single parents, deel 19, we kwekken de hele zomer gewoon weer door!

15-07-2007 13:06 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee meiden,

welkom in ons nieuwe deeltje.

ik schrijf strax meer hoor. fijne dag allemaal. kus.
Dames, ik geloof dat ik verliefd ben enne..... tis geloof ik ook wederzijds! :) Hij is leuk!!! Details maar ff via msn want ik ga hier nog ff niet teveel details neerzetten.....

Mijn leven staat momenteel een beetje op zijn kop dat ik niet weet waar ik beginnen moet met vertellen... maar ik geniet met volle teugen, en dat is toch het belangrijkste! O.o

Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn avatar is gewoon gegoogled hoor! Er schijnt een nagellak merk te zijn dat zo heet! Ik had er nog nooit van gehoord.

Owww, ik zie hoe laat het is.... ik ga zo sporten, ik kom vanavond nog terug......

AAAAAAHHHHH!!!! Essie! Wat gaaf! Ik zit hier helemaal hyper te wezen voor je! :cheer:

Leueueueueueueueuek!!!! Ben errrrug benieuwd! Haha. Enjoy he! Nu kan ik hem wel gebruiken, vond hem al zo schetig: :love:
tekst kiezen, selecteren, kleur kiezen en dan op versturen, niet op ok drukken, we gaan het zien.
nee hoor Scarlet , dat lukt ook niet, is echt erg dit.
maar als ik de kleur selecteer en dan op ok klik, blijft dat onderste deel wat onder die kleur it ook gewoon zwart
dikke letters werkt wel, dus dat doe ik goed, maar die kleur blijft gewoon zwart
wat is een avatar????????
klotezooi
Dat is het figuurtje of fotootje dat je naast je tekst hebt, kunt zien als je er tenminste iets neer zet.

Die kun je veranderen bij het aanpassen van je profiel.

Ik zit weer lekker te chatten met love-in-spee....... :)

en ik weet wat ik beloofd had maar dat is net ff leuker...... :lmao:

Ha ha..essie verliept!...leuk je voor je meis,kga je lekker uithoren van de week...

Jonnie wat raar dat het niet lukt...wel op het desgewenste kleurtje aanklikken natuurlijk,dan wordt het zwart van zelf de kleur waarop dat kruisje stond...en dan op ok...

hoop dat het een keertje lukt..

Dolph druk druk,en Scar,jij heb took een kei leuk plaatje....kga de mijne toch veranderen denk ik,vind het een mooie foto van mn naamgenoot,maar via google nog niet veel soeps verder gezien...

Vandaag weer hartsikke druk opt werk,en morgen ook weer supervol... 8-P

Tot morgen allemaal!!!oja theetje weeer thuis int land :cheer2:

en eindelijk wat van onzer Tijg vernomen...we denken aan je hoor man!!! :smooch:

Bye :hello:
He Es...!!!! SUPERRRRR :heart: :cheer: Geniet ervan!! Enne..het zij je vergeven hoor, dat je nu liever aan het chatten bent dan forummen.. B-)

Gek hoor Jonnie, dat het niet lukt!! Ook raar dat dat balkje zwart blijft onder je kleuren! Maar het is wel eerst typen, dan kleur kiezen (zonder OK) en DAN pas selecteren/highlighten..Echt raar hoor...Klopt trouwens, wat Essie geloof ik zei..als je je kleur in het balkje gekozen hebt, moet je ook nog een keer in het grote scherm waar dat kruisje/plusje staat klikken, om een kleur in de balk te krijgen..

Hihi Diaan, ik blijf nog steeds zoeken naar een nog leukere of duidelijker avatar..Kvind die van jou lief! :-]
De rest lukt alles, en Essie wat heerlijk voor je, lekker gevoel hé.

Ga de kleine wakker maken.
Weer een laatste test ha ha.
Hallo dames en tijg :rolling:

Jij ook weer ff hier.

Ik kom even snel tussendoor. Zit op mijn werk en de kids zijn nu even wat voor zichzelf aan het doen, dus heb ook even de tijd aan mezelf. :worship:

essie, wat fijn voor je. natuurlijk heb je minder tijd voor ons nu, maar dat geeft niks. Hoop voor je dat je er echt van kan genieten, want het gevoel kan zo lekker zijn he :love:

Scarlet, B was er gisteren weer niet hoor. Hij zou de competietie weer komen en gisteren was natuurlijk champions leage voorronde. was niet best trouwens :'-(

Jonnie, het lukt allenmaal nog niet zo goed he. kan ook aan je pc liggen trouwens. Hier op mijn werk is het ook moeilijker dan thuis.

Theetje welcome back...... fijne vakantie gehad dus. ben zeer benieuwd naar je belevenissen.

Ondanks de slechte wedsrtijd heb ik wel weer een leuke avond gehad gisteren. En het moet er toch een keertje van komen, binnenkort in tilburg stappen. Ze vragen het al jaren. Nu de laatste tijd wel leuk contact met 1 van die jongens, bouwden we eind vorig seizoen al een beetje op. hele wedsrtijd zitten kletsen samen. Leuke is dat hij dezelfde opleiding als ik heb gedaan en nu in de psychiatrie werkt, we hebben dus de nodige raakvlakken samen.

|Maar goed wordt vervolgd.

De kids roepen al weer om aandacht hier, pffff 14 en 15 zijn ze, maar af en toe. ga zo naar de bios met ze, dus wordt vast een leuke middag.

spreek jullie allemaal snel weer.
Hellooooo

Boehoehoe :cry: de donderdag is ook al bijna voorbij...Voor ik het weet zit ik weer op kantoor zeg..(waar hopelijk niks veranderd is..duimduimduim). Zoonlief moet straks trainen en heeft zaterdag zijn 1e wedstrijd weer na de zomerstop. Is ook al omgevlogen. Ik denk dat ik maar even mee ga naar het veld, even die nieuwe trainer checken, hihi, als ie er is tenminste... :blob Kmoet toch nog boodschappen doen, kan ik gelijk door.

Vanmiddag lekker naar de kapper geweest en de stad in. Lekker alleen, want zoonlief heeft vriendje te spelen. Heb highlights laten zetten, errug goed gelukt! En geknipt natuurlijk..Verder bij H&M nog een leuke olijfgroene broek en een shirt, bij C&A voor zoonlief nog 2 broeken en bij Hunkemoller een nieuwe BH (voor mij uiteraard 8-P ) Da's wel weer genoeg geshop en geld uitgegeven voorlopig!

Jij dus met de kids op het werk naar de bios Dolphine..welke film? Wel heel leuk dat jullie dit soort dingetjes kunnen doen in de vakantie, toch een beetje het vakantiegevoel voor die kids.

En wederom geen B..jammer! Ja, de wedstrijd was niet zo best he..tenminste..ik heb van de wedstrijd niet zo veel gezien, maar de uitslag was natuurlijk niet best en dan die penalty die Huntelaar mistte..

Hmmm, zit er misschien een meer dan gewoon contact aan te komen met een van die Tilburgers??

Tja Jonnie, het kan natuurlijk best aan je pc liggen..joh, anders typ je toch gewoon in het zwart...is dat gewoon jouw kleur, haha!

Vandaag komt Lucky toch weer terug? Ben echt benieuwd hoe het met haar gaat!

Ik ga es even mijn aankopen uitpakken...Later!! :hello:
Aloha ladies!

De ergste rotzooi van de vakantie is weer opgeruimd, alle wassen gedraaid en het ligt weer schoon in de kast, caravan is weer van binnen en buiten gesopt en geboend.

Dus het gewone leventje dient zich weer aan. Morgen roept de plicht weer en ga ik weer fijn aan de bak. Maar ik moet zeggen dat

we echt een supervakantie gehad hebben. De reis was geweldig. Ik heb zulke mooie natuur gezien, in Oostenrijk en Italie waar we doorheen reisden om in Kroatie te komen.

We hadden op de camping een prachtplek. s'Ochtends voor het ontbijt eerst een frisse duik in zee wat net een aquarium was.Veel gelachen, leuke mensen leren kennen, lekker gevaren en gesnorkeld.

X en mijn zoon hebben zich ook vermaakt en hebben het naar eigen zeggen ook geweldig gehad. Ik heb in de hele vakantie maar 5 keer gekookt, je kan daar ook zò lekker eten.

Veel vis en vlees, hmmm. Ja, was echt een top vakantie! Waarbij naar mijn gevoel X en ik ook echt aan mekaar toekwamen. Mijn zoon had vriendjes zat en vermaakte zich zo enorm zelf.

Na alle ellende van afgelopen jaar heb ik het idee dat ons dit echt goed heeft gedaan. Tuurlijk lag er bij thuiskomst wel weer een prachtbrief te wachten van hex maar goed daarover vertel ik nog wel.

Ik heb m'n best gedaan om (globaal) alles door te lezen, maar mens wat een typmiepen zijn jullie toch, haha! Inmiddels ook weer een schrijfster erbij, Kubusje, toch?

En Leeuwin ook weer terug van alle drukte. Fijn meid, dat je huisje nu zo goed als op orde is. Wel nog R perikelen hè.

Essie, deeply in love, wat gàààààààààààààf!!! Echt leuk voor je joh!!

Diaan, hoest met de buiktoestanden? Allemaal wat rustiger nu, binnenkort een nieuwe veer erin? Troubles met moeders? Meissie je moet doen waar jij je goed bij voelt hè.

Jij kent haar het beste en weet wanneer ze dingen echt meent.

Cherokee, gelukkig niet ernstigs onder de leden joh. Toppie! Wel vervelend , maar lekker je rust nemen he wijffie. Fijn dat je knullen het zo goed doen.

Zowie, wat ik zo gauw begrepen heb gaat het niet lekker tussen jou en M? Getsie zeg, dat blijft toch maar hakkelen he?

Jonnie lekkere vakantie gehad? Ook aan het emmeren nu met de nieuwe site?

Dolphine, al weer volop aan het werk en druk, druk, druk. Hoop dat je genoten hebt van je vakantie,heeft je zoon het fijn gehad ook? En voetballen is weer begonnen nu?

Brig, ik meen dat ik je mag feliciteren met een contract? You go girl! Is je kleine al weer terug van de camping? Hoop dat ie niet verregend is, weer was hier op aantal dagen na niet ect top hoorde ik.

Scarlet, wijffie, ik weet ff niet meer wat jij nou zoal beleefd hebt, sorry. hoop wel dat je een paar leuke weken achter dre rug hebt hoor!

Vergeet ik nu nog iemand??????

Tijgie, ook weer even komen gluren hier, weet niet wat er is maar hoop dat het allemaal wat beter gaat met je!!

Nou jaaaa, Lucky zou ik jou bijna vergeten, meis, ga je nu nog op vakantie of ben je al geweest? Sorry maar ik ben bang dat ik weer moet terug lezen.... Hoest thuis nu?

Nou meiden heb m´n best gedaan hoor, ga nu eens ontdekken hoe ik zo´n plaatje kan plaatsen.

Als ik iets of iemand of iets belangrijks vergeten ben sorry, zal wel aan de vakantie blues liggen, haha, of aan jullie giga vele geschrijf hier!!

Liefs Theetje

P.s. Tik ik dit allemaal in Word,( gelukkig) kom ik de site niet op! Mega traag...
Joehoeeee, geplaatst èn mèt Avatar! En dat voor zo'n digibeet als ik, hahahahaha!
IK BEN HEEL ERG BOOS!

BEN AL EEN HALF UUR BEZIG!

DIT IS NIET GRAPPIG, HAD AL EEN HELE LAP TEKST GETYPT EN HET WAS AL VOOR DE 2E X WEG. HAD OOK VOOR JONNIE EEN UITLEG NEERGEZET.

IK GA NU BIJ DE MODERATOR NEERPLEMPEN DAT IK DIT FORUM ABSOLUUT GEEN VERBETERING VIND. >-D :mad: (6) :-@ :peace: :swear:
Oei oei Brig...adem in...adem uit...tel tot 10... :smooch:

Gaat ie weer een beetje??

Pfoe, kan me voorstellen dat je daar goed pissig van wordt ja, als het voor de 2ex foetsie is!!

Hartstikke fijn Theetje, dat jullie zo'n heerlijke vakantie gehad hebben. Kun je je toch weer wat opladen voor de dagelijkse dingen. Morgen dus weer aan de bak? Joh, t'is alweer bijna weekend! :cheer2: (hihi, ze blijven leuk)

Nou, kheb um even "outgechecked", die nieuwe gast..Het is (naar mijn weten dan.. X-D ) niet diezelfde gozer als waar ik toen iets mee gehad heb.Maar hij is wel behoorlijk cute! Pfoee eee...

Hij deed het ook erg leuk, met die gasten, hoop dat het een blijvertje is (qua coach dan he!!). Niet helemaal mijn type (voor zover je een "type"kunt hebben dan), ik houd meer van een beetje gespierd, niet TE, maar mag best een beetje breed in de schouders zijn, hij was toch meer lang en dun, wat ik er van zag dan, want hij had een sweatshirt aan, wie weet wat daar nog onder verstopt zit..... :rofl:

Ben benieuwd of hij die gozers in de hand kan houden, tijdens de wedstrijd zaterdag. We gaan het beleven! Jammer, 1 van die jongesn, steengoed, is de pitcher, speelt zaterdag zijn laatste wedstrijd. Dat joch is zo goed, hij gaat nu naar een topsport klas en bij een andere club, in A'doorn spelen. Kan bij ons niets meer leren. Maar ja, voor ons dus een pitcherprobleem..Heeft zoonlief ook geen oren naar, jammer, ik vind het een gave positie.

Ik ga zo eindelijk maar eens eten maken, zoonlief zal met 20 minuutjes ook wel weer thuis zijn....
hallo meiden, ben bekaf maar even gauw melden dat ik weer veilig en wel thuis ben en dat het al met al heel erg leuk geweest is.

ga ff nog kijken of n kleurtje ook lukt hoor. ken het niet laten hihihi.

morgen lees ik al jullie stukkies lekker op mijn gemakkie door. en oh ja wil ook zo'n leuk plaatje bij mijn naam. dan moet je naar je profiel geloof ik? maar hoe kom je daar? ja ik is nog blonder terug gekomen van vakantie natuurlijk he woehaha.
hoe ken dat nou, doet ie t nog niet. met kleur. het is toch alles blauw maken met de rechtermuisknop, je kleurtje bij T kiezen en klaar is klara? nog maar een blonde poging dan \\:-)//
ik word boos :mad:
ik ken dit niet uitstaan. kwam relaxed terug maar ben ondertussen weer helemaal gestrest. hihihi just kidding hoor girlies.
Hoeraaaaa, Lucky is weer terug!!! :smooch:

En nu al in de stress om dit nieuwe forum..ach meissie toch..hihi..

Je doet ut goed hoor, misschien verkeerde volgorde: tekst typen, kleurtje kiezen bij T (dan ook nog in grote vlak op plusje klikken zodat zwart balkje onder je kleurenpalet de kleur van je keuze krijgt) blauw maken en dan OK klikken..Profiel wijzigen onder mijn viva (bovenaan, naast forum)..T'is ff wennen ja!!

Maar een fijne vakantie gehad dus? Hartstikke fijn meid!

Hoop snel te lezen hoe of wat!
heee mijn avater is wel gelukt. nou nog even jouw advies opvolgen scar.

ja vind t ook gezellie om weer terug te zijn hoor.

ik denk dat ie nou gelukt is. maak me gek woehahahaha \\:-)//

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven