Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Die dus
Je wilde het nog even benadrukken?
quote:watdachtjehiervan schreef op 26 april 2017 @ 16:34:

Iemand een kijktip voor mij en mijn man? We vinden Prisonbreak geweldig. Geen fantasie of puur alleen actie.The Americans vond ik wel goed.
Is Dear White People wat? De serie bedoel ik. Weet iemand waarmee het vergelijkbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Volop in seizoen 2 van Happy Valley.

Wat een heerlijk topic is dit toch!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe het zit met 24. Vorige week zag ik hem er op staan en ben direct begonnen met kijken. Nu halverwege het eerste seizoen en ik kan hem niet meer vinden.
Wie kijkt hier nog meer naar Fargo seizoen 3?

'k Vind het na twee afleveringen wat teleurstellend, niet zo pakkend en maf als seizoen 1 & 2.

Jammer.
Ik heb in Frankrijk Frans aanbod kunnen kijken, meestal zonder nederlandse ondertiteling maar soms ook met. De serie Guilt was erg leuk, maar ik heb er maar 3 gezien en hier staat hij er niet op. Hopelijk komt die snel.



En ik heb ook wat afleveringen van The Big Bang gezien, Engels met engelse ondertiteling. Hoop echt dat ze de belofte van zelfde aanbod ooit nog kunnen waarmaken, zag zoveel leuks daar wat er hier niet op staat.





Heb BossGirl GirlBoss gekeken, was wel leuk. En ben Nu de Lizzy Borden Chronicles aan het kijken.

Erg vermakelijk en bloederig en ik ben een Christine Ricci fan.
Ik kijk ook Boss girl Girlboss. Wel leuk maar niet héél bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 24 april 2017 @ 16:02:

[...]





Lijkt mij ook niet, want je zit op een buitenlands IP-adres.

Dat is te omzeilen met een vpn, maar de kans dat je account dan geblokkeerd wordt door Netflix is ongeveer 95%Ik kijk echt al een jaar regelmatig met een vpn de Amerikaanse netflix, ben nog niet geblokkeerd. Misschien heb ik mazzel.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 29 april 2017 @ 10:09:

Ik kijk ook Boss girl. Wel leuk maar niet héél bijzonder.



Ik word gek van dat meisje.

Niks aan.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 april 2017 @ 10:37:

[...]





Ik word gek van dat meisje.

Niks aan.Ik vond haar in Life Unexpected leuker. In Under the dome ook maar dat vond ik zelf een draak van serie.
O, ik kende haar verder nog niet.

De actrice zal vast leuk zijn hoor, de rol vond ik vervelend. Ik hou niet van zulke types zeg maar.
Ach ik ben niet zo moeilijk qua 'types'. Al trok ik die acteur van Hannibal echt niet met zijn oorwurmggezichtsacteerwerk.

En vond ik Haters back off wel echt een vreselijk iets qua types.
quote:mali30 schreef op 29 april 2017 @ 10:22:

[...]



Ik kijk echt al een jaar regelmatig met een vpn de Amerikaanse netflix, ben nog niet geblokkeerd. Misschien heb ik mazzel.Geldt ook nog niet voor alle diensten. Dit bericht is van vorig jaar.

https://www.rtlnieuws.nl/ ... ert-grootste-vpn-diensten

Inmiddels zit de blokkade op ongeveer 80% van de aanbieders.

Kwestie van tijd dus.
Alle reacties Link kopieren
The Big Bang Theory is echt elke avond op de tv en vaak meerdere afleveringen achter elkaar. Mijn man's favoriete serie.
Ik heb net de trailer van Casting Jonbenet gekeken.

Beetje vage bedoening. Ga er wel even voor zitten vanavond.
quote:Emma95 schreef op 29 april 2017 @ 12:27:

The Big Bang Theory is echt elke avond op de tv en vaak meerdere afleveringen achter elkaar. Mijn man's favoriete serie.De nieuwe zijn 1x per week en maar eentje. En daar omheen oude afleveringen. En ik kijk liever via Netflix, geen reclame en op juiste volgorde. Dat kunnen ze bij Veronica niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen met Designated Survivor (ofzoiets). Heel goed!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 29 april 2017 @ 12:50:

Ik ben begonnen met Designated Survivor (ofzoiets). Heel goed!!ik vind hem ook heel goed ben elke woensdag heel blij als ik weer de nieuwe aflevering mag kijken
Alle reacties Link kopieren
Die hacker heeft gewonnen...het nieuwe seizoen van OITNB staat op Pirates Bay :(

Echt niet tof zoiets. Mensen die dat gaan kijken hebben geen moraal en werken mee aan zware criminaliteit.
't Is al met al een heel gedoe
quote:Lucylucille schreef op 29 april 2017 @ 12:29:

Ik heb net de trailer van Casting Jonbenet gekeken.

Beetje vage bedoening. Ga er wel even voor zitten vanavond.



Heb je 'm gezien?

Ik wel en vond het zoiets raars de "acteurs en actrices" speculeerden er enorm op los en gingen dan hun tekst op zeggen. Erg vreemd, vind het ook niet respectvol toe naar de nabestaanden.
Las Chicas Del Cable interessant?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 30 april 2017 @ 18:04:

Die hacker heeft gewonnen...het nieuwe seizoen van OITNB staat op Pirates Bay :(

Echt niet tof zoiets. Mensen die dat gaan kijken hebben geen moraal en werken mee aan zware criminaliteit.Ik kijk niet, maar 'zware criminaliteit'? Wat is iemand vermoorden dan wel niet? drugssmokkel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Pingu schreef op 30 april 2017 @ 18:04:

Die hacker heeft gewonnen...het nieuwe seizoen van OITNB staat op Pirates Bay :(

Echt niet tof zoiets. Mensen die dat gaan kijken hebben geen moraal en werken mee aan zware criminaliteit.

Zwaar nog wel.

Tis wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven