*** Een Dozijn Kinderen ***

25-09-2006 22:44 332 berichten
.
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Darsj, was het feestje leuk???



Volgende week komt het bij mij wel uit op woensdagochtend of vrijdagochtend. De donderdag krijg ik al visite. maar woensdagochtend is okay hoor. Vind het leuk als kleine D ook meekomt! Kan ik hem ook weer eens zien. Kom ik de volgende keer naar jou, maar mijn man moet woe-ochtend nog weg en heeft de auto dan nodig.



Wat heavy he, al die verslagen en schooladviezen. Kan me helemaal voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten. *;



Zo we komen net bij de buren vandaan en de wijn is me behoorlijk naar het hoofd gestegen. Heb moeite met typen, ha ha. welterusten. Gr Anna;)


.
Alle reacties Link kopieren


Hoi Darsjhan,

Ja vrijdagochtend 10;00 u is prima!!! Gezellig, zie ik je dan. Dan komt R ook alweer terug he?!?

L moest vandaag weer naar de tandarts. Was niet leuk. Mijn man was mee. Die moest in de stoel gaan liggen met L bovenop zich. En dan huilde ze nog.

Zielig. ze had nog steeds een klein gaatje, maar daar deden ze nu niets aan. Als er wel echt iets moet gebeuren en het lukt niet, dan verwijzen ze haar door en gebeurt het onder narcose / roesje.

Nou veel succes met de "kampspanning" (bij jou en je man;), want R vermaakt zich vast prima!) en tot vrijdagochtend!!! Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren


Hoi Darsjhan,

Ja vrijdagochtend 10;00 u is prima!!! Gezellig, zie ik je dan. Dan komt R ook alweer terug he?!?

L moest vandaag weer naar de tandarts. Was niet leuk. Mijn man was mee. Die moest in de stoel gaan liggen met L bovenop zich. En dan huilde ze nog.

Zielig. ze had nog steeds een klein gaatje, maar daar deden ze nu niets aan. Als er wel echt iets moet gebeuren en het lukt niet, dan verwijzen ze haar door en gebeurt het onder narcose / roesje.

Nou veel succes met de "kampspanning" (bij jou en je man;), want R vermaakt zich vast prima!) en tot vrijdagochtend!!! Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren


Darsjhan,

Van harte gegeliciteerd met de kleine Marijn!!!:gwab:*;

En flink gefeest vandaag of niet? Het is in ek geval feestelijk mooi weer.



Heeft R het nog veel over het schoolkamp??? Bij L zijn ze op school begonnen met de voorbereiding van de kinderen. Merk je direct. Lisanne speelt thuis "kamp" met poppetjes en een speelgoedeiland.



Gr. Anna en nog een fijne avond!:D


.
Alle reacties Link kopieren


Lisanne heeft veel zin in het kamp. tenminste... dat zegt ze nu.

Ze gaat er op de bank zitten (?!?), zwemmen, naar de diertjes, naar de speeltuin, eten en slapen. Plassen is nog twijfelachtig, maar ook daarover zegt ze al vaak dat ze dat gaat doen en dan zal de juf de luier verschonen. Komt hoop ik dus goed.

Ik heb van de website van Beekse Bergen een foto van de huisjes uitgeprint, dus het wordt nu ook wat duidelijker voor haar.

En...... wij mogen NIET mee op kamp. Klinkt dus veelbelovend.



En zijn je kindjes alweer een beetje opgeknapt??? Was marijn flink verwend? Had je nog zo'n teletubbie kunnen vinden???

Gr. Anna


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven