Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
Toch vond ik het gisteren lekkerder, vandaag is er meer wind en in onze tuin kun je niet echt uit de wind zitten. Ik vind het daardoor net te fris en ben daarom al snel weer naar binnen gegaan.

Ik krijg nu wel heel veel zin om de tuin extra gezellig te maken met wat potten met planten op het terras. We hebben ook nog wat stoelen en loungekussens nodig, ik denk dat ik daar deze week ook maar eens naar ga kijken.
Ik voel me een bofkont, zulk weer en dan vrij zijn, fantastisch.

In onze tuin kun je in je bikini zitten, dat is dus al de derde keer in 2/3 weken,

En de boodschappen heb ik gedaan op de fiets, in een mouwloos shirt, driekwart broek (sorry ik ben a-modisch ik draag wat ik lekker vind zitten) en slippers Echt lente! Ik de
quote:pamelacourson schreef op 28 maart 2017 @ 15:57:

Toch vond ik het gisteren lekkerder, vandaag is er meer wind en in onze tuin kun je niet echt uit de wind zitten. Ik vind het daardoor net te fris en ben daarom al snel weer naar binnen gegaan.

Ik krijg nu wel heel veel zin om de tuin extra gezellig te maken met wat potten met planten op het terras. We hebben ook nog wat stoelen en loungekussens nodig, ik denk dat ik daar deze week ook maar eens naar ga kijken.Hier precies andersom, vandaag lekker in de tuin, gisteren te koude wind om stil te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelfs verkleurd in de zon gister! Het is hier heerlijk in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Lang licht s'avonds hoeft dan weer niet van mij. S'ochtends wel, maar in de avond graag donker vanaf 20.00 uur ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Sinds vannacht weer thuis. Vandaag bewolkt dus rustig de vakantiewas en boodschappen.



Morgenmiddag mooi in de stad terras op in de zon!

Ik heb ook nog geen zon genoeg gehad
Al een account? Log dan hier in.
Hier is het de hele dag al bewolkt. Vind ik niet erg hoor, maar ik vind het ook niet erg dat de lente vanaf morgen weer uitbreekt en dat ik dan wederom een vrije dag heb .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 maart 2017 @ 16:20:

Hier is het de hele dag al bewolkt. Vind ik niet erg hoor, maar ik vind het ook niet erg dat de lente vanaf morgen weer uitbreekt en dat ik dan wederom een vrije dag heb .Ik ben ook nog vrij. Heerlijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 maart 2017 @ 16:20:

Hier is het de hele dag al bewolkt. Vind ik niet erg hoor, maar ik vind het ook niet erg dat de lente vanaf morgen weer uitbreekt en dat ik dan wederom een vrije dag heb .Het is alleen vandaag bewolkt. Morgen gaat de zon weer schijnen, zowel letterlijk en figuurlijk. Op zaterdag 1 april (geen grapje zover ik weet) en dinsdag 4 april wordt het minder zonnig. Voor de rest: wat zon, wat bewolking, en beslist warmer dan vandaag.
World of Warcraft: Legion
quote:beetjegek schreef op 28 maart 2017 @ 17:27:

Lang licht s'avonds hoeft dan weer niet van mij. S'ochtends wel, maar in de avond graag donker vanaf 20.00 uur ofzo.



Eensch.



Ik ben dan ook een verklaard tegenstander van de zomertijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 maart 2017 @ 16:27:

[...]





Eensch.



Ik ben dan ook een verklaard tegenstander van de zomertijd.Ik hou van lange zwoele zomeravonden buiten met tinkelende ijsblokjes in de rosé.
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 29 maart 2017 @ 16:36:

[...]



Ik hou van lange zwoele zomeravonden buiten met tinkelende ijsblokjes in de rosé.Dat is ook echt de afsluiting van een perfecte dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat een schitterende dag gisteren! Zat rond 15.30 op terras in de stad in de zon en rolde er rond 2100 weer af.

En dat op 30 maart.



Vandaag wordt het hier weer 'warm' maar ik geloof met wat bewolking dus maar eens de puinhopen in de tuin opruimen. Nog niets aan gedaan, het is een drama.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Gistermiddag was het opeens 20 graden! Heerlijk was het. Eergisteren ook al zo'n mooie dag en met een beetje geluk krijgen we ook een prima weekend. Voor het eerst sinds jaren heb ik weer eens het gevoel dat we een fijne lente hebben. Hopelijk blijft het zo! Binnenkort is mijn dochter jarig en het zou zo fijn zijn als we weer eens buiten konden zitten, dat is nog bijna niet voorgekomen.
Hier was het gisteren niet zo warm.



Ach, volgende week lig ik lekker in de zon
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, Elfje! Waar ga je heen?
Naar de VS en daar waar de zon schijnt.
Alle reacties Link kopieren
Ooh, ik ben jaloers! Heel veel plezier alvast
Alle reacties Link kopieren
heerlijk Elfje veel plezier.

vond het gister wel tegenvallen was zonnig maar er stond ook een frisse wind maar he de lente zit wel al in de lucht
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 05 april 2017 @ 08:10:

Hier was het gisteren niet zo warm.

Ik vind het de laatste dagen ook niet zo warm. De afgelopen nachten zijn vrij koud (uiteraard ben ik 's nachts thuis of bij mijn ouders, en heb ik daar dus geen last van), rond 1 à 2 graden. Tegen een uur of 9 's ochtends wordt het al sneller warmer, ongeveer 8 graden.



Echt zonnig wordt het niet de komende tijd, maar het regent niet vaak. 11 en 13 april wordt er regen verwacht. De komende zondag is echt een zondag: zonnig en 21 graden. Een mooie gelegenheid om met de fiets op stap te gaan.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
In mijn stadstuintje is het al heerlijk zonnig en warm
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Deze dag



Dit was de eerste perfecte dag van het jaar. De hele dag buiten geweest, blote benen, blote armen en blote voeten, heerlijk! Vanavond gebarbecued. Wat een cadeautje ook dat het op een zondag was, dan kon bijna iedereen ervan genieten. Ik hoop jullie ook!!!
Heerlijke verhalen lees ik hier.!

Wij hebben vandaag alleen onze koffers gepakt. Morgenvroeg vertrekken we
Alle reacties Link kopieren
Je gaat precies op tijd, Elfje, net nu het hier weer slecht wordt. Heel veel plezier en geniet van het warme weer!!!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was inderdaad heerlijk!



Het enige goede aan het weer vandaag is toch wel, dat het op maandag is. Stel dat dit gisteren was en dat van gisteren nu. Dat was wat geweest!



Veel plezier Elfje! Heerlijk hoor.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven