Keuken low budget vernieuwen

27-03-2017 13:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,



Wij willen onze keuken low budget vernieuwen. De kasten zijn van binnen wel oke, maar de buitenkant is kapot en ook niet meer onze smaak. Het zijn helaas de oude ikea maten kastdeurtjes, dus niet meer te bestellen. Momenteel is het dat model met van die schrootjes, latjes naast elkaar. We willen graag rechte deuren en lades, mat of hoogglans wit. Naast de koelkast willen we ook nog een hoge kast maken. Heeft iemand een lowbudget idee over hoe we de deurtjes kunnen vervangen?



Tevens is ons aanrechtblad van hout. Ik zie allerlei leuke filmpjes en sites over betonverf of coating...Kun je dat gewoon zelf met een roller doen? Ik zie ook wel dat het afgestuct wordt, maar daar heb ik zelf in ieder geval de vaardigheden niet voor in huis.



Alvast bedankt voor het meedenken,

Groetjes
Wij hebben hier hetzelfde euvel. De opzet is prima maar idd de frontjes en het aanrechtblad is lelijk lichtelijk gedateerd.

Je kunt je keuken laten renoveren, maar ook dat is prijzig...



Ik lees dus graag even mee.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn sites met alleen tweedehands Ikea-spullen (Google maar op tweedehands Ikea) en op Marktplaats staat ook wel veel Ikea-spul.

Misschien kun je daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
De frontjes vervangen is het goedkoopst. Je zou dan van hout nieuwe deurtjes kunnen maken. Het is wel ontzettend veel werk, en goed hout is ook wel prijzig.

Dan kan je de nieuwe kast ook van het gekochte hout maken en is het een geheel.



Je kan natuurlijk ook marktplaats afspeuren op zoek naar de deurtjes die je mooi vind en de juiste afmeting hebben.
Alle reacties Link kopieren
De schrootjes opvullen zodat het glad wordt en dan je keuken laten wrappen? http://www.keukensplakken ... JaCLa0_-XERFhvBoCel_w_wcB
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze keukenkastjes beplakt met plakfolie. Ziet er nu veel mooier uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven