Augustus 2007 mamas - onze babys wachten op het zomerse weer!

03-08-2007 14:17 1809 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.vanmeel.net/aug2007.jpg
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :cheer: :cheer: :cheer:

:blob :blob :blob :blob

Voor Iris.........

(en de rest van de nog te bevallen dames natuurlijk)
Zo dames. Heb even snel alle berichten gescand en even vergeten of ik Leeuwtje al had gefeliciteerd. Dus in ieder geval bij deze: Leeuwtje en man Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik kom er nog niet aan toe om alles te lezen en alles wat ik gelezen heb vergeet ik direct weer.

'Wat heb ik wel onthouden:

Morgana sterkte met de harde buiken enz. Hopen dat er nou eindelijk eens echt iets gebeurt.

Iris: Fijn dat je je weer wat beter voelt over het hele ziekenhuisgebeuren.

Miep: Balen van je kraamhulp zeg. Die van ons deden gelukkig veel uit zichzelf. En ik kan me goed voorstellen dat die roze wolk er nog niet is hoor. Het is sowieso een emotionele periode en dan met slaaptekort erbij wordt het alleen maar lastiger.

Ik durf het hier bijna niet te vertellen maar onze kleine vent heeft de afgelopen twe nachten lekker doorgeslapen. Eergisteren heeft hij geslapen van 12.00 toto 7.30 (toen hebben we hem maar wakker gemaakt voor een voeding) en vannacht van 1.00 uur tot 7.30 uur. Maaktte me eerst wel zorgen maar de verloskundige zei dat hij de schade overdag wel inhaalt en dan drinkt hij inderdaad aardig bij. En meneer groeit goed dus dat is altijd goed.

Krijg zelf wel klaptieten van die lange nachten dus vanmorgen vroeg eerst de druk er maar een beetje afgekolft.

Nou dames: zet hem opmet bevallen,hopelijk komen er snel wat nieuwe wondertjes bij.

Gr. padababa
ringelding schreef op 15 augustus 2007 @ 15:15:

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :cheer: :cheer: :cheer:

:blob :blob :blob :blob

Voor Iris.........

(en de rest van de nog te bevallen dames natuurlijk)

hee ringel,

leuk dat je nog af en toe meeleest en bedankt voor het dansje!

iris
padababa, hoe krijg je dat voor elkaar? nova komt braaf om de 3 uur! alleen in avond slaapt ze bdeetje door. maar 's nachts kunnen we de klok erop gelijk zetten.
Bieb schreef op 15 augustus 2007 @ 13:30:

iris, dus jij gaat op mijn uitgerekende datum bevallen? is er een mooie dag voor!

hee bieb,

ik zie het. Lijkt me een goede reden om het de 16e te laten zijn! vind het zelf ook een mooie datum, dus wie weet.

nova nog steeds lekker aan het slapen?

iris
iristroy28 schreef op 15 augustus 2007 @ 15:52:

[...]

hee bieb,

ik zie het. Lijkt me een goede reden om het de 16e te laten zijn! vind het zelf ook een mooie datum, dus wie weet.

nova nog steeds lekker aan het slapen?

iris

de 16 e is zeker mooi! dus morgen hoop ik gewoon te lezen dat mini-iris(mannetje) is geboren! Zag net in het schema dat jij ook al behoorlijk over tijd loopt! dan mag het nu wel eens komen.

nova is inmiddels wakker. ze heeft nret gedronken en nu ben ik de rest aan het kolven, anders ontplof ik...

zo even met haar naar de brievenbus een kaartje posten. mijn ouders zijn morgen nl tig jaar getrouwd.

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
En padababa, inderdaad, wat fijn dat jullie ventje de hele nacht doorslaapt. Zo eentje wens ik me ook wel, maar ik zal eerst maar eens wensen voor een bevalling zonder al te veel problemen en een gezonde baby!

moet zeggen dat ik nu wel een beetje koudwatervrees begin te krijgen. Realiseerde me net: oh ja, dat betekent dat ik morgen aan de bak moet! bevallen "enzo"... 8-.

ga weer even wat ronddrentelen hier in huis (valt wel op he, hoe vaak ik hier al ben vandaag :smile: ).

iris
Heb helaas geen tips mbt tot doorslapen. Hij deed het eigenlijk direct al vanaf de eerste nacht thuis, maar toen hebben we hem elke vier uur gewekt voor een voeding.Aangezien hij nu al over zijn geboortegewichtis hoefde dat niet meer en hadden we verwacht dat hij dan zelf wel na 5 o 6 uur zou komen,maar we moeten hem nu om7.30 uur ook nog wakker maken anders zou hij nog langer slapen maar dat wordt me dan toch echt te lang zonder voeding. Kan jullie dus helaas niet vertellen hoe je dat doet.

Haha Iris, raar idee is dat he dat je weet dat het nu echt een deze dagn gaat gebeuren en je moet bevallen. Als ik hier niet meer kom: Zet hem op!
He dames,

Geen nieuwe baby's zie ik in de vlottigheid! Hop hop, dames!! Zeker even een dans voor Iris en Morgana! Maar ook voor de rest die het even gehad hebben!!

Zie nog steeds die stomme smileys niet maar ik doe een dans!!!

(ben echt heel lekker bezig, haha).

Hier alles oke. Kleine Mex doet het goed en met mij gaat het ook uitstekend, gelukkig. De kraamverzorgster was er vandaag voor het laatst en ik moest echt even een traantje wegpinken. Vind het jammer dat ze weggaat maar het luid ook zo'n nieuwe tijd in. Kraamtijd voorbij, het smachten naar je kindje voorbij (kunnen de dames die nog moeten en zeker die overtijd lopen zich natuulrijk niets bij voorstellen, hihi) en hoppa, zorg voor de 3 vanaf nu overdag in mijn eentje. Zie er een beetje tegenop. Maar komt vast goed.

Heb even geen puf om op iedereen te reageren!

Maar vanaf hier, TOITOITOI voor iedereen die het gebruiken kan!!

En we gaan wel in oktober ofzo een keertje afspreken, he! Ik ben inmiddels zo nieuwsgierig naar iedereen!!!

Kus Fleur
Joh Phoenix wat een leuke kaartjes ja! Hier is het hopeloos met de kaartjes, Wilden er zelf een maken met een foto van Roel erop. Is dus uiteindelijk ook gelukt via de HEMA-site. Maar wat een hopeloos gedoe! Ten eerste is dat programma waarin je het samen kan stellen al zeer frustrerend. Computer was al bijna uit raam gesmeten ( en we zijn er allebei best handig mee!). Tekstdelen die ineens niet passen etc... verspringen daar waar je het niet wil.... Uiteindelijk bestelling toch doorgemaild en pas dan krijg je te horen dat het 11 dagen gaat duren!!!!! Heb nog een mailtje gestuurd ( je kan niet bellen, ook heel handig) om het te annuleren, maar dat zal wel niet gaan lukken.... Als ie 1 is , heeft iedereen onderhand wel een kaartje gehad denk ik! Durf ook niet al bij een ander te gaan bestellen, dan betaal ik dubbel!!!

Ook nog voor opvang gebeld. Halverwege 2008 is er al plek voor hem hier om de hoek. Via opvang werk moet ik het nog horen... Lang leve de opvang in Nederland. Wil je een werkend moeder zijn.....

Nou ja, al met al een frustie dagje! Gisteravond ook nog ruzie gehad met miepman omdat we allebei zo moe zijn en nog moeten wennen... Zijn leven gaat gewoon even lekker door. Hij gaat naar werk en ik zit hier maar.... Je doet de hele dag niks, maar bent wel de hele dag bezig eigenlijk!

Met de kraamhulp gaat het wel beter trouwens.

Padaba: Jaloers ben ik!!!!!! Mag hij zolang slapen dan? Ik krijg hier de instructie dat ie niet langer als 6 uur mag slapen. ( Doet ie toch niet jammergenoeg....)

Iris: Succes met je bevalling ja! Kan nu toch niet heel lang meer op zich laten wachten. Ik had zelf gedacht dat ik verschrikkelijk over tijd zou lopen, weet ook niet waarom. Maar helaas je doet er niks aan.... Nog lekker gedrenteld???

Het is dat ik niet snap hoe ik de jumpers hierop krijg. Maar toch even een dansje voor jou!

Morgana: Hoop voor je dat de harde buiken etc snel voor het eggie gaan! Ook voor jou een dansje en succes!
@Iris, ik hou je scherp in de gaten hoor ;-) kan me voorstellen dat je er ontzettend mega de balen van hebt nu. Ons hummeltje kwam 1 1/2 dag na de uitgerekende datum en daar was ik al helemaal klaar mee. Neem m'n petje voor je af. Fijn dat er nu duidelijkheid is en dat je nu eigenlijk zeker weet dat je overmorgen je kleine frummel in je armen kunt houden. (en na een poosje ben je die hele bevalling vergeten hoor, het "hoort" er nu eenmaal bij :cry: )
Oh Miep,

Kan me je frustraties zo goed voorstellen. Maar ik kan je alleen maar zeggen 'het went en er komen ECHT betere tijden'. Boeien van die kaartjes, die van ons zijn er ook pas volgende week ergens. Wij hebben ze ook pas vandaag besteld. Voordeel is dat je niet platgebeld wordt door ooms en tantes oid. Lekker rustig.

En dat je even bekvecht met je man is ook normaal want er gieren hormonen door je lijf (het kan schijnbaar ook bij de man, haha) en de eerste die de wind van voren krijgt is natuurlijk je partner.

Ik zou proberen lekker wat uit te rusten als Roel het toelaat of boekies lezen, films huren, je zelf trakteren op lekkere dingen! Probeer er maar van te genieten!

(makkelijk gezegd allemaal, he!!!)

Sterkte
Yolanda!! Heb vandaag je kaartje ontvangen. Geweldig is ie!!!!!!!!!!!!!!!Dank je wel.

Jij ook nog geen kaartjes van andere gym-vriendinnen?? (behalve van Jorijn dan?)

Maar wij waren geloof ik ook wel een van de eersten, he??
Behoorlijk besloten groepje hier zo te zien (geen enkele reactie op mijn bericht), kan me voorstellen als jullie al zo lang met elkaar schrijven. Helaas voor mij...

Alle dames die nog moeten bevallen, heel veel sterkte en succes voord e net bevallen moeders!

Groetjes,

Wendy
Ha dames.

Hier weer even een teken van leven van mij!

Heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen, dus dat ga ik doe als ik wat meer tijd heb. Maar ik ben er in ieder geval wel weer!

Liefs Marjon
Oh Jochwen,

Als ik namens mezelf spreek is het niet dat ik niet op je wilde reageren, hoor! Kwam er alleen niet aan toe om op iedereen te reageren!!

Hoop pas nieuwbakken mama's hier met hun hoofd op een roze/donkere wolk en een hoop wachters, hihi. Denk dat we beetje met onszelf bezig zijn.

Niets persoonlijks!

Wat mij betreft klets je lekker mee, je hebt wel een hoop in te halen!!

Ik ben Fleur, 31, net een week moeder van de derde en alles gaat voorspoedig!!

Groet
Hooi Wendy!! Ik heb je wel gezien hoor ;) Maar ik ben dan ook geen zwangere ;) ik ben en tribune toeschouwer, ik moedig jullie aan...dus bij deze, go go go....Nog ff doorzetten en dan heb je ook een hummeltje in je armen, ben alleen even vergeten of het je eerste tweede of derde enz is?? Aan je foto te zien iig de 2de...

Groetjes Mariska
Grrrrrrrrrrrrr, druk per ongeluk op backspace, heel m'n bericht weg! Baal! Geen puf om weer opnieuw te beginnen, was potverdorie bijna klaar.

Iris, succes morgen

Wendy, welkom.

Misschien probeer ik vanavond weer wat uitgebreider te reageren. Nu boos op computer, ook al ruzie met Photobucket.com. Krijg kaartje niet op hangmoeders. Tips van digidames zijn welkom, snap er niks van dat 't niet lukt!

Iris, Morgana, Patrieske, Mootje: :blob
Jeetje Miep wat frustrerend van die kaartjes zo. Dat is dus echt niet iets wat je erbij wil hebben als je net bevallen bent... Nou ja mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan laat maar weten hoor :)

En uiteindelijk is ook het niet echt een ramp als het een aantal dagen later pas verstuurd wordt, want dan heb je nog een beetje rust. Maar 11 dagen is wel erg lang inderdaad. Als een klant mij op een doordeweekse dag belt (niet vrijdag dan) dan is het meestal de volgende dag nog klaar. Maar ja dan moet het nog met de post mee naar de klant, weer plus een dag. Dan moet de klant de kaartjes nog op de bus doen en dan ben je weer een dag verder. Dus al met al gaan er vaak al 4 dagen overheen voor je familie/vrienden/kennissen het kaartje in huis hebben.

En uiteindelijk is het natuurlijk wel supergaaf om in je kraamtijd overspoelt te worden met kaarten :)

Oh ja Fleur leuk een meeting! Oh wacht ik ben helemaal geen aug mama :'-( :-p

Wauw Iris voor jou wordt het echt heel spannend nu! Morgen hopelijk je babietje in je armen! Ik ga flink voor je duimen morgen dat alles voorspoedig zal gaan.

Leeuwtje je mag het plaatje van je kaartje anders ook wel naar mij mailen hoor (via hangmoeders kun je mailen), dan zet ik hem er wel voor je op.

groetjes,

Phoenix
Ik was al benieuwd of jullie een life meeting zouden doen, zou natuurlijk erg leuk zijn, om elkaar zo echt te leren kennen!! haha om te zien of die gene echt zo is als dat je denkt ;) en om natuurlijk al die lieve kindertjes te ontmoeten!! Als ik zwanger was ed, zou ik beslist komen ;) maar goed dat ben ik niet dus jammer dan!!!

Groetjes Mariska
Hoi hoi (aanstaande) mamma's,

Allereerst alle nieuwe moeders heel erg gefeliciteerd met jullie lieve kleine wondertjes!!!! En wat zijn er al veel over de uitgerekende bevaldatum. Ik lees/leef dagelijks met jullie mee. Erg herkenbaar die dingen die jullie meemaken.

Hier gaat alles goed. De baby is enorm ingedaald. Verder nog niets gebroken (vliezen) en verloren (slijmprop) en nauwelijks harde buiken, laat staan een wee. Hopelijk laat ze niet te lang op d'r wachten. Ik blijf jullie in de gaten houden en veel liefs allemaal!

ojajoh
zo meiden,

mijn laatste reactie voordat ik het ziekenhuis in ga. De volgende keer met baby! :blob

@bieb, zag je berichtje pas nu. ja klopt, vrijdag ben ik 42 weken. vandaar dat ik morgen word ingeleid.

@padababa, bedankt! ga mn best doen en probeer vooral niet te ver vooruit te kijken. hoe dan ook; morgen of overmorgen is de baby er!

@fleur, als je op 'bekijk bericht' klikt moeten die smileys toch wel weer in beeld komen. morgen dus voor jou 'het gewone leven' weer. kan me voorstellen dat dat wel even raar en spannend is. komt vast goed. En een goed idee om wat af te spreken! Ik ben ook heeeeel nieuwsgierig.

@miep, wat een frustrerende dag zeg! dan heb je het helemaal even gehad. 11 dagen is ook niet normaal voor een kaartje, maar zoals iemand zei: je wordt ook niet lastig gevallen door bellende ooms en tantes. ik heb de enveloppen al in 2 stapels liggen: meteen op de bus en kan wel wachten. :-$ en ook die eerste stapel hoeft van mij niet meteen de deur uit. maar goed, 11 dagen is wel het andere uiterste. En balen van de opvang!

Ik heb me nog best vermaakt vandaag, zo'n 'laatste' dag gaat dan ineens toch wel snel. bedenk nu dat we ook nog een buikfoto wilden maken, kan nu nog. ben de buik wel erg zat, maar is natuurlijk wel leuk voor later.

@wendy, je bent ook wat mij betreft van harte welkom hoor. ik had alleen nog niet gereageerd op je berichtje, omdat ik de komende dagen toch afwezig ben en daarna al bevallen. ook leuk om over te kletsen, maar ik denk dat jij meer hebt met de andere dames die ook aan het einde van deze maand zijn uitgerekend.

@marjon: hoi! doei! jij terug, ik even afwezig. goed om weer van je te horen. heb zojuist de foto's van de kleine meid bekeken, wat een schatje. hopelijk komt er verder niks uit alle onderzoeken (ja, behalve dat ze verder helemaal gezond is) en mag ze gauw naar huis.

@leeuwtje, balen is dat he, als je je tekst kwijt bent. balen ook dat photobucket niet meewerkt. succes!

@phoenix, leuke kaartjes hoor! heb je site toegevoegd aan mn favorieten, wie weet voor een volgende keer.

@morgana, als ik terug kom wil ik van jou ook blij nieuws lezen hoor! of misschien ben je inmiddels al aan het bevallen? nog een laatste dansje voor jou: :cheer2:

@patrieske, mootje, crissie: :jump: succes!

iris
shhh... kleurtje vergeten!

p.s. nee phoenix ;-] dan mag je niet komen...
ojajoh schreef op 15 augustus 2007 @ 19:06:

Hoi hoi (aanstaande) mamma's,

Allereerst alle nieuwe moeders heel erg gefeliciteerd met jullie lieve kleine wondertjes!!!! En wat zijn er al veel over de uitgerekende bevaldatum. Ik lees/leef dagelijks met jullie mee. Erg herkenbaar die dingen die jullie meemaken.

Hier gaat alles goed. De baby is enorm ingedaald. Verder nog niets gebroken (vliezen) en verloren (slijmprop) en nauwelijks harde buiken, laat staan een wee. Hopelijk laat ze niet te lang op d'r wachten. Ik blijf jullie in de gaten houden en veel liefs allemaal!

ojajoh
hoi ojajoh,

jij ook veel succes met de laatste loodjes.

iris

en nu ga ik er echt vandoor...
Succes Iris!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven