Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 19 april 2017 @ 23:49:

[...]





Men! Dit is echt hartpijn. Heeft hij daarna nog gereageerd?



Een soort-van zelfbescherming dat ik het vervolg nog niet getypt had.

De volgende dag zat ik met mijn beste vriendin op het terras... en mét haar scharrel. Beste vriend van vader fietst voorbij (dorp) en hij stopt bij de tafel.. lachend.. wie is X ? En wie is Y ? Oh.. ga je verhuizen? Zeidie tegen Y. Ik werd bloedsinaasappelrood en wist niet hoe gauw ik die man weg moest sturen. Mijn vrienden keken me aan of ik gek was.

Ik *cringe* nu weer nu ik eraan terug denk... het was echt verschrikkelijk.
Home sweet home
quote:LaFolie schreef op 12 april 2017 @ 23:42:

[...]





Ik zie dan helemaal het ongemak van die mensen voor me haha





Ook een keer zoiets gehad. Op verjaardagsfeestje van toenmalige scharrel, er werd véél te veel gedronken. Hij had een mooi wit overhemd aan met opgestroopte mouwen want hij wist dat ik daar van hield. Dat in combinatie met teveel drank zorgde ervoor dat ik hem echt wilde bespringen heel de avond. Nacht komt ten einde en de laatste mensen vertrekken, we bespringen elkaar en echt binnen tien tellen zijn we helemaal naakt van die smerig luide dronken seks aan het hebben op de bank.

Hoor ik achter me opeens "Nou wij gaan dan ook maar, was leuk." Stonden er dus blijkbaar nog allemaal mensen in de kamer ernaast die nu in een rijtje totaal ongemakkelijk richting de voordeur schuifelden.





Gelukkig kende ik ze verder niet maar die scharrel heeft het nog een tijd aan mogen horen haha.O mijn god
quote:Novembervakantie schreef op 19 april 2017 @ 23:52:

[...]





Een soort-van zelfbescherming dat ik het vervolg nog niet getypt had.

De volgende dag zat ik met mijn beste vriendin op het terras... en mét haar scharrel. Beste vriend van vader fietst voorbij (dorp) en hij stopt bij de tafel.. lachend.. wie is X ? En wie is Y ? Oh.. ga je verhuizen? Zeidie tegen Y. Ik werd bloedsinaasappelrood en wist niet hoe gauw ik die man weg moest sturen. Mijn vrienden keken me aan of ik gek was.

Ik *cringe* nu weer nu ik eraan terug denk... het was echt verschrikkelijk.Ja logisch. Te erg voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is heerlijk om te lezen, maar verschrikkelijk qua eigen gevoel, haha! De hele dag denk ik aan gênante momenten ;)
Home sweet home
Buikgriep, die van de aller allerergste soort bij je soort van net aan nieuwe vriend thuis.

(Lees: niet op tijd toilet bereiken enz enz)

Man ik schaamde me echt dood.

Vond hij nergens voor nodig want, dit zei hij letterlijk: hij had alles schoon gekregen en me meteen op m'n slechtst gezien.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh jongens kunnen we dit topic weer tot leven brengen svp?! Tranen van het lachen.
music is my life
Dit topic is hilarisch :rofl:

Ik ga even diep nadenken (ik vergeet mijn blunders het liefst direct) en dan zal ik ook wat posten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op vakantie en was in een natuurpark. Had mijn schoenen uit gedaan en trok ze al staande weer aan. Verloor mijn evenwicht en greep de eerste beste boom.

Geen boom maar een bewaker in camouflagekleding. o_o o_o
music is my life
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in de trein en voelde me ineens niet goed. Overgegeven in een plastic zakje dat ik bij me had. Vervolgens is de trein bij het station en wil ik uitstappen, val ik tussen de trein en het perron in. Geen idee hoe dat kon gebeuren maargoed. Allemaal mensen die meteen aan mijn armen begonnen te trekken, dat werkte natuurlijk niet. Ik kon mezelf niet optrekken omdat zij mijn armen vast hadden. Ik schaamde me dood, was op Utrecht Centraal, superdruk.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Super leuk dit om te lezen .

Ik heb er ook wel een paar...

We gingen met groep meiden naar een kerstmarkt in Duitsland.
En gingen ergens een bak koffie drinken .
Een paar vriendinnen gingen naar de wc om te plassen.
Later bedacht ik me laat ik ook maar gaan.
Dus ik trap naar beneden..en bedacht dat het wel grappig was om mijn vriendin te laten schrikken. Als ze uit de wc kwam...
Ik sta sta daar in een aanval houding en te gniffelen in mezelf.
De wc deur gaat open en ik spring daar dus heel hard boehhh roepend met wijd gestrekte armen ...staat er een heel verschrikt oud dametje. .echt ik wou dood.
Heb wel even mijn excuses aangeboden.
Vriendinnen waren nergens te bekennen.
Toen ik weer bij ons tafeltje kwam.
Zaten ze daar al weer..en vragend waarom ik zo rood was.
:rofl: Estrella en Zonnemeis, ik zit hier echt hardop te lachen.
Cleopatra, jeetje wat zal jij geschrokken zijn!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is zoooooooooooo leuk, ook nog weer een bijdrage van mij want ik maak altijd gênante dingen mee.

*Goor verhaal alert*
Ben er inmiddels achter dat ik een spastische darm heb, maar de ernst ervan had ik nog wat onderschat. Ik ging uit eten met een ex-collega, pittig eten. Het pittige eten viel best goed (ik koos expres al voor de meeste milde vormen van elk gerecht en nam niet teveel verschillende + kleine porties ivm eerdere ellende). Daarna de fout gemaakt om ijs te bestellen. Melkproducten, vooral koude, slaan gelijk op mijn darmen, vooral als ik daarvoor wat warms gegeten heb (wist ik toen nog niet, nu wel).

Het zweet brak me uit en ik werd lijkbleek. Ik heb nog geprobeerd het op te houden omdat het diner bijna ten einde was, maar ik hield het echt niet meer, het geborrel begon en begon steeds hoger te zitten, alsof mijn hele spijsverteringsstelsel in de fik stond, het was of poepen, of de hele tafel onderkotsen.
Ik strompelend met aangespannen bilspieren een trap op naar de wc, die uiteraard middenin het restaurant zat. Vreemd genoeg was er geen 'voorhokje',achter de deur die je opendeed zat meteen de pot zeg maar. Je hoorde mensen gewoon langslopen en eten :-| :"-(
Ik heb geprobeerd het zo stil mogelijk te houden maar dat lukte echt niet, het was net een chemische ontploffing, het stopte maar niet. En een pijn :@@: Kon wel overgeven van de kramp.
Gelukkig was het restaurant vrij druk en was er dus veel lawaai die mijn geluiden wat verbloemden. Ik kwam een half uur later uiteindelijk lijkbleek weer bij tafel, zweet tot in mn bilnaad en tranen in de ogen. Heb tegen collega gezegd dat het eten niet zo goed gevallen was en ik misselijk was geworden, vond dat minder genant dan explosieve diarree. Heb de dag daarna alleen maar brood durven eten, was zo bang voor weer een aanval :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
En nog eentje;
Bezocht een festival had me er al heel lang op verheugd want mijn favoriete artiest kwam. Het was echt iets waarbij je vooraan moet staan om het echt mee te maken dus we (vriendengroep) waren op tijd in het eerste vak en we wisten vooraan te komen.

Ik had de hele dag expres weinig gedronken omdat ik standaard moet plassen als ik niet naar de wc kan. Vooral als ik ook maar iets van alcohol binnenkrijg kan ik niet stoppen met naar de wc gaan, het is net of mijn lichaam besluit dat al mijn lichaamsvocht in 1 keer weg moet oid. Helaas de fout gemaakt om 1 alcoholisch drankje te nemen (rest vd dag braaf frisdrank), waardoor het zeikfestijn uiteraard begon :proud:

Bij dit festival was het zo dat als je het voorste vak verliet je je plek kwijt was, het hek gaat achter je dicht en daarna kan je weer achteraan sluiten (in de mensenmassa van duizenden). Eruit gaan en naar wc lopen was dus geen optie. Ik had me hier zo op verheugd en ik was niet van plan dit te laten verpesten door een toiletbezoekje. Daarnaast had ik heel wat tijd en geld gespendeerd om die tickets te krijgen, ik besloot het dus op te houden.

Een uur later kwam de band eindelijk op het podium en toen het eerste liedje begon wist ik al dat ik het ophouden niet ging volhouden, ik moest nog 2 uur en had mn aandacht allang niet meer bij muziek en gezelligheid, ik dacht alleen nog maar aan plassen en constructies om te plassen zonder dat iemand t merkte..

Helaas had ik geen rok of jurk aan, maar een strakke spijkerbroek. Een plastic beker in mn broek wurmen en een soort plastuit fabriceren ging hem niet worden. Vriendin zei 'doe gewoon je broek naar beneden en plas, niemand die het ziet'. Ik durfde niet, ook niet als iedereen om mee heen zou gaan staan zodat niemand wat zou zien, ookal was het inmiddels pikdonker buiten.
Om een lang verhaal kort te maken; ik heb temidden van ongeveer 50.000 man in mn broek gepiest terwijl ik meezong met mn favoriete band, dat alles omdat ik een concert niet wou missen :rofl: .

Mijn broek en schoenen heb ik nadien weggegooid (allebei oud, want doe nooit mooie dingen aan naar festivals) en ik heb me in het hotel heerlijk gedoucht.
Het concert was wel geweldig :lol:
Alle reacties Link kopieren
Lessenwissel op de middelbare school. Ik liep met een aantal klasgenoten de trap af naar de volgende les. Op een of andere manier zette ik mijn voet verkeerd neer en pleurde van de trap. In een reflex greep ik het eerste vast wat ik vast kon pakken, de broekspijp van mijn leraar geschiedenis. En zo ben ik op mijn kont van de trap af gestuiterd. Oh, wat schaamde ik me voor die man! Het erge was dat hij daarna nog weken heeft gevraagd of het allemaal weer goed ging..
Erger je niet, verwonder slechts!
Alle reacties Link kopieren
Liep in de supermarkt toen een medewerker naar me toen kwam en zei "er hangt iets uit uw broekspijp". Bleek het mijn panty te zijn die ik de avond daarvoor tegelijk met mijn broek had uitgetrokken!
Heb in een ruk de panty eruit getrokken en in mijn tas gepropt en met een rood hoofd bedankt en snel doorgelopen.
Toen ik net moeder was even naar de supermarkt voor een paar boodschappen, zegt er een mevrouw je lekt melk !
Ik grijp verschrikt naar mijn shirt, bleek het pak melk in mijn mandje lek te zijn :$
Die vrouw lachen en ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen..
Alle reacties Link kopieren
gucciguilty schreef:
19-11-2017 15:50
...
Het klinkt alsof je naast spastische darmen ook een lactose-intolerantie hebt. Al oplaten testen?
#ervaring ;)
Alle reacties Link kopieren
zonnemeis schreef:
11-06-2016 23:17
Up up up!
:rofl:

Ramptoerist! (Ja ik ook)

Geweldig topic! Lach me rot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat maakt van die kreunende geluiden als hij poept. Net toen vriend voor het eerst kwam eten, wat onze eerste date was. Had mijn kat erge diarree. Net toen we onze eerste hap wouden nemen ging de kat zijn lading lossen. Woonde op een klein flatje. Was goed hoorbaar gevolgd door de aroma.
Ik schaamde mij kapot, kat was trots dat hij zijn lading kwijt was.

Diezelfde avond gingen we na het eten op de ban praten. Bank stond tegen de muur. Aan de andere kant van de muur stond het bed van de buurman. Buurman besloot net op dat moment een trio te hebben. Hoe we wisten dat het een trio was, konden overduidelijk de Dirtytalk horen en het bed dat tegen de muur tekeer ging.
‘ En wat voor bedrijf heb je precies’ ‘ ik heb een bedrijf in ..’ LIK MIJN KUTJE ‘ en daarnaast heb ik een startend dochter bedrijf in ‘ MMM ZO GEIL HOE HIJ JE HARD NEUKT ‘ voorheen heb ik gewerkt in de ... ‘ NEUK ME!
Was dus een heel leuk gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Grootste modeblunder.

Thuis loop ik op badslippers, dat ouderwetse model Nike badslippers.
Als ik ver in de auto moet dan heb ik mijn badslippers in de auto ook aan.

Wij moesten een keer voor een trouwerij naar Hamburg. Uiteraard nam ik mijn badslippers in de auto mee. Was ik mijn pumps vergeten!
Loop je dan in Hamburg netjes in een jurkje met badslippers er onder door de sneeuw opzoek naa een schoenenwinkel.

Mijn vriend lachte zich kapot en mijn zonen liepen 20 meter achter ons want die schaamde zich kapot.
Ziccero schreef:
23-12-2017 13:58
Grootste modeblunder.

Thuis loop ik op badslippers, dat ouderwetse model Nike badslippers.
Als ik ver in de auto moet dan heb ik mijn badslippers in de auto ook aan.

Wij moesten een keer voor een trouwerij naar Hamburg. Uiteraard nam ik mijn badslippers in de auto mee. Was ik mijn pumps vergeten!
Loop je dan in Hamburg netjes in een jurkje met badslippers er onder door de sneeuw opzoek naa een schoenenwinkel.

Mijn vriend lachte zich kapot en mijn zonen liepen 20 meter achter ons want die schaamde zich kapot.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zullen we weer leven brengen in dit forum? Dan zal ik mijn gênante verhalen ook vertellen 👋🏽 :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Micalay schreef:
07-01-2018 19:34
Zullen we weer leven brengen in dit forum? Dan zal ik mijn gênante verhalen ook vertellen 👋🏽 :hihi:

Ga je gang, dan sluit ik aan.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Beetje gênante tvp ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven