1e ronde, 2e ronde en zwanger; pilstoppers zijn er in alle soorten! # 37

23-07-2007 16:06 2316 berichten
Alle reacties Link kopieren
~~[fgcolor=#00ff00]Naam ~~[/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon
~~[fgcolor=#00ff00]Nod~~[/fgcolor]Overige          extra info
Stardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)

Frans18  

Bevallen
Milena

(18-03-06)
Schuift op billen. Is fan van Dikkie dik
Hera2729 Bevallen

16 juli
Nick

(18-04-06)
Nick wil graag een broertje of zusje
DDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)
ook pssssst
Vlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)

Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)

Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)
Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!
Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)
staat op hippe slofjes!
12 september29 24 juliBevallen

7 augustus

Ties

(29-06-06)
Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)
kuifje geknipt?
Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juli
Kayleigh

(18-08-06)
2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D
Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)
3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in Luzy
Amy2729 BevallenSara

(06-09-06)
Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopa
Noa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)
Kan omrollen
Universe

BevallenZoon

(06-01-07)

Brabbel26      ~~[fgcolor=#808080]ZWANGER~~[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho

Nala242515 juli29 juli

Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
Ff kijke of mijn plaatje het doet...

Klopt Hera, niet dit weekend, maar het weekend erop is mijn NOD.

Wel leuk Brab, dat je je neefje snel krijgt te zien!
Hij is alleen een beetje groot en onduidelijk, ga nog ff rommelen
Nog een keer...
Wrom is die nou zo onduidelijk?!? :(
[quote]Nala24 schreef op 15 augustus 2007 @ 21:48:

Ff kijke of mijn plaatje het doet... [quote]

Ja, hij doet het! ik vind hem niet onduidelijk hoor.

Hoeveel berichtjes kun je op dit nieuwe forum plaatsen voordat een topic vol is?

Moeten we al nadenken over een nieuwe titel?
Oh Oh Oh

Groot nieuws. Big News.

Daphne heeft 8 stappen los gezet!

X-D

Dat is toch wel een soort van lopen te noemen toch? ;-)

Leuk hoor. Dat wankele wiebelige lopen. En dan het trotse smoeltje terwijl mama roept dat ze een knapperd is

:love:
Wat knap van Daphne DDDJ!

Hera, volgens mij heb je daar een topic over bij de pijler Viva.
:applause: voor Daphne. Dat is echt lopen hoor! Gaaf gezicht hé.

:applause: Voor kayleigh omdat ze kan kruipen (had ik nog niet gedaan volgens mij)
En DDDJ, sterkte het is nu definitief gedaan met de rust.

Als je al dacht dat het intensief was toen ze leerde kruipen......... :no:

Als ze het eenmaal goed kunnen 8-P hoef je niet meer naar de sportschool :rofl:

Maar het blijft wel een geweldig gezicht. Zo'n klein hummeltje die trots rond stapt en de wereld aan het ontdekken is. :love:
anoniem_296 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 22:17
Reden: smiley deed het niet
% gewijzigd
Ja, dat zeggen ze he?! Nu is het echt gedaan met de rust. Ben benieuwd of ze het gauw goed door gaat krijgen. Nu gaat kruipen natuurlijk nog veul sneller, dus ze plettert zichzelf nog regelmatig ter aarde om op handen en knietjes verder te gaan. X-D

Goedemorgen allemaal!

Ik heb vanmorgen een spin gezien en is het niet 'een spin in de morgen is een dag zonder zorgen'? Toch?!
Goedemorgen..

:cheer2: yeah Daphne kan los lopen...Joepie..

ff precies over 24 uur weet ik het hahahahah ik zal niet meteen op VF zijn dus ik stuur iemand wel ff een smsje en als jullie het dan willen melden ???

Dus lekker laatste dagje vandaag, het is vooor mij vrijdag

Morgen kinderkamer, box en de VEELSTE dure lamp bestellen !!

Maar ja na 3 jr mag je gek doen toch ?!! Hahahah dat zeggen vriendlief en ik allebei

Hera jahoor zijn naam mag genoemd worden.. Heb al foto`s van hem maar ben nu wel reuze benieuwd naar hem en hoop hem ook vaak te zien !! Pffff
Meiden, hoe komen sommige van jullie plaatjes zo helder? Hadden jullie die al op de computer staan, of gedownload?

Want als ik een plaatje plaats die ik gedownload heb, dan is die best wel onzuiver.

En ik is een perfectionist, dus wil ook een duidelijk plaatje! :-|

Super hoor Brabbel, dat je morgen weet wat het gaat worden!

SPANNEND!

Heb gister ff 2 foto's op de groep gezet van mijn neefje CAS!! :-p

Universe, wat een super gave foto's van je mannetje zeg!
Duimmodus aan, please.

Ik hoor net dat ik a.s. maandag een sollicitatiegesprek heb voor een echt mooi baantje. Secretaresse op een school. Da's leuk, dan draai je mee met de schoolvakanties.

Dus duimen, please! :blob :jump:
Hey, taart voor iedereen dan maar! Kan de 30 toch niet tegenhouden niewaar, zucht...

Kus Kay

ps, heb al wel leuke cadeautjes gehad, een mobiele telefoon van man en van kayleigh een lekkere parfum, lag zomaar onder haar bedje! :smile: 8-P
Oeh, ik vergeet dat helemaal!

Van harte Kay!

:gift: :flower: :hello: :applause: :cheer2: B-) :cheer: :blob 8:-)8 :jump:
Van harte Kayleigh!

Ik ga heel hard duimen voor je DDDJ.

Ik heb een afspraak gemaakt voor het zh. Kan 3 september al terecht!

Ben benieuwd wat ze nu gaan doen...
Hai!

Kayleigh ook dertig jaar geworden, ikke ook 11 augustus! Gek getal he, 30 ... !! Van harte!

DDDJ, dat lijkt me een hele leuke baan, en de vakanties lijken me nóg leuker ;-) Heel veel succes ermee, hoop en duim dat jij het wordt! Moet toch lukken, gewoon ff regelen :-)

Jippie, het regent! Dat was de voorwaarde van vriend om te gaan winkelen haha. Dus, we gaan zometeen sjoppen! Laatste trouwdingetjes aanschaffen (armbandje zoeken, hold-upkousen V&D etc) Ik vermaak me wel!

Brabbel, spannend, jongetje / meisje! Woehhh! Wat dacht je zelf ook al weer? Of nee, je had juist helemaal geen voorgevoel he!
Wil zo graag kadootje voor Kayleigh plakken maar smiley pakt hem niet en plaatjes via i-net doen het ook niet hier! Hmzz kinderziektes...

*denk hier een grote roze doos met een strik eromheen*
Kay ik heb een hele leuke felicitatie op Hyves gezet !!

Maar alsnog van harte dertiger hahaha.. zeg ik als 26-ger

NEe idd Yas heb totaal geen gevoel of idee.. wordt met de uur spannender hihih

Wauw DDDJ ik ga duimen voor je !!

Nala spannend 3 sept. zet je ff goe dop papier wat je allemaal wil weten en vragen
Hoi!

Brab ik ben 2 jaar geleden in oktober op Kos geweest. Het weer was prima, maar geen zonweer zeg maar. Om dingetjes te doen (en ahumahum wij hebben toen geloof ik niet erg veel van het eilandje gezien *knipoog*) was het prima. Maar als je een zon zee strand vakantie wil, zou ik denk ik het risico niet nemen. We hebben wel een paar keer gezwommen en dat ging wel, maar het was te koud om de hele dag in de zon te liggen. Kos is verder niet echt een spannend eiland, paar dingetjes om te bekijken, verder is er niet zoveel te doen. Ow ja fietsen, alle toeristen fietsen daar op fietsen met hele stomme mandjes voorop (wij toen ook dus). Leuk dat je zaterdag je neefje mag zien!

Nala, *knuffel*. Erg onvriendelijk van je zwager. Probeer het je vooral niet al te veel aan te trekken! Oeh ik heb nu Harry 6 weer uit en moet me indouden om niet naar de winkel te rennen en deel 7 te kopen! We hebben nu niet zoveel geld meer en er moet nog zoveel aan het huis gebeuren, dat ik hem eigenlijk te duur vind.

DDDJ, hey jou is het dus wel gelukt om een kleurtje te doen. Ik kan geen ander kleurtje kiezen dan zwart. Dat schiet dus ook niet op. Wat is jouw avatar?? Wie is dat?

Ik wil ook een avatar, maar weet niet hoe ut moet *snik*

Hera, haha schattig van Nick! Gisteren was hier ook een ander kindje, wat iets jonger is dan Milena. Die wilde Milena steeds knuffelen en aaien (al dan niet hardhandig), maar Milena moest er niks van hebben, Brullen!
Hmm en toen waren er zomaar nog een berg berichtjes die ik helemaal niet gezien had!

DDDJ, joepie gefeliciteerd met je knapperd!! Wow dat lijkt me ook echt super als ze gaan lopen! *jaloers* Enne ik duim voor die nieuwe baan!! Je vorige gesprek ging goed, dus deze vast ook!

Kay, gefeliciteerd met je verjaardag! *neemt een hap taart*. Leuke cadeautjes heb je al gekregen!

Brab, oeh spannend! Ik denk toch nog steeds een meisje!

*ff foto's kijken op msn*
Leuke foto's!
Joepie, ik heb ook een plaatje!!
Kayleigh, Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. :gift:

Brabbel, spannend! Ben erg benieuwd morgen. Ik gok nog steeds een meisje.

Lekker hoor shoppen voor de kleine. Plaats je wel even foto's op msn van je aankopen?

Yasmijn, ook al lekker aan het shoppen maar dan voor de bruiloft. Gelukkig regent het alleen bij jullie en is het hier droog.

DDDJ, Heel veel succes stuur in gedachte nu heel veel klavertjes vier naar je toe. Dat zou wel super zijn, geen gedoe meer met vakanties.

Nala, dat is snel 3 september. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen.

Frans, duur geintje hé je huis opnieuw inrichten/verbouwen.

Hou Milena voorlopig dan maar uit de buurt van Nick. Alle kindjes wil hij mee :hug: X-D

Wat een mooie foto's op msn!

Vanmorgen mijn lokaal verder ingericht en ben er nu wel tevreden over. En begin ook meer zin te krijgen om weer aan het werk te gaan.

Nick heeft vanmorgen weer geen bv. gehad dus we zijn er nu vanaf. Heeft super geslapen van 20:00 tot 9:30 zonder 1 kik te geven

:worship: (al de 2e nacht. Afgelopen weken werd hij vaak om 8:30 wakker i.p.v. 9:30. Dat is absoluut geen reden om te klagen maar 9:30 is wel erg lekker :-p )

Als hij straks wakker is gaan we nog even radiatorbekleding kopen. Dan is dat ook weer klaar.

Tot later B-)
Wat een leuke avatars! Bravo voor Frans. * duim omhoog smailie *

Mijn avatar is Beautiful Gorgeous uit Jimmy Neutron. Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Neutron erg leuk vindt O_o :-$

Gezellig druk hier weer. Leuk!

Vanmiddag wezen zwemmen met Daphne. Ze vindt het fantastisch, dus dat was al de derde keer deze week. Leuk hoor.

Nu staat er een aardbeienkwarktaart in de koelkast. Beetje jammer dat ik nog 2,5 uur moet wachten voordat we eraan kunnen beginnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven