Mode & Beauty alle pijlers

Plexr soft surgery

24-05-2016 14:37 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, heeft iemand ervaring met plexr soft surgery en dan met name de bovenoogleden? Dit is eigenlijk een ooglidcorrectie maar dan zonder te snijden.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
quote:strikjemetstippels schreef op 29 oktober 2016 @ 19:41:

[...]



Zeker een week en je bent nog een tijd rood, dat wordt wel steeds minder. Maar de eerste week tot 10 dagen wil je je huis niet uit, echt niet. Kijk maar eens naar deze dame met haar review en foto's: https://www.realself.com/ ... new-scion-erbium?offset=6



Dus ja je moet wel vrij nemen tenzij je thuis kunt werken en geen contact moet hebben met mensen (want praten gaat ook niet zo lekker als je kop de formaat heeft van een meloen, en je ogen zitten de eerste paar dagen ook dicht).



Je kunt ook kijken naar botox om je wenkbrauw paar mm te liften. Dan valt die dubbele vel boven je oog minder op. Bij mij is het wel aardig verstrakt al had ik niet heel veel slapte van het ooglid, en wil ik er ook nog wel botox bij doen (klein beetje, helpt ook tegen hoofdpijn). Maar goed een goede arts kan wel zeggen of het gaat helpen of dat een operatie meer geschikt is misschien.Thanks voor de info.
Alle reacties Link kopieren
Serena van Beautylab heeft dit gedaan: http://www.beautylab.nl/ervaring-plexr-ooglidcorrectie/ en er een leuk artikel en vlog aan gewijd. Mooi resultaat bij haar! Maar wat zag ze er uit zeg...en nog steeds heeft ze plekjes in haar gezicht zonder make up.



Ik heb een traditionele bovenooglidcorrectie gedaan en ik heb het idee dat dit minder heftig is dan zo een Plexr behandeling...Ik weet verder niet hoe oud jullie zijn, maar als jullie 35+ zijn (net als ik) dan zou ik me ook eens laten informeren over een traditionele bovenooglidcorrectie. Het was een relatief korte behandeling en ik werd plaatselijk verdoofd. Ik had wel wat last van zwellingen achteraf, maar niet zo heftig als bij Serena. Het litteken valt in de oogplooi, dus je ziet er niks van,



Wel wil ik jullie even wijzen dat als jullie zo een Plexr gaan doen dat je goed de reviews op internet leest en naar verschillende klinieken gaat! Ik ben zelf bij 4 klinieken op gesprek gesprek geweest, van gerennomeerde klinieken als bloemingdael en velthuis, tot aan kleine onbekende klinieken. Ik merkte echt verschil in kwaliteit en bekwaamheid van de artsen.
quote:PetraBoskamp schreef op 10 november 2016 @ 11:15:

Serena van Beautylab heeft dit gedaan: http://www.beautylab.nl/ervaring-plexr-ooglidcorrectie/ en er een leuk artikel en vlog aan gewijd. Mooi resultaat bij haar! Maar wat zag ze er uit zeg...en nog steeds heeft ze plekjes in haar gezicht zonder make up.



Ik heb een traditionele bovenooglidcorrectie gedaan en ik heb het idee dat dit minder heftig is dan zo een Plexr behandeling...Ik weet verder niet hoe oud jullie zijn, maar als jullie 35+ zijn (net als ik) dan zou ik me ook eens laten informeren over een traditionele bovenooglidcorrectie. Het was een relatief korte behandeling en ik werd plaatselijk verdoofd. Ik had wel wat last van zwellingen achteraf, maar niet zo heftig als bij Serena. Het litteken valt in de oogplooi, dus je ziet er niks van,



Wel wil ik jullie even wijzen dat als jullie zo een Plexr gaan doen dat je goed de reviews op internet leest en naar verschillende klinieken gaat! Ik ben zelf bij 4 klinieken op gesprek gesprek geweest, van gerennomeerde klinieken als bloemingdael en velthuis, tot aan kleine onbekende klinieken. Ik merkte echt verschil in kwaliteit en bekwaamheid van de artsen.Van Serena heb ik het ook gezien. Alleen zo jammer dat er geen voor foto's zijn, zodat je kan vergelijken. Wel tijdens en na, maar daar kan ik weinig mee. Ben al wat verder met de plexr informatie en lees op verschillende sites dat men na de behandeling last kan hebben van hangende huid. Dus ik kijk nog even verder. Hoe gaat het met de dames? Nog tevreden.?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 11 november 2016 @ 17:38:

[...]





Van Serena heb ik het ook gezien. Alleen zo jammer dat er geen voor foto's zijn, zodat je kan vergelijken. Wel tijdens en na, maar daar kan ik weinig mee. Ben al wat verder met de plexr informatie en lees op verschillende sites dat men na de behandeling last kan hebben van hangende huid. Dus ik kijk nog even verder. Hoe gaat het met de dames? Nog tevreden.?In het filmpje laat ze heel goed een foto voor en na zien.
Ik zie het filmpje nu dankzij jou. thanks.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 15 november 2016 @ 21:49:

Ik zie het filmpje nu dankzij jou. thanks.Hoe vind je het verschil? Ik heb wel zoiets van zonder snijden best een goed verschil.
Je ziet inderdaad verschil. Het dubbele vel is zeg maar weg. Best mooi. Alleen lees ik op meerdere sites, dat na maanden het behandelde huid gaat hangen en dus verder van huis bent. Dit houd mij tegen. Ben jij ook aan het rondkijken winkelfanaat of?
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik heb in oktober plexr laten doen op boven- en onderoogleden. De rimpels onder mijn ogen zijn helemaal weg. Maar er zitten nu ineens een soort bruin-roze plekken. Heel vervelend. Wat betreft de bovenoogleden: iets verbeterd, maar niet veel.



Het is een pittige ingreep. Laat je niet bedriegen door de reclames die zeggen dat het allemaal wel meevalt. Je zit minimaal een week vast aan dikke korsten.



Als was 900 euro kwijt (een uurtje werk voor de cosmetisch arts). Ik had toch liever een normale ooglidcorrectie laten doen, achteraf. Maar ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 16 november 2016 @ 06:28:

Je ziet inderdaad verschil. Het dubbele vel is zeg maar weg. Best mooi. Alleen lees ik op meerdere sites, dat na maanden het behandelde huid gaat hangen en dus verder van huis bent. Dit houd mij tegen. Ben jij ook aan het rondkijken winkelfanaat of?

Ik wil wel graag iets laten doen aan mijn hangende oogleden. Ik wil sowieso nog zeker een jaartje wachten om meer resultaten van de plexr te horen.

Wat jij schrijft en degene hierboven klinkt in ieder geval niet veelbelovend.
quote:winkelfanaat schreef op 24 november 2016 @ 00:05:

[...]



Ik wil wel graag iets laten doen aan mijn hangende oogleden. Ik wil sowieso nog zeker een jaartje wachten om meer resultaten van de plexr te horen.

Wat jij schrijft en degene hierboven klinkt in ieder geval niet veelbelovend.Ik heb besloten om plexr aan mij voorbij te laten gaan. Ik heb een arts gevonden met veel en goede ervaring voor een normale ooglid correctie. Eerst maar eens een afspraak maken voor meer info.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen. Bij mij is het nu ruim twee maanden geleden van mijn bovenlip en de huid is nog steeds verkleurd. Not nice midden in je gezicht.
quote:Tinetine schreef op 30 november 2016 @ 13:43:

Gewoon niet doen. Bij mij is het nu ruim twee maanden geleden van mijn bovenlip en de huid is nog steeds verkleurd. Not nice midden in je gezicht.Dit vind ik heel erg rot om te lezen. Hoop dat het goed vervaagd met de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dag allen. Ik heb ook een plexr behandeling ondergaan boven en onder mijn ogen. Laat je goed informeren over de risico's en en hoe lang de roodheid kan aanhouden! Ik had namelijk dikke korsten, vreselijke pijn van de verbrande huid en na 2 maanden nog steeds een enorm rode huid. Nu 4 maanden later is het gelukkig eindelijk een heel stuk beter en minder rood. Maar hou er rekening mee dat het heel lang kan duren. Laat je niks wijs maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 29 oktober 2016 @ 18:49:

Ja ik woon in A'dam dus dan is het ook wel logisch want je ziet na de behandeling er echt niet uit dus mooi als je niet ver hoeft te reizen, maar ik had er gerust voor willen reizen als ik het idee had dat een andere kliniek beter zou zijn...het is je huid en gezondheid tenslotte.

Ablatief wordt er echt een stuk van je huid verdampt en non ablatief niet, die gaat ook dieper maar laat de bovenste huid laag intact. Maar ik zou het zelf niet alleen voor de ogen laten doen om eerlijk te zijn want het is een heftige behandeling en als je hangende oogleden hebt kun je misschien beter gewoon ooglid correctie doen. Als je over heel je gezicht een betere huid wil dan kun je ook ogen doen, en ja je krijgt bescherming in je oog.
quote:MaartjeStout schreef op 07 februari 2017 @ 23:41:

[...]

Heel vervelend dat je dit heb moeten. Meemaken. Waar heb jij het laten doen dan?
Alle reacties Link kopieren
verwijderd bericht
Alle reacties Link kopieren
quote:MaartjeStout schreef op 09 februari 2017 @ 14:25:

Bij de Praktijk voor injectables, Rogier Meulenaar. Ik heb zwrt op wit dat de roodheid 1 tot 3 weken kan aanhouden.. tja.. was dat maar waar. Ik ben van mening dat er echt wel meer mensen zijn die "complicaties" hebben gehad. Ik ben nu naar een dermatoloog gegaan in het ziekenhuis en heb hormoon creme tegen de roodheid gekregen. Ik smeer het nu 3 weken om de nacht, maar helpt helaas ook nog niet echt. Ik zou graag iedereen willen waarschuwen voor de risico's!! ze zijn er volgens mij niet eerlijk over.Goed dat je hier je verhaal hier komt doen. Ik weet nu zeker dat ik dat in ieder geval nooit laat doen. Het lijkt er op dat je nog brandwonden hebt? Is hormoonzalf dan wel het goede om er op te smeren? Ik hoop dat de tijd je roodheid zal verminderen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn rode huid lijkt inderdaad op brandwonden. De korsten zijn er bij mij veel te snel af gegaan, na drie dagen, waardoor ik één grote open wond kreeg dat vreselijk veel pijn deed. De dermatoloog denkt dat de behandeling te heftig is geweest en dat ik nu een over geïrriteerde huid heb. De hormoonzalf werkt nu goed. Het is een lage factor en ik mag het maar om de nacht gebruiken. Ik zie meteen verbetering de volgende ochtend, maar helaas komt de roodheid telkens weer terug. Laat je goed informeren over de risico's dus! Er zullen ook verschillen zijn in wie het doet en hoe je het doet en hoe resoluut, zoals puntjes zetten of hele strepen.
Alle reacties Link kopieren
verwijderd bericht
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de plexr behandeling al 2 keer laten doen, op de bovenoogleden. Bij praktijk voor injectables, ik heb wat last van hyperpigmentatie maar dat komt omdat ik zelf aan de korstjes heb gezeten. Voor de rest ben ik gewoon tevreden en kan ik het zeker aanraden!
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer MaartjeStout dat je erg slecht bent voorgelicht over de behandeling die je hebt ondergaan.

De nieuwe huid die ontstaat (nadat de korstjes erzelf van afvallen, nooit zelf aan peuteren want dat krijg je littekens)

is roze tot lichtrood van kleur en dit gaat niet weg na 1 tot 3 weken maar kan een aantal MAANDEN duren voordat de huid zijn normale kleur weer terug heeft.

Bij de ene huid gaat dit sneller en bij de andere huid duurt dit wat langer.

Als je bijvoorbeeld rookt gaat het genezingsproces veel langzamer.

Dus zolang de huid roze/lichtrood is beschermen tegen de zon met een factor 50 en niet onder de zonnebank gaan!!!!

Ik denk als ik jouw verhaal lees dat je totaal niet bent ingelicht en dit is zeer teleurstellend en onproffessioneel waar jij behandeld bent daar deze behandeling zeer mooie resultaten geeft mits een goede intake en goede voorlichting.

Ik heb hele mooie resultaten gezien van deze behandelmethode en zeer tevreden klanten
Alle reacties Link kopieren
quote:Leandre schreef op 26 maart 2017 @ 21:36:

Wat jammer MaartjeStout dat je erg slecht bent voorgelicht over de behandeling die je hebt ondergaan.

De nieuwe huid die ontstaat (nadat de korstjes erzelf van afvallen, nooit zelf aan peuteren want dat krijg je littekens)

is roze tot lichtrood van kleur en dit gaat niet weg na 1 tot 3 weken maar kan een aantal MAANDEN duren voordat de huid zijn normale kleur weer terug heeft.

Bij de ene huid gaat dit sneller en bij de andere huid duurt dit wat langer.

Als je bijvoorbeeld rookt gaat het genezingsproces veel langzamer.

Dus zolang de huid roze/lichtrood is beschermen tegen de zon met een factor 50 en niet onder de zonnebank gaan!!!!

Ik denk als ik jouw verhaal lees dat je totaal niet bent ingelicht en dit is zeer teleurstellend en onproffessioneel waar jij behandeld bent daar deze behandeling zeer mooie resultaten geeft mits een goede intake en goede voorlichting.

Ik heb hele mooie resultaten gezien van deze behandelmethode en zeer tevreden klantenJe hebt zelf een kliniek?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een schoonheidsinstituut in Hoorn @ winkelfanaat
Alle reacties Link kopieren
PetraBoskamp schreef:
10-11-2016 11:15
Serena van Beautylab heeft dit gedaan: http://www.beautylab.nl/ervaring-plexr-ooglidcorrectie/ en er een leuk artikel en vlog aan gewijd. Mooi resultaat bij haar! Maar wat zag ze er uit zeg...en nog steeds heeft ze plekjes in haar gezicht zonder make up.



Ik heb een traditionele bovenooglidcorrectie gedaan en ik heb het idee dat dit minder heftig is dan zo een Plexr behandeling...Ik weet verder niet hoe oud jullie zijn, maar als jullie 35+ zijn (net als ik) dan zou ik me ook eens laten informeren over een traditionele bovenooglidcorrectie. Het was een relatief korte behandeling en ik werd plaatselijk verdoofd. Ik had wel wat last van zwellingen achteraf, maar niet zo heftig als bij Serena. Het litteken valt in de oogplooi, dus je ziet er niks van,



Wel wil ik jullie even wijzen dat als jullie zo een Plexr gaan doen dat je goed de reviews op internet leest en naar verschillende klinieken gaat! Ik ben zelf bij 4 klinieken op gesprek gesprek geweest, van gerennomeerde klinieken als bloemingdael en velthuis, tot aan kleine onbekende klinieken. Ik merkte echt verschil in kwaliteit en bekwaamheid van de artsen.
Waar heeft u de ooglidcorrectie uiteindelijk laten doen?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2018 16:35
Reden: smaad/laster
99.88% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven