Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
donderdag 16 augustus 2007 om 11:24
donderdag 16 augustus 2007 om 11:26
Vind dat natuurlijk erg leuk voor je....iedereen z'n hobby, maar de mijne is dat beslist niet. Een auto heeft geen waarde voor me....als ie me maar van A naar B brengt en comfortabel rijdt...elke dag van naar Nijmegen op en neer including die klote files...dan is comfort wel lekker. Mijn interesses liggen in de audio-en videotechniek...een heerlijke uitlaatklep om daar mee bezig te zijn....alleen praat ik daar niet veel over met vrouwen omdat ik merk dat ze dat niet zo interessant vinden. Praat ik echter over mijn voormalige werkgevers (media, video editor, tv -vormgever) dan vinden ze het opeens wel reuze interessant omdat ik met diverse BN'ers heb gewerkt. Ook dáár laat ik dan weinig over los.
Ook ik heb dat niet nodig om vrouwen naar de mond te praten (wat ik zowieso al nooit doe ) ...ze nemen me maar zoals ik ben...anders zijn ze mij niet waard!
U zij gegroet....
donderdag 16 augustus 2007 om 11:29
donderdag 16 augustus 2007 om 11:29
[ Als jij denkt dat een gemiddelde man een hele kamer kan behangen met zijn lijm moet je toch wel een relatie hebben gehad met superman![/quote]
Of een "lul de behanger" Of een heel klein huis gehad hebben.
Als je maar geduldig genoeg bent kan er best veel "lijm"geproduceerd worden hoor. Bovendien hoeft niet alle lijm van dezelfde behanger te komen natuurlijk.
In mijjn huidige woning zijn de muren geverfd, btw, maar mss is er nog iets te vinden dat een "grote beurt"nodig heeft.
Of een "lul de behanger" Of een heel klein huis gehad hebben.
Als je maar geduldig genoeg bent kan er best veel "lijm"geproduceerd worden hoor. Bovendien hoeft niet alle lijm van dezelfde behanger te komen natuurlijk.
In mijjn huidige woning zijn de muren geverfd, btw, maar mss is er nog iets te vinden dat een "grote beurt"nodig heeft.
donderdag 16 augustus 2007 om 11:30
Ik zit net naar de tags rechts te kijken, maar daar wordt gesproken over "schoonmoeder seks".
Kan vast niet de bedoeling zijn.
Kom ik laatst in een kroeg en raak aan de praat met een goed uitziende dame.
Ze zag er echt nog knap uit voor haar 57 jaar.
We dronken wat en lulden wat over het leven.
Toen vroeg ze of ik ooit een "sporters dubbel" meemaakte, een triootje met moeder en dochter tegelijk.
Ik antwoordde dat ik dat nooit beleefd had.
We dronken nog iets, en toen zei ze dat vandaag mijn geluksdag was…
We reden naar haar huis.
Nieuwsgierig en verlangend betrad ik haar woning.
Ze knipte het licht in de trappenhal aan en riep naar boven:
"Mama, ben je nog wakker????"
Kan vast niet de bedoeling zijn.
Kom ik laatst in een kroeg en raak aan de praat met een goed uitziende dame.
Ze zag er echt nog knap uit voor haar 57 jaar.
We dronken wat en lulden wat over het leven.
Toen vroeg ze of ik ooit een "sporters dubbel" meemaakte, een triootje met moeder en dochter tegelijk.
Ik antwoordde dat ik dat nooit beleefd had.
We dronken nog iets, en toen zei ze dat vandaag mijn geluksdag was…
We reden naar haar huis.
Nieuwsgierig en verlangend betrad ik haar woning.
Ze knipte het licht in de trappenhal aan en riep naar boven:
"Mama, ben je nog wakker????"
donderdag 16 augustus 2007 om 11:31
een beetje van de behanger een beetje van een olifant, een beetje van de behanger een beetje van een olifant,een beetje van de behanger een beetje van een olifant,
dat schiet op
een beetje van de behanger een beetje van een olifant, een beetje van de behanger een beetje van een olifant,een beetje van de behanger een beetje van een olifant,
dat schiet op
donderdag 16 augustus 2007 om 11:34
donderdag 16 augustus 2007 om 11:39
donderdag 16 augustus 2007 om 11:41
Uppercut is volgens mij iets met boksen,
en volgens google is 10 over rood een biljartterm ( kan me nog wel die meneer herinneren die altijd fluisterend verslag deed voor "Langs de lijn") en crosschecking betreft ijshockey.
je kunt weer een rondedansje doen Robs, want je hoeft niet met me te trouwen...
en volgens google is 10 over rood een biljartterm ( kan me nog wel die meneer herinneren die altijd fluisterend verslag deed voor "Langs de lijn") en crosschecking betreft ijshockey.
je kunt weer een rondedansje doen Robs, want je hoeft niet met me te trouwen...