FF denken..... Dus je wil je loodgieter verleiden? Ik heb eigenlijk maar 1 tip. Bied hem na zijn klus geen drankje aan maar je bed.... (heel direct maar wel duidelijk!!)
Anoniem_63d7e10aaaad5
maandag 13 augustus 2007 om 15:14
Als je een mobiele telefoon en het betreffende nummer hebt, dan kun je smssen.
zijn diverse topics over geweest en volgens 'The Rules" moet je afwachten, maar ik geloof dar nooit zo in. Zou gewoon smssen, maar wel een redelijk neutrale boodschap.
Thanxx voor de reacties, al moet ik zeggen dat ik er niet veel wijzer uit ben geworden. Wat ik van mannen vaak begrijp is dat zij het helemaal niet erg vinden om gesmst te worden. Zelf vind ik het ook de grootste onzin om maar af te wachten op een man. En inderdaad het zal geen wanhopig smsje zijn, maar gewoon leuk. En toch....toch vind ik het eng
Anoniem_64553996c5176
maandag 13 augustus 2007 om 15:29
Thanxx voor de reacties, al moet ik zeggen dat ik er niet veel wijzer uit ben geworden. Wat ik van mannen vaak begrijp is dat zij het helemaal niet erg vinden om gesmst te worden. Zelf vind ik het ook de grootste onzin om maar af te wachten op een man. En inderdaad het zal geen wanhopig smsje zijn, maar gewoon leuk. En toch....toch vind ik het eng
Smsje krijgen is inderdaad altijd leuk...hoewel....het ligt eraan van wie hè?
Wedden dat die kerel op een ander forum dezelfde vraag stelt. Mannen vinden het leuk als de vrouw initiatief neemt! Geloof mij maar. Ik ben immers een man!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Oke HVJ nu weet ik niet meer wat ik moet smsen. Deze is btw wel oke volgens mij, maar heb eigenlijk niet gevraagd of tie wel vrijgezel is hahahahahaa
Wacht ff...... je hebt zijn nummer maar weet niet of hij wel vrijgezel is? Hoe kom je aan dat nummer dan? Als hij zijn nummer heeft gegegeven is hij vast vrijgezel. Denk niet dat zijn vriendin het leuk zou vinden dat hij belt/sms't met een andere vrouw....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Anoniem_63d7e10aaaad5
maandag 13 augustus 2007 om 15:48
Ik zie al dat jij nooit op het minnaressen topic komt. iedere GM ( Gebonden Minnaar) heeft namelijk een gm( geheime mobiel) waarvan de wettige echtgenote/vriendin) niets afweet en waarvan ie het nummer vrolijk rondstrooit aan potentiele minaressen. Als het ding vaak uitstaat s'avonds, dan weet je dat je ws te maken hebt met een Gmmetje.
Ik zou m gewoon smssen. komt er een vervolgafspraak, kun je m altijd nog vragen naar zijn burgelijke staat.