Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Attentie! Dit kan een beetje lang zijn dus opgelet! :hyper: ik was in de zomer in het winkelcentrum waar ik iets uit me neus voelde lopen (waarvan ik uitging dat het snot was) dus veegde ik het weg met me arm.
Het bleef komen dus ik bleef ook vegen nattuurlijk (weet ook niet waarom ik het deed maar k )
Na een tijdje loop ik een winkel in en diegene bij de kasse kijkt me eerst raar aan en vraagt dan of ik misschien hulp nodig heb, ik zeg zovan ja ik zoek (voorwerp) en zij zegt nee ik bedoel je arm, is er wat gebeurd. En het bleek dus dag ik al die tijd een bloedneus had en dat me hele arm op een slagveld leek (en een deel van me gezicht) terwijl ik de halve winkelcentrum ben gaan lopen (en ik me afvragen waarom iedereen steeds naar me keek)

En 2D verhaal;
Ik was dus met de hele familie (dus neefjes nichtjes, ooms, tantes enzo.) in zo een grote zaal omdat een nicht van mij 16ws geworden en het dus groots wou vieren.
Dus na een tijdje vroeg ze of ik mee wou dansen en ik zei zovan j is goed maar toen we een soort van podium opliepen liet ze een glas vallen waardoor iedereen naar ons keek en terwijl ik wou helpen opruimen stond ik dus gebukt naar iedereen in de zaal en op dat moment schuurde me jurk waardoor me onderbroek zichtbaar was en dus ook voor letterlijk iedereen die ik kende in de familie en vrienden van me nicht zagen het o_o en ik durf nu niet meer naar me nichtje toe (en haar vrienden) :loveit:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb snel last van wagenziekte.

Man en ik reden rond in de Ardennen, ik laat hem stoppen zodat ik kan braken, ga ik pal tegen de wind in gaan staan, kleren volledig onder de kots :facepalm:

Toen de kinderen nog klein waren, zelfde verhaal: ik ga achter de auto staan om te braken, een van de kinderen vindt het wel interessant maar leeft zo goed met me mee dat hij ter plekke de auto onderkotst :@@:
Jarengeleden woonde ik op een studentenflatje en had ik een jong katje als huisdier.
Toen mijn nieuwe vriend voor het eerst bleef slapen, kwamen onze kledingstukken op de grond naast het bed terecht. Na een romantische nacht, wilde nieuwe vriend zich 's ochtends weer aankleden, maar zijn boxershort was weg..nergens meer te vinden. Uiteindelijk vond hij hem toch.. Hij lag een heel stuk verderop gedrapeerd over.. een hoop kattenstront!
Blijkbaar had het katje de kattenbak niet kunnen vinden, maar had hij wel iets opgespoord om zijn hoop netjes te bedekken. Ik schaamde me zo!
Gelukkig is het goedgekomen en is toenmalige vriend inmiddels alweer jaren mijn man en het poepende katje zit hier, inmiddels hoogbejaard, te soezen op de bank.
hannasofie schreef:
17-01-2018 21:12
Jarengeleden woonde ik op een studentenflatje en had ik een jong katje als huisdier.
Toen mijn nieuwe vriend voor het eerst bleef slapen, kwamen onze kledingstukken op de grond naast het bed terecht. Na een romantische nacht, wilde nieuwe vriend zich 's ochtends weer aankleden, maar zijn boxershort was weg..nergens meer te vinden. Uiteindelijk vond hij hem toch.. Hij lag een heel stuk verderop gedrapeerd over.. een hoop kattenstront!
Blijkbaar had het katje de kattenbak niet kunnen vinden, maar had hij wel iets opgespoord om zijn hoop netjes te bedekken. Ik schaamde me zo!
Gelukkig is het goedgekomen en is toenmalige vriend inmiddels alweer jaren mijn man en het poepende katje zit hier, inmiddels hoogbejaard, te soezen op de bank.
Ah gos.. Gelukkig dat het allemaal is goed gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic!
Alle reacties Link kopieren
Ramptoerist meldt zich ;-D

Prachtig topic, tranen over m’n wangen van het lachen!
Oh, vanmorgen in een volle bus onderuit gegaan. Moest er bijna uit, dus liep alvast naar de deur, buschauffeur moest onverwachts remmen en ik hield daar natuurlijk geen rekening mee, en verlies dus mijn evenwicht..
En toen moest de dag dus nog beginnen :P
Ik weet niet of dit op dit topic hoort?
Maar zo'n 7-8j geleden kwam ik een oude bekende tegen.
Ik had die man al heel lang niet meer gezien.
Ik vroeg dus: en, woon je nog steeds in die flat in de xxx straat?
Man: ja hoor!
Ik: en, woont die vervelende ouwe zuurpruim nog steeds boven jou?
Man: Ja hoor, mijn moeder woont daar nog steeds.
Owwwwwwwww, wat voelde ik mij toen rot!
Ik kon wel door de grond zakken van schaamte.
Oh wat genant Moemoe!
Er schiet mij promt iets te binnen, vrij erg, ben er ook niet trots op.
(Ze werkt niet meer bij ons momenteel)
Paar jaar geleden vond ik een reactie vervelend van een collega op mn werk, (die vraag ging over werk) dat stond ik uitgebreid te vertellen tegen een andere collega toen ze er net aan kwam lopen.. :facepalm:
Ik heb moeten lullen als brugman.. :proud:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 19:21
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik was (en ben) nogal gecharmeerd van een collega. Toen ze zich aan mij kwam voorstellen en me een hand gaf, vergat ik prompt mijn naam en functie. Ik kon wel door de grond zakken.....
Alle reacties Link kopieren
ik moest zo erg plassen ja echt heel erg dat ik opgelucht alles liet lopen toen ik een wc vond....... ja in mijn droom dan hé want het hele bed was nat en mijn ex maar lachen.....
anoniem_360536 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 18:18
1.66% gewijzigd
Kwebbeltje91 schreef:
16-02-2018 22:47
Oh wat genant Moemoe!
Zeg dat wel. Ik had echt geen idee dat die dame zijn moeder was.
spookygirl schreef:
17-02-2018 14:39
ik was (en ben) nogal gecharmeerd van een collega. Toen ze zich aan mij kwam voorstellen en me een hand gaf, vergat ik prompt mijn naam en functie. Ik kon wel door de grond zakken.....
:rofl: sorry..
Ik vind dat eigenlijk eerder grappig en lief, maar ik snap dat je je nogal gegeneerd voelde.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ziek en lag in m'n pyjama in bed. Een collega had wat boodschappen voor me gedaan, dus ik zat even rechtop in bed. We zaten al een tijdje te praten en het viel me op dat ze steeds naar m'n pyjama keek, dus ik dacht dat ik er een vlek van eten oid op had zitten. Maar toen ik naar beneden keek, bleek dat m'n borst helemaal uit de pyjama hing. Waarna ik snel excuses aanbod en mijn pyjama goeddeed. Ze is een jaar of 10 ouder dan ik en heeft het er nog steeds over hoe schattig ze het vond en dat het helemaal niet erg was.......
Alle reacties Link kopieren
Nou ik dan ook maar met de billen bloot 😔
Eerste keer met vriendje betrapt door ouders tijdens hevige sex in de garage toen plotseling de deur open ging en wij in het volle licht van de auto van mijn ouders stonden..

2de keer
Vrijpartij verplaatst naar het grasveld naast de garage.. vader had net ingezaaid..en vroeg vriend lief later heel droog om pak graszaad 😖

3de keer

Garage en grasveld waren dus niks..
Wij in de poort , staan we in het licht van een zaklantaarn die mijn vader vasthoud... ons heel droog vragend of we toch niet liever binnenkomen.

Heb gelukkig hele moderne ouders maar toch😔
Alle reacties Link kopieren
Titis schreef:
07-03-2018 19:32
Nou ik dan ook maar met de billen bloot 😔
Eerste keer met vriendje betrapt door ouders tijdens hevige sex in de garage toen plotseling de deur open ging en wij in het volle licht van de auto van mijn ouders stonden..

2de keer
Vrijpartij verplaatst naar het grasveld naast de garage.. vader had net ingezaaid..en vroeg vriend lief later heel droog om pak graszaad 😖

3de keer

Garage en grasveld waren dus niks..
Wij in de poort , staan we in het licht van een zaklantaarn die mijn vader vasthoud... ons heel droog vragend of we toch niet liever binnenkomen.

Heb gelukkig hele moderne ouders maar toch😔
Maar als je dan zulke moderne ouders hebt, waarom kan het dan niet gewoon op je kamer? 😁
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
02-04-2018 01:21
Maar als je dan zulke moderne ouders hebt, waarom kan het dan niet gewoon op je kamer? 😁
Shit nou,ik ben best ruimdenkend en dit lezend blij dat ik in ieder geval geen problemen heb gehad met die kamer. Je zal het als ouder op je netvlies hebben staan. o_o

Ok nėxt!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nog iets wat me nu te binnen schiet:
de plechtige communie van mijn kleinkind.
Ouders van mijn kleinkind zijn al jarenlang gescheiden.
Kleinkind's moeder (ex-schoondochter) is intussen hertrouwd.
Man, zoon en ik zaten in de kerk, net voordat de communiekanten binnenkwamen, en toevallig zag ik een collega de kerk binnenkomen.
Ik vroeg of ze zin had om naast ons te komen zitten. Collega zei: ja, superleuk toch!
Collega zette zich naast ons (Man, zoon en ik) en zei plots met heel luide stem:
"Zonde toch Moemoe dat jouw ex-schoondochter je mooie zoon heeft laten staan voor die lelijke dwerg"! (nieuwe man van ex-schoondochter).
Enkele seconden later keek ik even achter mij en wie zaten er pal achter ons?
De ouders van de 'nieuwe' man..........ze moeten het wel gehoord hebben. Ik ben nog nooit ZO beschaamd geweest, alhoewel de uitspraak niet van mij kwam maar van mijn collega. Genant!
Alle reacties Link kopieren
Ex-vriend en ik hadden een feestje gehad. Toen we om 3 uur 's nachts thuiskwamen seks gehad en daarna wilden we even douchen. Zijn ouders sliepen toch, dachten we. Na het douchen liep hij naakt weer de trap op naar zijn zolderkamer, ik had alleen een onderbroek aan. Komt die moeder precies dan haar slaapkamer uit om naar het toilet te gaan. Stond ik daar in met mijn blote borsten :')

Huidige vriend en ik hadden net 3 weken een relatie toen we met elkaar op vakantie gingen. Op een avond werd ik ziek van het eten. De eerste keer was ik nog op tijd bij het toilet, maar de tweede golf lag door de halve badkamer. Dus ik proberen de boel op te ruimen met toiletpapier, dat op een gegeven moment op was. Ik heb toen de rest aangeveegd met een handdoek van een hotel. Zoveel medelijden met de kamermeisjes..
Alle reacties Link kopieren
Ik gooide vroeger mijn kleding graag in de droger. In de winter wordt het daar nogal statisch van.. Blijkbaar.

Sochtends haast, en hop naar mijn werk. Bleek dat mijn ondergoed (lees dellerig, kant en felle kleurtjes) ergens aan mijn kleding is blijven "plakken" zonder dat ik dat doorhad. Is er uiteindelijk afgevallen... Voor de ingang. Toen ik met pauze ging, zag ik mijn ondergoed RECHT VOOR DE DEUR liggen.

Ik heb nog gedacht, zal ik het oprapen? Maar de gedachte dat een van mijn collega's me zou zien terwijl ik ondergoed van de straat in mijn tas doe? Leek me nog genanter hahahaha

Heb het maar laten liggen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Uit eten met schoonfamilie bij een vdValk. We hebben een nieuw servet moeten vragen omdat onze jongste de chocomelk had laten vallen.
Later gaan de kinderen alvast in de kinderhoek kijken en schoonmoeder + mijn ex gaan vast betalen.

Afijn, ik zit met schoonvader nog aan tafel te wachten en we schuiven de resten van de maaltijd vast bij elkaar. Ik denk snugger: oh, ik haal het (linnen) servet even weg, anders ligt het zo op de grond, en hou het servet aan de andere kant naast me...alwaar een brandende kaars stond :facepalm: Jullie begrijpen al, servet in de brand @( Ik kreeg het niet uit, dus heb heel rustig schoonvader aangesproken (die zat rustig om zich heen te kijken). Hij kijkt naar mij, naar het servet, pakt een glas water en giet die heel rustig over de vlammen. Zo, brand geblust. Vervolgens geen personeel te zien, en schoonmoeder + ex staan vanaf de balie te gebaren dat ze nu naar huis willen. Wij beschaamd het servet maar weer tussen de rommel gelegd, dat was dus het tweede servet dat we eraan geholpen hadden :-$

Zodra we buiten waren beseften we geloof ik pas wat we gedaan hadden, schoonpa en ik schoten enorm in de lach :$ Een groot geluk dat we niet vlak bij de sprinkler zaten! En achteraf ook best absurd dat verder niemand van de gasten er op reageerde... was een flinke brand en het halve servet was weggebrand.
Ik heb een zwakke enkel en kan op willekeurige momenten door m'n enkel gaan. Nu is dat al beschamend omdat ik in sommige gevallen ook echt op de grond val, maar één keer gebeurde dat dus in een volle trein. Liep snel door want ik wilde nog naar de wc voordat ik bij m'n eindhalte zou zijn, afstapje gemist, normale mensen kunnen zich dan nog wel opvangen maar ik zakte dus door m'n zwakke enkel heen en viel languit op de grond. :)

Project op school. Ik had een grote kip gemaakt van hout (zwaar!) die ik anderhalf uur met het openbaar vervoer moest meenemen. Ik loop op het stationsplein van Amsterdam Centraal (waar altijd veel mensen lopen :proud: ) en ga, jawel, door m'n enkel. Lag ik daar met een grote houten kip op me.

Sternumtattoo. Pijn. Na een aantal uur geen kik te hebben gegeven redde ik het niet meer en smeekte ik de artieste meerdere keren of we niet beter een andere dag verder konden gaan. Wilde ze niet. Ik was al ver over m'n pijntolerantie heen en begon te huilen van de pijn, later ging dat over in schreeuwen en schokken, het was echt heel erg :$ . Naast mij zat een meisje dat een tattoo op haar arm kreeg en om de zo veel tijd een geërgerde blik mijn kant op wierp, en ja, ik schaamde me ook wel, maar het is niet alsof het mijn schuld is dat de artieste niet wilde stoppen. Gelukkig was het in het buitenland en wist ik dat ik die mensen nooit meer zou zien. :proud:
In het buitenland moest ik ook eens haasten voor de trein en ik had van tevoren een grote fles water gekocht van 2 liter, zodat ik genoeg te drinken zou hebben (nachttrein, ik zou er 8 uur in zitten). Eenmaal aangekomen op het perron had ik nog 5 minuten, van het snelwandelen was ik redelijk buiten adem en wilde ik wel een slokje water.

Het was water met koolzuur en door het snelwandelen was de fles lekker geschud. Ik spoot meerdere mensen onder die not amused waren. Oeps.
Laloba schreef:
09-04-2018 14:12
Bleek dat mijn ondergoed (lees dellerig, kant en felle kleurtjes) ergens aan mijn kleding is blijven "plakken" zonder dat ik dat doorhad. Is er uiteindelijk afgevallen... Voor de ingang. Toen ik met pauze ging, zag ik mijn ondergoed RECHT VOOR DE DEUR liggen.

Ik heb nog gedacht, zal ik het oprapen? Maar de gedachte dat een van mijn collega's me zou zien terwijl ik ondergoed van de straat in mijn tas doe? Leek me nog genanter hahahaha

Heb het maar laten liggen. ;)
Dit heb ik een keer gehad met een zakdoek.
Durfde ik ook niet op te pakken bij de gedachte dat iemand zou zien dat ik een zakdoek van straat pakte en mee zou nemen.
Maar een onderbroek is nog gênanter, haha.
Wees maar blij dat hij er uiteindelijk nog af is gevallen, het was nog erger geweest als je collega's je hadden zien lopen met die onderbroek op je rug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven