*** Een Dozijn Kinderen ***

25-09-2006 22:44 332 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
[fgcolor=#9900cc]

UP UP UP!!!



Darsjhan, heb je mijn vorige bericht gelezen?!? Tot volgende week dan he!



Gr. Anna[/fgcolor]
.
Alle reacties Link kopieren


Ja L had er ook weer veel zin in. Stond vanmorgen enthousiast te springen toen de taxi kwam.

Ik begin nu wel op te knappen met deze kuur. Ben nog niet helemaal beter, maar over 3 dgn is de kuur af en dan moeten we er een heel eind zijn. Ben het nu beu!!!

Spannend die cursus. Weet je nu al een beetje wat je kunt verwachten of is het een grote verassing?!? Ik hoor het wel.

Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de zieken meiden?

Grote D alweer beter en jij Anna?*;



Hier geen zieken gelukkig en lekker een week vakantie.

Ik was erg druk dus geen tijd voor het forum, soms kom je er gewoon niet aan toe, even mail checken en verder niet.



Veel verjaardagen en vriendinnen met troubles dus veel van huis en nu met een eigen auto is dat sneller dan daarvoor.



Zaterdag zijn we naar de film de uit eten geweest, de kinderen sliepen bij mijn schoonvader en zijn vrouw dus konden we eindelijk weer een samen uitslapen.



Morgen is middelste D jarig en de rest van de week ga ik veel met de kinderen doen, zwemmen en naar de film staan op het programma.
.
Alle reacties Link kopieren
Dank je, hij is 14 geworden!:)



Klinkt leuk die cursus, altijd fijn om met andere ouders te praten die met hetzelfde probleem worstelen met hun kind.

Kost alleen wel veel energie zulke dingen.

Ik heb een tijd op een praatgroep van Balans gezeten voor ouders met autistische (of aanverwante stoornissen)

kinderen.

Was heel herkenbaar maar ik was altijd wel stuk na zo'n avond.



Gisteren was het laat maar heel gezellig, ga nu op visite bij een oude vriendin!
.
Alle reacties Link kopieren


Pffff... darsjhan, wat een tijd voor een oudergesprek. Maar goed, jou lijkt het nu goed uit te komen, anders kon je niet zo lang de stad in.

Wij hebben vanmiddag ook oudergesprek, maar om 16:30 u.



Wat Janneke zegt is wel herkenbaar. Dat zo'n cursus interessant is, maar wel veel van je vergt. Wij hebben vorig jaar een oudercursus autisme gedaan bij MEE en dat was best wel interessant. Maar na zo'n avond ging je juist weer overal over nadenken etc. Slopend vond ik dat.



Ben zelf al lang niet meer gaan winkelen in D.B. Is wel altijd leuk. Na mijn verjaardag maar weer (23-03). danga ik op schoenenjacht. Minstens 2 paar voor het voorjaar moet ik hebben. een leuke pump en een comfotabel schoentje, leuke ballerina / sneaker.

Heb vandaag wel een nieuwe jeanscapri van Esprit binnen. Via i-net besteld. Past perfect. Ik had eigenlijk 2 maten moeten bestellen, want deze sluit aan, maar niet heel strak en ik weet niet hoeveel hij uitloopt, maar als ik een maat kleiner pas dan krijg je zo'n lelijke lovehandles boven die broekband uit. Bleh! Dan maar een riem erin hoor. Ben er blij mee!!!!



Zo, nu ga ik maar mijn eten voor vanavond voorbereiden, want als we dan uit school komen kan ik daar meteen mee verder. Als we na 18:00 u eten, dan is K te moe om nog goed te eten. Die gaat om 19:00 u naar bed.



Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren
Ja lastig hé die D"s;), ik wilde ze allemaal een D geven maar ja vaders hebben ook inbreng



Die ouderavonden zijn heel vermoeiend en zeker als ze zo laat zijn, ja met veel kinderen veel 10 minuten gesprekken en de rest!



Houd je de broek wel Anna?



Vandaag gezwommen met de kinderen en morgen op verjaardag.

De week vliegt om en we vermaken ons prima!
Alle reacties Link kopieren


Janneke, ja ik houd de broek. Hij staat me erg mooi. Nu maar hopen dat hij verder niet al te veel uitloopt. Maar ik gok dat een maat kleiner me toch te strak was geweest. Esprit valt niet erg groot.



Ons oudergesprek was goed. Lisanne gaat erg goed vooruit. Ze zijn heel tevreden. Vooral met lezen en schrijven doet ze het goed. dat pikt ze heel goed op. We merken ze dat ze zich veel letterlijk aanleert en als ze het dan in een andere context vragen dan wordt het moeilijk. maar dat is dan weer typisch autistisch.



We hebben het ook nog over het schoolkamp gehad. L gaat mee en wij zien wel hoe het loopt. Vooraf wordt alles nog goed doorgenomen met de ouders. Bv. speciale dingen / eetgewoontes. Ze staan overal voor open. heel fijn. Mijn man heeft ook al gezegd dat wanneer ze extra begeleiding nodig hebben, hij wel mee wil helpen. dat vonden ze ook fijn.



Pffft.... heb net gesport voor het eerst in 4 wkn en heb ook nog in bad gelegen. Ben nu behoorlijk brak. duik zo mijn nestje in.

Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren


Janneke, ja ik houd de broek. Hij staat me erg mooi. Nu maar hopen dat hij verder niet al te veel uitloopt. Maar ik gok dat een maat kleiner me toch te strak was geweest. Esprit valt niet erg groot.



Ons oudergesprek was goed. Lisanne gaat erg goed vooruit. Ze zijn heel tevreden. Vooral met lezen en schrijven doet ze het goed. dat pikt ze heel goed op. We merken ze dat ze zich veel letterlijk aanleert en als ze het dan in een andere context vragen dan wordt het moeilijk. maar dat is dan weer typisch autistisch.



We hebben het ook nog over het schoolkamp gehad. L gaat mee en wij zien wel hoe het loopt. Vooraf wordt alles nog goed doorgenomen met de ouders. Bv. speciale dingen / eetgewoontes. Ze staan overal voor open. heel fijn. Mijn man heeft ook al gezegd dat wanneer ze extra begeleiding nodig hebben, hij wel mee wil helpen. dat vonden ze ook fijn.



Pffft.... heb net gesport voor het eerst in 4 wkn en heb ook nog in bad gelegen. Ben nu behoorlijk brak. duik zo mijn nestje in.

Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren


Djeeez... wat een k&*%$tMAX! Gisteren een heel stuk getypt en toen lukte het niet met plaatsen. En nu staat het er toch! Daar ben ik blij mee, anders moet het helemaal opnieuw.



Darsjhan: Gezellig gehad gisteren met je vriendin?!? Nog wat leuks gescoord? Zijn die laarzen nog gevonden?

En hoe was het op school?

Wat een vragen he!



Gr. Anna en een fijn week-end!!!


Alle reacties Link kopieren
Ja Esprit valt inderdaad klein. Ik ben ook nodig aan een niewe spijkerbroek toe maar wil nog wat afvallen



Het gaat allemaal niet vanzelf met kinderen die "anders" zijn, elke hobbel die je samen moet nemen kost veel meer energie dan als het vanzelf gaat.

Ik merk dat bij die van mij ook, het gaat nu redelijk maar toen ze jonger waren heb ik mij regelmatig wanhopig afgevraagd waarom ik 3 kinderen heb met een stoornis.



Darsj het leuk/
Alle reacties Link kopieren
pfff, mijn toetsenbord doet raar, nieuwe moest het zijn!



Ik word hier gek van een peuterpuber....
Alle reacties Link kopieren


UP UP UP, pagina 3.......

Alle reacties Link kopieren
je was nog laat op gisteren Anna!



Gisteren hadden we een meeting van het forum in Groningen en dat was erg leuk.

Eerst geborreld en daarna met een paar nog gegeten en naar een café, leuk om mensen ook in het echt een keer te zien!

Gaan wij ook nog doen meiden!



Ik ga snel de was opvouwen en dan met de kinderen er op uit, laatste dag van de vakantie!
Alle reacties Link kopieren


Ja Janneke, lijkt me leuk.

ik was idd nog laat op. We hadden aan de wijn gezeten en waren melig.

Gr. anna


Alle reacties Link kopieren
haha zat ik met mijn  aardig goed!
Alle reacties Link kopieren


UP !!!



Heb 't zelf even druk nu, dus geen tijd om te posten. Jullie???



Gr. Anna


.
.
Alle reacties Link kopieren
ze zijn wel stevig!



Uit eten gaan vind ik ook altijd leuk, de laatste 3 weken 3 keer gedaan en daarna weer aan de Sonja.



Ik ga ook zo de afvallers kijken....
Alle reacties Link kopieren


Hoi hoi!

Ben ik weer. Jaaaa Darsj, mijn man was werken hoor;).

Nou ik had het de hele middag druk. eerst was Angela er voor lisanne, dus toen ging het wel, maar had ik weer andere klusjes te doen. En daarna is het koken, eten, af-en opruimen en dan komt het avondritueel er weer aan. De douche in en naar bed. Is best druk als je alleen thuis bent.



Soms heb ik vandie dagen dat ik wel aan de pc zit, maar dan heel vluchtig en dan gun ik mezelf af en toe ook geen tijd om te reageren. Vandaar.



Maarre... het was gezellig.



Ik ga wel eens uit eten, maar  niet heel vaak. Vind het vaak toch best prijzig en geef mijn geld dan vaak weer aan andere dingen uit, bv avondje sauna. Wat ik wel leuk zou vinden om een keer met je te doen is om bv. met koopavond D.B. in te gaan en dan lekker winkeltjes afstruinen en bv. bij een gezellig eetcafe een hapje doen. Ik kom tegenwoordig weinig in de binnenstad en vind dat wel heel leuk. mijn man is niet zo'n winkelaar.... vandaar. Lijkt dat je wat?????



En van de zomer willen  we nog een keer bij Janneke afspreken toch?!?



Oooo en die sterren ja... die zijn vet. Die Mark Dakriet is ook zwaar he. Zonde, ik vind dat echt een mooie man. goede kop heeft ie. Ik hoop dat het 'm lukt om af te vallen. Voel me dan ook errug sprieterig als ik naar dat programma kijk.



Gr. anna:D 


Alle reacties Link kopieren


Effe UPPEN !!!

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven