Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
LV, ik zou thuisblijven hoor. Je klinkt iig niet goed. Beterschap!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
De vreugde was héél groot! Na 2 jaar van ziekenhuizen, operaties en slecht nieuws was ik er zo vreselijk klaar mee!! Ik ben van mening dat ik (minimaal!) de komende 25 jaar klaar ben met dat gedonder!

Arm functioneert goed Ssssst, alleen zit er niet veel kracht meer in. Maar ik heb 2 keer week fysio dus dat gaat goed komen.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Elfje, goede reis naar Nederland.



LV, dat klinkt als griep. Als je je morgen niet goed voelt gewoon thuisblijven voordat je iedereen aansteekt en er nog meer zieken komen.



Takk, goed nieuws! Heel fijn.
quote:takkentrol schreef op 27 april 2017 @ 18:47:

De vreugde was héél groot! Na 2 jaar van ziekenhuizen, operaties en slecht nieuws was ik er zo vreselijk klaar mee!! Ik ben van mening dat ik (minimaal!) de komende 25 jaar klaar ben met dat gedonder!

Arm functioneert goed Ssssst, alleen zit er niet veel kracht meer in. Maar ik heb 2 keer week fysio dus dat gaat goed komen.Oké, klinkt goed. Kracht bouw je wel weer op.
quote:takkentrol schreef op 27 april 2017 @ 18:47:

De vreugde was héél groot! Na 2 jaar van ziekenhuizen, operaties en slecht nieuws was ik er zo vreselijk klaar mee!! Ik ben van mening dat ik (minimaal!) de komende 25 jaar klaar ben met dat gedonder!

Arm functioneert goed Ssssst, alleen zit er niet veel kracht meer in. Maar ik heb 2 keer week fysio dus dat gaat goed komen.Oh, dat komt zeker goed. Gewoon een kwestie van flink oefenen. Fijn hoor, dat je nu eindelijk van die onzin af bent.
Ik ben mijn nieuwe schoenen aan het inlopen, maar ze lopen toch niet zo lekker als dat andere paar deed. In mijn herinneringen zaten ze vanaf het begin veel lekkerder



(Voor de duidelijkheid: ik had een tweede paar van mijn favoriete hakken gekocht)
quote:Renaissance schreef op 27 april 2017 @ 18:48:





LV, dat klinkt als griep. Als je je morgen niet goed voelt gewoon thuisblijven voordat je iedereen aansteekt en er nog meer zieken komen.



Dat is toch al gebeurd. Erger nog: ik heb de rotzooi overgekregen van een collega . Nee hoor, ik sla me er morgen wel doorheen. Desnoods ga ik een paar uur eerder naar huis, als het kan.
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 19:31:

Ik ben mijn nieuwe schoenen aan het inlopen, maar ze lopen toch niet zo lekker als dat andere paar deed. In mijn herinneringen zaten ze vanaf het begin veel lekkerder



(Voor de duidelijkheid: ik had een tweede paar van mijn favoriete hakken gekocht)Dat is balen.
quote:sssssst schreef op 27 april 2017 @ 19:34:

[...]



Dat is balen.Misschien wordt het beter als ze uitgelopen zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 april 2017 @ 19:34:

[...]





Dat is toch al gebeurd. Erger nog: ik heb de rotzooi overgekregen van een collega . Nee hoor, ik sla me er morgen wel doorheen. Desnoods ga ik een paar uur eerder naar huis, als het kan.Succes!
Jammer Filee.
De schoenen zitten al iets beter



En de paaseitjes van Lindt zijn goddelijk. Vooral de citroen - witte chocolade eitjes zijn lekker.



Ik ben nog nooit zo blij geweest met een cursus. Als ik die cursus niet had, moest ik om 7.45 op werk zijn voor een bespreking. Ik ga niet naar die bespreking vanwege die cursus, dus hoef nu pas om 9.00 daar te zijn. Kan ik mooi een uurtje langer blijven liggen
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 17:50:

Hoe was koningsdag?Gezellig. Nu thuis in bed met Netflix
quote:dolfje schreef op 27 april 2017 @ 21:07:

[...]



Gezellig. Nu thuis in bed met Netflix Mooi
Koud. Moe. Beetje aangeschoten. Hongerig.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 april 2017 @ 21:13:

Koud. Moe. Beetje aangeschoten. Hongerig.Idem
Al een account? Log dan hier in.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 april 2017 @ 21:13:

Koud. Moe. Beetje aangeschoten. Hongerig.De Mac was altijd mijn favoriet in moe en aangeschoten toestand.
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 21:22:

[...]



De Mac was altijd mijn favoriet in moe en aangeschoten toestand.

Ik woon in een dom gehucht zonder Mac

Een restje macaroni uit de magnetron en rostirondjes uit de Actifry is mijn koningsmaal nu.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 april 2017 @ 21:25:

[...]



Ik woon in een dom gehucht zonder Mac

Een restje macaroni uit de magnetron en rostirondjes uit de Actifry is mijn koningsmaal nu.

Dat is balen



Macaroni en rösti klinkt als een perfecte combinatie.
Ik heb inmiddels een appartement op het oog. Midden in het centrum en met prachtig uitzicht op de rivier. Ik heb de verhuurder een email gestuurd en hopelijk hoor ik er wat van.
ik duim voor je Filee



(en meld me graag als huisoppas als je nog eens weg bent in Noorderlichtseizoen)
quote:Watervrouw333 schreef op 27 april 2017 @ 21:41:

ik duim voor je Filee



(en meld me graag als huisoppas als je nog eens weg bent in Noorderlichtseizoen)Het Noorderlicht seizoen is nu voorbij. Het is te licht 's nachts. Maar in het najaar zal ik aan je denken als ik oppas nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Voor Oudblond



Prrrr, mauw miawwwww.
Ik zit hier met een (slaap te kort)kater op werk. En dat terwijl ik niet eens koningsdag heb gehad



Gelukkig wordt vandaag een kort dagje, want ik heb besloten dat ik rond 12.30 klaar ben met werken.
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 21:37:

Ik heb inmiddels een appartement op het oog. Midden in het centrum en met prachtig uitzicht op de rivier. Ik heb de verhuurder een email gestuurd en hopelijk hoor ik er wat van.Succes! Ik ga voor je duimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven