Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Blond zou je niet eens met iemand kunnen praten over wat de beste manier voor jullie is om met hem om te gaan, een psycholoog of zo. Misschien dat die je handvatten kan geven wat je hier mee moet. Want dit gaat op ruzie uitlopen als hij zo doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
08-06-2017 22:16
Zullen we het volgende café in Amerika zetten? Dan herkent Dolfje het misschien nog :P

Grand Canyon of Hawaii of Florida ofzo. Of New York...

We zitten nu in Hawaii :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh :hihi:
Alle reacties Link kopieren
En oooh, we zitten VOL!
Wie gaat een nieuwe kroeg openen?!
Plzzz open een kroeg, ik kan niet zonder! :'(
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Blond ik denk dat dat goed advies is van Inkie. Dit stevent af op een drama zo. Niet gezond, voor jullie alledrie.
The owls are not what they seem
Afbeelding
Hiero?!! overig/stamcafe-xxxi/list_messages/383891

(hoop dat we er niet ineens 3 tegelijk hebben geopend ofzo :P)
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
08-06-2017 22:35
Blond zou je niet eens met iemand kunnen praten over wat de beste manier voor jullie is om met hem om te gaan, een psycholoog of zo. Misschien dat die je handvatten kan geven wat je hier mee moet. Want dit gaat op ruzie uitlopen als hij zo doorgaat.
Heel goed advies Inkie en daar zijn we ook al een tijd mee bezig. Man en ik hebben een coach omdat we never nooit willen dat familie dingen tussen ons gaan staan. Dat werkt verhelderend en goed en we hebben afgelopen anderhalf jaar heel wat handvatten gekregen. Maar schoonvader weigert elke professionele hulp. Dus hij wil ook niet een keer meegaan met ons voor een gezinsgesprek. Een van mijn eigen zussen is psych. Zij kent schoonvader goed. Of ik moet zeggen 'kende' want hij mijdt haar als de pest. En ook zij ziet nu geen andere oplossing dan tijdelijke 'verwijdering' om hem op zichzelf terug te gooien in de hoop dat hij tot het besef komt dat hij 'iets' toe moet laten. Maar dat kan man nog echt niet aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven