan 1 week. Echter ging het diezelfde avond al mis. Het idee dat we iedere avond naakt in hetzelfde bed zouden slapen, maar niet konden vrijen was ronduit belachelijk en absoluut niet haalbaar.

Ik weet wel dat die avond de seks extra geil en spannend was.
Ik zou toch nog even flink doorvragen waarom ze op dit idee is gekomen. Voor mij zou een maand geen seks na een half jaar verkering, een heel slecht idee lijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 11 maart 2017 @ 13:58:

Ik zou toch nog even flink doorvragen waarom ze op dit idee is gekomen. Voor mij zou een maand geen seks na een half jaar verkering, een heel slecht idee lijken.

Lijkt me altijd een slecht idee!

Een week zou nog bespreekbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is je relatie niet zo leuk en goedwerkend als je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Al die negatieve reacties. Hij quote haar "heeeeeeeeel erg opbouwt naar dat ene moment"

Wie weet gaat het gepaard met hoop getease. Ik zou miin opperste best doen om het uit te lokken.



ow wacht ik leess nu pas "en dat het vanaf dan weer super-geweldig is"



Nope, denk het niet Job.

wtf = redelijk perfect ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 11 maart 2017 @ 13:58:

Ik zou toch nog even flink doorvragen waarom ze op dit idee is gekomen. Voor mij zou een maand geen seks na een half jaar verkering, een heel slecht idee lijken.Sowieso geen goed teken als je na een half jaar relatie al trucjes moet toepassen om je seksleven spannend te houden..
quote:Phaedra__ schreef op 11 maart 2017 @ 14:06:

[...]



Lijkt me altijd een slecht idee!

Een week zou nog bespreekbaar zijn.Ja ok, ik moet er ook niet aan denken, maar als je tien jaar in een sleur zit of zo is het misschien een aardige noodgreep. Na een half jaar al zoiets moeten doen...
Alle reacties Link kopieren
if een maand geen gezeik aan je kop van haar, scheelt een hoop
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze eigenlijk tegen je zegt dat het een beetje voorspelbaar/saai wordt? En dat er wat meer variatie moet komen?
Het doel is om de wereld net iets mooier te maken
Na een maand geen sex hoef het de tweede maand ook bijna niet meer zo hard zakt dat weg
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik zeggen ik doe het maar dan wil ik erna elke dag 3 keer ofzo
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 11 maart 2017 @ 13:56:

[...]





Je bent niet de enige Gelukkig
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:swifty schreef op 11 maart 2017 @ 12:09:

denk dat je een tegenvoorstel moet doen, namelijk 'een maand elkaar niet zien en spreken'.



En dan uitleggen "dat je dan heeeeeel erg opbouwt naar dat 'ene moment dat je elkaar weer ziet'

En dat het vanaf dan weer super-geweldig is. "



Vindt ze vast leuk!
Het is allemaal niet zo erg hoor hahaha...

We hebben zonet ook gewoon seks gehad (het teasen werd ons een beetje teveel :p). Het was gewoon meer een soort kink van haar of zo... weet ik veel. Het is ook zeker niet 'een truukje om ons seksleven weer op te spicen' hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:doemijdiemaardan schreef op 11 maart 2017 @ 12:15:

Wat als het haar bevalt... Heb je welgeteld 12 keer seks per jaar Uh hoezo? Je kan na die celibataire maand tien keer na elkaar neuken he.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
OT: mij lijkt het 3x niks.
Veritas vos liberabit
quote:Charlotte717 schreef op 12 maart 2017 @ 09:37:

OT: mij lijkt het 3x niks.Ik denk ook dat het ons geeneens lukt, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend leefde een paar jaar terug nog in België. Doordat wij beide school hadden, en we zo ver woonde van elkaar zagen we elkaar maar 1x in de maand. (Behalve met de zomervakantie)



Volgens mijn vriend was dat altijd geweldige seks! (Nu nogsteeds hoor) Hij vond dit zo geweldig omdat hij mij weer kon aanraken en voelen. Hij trok en trekt zich ook niet af, hierdoor was het altijd een giga kick voor hem als hij klaar kwam.



Volgens mijn vriend is het geweldig, maar hij zou nu niet zo lang meer willen wachten. Waarom zou je een maand lang niet zo intiem met elkaar zijn? Voor die ene kick? Hij vindt het in iedergeval niet waard om zo lang te wachten.



Ik ben bang dat als jullie het doen, dat het allemaal overschat was. Dat het toch niet zo geweldig was.
quote:Charlotte717 schreef op 12 maart 2017 @ 09:36:

[...]





Uh hoezo? Je kan na die celibataire maand tien keer na elkaar neuken he.Uiteraard. Maar feit dat vriendin van TO dit na een half jaar relatie oppert, doet mij vermoeden dat dat niet gaat gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven