Lijf & Lijn alle pijlers

Stackers 2 zonder ephedra

16-04-2017 12:24 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste mensen,

Wie heeft ervaring met stackers? Ik ben sinds gisteren begonnen met 1 na het ontbijt (merkte er vrij weinig van). Vandaag is dag 2 en heb al een ingenomen maar ik ben aan het twijfelen om na mijn lunch de 2 e inte nemen. De aanbevolen hoeveelheid per dag is 3 maar dat vind ik voorlopig nog even te veel. Iemand die mij advies kan geven? Ik sport er bij en ik eet gezond
sinds Ephedra niet meer mag werken de stackers niet. de stackers die wel werken bevatten alsnog ephedra of stoffen die daar op lijken en minstens zo risicovol zijn
Alle reacties Link kopieren
Wat is de werkzame stof?
quote:parbleumondieu schreef op 16 april 2017 @ 12:33:

Wat is de werkzame stof?vaak staat dat er niet eens op. Stackers gebruiken is sowieso zinloos, als je effect hebt dan stopt dat meteen wanneer je stopt
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je eraan? Waarom slik Je iets waarvan je niet weet wat het is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 16 april 2017 @ 12:37:

Hoe kom je eraan? Waarom slik Je iets waarvan je niet weet wat het is?Ik heb het via body&fit besteld. Daar koop ik vaker mijn spullen voor te sporten
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 12:35:

[...]



vaak staat dat er niet eens op. Stackers gebruiken is sowieso zinloos, als je effect hebt dan stopt dat meteen wanneer je stoptHoud dit ook in dat de kilo's dan weer eraan vliegen?
Alle reacties Link kopieren
Niet alle effecten stoppen. Ik heb nog best een tijd last gehad van mijn hart en bloeddruk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 16 april 2017 @ 12:41:

Niet alle effecten stoppen. Ik heb nog best een tijd last gehad van mijn hart en bloeddruk.Dat is wel erg... dus ik neem aan dat jij gestopt bent met stackers? Mag ik vragen wat je nu allemaal gebruikt voor te sporten of doe je het allemaal zonder shakes etc?
Alle reacties Link kopieren
Stoppen ermee. Heb je niet nodig. Shakes trouwens ook niet. Een normaal voedingspatroon bevat voldoende eiwitten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Michellexo schreef op 16 april 2017 @ 12:39:

[...]





Houd dit ook in dat de kilo's dan weer eraan vliegen?vrijwel meteen na het stoppen. Je kan sowieso geen kilo's verliezen met werkende stackers. misschien 2 maximaal. Gewicht verliezen is altijd nog een kwestie van minder eten dan je verbruik
quote:Michellexo schreef op 16 april 2017 @ 12:49:

[...]





Dat is wel erg... dus ik neem aan dat jij gestopt bent met stackers? Mag ik vragen wat je nu allemaal gebruikt voor te sporten of doe je het allemaal zonder shakes etc?wat doe je dan allemaal voor sport? train je voor een kampioenschap?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 13:01:

[...]



vrijwel meteen na het stoppen. Je kan sowieso geen kilo's verliezen met werkende stackers. misschien 2 maximaal. Gewicht verliezen is altijd nog een kwestie van minder eten dan je verbruikJa klinkt inderdaad wel logisch... Dankjewel voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 13:01:

[...]



wat doe je dan allemaal voor sport? train je voor een kampioenschap?Nee ik heb 1,5 jaar geleden elke dag kracht training gedaan... ben een jaar gestopt dus en ben alles kwijt geraakt en heb toen ongezond geleefd en niet gesport. Nu probeer ik de draad weer op te pakken en ben door gezond eten en sporten 4 kg kwijt alleen blijft dit al een paar weken op hetzelfde gewicht hangen, daarom dacht ik dat stackers misschien een zetje in de rug was
quote:Michellexo schreef op 16 april 2017 @ 13:03:

[...]





Nee ik heb 1,5 jaar geleden elke dag kracht training gedaan... ben een jaar gestopt dus en ben alles kwijt geraakt en heb toen ongezond geleefd en niet gesport. Nu probeer ik de draad weer op te pakken en ben door gezond eten en sporten 4 kg kwijt alleen blijft dit al een paar weken op hetzelfde gewicht hangen, daarom dacht ik dat stackers misschien een zetje in de rug waselke dag krachttraining? In een split hoop ik? Wat voor producten gebruik je daar dan bij? Ik ben ook eenkrachttrainer en ik gebruik helemaal niks van die dure rommel
Alle reacties Link kopieren
Stop maar, sinds zo'n beetje alles wat wel werkt verboden is heeft dit echt geen nut meer. Ik heb veel geprobeerd toen het een en ander nog niet verboden was, met wisselende resultaten overigens, maar uiteindelijk moet je gewoon hard trainen en je eten bijhouden. Als je verder geen ambities hebt om een podium op te stappen ofzo, ga gewoon lekker trainen, track je voeding en je progressie, en geniet er vooral van, het hoeft allemaal niet binnen drie weken toch? Ook beter voor je lijf op lange termijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 13:05:

[...]



elke dag krachttraining? In een split hoop ik? Wat voor producten gebruik je daar dan bij? Ik ben ook eenkrachttrainer en ik gebruik helemaal niks van die dure rommelIk gebruikte toen Creatine tabletten, Pre workout en eiwit shakes maar aangezien ik nu vooral eerst wil afvallen en daarna pas spieren wil opbouwen neem ik dit allemaal niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Josjaa schreef op 16 april 2017 @ 13:06:

Stop maar, sinds zo'n beetje alles wat wel werkt verboden is heeft dit echt geen nut meer. Ik heb veel geprobeerd toen het een en ander nog niet verboden was, met wisselende resultaten overigens, maar uiteindelijk moet je gewoon hard trainen en je eten bijhouden. Als je verder geen ambities hebt om een podium op te stappen ofzo, ga gewoon lekker trainen, track je voeding en je progressie, en geniet er vooral van, het hoeft allemaal niet binnen drie weken toch? Ook beter voor je lijf op lange termijn.Ja da's ook wel waar.. misschien wil ik te snel resultaat dan dat eigenlijk goed is voor mijn lichaam
quote:Michellexo schreef op 16 april 2017 @ 13:11:

[...]





Ik gebruikte toen Creatine tabletten, Pre workout en eiwit shakes maar aangezien ik nu vooral eerst wil afvallen en daarna pas spieren wil opbouwen neem ik dit allemaal niet meeronzin producten. Vet verbranden = minder eten
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellexo schreef op 16 april 2017 @ 13:11:

[...]





Ik gebruikte toen Creatine tabletten, Pre workout en eiwit shakes maar aangezien ik nu vooral eerst wil afvallen en daarna pas spieren wil opbouwen neem ik dit allemaal niet meerIk ken het wel hoor, heb ook een hoop suppshops gesponsord in mijn leven, maar uiteindelijk word je oud en wijs lol, en kom je er achter dat het enige met echt resultaat AAS zijn, en dat moet je maar net willen. Gewoon je eten tracken, gaat langzamer, maar uiteindelijk beter voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik niets en anders alleen wat bcaa's (ivm intermittent fasten protocol leangains) en creatine. Heel soms een shake maar niet nodig. Je kunt ook gewoon een bak kwark eten.



Creatine werkt bij mij wel. Eetlepel poeder en een glas water er achteraan. Ik x per dag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vroeger de stackers met Ephedra gebruikt, wat voelde ik me daar toch een partij raar en beroerd van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven