Wat gaan jullie doen op Koningsdag?

26-04-2017 13:19 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie titel... wat gaan jullie doen op Koningsdag?

en laat je je tegenhouden door het weer?



En plannen voor vanavond?



TO trapt af...

Ik ga waarschijnlijk wel even naar het buurtfestivalletje op loopafstand, met veel live muziek, vrijmarkt, lekker eten, pub quiz, kunstenaars en theatermakers die grote rijdende dingen maken en op stelten lopen enzo. En misschien later in de middag nog naar een kroeg aan de andere kant van de stad waar veel bekenden zijn, daar is het meestal gezellig op straat. Maar alleen als het niet regent! (Kroeg zelf is maar klein en al snel bomvol.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Zoon gaat vanavond een nachtje logeren bij opa en oma, dus wij gaan stappen. Ik gewoon in Amsterdam, man gaat naar Den Haag.



Morgenochtend zoon ophalen, het traditionele rondje Vondelpark en dan ergens een gebakje eten.

S'middags gaan we naar vrienden voor wat oorspronkelijk een dakterrasfeest zou zijn maar gezien de voorspellingen zal het een huisfeestje worden.
De koning komt in het centrum, dus daar zou ik heen kunnen gaan. Maar het wordt koud, het is hartstikke druk, zoon is nog geen 2 en ik ben 21 weken zwanger. Dus ik denk dat we niet verder komen dan de bank met de tv aan, oranje tompouce erbij en misschien 's middags nog naar een kindervrijmarkt.
Ligt aan het weer. Ze geven de hele week al slecht weer op maar tot nu toe veel zon. Wel een koude wind. Als het droog is even naar de vrijmarkt, verder bankhangen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 26 april 2017 @ 13:35:

[...]





En nog bezoek van, hoe heet 'ie ook alweer. Met z'n familie.Och dat is waar ook, misschien dat ik die nog even de groetjes doe
Alle reacties Link kopieren
Willem Alexander en Maxima komen bij mij om de hoek. Wij gaan proberen of we ze kunnen zien. We gaan met de kinderen en vrienden, wordt vast leuk.

Ze voorspellen nu redelijk weer, later op de dag regen in Tilburg, dat hoop ik dan maar. Vandaag was er ook regen voorspelt en is 't koud en zonnig.



Er is veel te doen nadat ze weg zijn. In de spoorzone waar ze aankomen hebben 4 dagen feest gepland.



Helaas kan ik niet naar mijn favoriete kinder vrijmarkt want die is ook in de ochtend.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
En ik weet nog steeds niet wat ik morgen doen ga.

Vroeger was t makkelijk....toen mijn kind nog t klein was.

Ik heb ook echt t gevoel dat ik wat moet nu...maar ik moet niks...

Het zal tussen de oren zitten.

We zien het wel.

Fijne Konings(vrije)dag iedereen !!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb oranjesoesjes gehaald maar nu wil ik ook jumbollen.



Verder ga ik vooral lekker op de bank hangen. Misschien nog even over de vrijmarkt met een goede vriendin. De mensen van de lokale toko verkopen altijd lekkere Indische maaltijden en zelfgebakken spekkoek. Daar ga ik eigenlijk ieder jaar wel iets lekkers scoren.
Alle reacties Link kopieren
Helaas vier ik dit jaar koningsdag op de wc...

Vanaf 4.30 ellende van een buikgriep, bah.

Zoon hoopte de markt over te kunnen en ik ook, maar nu kan ik geen kant op. Balen!

Uiteraard wens ik jullie wel een gezellige dag toe!
Alle reacties Link kopieren
Na een dagje bibberen op de vrijmarkt

nu lekker uit eten van de opbrengst, en het restant gaat in de spaar potten van dr kinderen(voor 200 euro verkocht )
Alle reacties Link kopieren
al bier drinkend gezellig met vrienden in een bootje door de stad varen, was echt heerlijk. Even de stad ingegaan maar vond het véélste koud. Nu weer lekker thuis ;) Morgen weer gewoon de hele dag werken.
Ik vind het elk jaar weer een deceptie!

Die prijzen die mensen durven te vragen!



Mijn dochter heeft gezongen en flink wat geld binnengehaald maar voor de rest vond ik het tien x niks. Koud. Druk. En veel te veel meuk voor veel te veel geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven