Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
En nog een paar tips: Occupied en Modus (als je van Scandinavsch en spanning houdt).
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 23 april 2017 @ 07:18:

The Good Wife seizoen 7 gisteren afgekeken, wat een stom open einde. Vond sowieso seizoen 7 overbodig. En nu vind ik dat er met dit einde eigenlijk wel een seizoen 8 moet komen.



Weet voor nu nog even niet wat ik wil gaan kijken.Ik vond S7 ook niet zo maar Jeffrey Dean Morgan maakte veel goed
Alle reacties Link kopieren
quote:franka1982 schreef op 23 april 2017 @ 08:17:

[...]



Hij is meesterlijk!In het begin vond ik hem echt een eikel maar hij groeit echt in de serie en je krijgt veel sympathie voor hem
Alle reacties Link kopieren
quote:jinte72 schreef op 23 april 2017 @ 21:40:

En nog een paar tips: Occupied en Modus (als je van Scandinavsch en spanning houdt).Ze zijn bezig met S2 van Occupied. Goeie serie!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 23 april 2017 @ 21:36:

Als je inlogt op je eigen Netflix in Frankrijk kom je toch gewoon op je eigen NLse account lijkt me (?)

Blijkbaar is dat niet helemaal zo.

Iets met lokaal aanbod. Tenminste dat lees ik overal. We gaan het zien morgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 24 april 2017 @ 00:04:

[...]





Ik vond S7 ook niet zo maar Jeffrey Dean Morgan maakte veel goed



Nou die maakte inderdaad heel veel goed!



Ik kijk nu met mijn dochter 13 reasons why, we zijn bij afl. 7 maar vindt het vooralsnog niet echt je van het. Mijn andere dochter heeft de serie al gekeken en zei dat het heftigste nog moet komen.

Tot nu toe denk ik dat het wellicht ( ? ) meer ingrijpt bij tieners?

Ik heb namelijk nog niet meer gezien dan "gewone " puber issues.
Alle reacties Link kopieren
quote:dromenvangert schreef op 23 april 2017 @ 09:05:

Hij staat (nog) niet op de Nederlandse Netflix, gek genoeg wel op de Amerikaanse, maar afgelopen week in één keer alle 10 afleveringen van Hotel Beau Sejour gekeken. Supergoede Belgische serie, over een meisje dat vermoord wordt, maar die na haar dood nog rondloopt en door 5 mensen kan worden gezien. Ze gaat zelf op zoek naar de moordenaar. Mooi donker, Scandinavisch sfeertje dat aan The Bridge en The Missing doet denken, en het blijft echt tot de allerlaatste aflevering gokken wie de killer is. Ik praat er meteen Belgisch van Mijn moeder gaf deze ook als tip! Hopelijk komt hij snel bij Netflix of Videoland (hebben wij ook )
Alle reacties Link kopieren
Hotel Beau Sejour lijkt mij ook goed, hopen dat deze snel aan de Nederlandse Netflix toegevoegd wordt!

Wij volgen nu Code 37, we hebben nu nog maar 3 afleveringen gezien maar tot nu toe wel een goede serie.
Ik kijk nu vooral documentaires. Gisteravond 'The Bad Kids' gekeken. Erg mooi.

True crime series zoals Lock Up en Bloodlands vind ik ook altijd boeiend.

Chef's Table is hier ook favoriet.



Qua "gewone" series weet ik het even niet. Er is niet echt iets wat me nou enorm kan boeien.



We kijken alles een beetje, zeg maar. Niks binge-waardig.



Ik wacht met smart op The Defenders en The Punisher (marvel)

Die eerste zou in augustus uit moeten komen.
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 april 2017 @ 03:49:

[...]



Blijkbaar is dat niet helemaal zo.

Iets met lokaal aanbod. Tenminste dat lees ik overal. We gaan het zien morgen.



Lijkt mij ook niet, want je zit op een buitenlands IP-adres.

Dat is te omzeilen met een vpn, maar de kans dat je account dan geblokkeerd wordt door Netflix is ongeveer 95%
quote:renate19 schreef op 23 april 2017 @ 20:45:

Ik vond orphan black heel langdradig.. toch maar uitgekeken omdat het steeds wel heel spannend is maar vind het geen top serie.. Vond seizoen 4 het minst van allemaal.



Bikkel



Misschien dat ik vanavond het laatste seizoen nog ga uitkijken, dan heb ik dat in ieder geval gehad.



Wat me wel opvalt is dat de styling bijzonder mooi is in de serie, zowel kleding als make-up + schmink is bijzonder mooi gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Heb even een marathon van de narnia films gehad de afgelopen dagen. Vond ze toendertijd niet zo bijzonder, maar nu wel... hahhaha

Raar?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren met Hinterland begonnen, aparte sfeer, ook mooi met al die typische Welsche (weet niet of ik het zo goed schrijf) namen en accent. Vond de eerste aflevering wel erg mooi en verdrietig. je kunt je verleden blijkbaar niet altijd goed van je afschudden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb unbranded gekeken. Een documentaire over een reis op mustang paarden door heel Amerika (van mexico naar canada), om zo wat meer bekendheid te geven aan het overschot wilde paarden.

Ik vind de beelden van de natuur altijd erg mooi en hoewel ik geen paardenfan ben, vond ik het wel wat hebben.

Where the trail ends vond ik ook zo mooi door de vele natuur shots in Utah (dus voornamelijk rode bergen en ed). Deze documentaire gaat over bmx fietsen op de meeste moeilijke begaanbare terrein in de wereld.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Code 37 is een erg goede serie vond het destijds erg jammer dat het stopte.

Ben de laatste afleveringen van The Fall aan het kijken, kwam erachter dat ik die nog niet afgekeken heb
Alle reacties Link kopieren
S4 van Grimm staat er op. Heerlijk!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Vanavond de laatste 3 afleveringen van 13 reasons why kijken.



Code 37 is zo goed heb ik indertijd op tv gezien, en ja dat was zeker balen toen het stopte.
Iemand een kijktip voor mij en mijn man? We vinden Prisonbreak geweldig. Geen fantasie of puur alleen actie.
Sons of Anarchy ?
Alle reacties Link kopieren
Ray Donovan.
Shooter.
Shooter.
Shooter.
1x kijken is genoeg.
Shooter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven