Topic Zjurlokt Titel

03-08-2007 13:34 1633 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://gallery.zoom.nl/public_images/2556/468/AbnZIB.jpg
Inad, bedankt, nu ben ik duizelig.... 8-P
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

Dit is nog veel erger :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: ;-) ;-) ;-)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
\\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)//
Hier geen kots en diarreevibraties meer maar ben nog wel misselijk en slappig met vlagen.

Ik drink nu eindelijk de langverwachte koffie...en hij smaakt niet zo lekker. Misschien ligt het gewoon aan mij dat alles vies smaakt?

:worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)// :worship: \\:-)//

ik vind die het leukste, nu ga ik boven spanky doen

dees is ook lief :couple:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@ X-@

Spanky in de slaapkamer, Vish? Spannend O.o

Deze is heel vreselijk:

8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P

Eow, ;-)
http://www.koesterkunst.nl/Collectie/2-kinderkado/1-Kijkkist/0-img/kinderliedjes-kleutertjes.gif
'It could be lupus'
Sorry oma X-D
Inad alvast mijn excuses voor de envelop :-$ , ik liet me even gaan :rofl:
Vishnu schreef op 14 augustus 2007 @ 12:10:

Inad alvast mijn excuses voor de envelop :-$ , ik liet me even gaan :rofl:

hmmmm...ik ben heel benieuwd ;-)

Ich gehe schon wieder die stad in want es gibt sooooo viele kinder in die kindertagverbleib, unglaublich. Ich hatte schon zwanzig gekauft, aber es gibt verrrrrdamt mal wohl vierundzwanzig kinder!! @-( :-p

en een paar mooie taarten halen. Ik ga er zelf een buitensporig versieren met bergen glitter en andere meisjesellende ;-)
Inad schreef op 14 augustus 2007 @ 12:23:

[...]

Ich gehe schon wieder die stad in want es gibt sooooo viele kinder in die kindertagverbleib, unglaublich. Ich hatte schon zwanzig gekauft, aber es gibt verrrrrdamt mal wohl vierundzwanzig kinder!! @-( :-p

Ich habe es hier uber traktatziesch :gift: :cheer2:
Aaaaah ik zie een nieuwe knop. Terug naar discussielijst. Da's wel een handige.
'It could be lupus'
Zo, ik heb weer heel wat gemist zie ik ;-)

Dat van dat niet drinken en eten op PSZ bedoelde ik meer als in "mooie opmerking voor een kereltje van 2". Niet dat Kess nou heel blij moet zijn met een hongerstakend kind :flag: .

Nog steeds geen toegang tot Profiel veranderen en ik zie nu het reageerscherm onder een posting van Vish helemaal bovenaan de pagina 8-P .

Nu ga ik boodschappen doen. :jump:
dat is het eerste schermpje pep, en die kan ik dus niet wijzigen
Vishnu schreef op 14 augustus 2007 @ 14:48:

dat is het eerste schermpje pep, en die kan ik dus niet wijzigen
nou snap ik er niks meer van
Zo, ppfff, Chica slaapt en ik ga verder met traktaties freubelen nu ik eindelijk voldoende materiaal heb. ;-)

En haar zandbak proberen in te pakken...

en opruimen...

en verjaardagszooi (slingers en ellende enzo) van vorig jaar ook nog proberen te vinden..

en alvast hartige taarten en empanadas maken voor morgen

en en

ben blij als ze twee is en dat gedoe weer achter de rug ;-)

Pep, stadze

Vish, ik snap het ook niet!
Deze :-D van Vish is de openingspost. Vroeger stond er een streepje oid onder.

Maak wel even fotootjes van je gefrobel Inad!
'It could be lupus'
Heeeej, forum ziet er weer een beetje anders uit. We komen er wel!

Lukt het met de traktaties, Inad? Ik wil ook een kiekje zien! Slingers al gevonden? Morgen hebben we een feestvarkentje! (feestsmiley)

Is prittstift trouwens al op? Moet ik even een nieuwe voor je regelen? Doe het graag hoor!

Star, fijn dat je koelkast er is, en ook nog redelijk op (die gekke) tijd.

Pffffjieuw Vish!!!! Wat kun jij stinken!!! :ass:
Loretta is De Mol. Punt.
Over psz en niet willen eten en drinken: volgens leidster komt het vaker voor dat kindjes eerst de kat uit de boom willen kijken qua eten/drinken. Als ze wat mer gewend zijn gaan ze vanzelf meedoen. En het is maar 2 ochtenden in de week van 8.45 tot 11.45. Uitdrogen zal hij dus wel niet. Hij heeft de hele middag thuis om de schade in te halen!
Loretta is De Mol. Punt.
nu heb ik 3 verschillende avatars????
En ik zie dat Pep er helemaal geen meer heeft :(
Loretta is De Mol. Punt.
nee die gooit zo haar comp uit het raam zei ze
en mijne gaat erachter aan.
Zonde joh. En jullie laten mij daamee wel heel zielig alleen. Denk toch eens aan je medemens voor je zo impulsief reageert!
Loretta is De Mol. Punt.
Nemo vind jouw avatar geweldig Kess!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven