Kinderen
alle pijlers
MAF 2007 op naar de 6mnd!
zondag 15 juli 2007 om 21:45
Naam | Lft | Bevallen | Babynaam | Kind |
Mirjam76 | 30 | 16-jan | "Hanna" | 2e |
Laluna | 31 | 18-jan | Jip en Bas | 2e/3e |
Peppie | 29 | 20-jan | "Wup" | 1e |
Dummels | 36 | 24-jan | Duco | 4e |
Chimera | 28 | 29-jan | Julian | 2e |
Mmomo | 30 | 30-jan | "Zeun" | 1e |
Twinkel | 31 | 31-jan | Pepijn | 1e |
Sinne | 30 | 5-feb | "Famke" | 1e |
Rebbel | 30 | 6-feb | "Mick" | 1e |
Niepie | 38 | 6-feb | "Miniepie" | 1e |
Sue | 33 | 7-feb | Jolijn | 2e |
Kess | 32 | 8-feb | "Vito" | 2e |
Brighteyes | 26 | 9-feb | Olivia | 2e |
Le | 35 | 10-feb | "Loes" | 2e |
Sunney | 25 | 11-feb | "Flavio" | 2e |
Fieke | 30 | 11-feb | "Henkie" | 1e |
Blyce | 29 | 14-feb | "Lizzy" | 1e |
Claire | 29 | 18-feb | "Miniclaire" | 1e |
Diri | 24 | 24-feb | "Nesta" | 1e |
Swinta | 35 | 28-feb | Madelief | 3e |
vrijdag 10 augustus 2007 om 22:47
vrijdag 10 augustus 2007 om 22:52
zaterdag 11 augustus 2007 om 09:05
Goedemorgen!
Blijft de rollator hier staan? Want dan pik ik hem even in. Kan ik eindelijk ook een rondje ermee rijden! En ik ben heel zielig nu, dus dat mag dan vast wel, toch? (ik heb gisteren, en vandaag ook weer, ontzettende last van mijn allergie, ik zie er niet uit nu, rode ogen, rode neus, tig keer niezen, bah, voel me niet lekker)O-o
Zien jullie bij 'wiehier' ook steeds dezelfde mensen?
(f)
Blijft de rollator hier staan? Want dan pik ik hem even in. Kan ik eindelijk ook een rondje ermee rijden! En ik ben heel zielig nu, dus dat mag dan vast wel, toch? (ik heb gisteren, en vandaag ook weer, ontzettende last van mijn allergie, ik zie er niet uit nu, rode ogen, rode neus, tig keer niezen, bah, voel me niet lekker)O-o
Zien jullie bij 'wiehier' ook steeds dezelfde mensen?
(f)
zaterdag 11 augustus 2007 om 09:43
Ja Kess, vertel vertel, wat voor kleur onderbroek onder een witte broek?? Die ik niet heb maar je kunt het maar weten he!
Een voor Swinta. Ik mis een hier trouwens....
Ik moet eigenlijk hoognodig m`n haren wassen *slaat even een wolk fruitvliegjes weg* en daarna boodschappen doen. Maar zolang Wup slaapt blijf ik hier nog lekker even hangen. Kan ik vanmiddag weer gaan zeuren dat Wup moet slapen omdat ik m`n haren wil wassen .
Een voor Swinta. Ik mis een hier trouwens....
Ik moet eigenlijk hoognodig m`n haren wassen *slaat even een wolk fruitvliegjes weg* en daarna boodschappen doen. Maar zolang Wup slaapt blijf ik hier nog lekker even hangen. Kan ik vanmiddag weer gaan zeuren dat Wup moet slapen omdat ik m`n haren wil wassen .
zaterdag 11 augustus 2007 om 13:04
Onder een witte broek moet je donkerrood of paars ondergoed dragen. Zegt men.
Pep, je kunt toch ook haren wassen als Wup wakker is? Gewoon in de wipstoel of cosi zetten en dan meenemen naar de badkamer. Vito wordt er zelfs erg rustig van. Die kan ik meestal nar een douchekijksessie zo zijn bedje in mikken. Ik zeg: ideaal!
Bed went. We liggen inderdaad ver van elkaar af, maar we praten nog.... Das toch het belangrijkste in een relatie, communicatie?
Verder gaat het redelijk met mijn heup. Joepie!
Pep, je kunt toch ook haren wassen als Wup wakker is? Gewoon in de wipstoel of cosi zetten en dan meenemen naar de badkamer. Vito wordt er zelfs erg rustig van. Die kan ik meestal nar een douchekijksessie zo zijn bedje in mikken. Ik zeg: ideaal!
Bed went. We liggen inderdaad ver van elkaar af, maar we praten nog.... Das toch het belangrijkste in een relatie, communicatie?
Verder gaat het redelijk met mijn heup. Joepie!
Loretta is De Mol. Punt.