De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
lafjoetwo schreef op 16 augustus 2007 @ 11:16:

[...]

Ik heb geen lijstjes om af te strepen. Dus nee, het is geen pre. Momenteel ben ik blij met of zonder sokken :rofl:
Misschien kun je aan de ene kerel naast de vraag of hij vrijgezel is vragen wat de status van zijn sokken is?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Magiker schreef op 16 augustus 2007 @ 11:20:

[...]

Misschien kun je aan de ene kerel naast de vraag of hij vrijgezel is vragen wat de status van zijn sokken is?
zegt trouwens wel wat die sokken, als hij witte sportsokken van de zeeman of markt draagt, (5 paar voor een tientje) heeft zijn vrouw die hoogst waarschijnlijk gekocht, sokken met woody woodpecker of donald duck waarschijnlijk een vaderdag kado, en gestopte sokken nog woonachtig bij mama van 70.
ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ..tja wat wil ik eigenlijk ...sokken geen sokken ..geen behang..wel behang..dopje op de tandpasta tube ..dopje eraf .......

pffff lastigggggg (O)
Magiker schreef op 16 augustus 2007 @ 11:02:

[...]

Beste Xander,

Ik mag mijzelf gelukkig prijzen met een groot aantal hobby's. Ik heb een deel van mijn dromen waar kunnen maken (racen/rally/ rijden met oude auto's. Daarvoor schaam ik mij niet. Sterker nog. Ik vind het leuk! Ik weet dat een groot deel van de vrouwen niet warm loopt voor velgen of kilometerstanden. Gelukkig heb ik naast de gave om aan auto's te sleutelen en een leuk potje te kunnen sruren ook nog zat andere gaven die het vrouwelijk geslacht wel kunnen waarderen. Ik ben echter niet van plan mij volledig aan te passen aan de sociaal wenselijkheid van onze maatschappij. Ik blijf dus gewoon over auto's, velgen en aanverwante artikelen praten. Of het vrouwelijk geslacht dat nou leuk vindt of niet. Sterker nog, ik heb het niet nodig vrouwen naar de mond te praten. Ik ben mijzelf en dat is leuk genoeg!

Waarvan akte!

Vind dat natuurlijk erg leuk voor je....iedereen z'n hobby, maar de mijne is dat beslist niet. Een auto heeft geen waarde voor me....als ie me maar van A naar B brengt en comfortabel rijdt...elke dag van naar Nijmegen op en neer including die klote files...dan is comfort wel lekker. Mijn interesses liggen in de audio-en videotechniek...een heerlijke uitlaatklep om daar mee bezig te zijn....alleen praat ik daar niet veel over met vrouwen omdat ik merk dat ze dat niet zo interessant vinden. Praat ik echter over mijn voormalige werkgevers (media, video editor, tv -vormgever) dan vinden ze het opeens wel reuze interessant omdat ik met diverse BN'ers heb gewerkt. Ook dáár laat ik dan weinig over los.

Ook ik heb dat niet nodig om vrouwen naar de mond te praten (wat ik zowieso al nooit doe ;-) ) ...ze nemen me maar zoals ik ben...anders zijn ze mij niet waard!

U zij gegroet.... ;-)
Zelf heb ik ooit een vriendje gehad die aan 4x4 rijden deed, een motor had en een race team sponsorde. Moest dus verplicht mee. En geweldig vond ik dat. Mijn vriendin zei nog voor de grap dat ik de droom was van iedere man (op dat gebied) Die technische kant vind ik gewoon niet interessant.
[ Als jij denkt dat een gemiddelde man een hele kamer kan behangen met zijn lijm moet je toch wel een relatie hebben gehad met superman![/quote]

Of een "lul de behanger" Of een heel klein huis gehad hebben.

Als je maar geduldig genoeg bent kan er best veel "lijm"geproduceerd worden hoor. Bovendien hoeft niet alle lijm van dezelfde behanger te komen natuurlijk.

In mijjn huidige woning zijn de muren geverfd, btw, maar mss is er nog iets te vinden dat een "grote beurt"nodig heeft.
Ik zit net naar de tags rechts te kijken, maar daar wordt gesproken over "schoonmoeder seks". :rofl:

Kan vast niet de bedoeling zijn.

Kom ik laatst in een kroeg en raak aan de praat met een goed uitziende dame.

Ze zag er echt nog knap uit voor haar 57 jaar.

We dronken wat en lulden wat over het leven.

Toen vroeg ze of ik ooit een "sporters dubbel" meemaakte, een triootje met moeder en dochter tegelijk.

Ik antwoordde dat ik dat nooit beleefd had.

We dronken nog iets, en toen zei ze dat vandaag mijn geluksdag was…

We reden naar haar huis.

Nieuwsgierig en verlangend betrad ik haar woning.

Ze knipte het licht in de trappenhal aan en riep naar boven:

"Mama, ben je nog wakker????"

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Als je maar geduldig genoeg bent kan er best veel "lijm"geproduceerd worden hoor. Bovendien hoeft niet alle lijm van dezelfde behanger te komen natuurlijk.

een beetje van de behanger een beetje van een olifant, een beetje van de behanger een beetje van een olifant,een beetje van de behanger een beetje van een olifant,

dat schiet op
Magiker, leuke man had sneakers aan, dus mag hopen dat daar ook sokken bij gebruikt worden. Wil die voetjes anders niet ruiken.
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 11:29:

In mijjn huidige woning zijn de muren geverfd, btw, maar mss is er nog iets te vinden dat een "grote beurt"nodig heeft.
Moet je toch Jorinde Mol eens bellen!! X-D
Ik ben wel een enorme tour de france-freak, en ik weet ook wat buitenspel is.

verwachten mannen ook niet altijd.
:rofl: :rofl: HVJ die is eruuuggg leuk! :rofl: :rofl:
lafjoetwo schreef op 16 augustus 2007 @ 11:31:

Magiker, leuke man had sneakers aan, dus mag hopen dat daar ook sokken bij gebruikt worden. Wil die voetjes anders niet ruiken.
Dat kan ik me dan weer voorstellen. Maar in een paar "Van Bommel's" ruik je het ontbreken van sokken niet hoor!
Zo heb ik er ooit eens uit geknald dat ik niet van aannemers hou. (leuke man op dat moment was aannemer)

En ik hou absoluut niet van voetbal. (leuke man op dit moment is trainer van een voetbalploeg) Bij nader inzien doe mij dan maar een race figuur...miep miep....roadrunner
robs21 schreef op 16 augustus 2007 @ 11:31:

een beetje van de behanger een beetje van een olifant, een beetje van de behanger een beetje van een olifant,een beetje van de behanger een beetje van een olifant,

dat schiet op
Rob, ik heb het huis van Kreng gezien en daar past dus echt geen olifant in hoor!!!!
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 11:32:

Ik ben wel een enorme tour de france-freak, en ik weet ook wat buitenspel is.

verwachten mannen ook niet altijd.

als je dan ook nog weet wat 10 over rood is, cross checking, en een uppercut,

vraag ik je ten huwelijk
Daar noem je ook een merk op Magiker! Echte lederen stappers! Niks mis mee...mjammmmmmiiieeee
lafjoetwo schreef op 16 augustus 2007 @ 11:34:

Zo heb ik er ooit eens uit geknald dat ik niet van aannemers hou. (leuke man op dat moment was aannemer)

En ik hou absoluut niet van voetbal. (leuke man op dit moment is trainer van een voetbalploeg) Bij nader inzien doe mij dan maar een race figuur...miep miep....roadrunner
De vader van mijn ex was aannemer. Toen hij klaar was om mijn huis te verbouwen (tegen vriendenprijsje) heb ik de relatie uitgemaakt.... :rofl:
Je hebt alleen de buitenkant gezien he, ik wil je de volgende keer best alle hoeken van de kamer laten zien... 8-P
10 over rood??? Heeft dat met de maandelijkse ellende van de vrouw te maken?
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 11:36:

Je hebt alleen de buitenkant gezien he, ik wil je de volgende keer best alle hoeken van de kamer laten zien... 8-P

Ik heb welgeteld 1 voet binnen de deur gezet omdat jij naar je sleutels aan het zoeken was. Op dat moment liep de kat naar buiten. En toen deed jij X-@. Dus ook de binnenkant gezien.

Alle hoeken?? :hello:
Magiker schreef op 16 augustus 2007 @ 11:34:

[...]

Dat kan ik me dan weer voorstellen. Maar in een paar "Van Bommel's" ruik je het ontbreken van sokken niet hoor!
ik had je jonger ingeschat, ik ga voor floris
Uppercut is volgens mij iets met boksen,

en volgens google is 10 over rood een biljartterm ( kan me nog wel die meneer herinneren die altijd fluisterend verslag deed voor "Langs de lijn") en crosschecking betreft ijshockey.

je kunt weer een rondedansje doen Robs, want je hoeft niet met me te trouwen...
robs21 schreef op 16 augustus 2007 @ 11:40:

[...]

ik had je jonger ingeschat, ik ga voor floris

Die zijn idd ook erg mooi! Of Van Lier. Maar voor je het weet krijg ik weer op mijn kop van Xander dat ik over dingen praat die vrouwen niet boeien.

En jonger??? 32!!
Als jij denkt dat schoenen vrouwen niet boeien dan heb je er echt niets van begrepen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven