De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
Eerlijke mensen zijn schaars, dat heb je net zelf al aangegeven.

Met de keuken is het nog steeds hetzelfde, morgen gaat men weer verder.

Ben niet zo onder de indruk van geletrui dame, maar die dame met dat vuiltje in haar oog van vorige week was't ook niet helemaal. Mss komt dat omdat ik niet opvrouwen val en er dus geen verstand van heb, maar van dit meisje krijg ik het niet warm of koud. ( Dat blijkt ws wel uit het feit dat ze me totaal nog niet was opgevallen).
sto schreef op 15 augustus 2007 @ 13:08:

kreng ik heb niks te vrezen, ik ken festen niet en festen kent mij niet, het is dus nergens op gebaseerd,gewoon een loos grapje, die onmiddelijk reactie oproept bij wellicht iemand die graag daarbij zou willen helpen.

Das het fascinerende van een forum.

Uit een paar geschreven regels hebben mensen een hekel aan je en gedachtes erbij.

Ik zeg altijd maar zo, iemand is aardig tot ie zelf in mijn huis met oog in oog contact bewijst dat het niet zo is, tot die tijd, mi casa et tu casa, zouden meer mensen moeten doen, zou de wereld er een stuk gezelliger uit zien.

Robs,Jouw meissie? WORD WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je al een cadeau voor Miep?????

ze is gewoon leuk!!!

en wat betreft die stropdas, ga ik liever voor de strik vraag. en yep kado gevonden en in tranenvloed ontvangen door miep
Krengiserweer schreef op 15 augustus 2007 @ 13:08:

Eerlijke mensen zijn schaars, dat heb je net zelf al aangegeven.

Met de keuken is het nog steeds hetzelfde, morgen gaat men weer verder.

Ben niet zo onder de indruk van geletrui dame, maar die dame met dat vuiltje in haar oog van vorige week was't ook niet helemaal. Mss komt dat omdat ik niet opvrouwen val en er dus geen verstand van heb, maar van dit meisje krijg ik het niet warm of koud. ( Dat blijkt ws wel uit het feit dat ze me totaal nog niet was opgevallen).
Laat ik nou wel op vrouwen vallen..... en dat Viva meisje is (zo op het oog) best heel leuk. Maar dat is dan wel alleen op basis van uiterlijk. En geloof me, daar heb ik me weleens in vergist.... 8-P
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
@ Robs, aha wat leuk!!

Hoe quote je in godsnaam een bericht en kun je daar aub regels uit halen, irri!!!

En waarom kom je niet meteen bij een topic op de laatste berichten, altijd op blz 1 en dan moet je de laatste klikken, stom bedacht van die programmeur, irri.
Sto, je quote een bericht door op dat "balonnetje"te klikken dat aan de rechterkant van elke reactie staat. door te selecteren en dan op delete te drukken haal je dan zinnen weg.

je kunt in je profiel de berichten zo instellen dat je de laatste weer al eerste krijgt maar hoe dat ookalweer ging weet ik niet. Kijkff bij de FAQ op viva, daar staat t vast nog wel ergens.

@ Magiker, heb ik je zo erg laten schrikken???
Magiker schreef op 15 augustus 2007 @ 13:16:

[...]

Laat ik nou wel op vrouwen vallen..... en dat Viva meisje is (zo op het oog) best heel leuk. Maar dat is dan wel alleen op basis van uiterlijk. En geloof me, daar heb ik me weleens in vergist.... 8-P
http://img521.imageshack.us/img521/191/vivagirlpt4.jpg

Noem jij dat leuk Magiker??? ;-)

Beetje flauw van me.... :-|
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 13:43
Reden: Beetje flauw....
% gewijzigd
sto schreef op 15 augustus 2007 @ 13:17:

@ Robs, aha wat leuk!!

Hoe quote je in godsnaam een bericht en kun je daar aub regels uit halen, irri!!!

En waarom kom je niet meteen bij een topic op de laatste berichten, altijd op blz 1 en dan moet je de laatste klikken, stom bedacht van die programmeur, irri.
sto ik had ook geen idee hoe het werkte tot een aardige forum dame het hier voor mij instelde. zit in ieder geval onder forum, instellingen.
Aucchhhh Lys! Dat moet erg pijnlijk geweest zijn. Wil je wel een dikke kus geven op die zere plek, maar dat lijkt me niet zo handig...dus een voorzichtige :hug: maar.

En nu even wat duidelijkheid over leuke man....

Leuke man heeft afgelopen zaterdag gezegd te willen daten, het enige waarom het niet zou doorgaan, zou zijn als ik mijn telefoon niet zou opnemen. Dus ik mag aannemen dat hij me gaat bellen. In de 1ste instantie was het zelfs zo dat hij mij zijn nummer gaf en zei dat ik hem moest bellen. Aangezien ik niet zo'n held daarin ben heb ik hem ook mijn nummer gegeven onder het mom van "jij weet welke feestjes leuk zijn".

Hij heeft me tot nu toe 3 smsjes gestuurd. Het waren hele verhalen en absoluut niet sexueel getint. Hij stelde normale geïnteresseerde vragen en heeft ook verteld wat hij heeft gedaan.

Voor de rest ben ik er vrij chil onder. Weet nog steeds niet of hij single is, maar daar ga ik nog steeds van uit. Mocht dit niet zo zijn dan is het natuurlijk gauw bekeken. En dat vraag ik hem wel als ik gebeld wordt voor een afspraak. Wil nl. niet argwanend overkomen en iedereen (nou ja niet iedereen) een eerlijke kans geven zonder dingen te baseren op de nare ervaringen. Kans is nl. dat je je eigen glazen ingooit. En ik wil hem ook niet gelijk bespringen of zien als potentieeltje.....ik ken hem helemaal nog niet.

Voor iedereen een dikke knuffel voor het meeleven. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. X-D 8-P
@ Xander. Ik wist niet dat het meisje met het gele truitje je zusje was! 8-.

@ Lafjoe, spannend hoor!

@ Signs, inmiddels helemaal wakker?

@ Kreng. Nee hoor!
Hahaha Magiker is dat een turbo posting?
lafjoetwo schreef op 15 augustus 2007 @ 13:48:

Hahaha Magiker is dat een turbo posting?
Nee hoor. Dat is een effectieve posting. Geen lang ge-ouwe-hoer maar gewoon simpel en snel. :worship:
Magiker schreef op 15 augustus 2007 @ 13:55:

[...]

Nee hoor. Dat is een effectieve posting. Geen lang ge-ouwe-hoer maar gewoon simpel en snel. :worship:
:rofl: zullen we maar zeggen... op de mannen manier X-D
.
anoniem_49195 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 13:58
Reden: Leeg i.v.m. verkeerde posting
% gewijzigd
@sto, Ik zeg altijd maar zo, iemand is aardig tot ie zelf in mijn huis met oog in oog contact bewijst dat het niet zo is, tot die tijd, mi casa et tu casa, zouden meer mensen moeten doen, zou de wereld er een stuk gezelliger uit zien.

mee eens! hoelaat spreken we af en bij wie, oog in oog contact, mmm heerlijk
lafjoetwo schreef op 15 augustus 2007 @ 13:57:

[...]

:rofl: zullen we maar zeggen... op de mannen manier X-D
En bedankt Lafjoe! \\:-)//
Magiker schreef op 15 augustus 2007 @ 14:01:

[...]

En bedankt Lafjoe! \\:-)//
En dacht nog wel eindelijk een man te begrijpen :rofl: :lmao:
Festen schreef op 15 augustus 2007 @ 13:57:

.... mee eens! hoelaat spreken we af en bij wie, oog in oog contact, mmm heerlijk

Bij mij.

22.00 uur (O) (O)
Bij mij.

22.00 uur hahahhaa hou, wat ben je toch een kleine ehhh stouterd :heart: maar wel lief...

komt wel een keer, moet nu weer rennen fiine dag allen

hou, je avatar is retegeil :heart:
en das weer genoeg stropdas voor vandaag. of zoals ze zeggen, ben er klaar mee. ppfffff mensen iets aandoen is in het rechtssysteem geen probleem je gooit het gewoon op een slechte jeugd, of zo. maar owee als ze denken dat je geld van de staat gestolen heb.had vanmiddag een afspraak met iemand die lid is van een criminele organisatie, de belasting.
robs21 schreef op 15 augustus 2007 @ 16:02:

en das weer genoeg stropdas voor vandaag. of zoals ze zeggen, ben er klaar mee. ppfffff mensen iets aandoen is in het rechtssysteem geen probleem je gooit het gewoon op een slechte jeugd, of zo. maar owee als ze denken dat je geld van de staat gestolen heb.
Of zelf het recht in eigen handen neemt, FOEI.
ff ontopic, mijn relatie met die gasten is danig verstoord.
robs21 schreef op 15 augustus 2007 @ 16:10:

omgedraaide bewijslast. en nu moet ik bewijzen dat ik geen zwart geld heb.
Heb je dat dan??? Zoek nog een paar replica GTA velgjes voor onder mijn Alfa Bertone..... Misschien kun je daar in investeren? X-D
Magiker schreef op 15 augustus 2007 @ 16:15:

[...]

Heb je dat dan??? Zoek nog een paar replica GTA velgjes voor onder mijn Alfa Bertone..... Misschien kun je daar in investeren? X-D
bellen met savali in houten vragen naar fred van lingen, die heeft zelfs orginele liggen
robs21 schreef op 15 augustus 2007 @ 16:50:

[...]

bellen met savali in houten vragen naar fred van lingen, die heeft zelfs orginele liggen

Ja ik weet wel waar ik ze moet halen maar als jij nou van je zwarte geld af wil dan heb ik daar wel weer een bestemming voor. Replica velgen kosten al een dikke 1.000,-- euro! Laat staan een paar originele!!!

Maar waar heb jij deze info vandaan? Zelf ook een klassieke Alfa voor de deur?
Magiker schreef op 15 augustus 2007 @ 16:55:

[...]

Ja ik weet wel waar ik ze moet halen maar als jij nou van je zwarte geld af wil dan heb ik daar wel weer een bestemming voor. Replica velgen kosten al een dikke 1.000,-- euro! Laat staan een paar originele!!!

Maar waar heb jij deze info vandaan? Zelf ook een klassieke Alfa voor de deur?
mijn broertje heeft nog steeds een gtv6 staan, met 40.000 km op de teller

helaas, lang geleden kort gereden op zandvoort een Alfa Romeo Giulia TI Super uit 1967uiteraard een witte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven