Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dus toch maar eerst die artikelen lezen voordat ik ze kopieer?
quote:Lamis schreef op 27 maart 2017 @ 17:33:

[...]



54 vind ik ook heel oud.Maar om daar bijna 10 jaar later nog een discussie over te beginnen...
quote:Pikkie22 schreef op 27 maart 2017 @ 17:34:

Dus toch maar eerst die artikelen lezen voordat ik ze kopieer? Vind het vooral heel knap dat je zo'n artikel uberhaupt nog tegen komt.
Alle reacties Link kopieren
Stond op mijn facebook vanmiddag...geen idee waarom.
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jared Padalecki is vader geworden van zijn eerste dochter. Padelecki's vrouw Genevieve Cortese deelde maandag het nieuws via Twitter.

Het meisje heet Odette Elliott Padalecki, zo schrijft Cortese bij haar foto.



Jared Padalecki is bekend van de televisieseries Gilmore Girls en Supernatural. Het stel trouwde in februari 2010. Ze hebben twee zoontjes, Thomas en Austin, en wonen in Austin in Texas.



Padalecki onthulde het nieuws van de zwangerschap in november, bij de talkshow Live With Kelly.

http://www.nu.nl/entertai ... orden-van-derde-kind.html



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Amal







Bron: AD
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker Pikkie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Elliot als 2de naam
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Rouge__ schreef op 27 maart 2017 @ 22:56:

Elliot als 2de naam Wat is daar aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 27 maart 2017 @ 23:11:

[...]





Wat is daar aan?Omdat het een meisje is misschien?
Alle reacties Link kopieren
Bar Refaeli is ready for round two — she’s pregnant again!



After welcoming her first child, daughter Liv, with husband Adi Ezra in August, the 31-year-old model announced Tuesday on Instagram that she is expecting another baby.



“Something’s cooking …” she captioned a mirror selfie in which her black shirt is rolled up to expose her tiny baby bump.
quote:c_estelle schreef op 28 maart 2017 @ 05:57:

[...]





Omdat het een meisje is misschien?Elliot is in amerika totaal geen vreemde naam voor een meisje. Oorspronkelijk is het zelfs een meisjesnaam
Alle reacties Link kopieren
Eva Duijvestein en cabaretier Jan Jaap van der Wal verwachten een jongetje. Dat maakte de actrice tegen het einde van haar zwangerschapsperiode bekend.



Op Instagram schrijft Eva in een post #babyboy en daarmee verklapt ze het geslacht van haar kindje.
quote:c_estelle schreef op 28 maart 2017 @ 05:57:

[...]





Omdat het een meisje is misschien?Leuke naam. Er zijn zat meisjes met die naam tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 28 maart 2017 @ 16:55:

Bar Refaeli is ready for round two — she’s pregnant again!



After welcoming her first child, daughter Liv, with husband Adi Ezra in August, the 31-year-old model announced Tuesday on Instagram that she is expecting another baby.



“Something’s cooking …” she captioned a mirror selfie in which her black shirt is rolled up to expose her tiny baby bump.[img]https://peopledotcom.files.wordpress.co ... .jpg?w=450[/img]Wanneer is ze uitgerekend? Er zit maar ongeveer een jaar tussen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 16:57:

[...]





Elliot is in amerika totaal geen vreemde naam voor een meisje. Oorspronkelijk is het zelfs een meisjesnaam



Dat wist ik niet, mij maakt het sowieso niet uit of het nu een jongens of een meisjesnaam is.

Velen zullen denken dat mijn zoon ook een meisjesnaam heeft maar de betekenis van zijn naam is in het land van zijn vader toch echt mannelijk.



Ik reageerde meer omdat ik dacht te halen uit de vraag van de vorige postster
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat Amal en Bar Refaeli een hele kleine buik hebben (Bar eigenlijk niet nog).
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 28 maart 2017 @ 21:58:

[...]





Dat wist ik niet, mij maakt het sowieso niet uit of het nu een jongens of een meisjesnaam is.

Velen zullen denken dat mijn zoon ook een meisjesnaam heeft maar de betekenis van zijn naam is in het land van zijn vader toch echt mannelijk.



Ik reageerde meer omdat ik dacht te halen uit de vraag van de vorige poststernh je weet het nooit met die knettergekke Amerikaanse celebs North, Saint, Pilot inspector just saying
Relax we're all crazy, it's not a competition




Foto van 2014









Foto van afgelopen week



Kleine kinderen worden groot!
Alle reacties Link kopieren
Knappe jongen, die zoon van Linda
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als de hadden gezegd dat Jeroen de vader was, had ik het ook geloofd. Ze lijken wel op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Hun eigen vader is ook een knappe man.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2017 @ 19:47:

Hun eigen vader is ook een knappe man.Yup





“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven