Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
donderdag 16 augustus 2007 om 00:58
donderdag 16 augustus 2007 om 01:11
donderdag 16 augustus 2007 om 01:17
donderdag 16 augustus 2007 om 01:27
Hahaha ok...was dat om zo meer inzicht in ons vrouwen te krijgen?
Ja ik ben inderdaad ook op "zoek"....naar een man dan he. Ik weet alleen niet waar ik hem kan vinden? Ga geregeld uit maar ik zie hem maar nergens haahaha. Vorige week bijvoorbeeld naar het terras geweest...en dan zit je tussen de stellen en gezinnen. Lijkt wel of ik altijd net op de verkeerde plek ben...hahaha.
Ik ben niet hysterisch op zoek hoor....vind ik helemaal nix...werkt ook niet. Het blijft een kwestie van toeval en samenloop van etc
Jij ook bezig met de zoektocht?
Ja ik ben inderdaad ook op "zoek"....naar een man dan he. Ik weet alleen niet waar ik hem kan vinden? Ga geregeld uit maar ik zie hem maar nergens haahaha. Vorige week bijvoorbeeld naar het terras geweest...en dan zit je tussen de stellen en gezinnen. Lijkt wel of ik altijd net op de verkeerde plek ben...hahaha.
Ik ben niet hysterisch op zoek hoor....vind ik helemaal nix...werkt ook niet. Het blijft een kwestie van toeval en samenloop van etc
Jij ook bezig met de zoektocht?
donderdag 16 augustus 2007 om 01:37
Leuk, dan ben je hier op het juiste topic beland....ik kom ze ook maar niet tegen...maar ben niet wanhopig op zoek hoor! Waar ik ook kom.....ik zie ze niet! En niet lopen zoeken, zo van: "HELP!, ben wanhopig"....dat kunnen ze van je gezicht aflezen....hahaha! Schiet niet op.....er komt er echt wel één op je pad....Even een link hier naar het nachtbrakerstopic....vers geopend door Mik!
http://forum.viva.nl/forum/list_message/446286#m446286
http://forum.viva.nl/forum/list_message/446286#m446286
donderdag 16 augustus 2007 om 01:44
donderdag 16 augustus 2007 om 01:52
En je hebt de emo's ook al kunnen vinden zie ik.... \\:-)//
Ben het helemaal met je eens hoor wat je schrijft....maar het is niet anders! Toen ik 16 was dacht ik vaak hoe het later zou zijn......kinderen, getrouwd, leuk huisje...ach je kent het wel! Nu 39...niet getrouwd, geen kinderen en weer vrij man! Wel een leuk huis Zo zie je maar...er is geen pijl op te trekken! En hoe is het jou vergaan allemaal?
Ben het helemaal met je eens hoor wat je schrijft....maar het is niet anders! Toen ik 16 was dacht ik vaak hoe het later zou zijn......kinderen, getrouwd, leuk huisje...ach je kent het wel! Nu 39...niet getrouwd, geen kinderen en weer vrij man! Wel een leuk huis Zo zie je maar...er is geen pijl op te trekken! En hoe is het jou vergaan allemaal?
donderdag 16 augustus 2007 om 02:02
Ja herkenbaar....ik dacht ook altijd op de leeftijd die ik nu heb...36 dus (nickname is van aantal jaar geleden, die 33 dus...hahaha) dan heb je relatie...ben je gesettled etc.
En nu ook niet getrouwd...geen kinderen....en net als jij wel een leuk huis. Hahaha...
Ja je leven kan raar lopen of anders dan je had gedacht.
En nu ook niet getrouwd...geen kinderen....en net als jij wel een leuk huis. Hahaha...
Ja je leven kan raar lopen of anders dan je had gedacht.