Topic Zjurlokt Titel

03-08-2007 13:34 1633 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://gallery.zoom.nl/public_images/2556/468/AbnZIB.jpg
:cry: Stomme pc hier. Elke keer als ik dollzsite open, slaat de hele boel op tilt hier.
Jeukt dat?
En nou weer roze. Sjonge zeg, kies een iets X-@
Star schreef op 17 augustus 2007 @ 15:15:

En nou weer roze. Sjonge zeg, kies een iets X-@

Volgens mij maken die kleurshifts op het moment dat ze geimplementeerd worden het hele forum traag. Heel irritant inderdaad..

Chica is net wakker en ik heb terwijl ze sliep alle ramen in het hele huis voorzien van plakplastic en nu net samen met haar raam van slaapkamer. Nu kunnen de gordijnen gewoon helemaal en hele dag open. Lekker.

Tis hier lekker zonnig nu dus we gaan nog even fietsen en boodschappen doen enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goed gelukt je plastic? Zo'n drama om het erop te krijgen. Heb je afwasmiddel gebruikt?
Voor jullie:

http://forum.budgetterenmetkinderen.com/images/smiles/gazodoor.gif
Ik vind het toch zo fijn dat jullie net zo sneu zijn als mij met die dollz :rofl:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vishnu schreef op 17 augustus 2007 @ 17:22:

Ik vind het toch zo fijn dat jullie net zo sneu zijn als mij met die dollz :rofl:

Ja, das geruststellend he??

;-)

Fietsen was leuk, we zijn helemaal naar watergebied gefietst op ongeveer 7km afstand en toen met veerpont overgestoken en via andere kant water teruggefietst. Chica vond veerpontje erg leuk. Nu heb ik van alles (courgette met olijfolie, ovenfrietjes, schnitsels) in de oven. Hongerrr!

Nu nog bekijken hoe we die Dollz hier kunnen plaatsen Vish :nerd:

T lukt mij dus ook niet :-$
Ik vind die nieuwe dame hiernaast echt afstotelijk. En haar tong is gewoon smerig om te zien. Ik wacht met smart op de volgende covergirl.

Ik ben nog niet dollzverslaafd, maar heb er ook nog niet echt de tijd voor gehad. Volgens mij heb je er veel geduld voor nodig (want jullie forummen een stuk minder!!!).
Loretta is De Mol. Punt.
Gordijnen open! Lekker licht in de toko. Goed werk verricht Inad!

Vish, met puntmuts, baard van watten of karton (soort masker maar dan op je kin, ajbwib en kussentje onder shirt met brede riem erom kom je een heel eind denk ik. Belletje is inderdaad ook heel leuk, maar wordt Nemo daar dan niet tureluurs van?
Loretta is De Mol. Punt.
Tong? Die zie ik gelukkig niet.
Hoe is het met Tony? Verdriet wel over?
Zo. Avatar maar eens aangepast aan de mamapijlert. Er wordt nogal wat afgeklust hier.
Neem dan gewoon een pik
Hoe kun jij die tong nou niet zien? Das raar....

Verdriet van Tony was over zodra hij me zag. Hij heeft het nog wel de hele dag over de psz gehad. Blijkbaar heeft het erg veel indruk gemaakt. Maar als ik hem vraag of hij er maandag weer heen wilt, dan juicht hij en zegt hij ja. Misschien maar iets langer erbij blijven 's morgens, tot hij wat meer op zijn gemak is. Het spelen met andere kindjes vond hij wel erg leuk!

Gerustgesteld Star? Hormoontjes weer onder controle? Pffff, ik had vanmorgen ook echt de tranen in mijn ogen. Je kind met verdriet zien is niet leuk!

Vish, was het gisteren nog gelutk met de pampers? Volgende week zelfde actie maar dan bij Etos!

Pep, hoe was het bij je oma? Heeft ze Wup al vaak gezien?
Loretta is De Mol. Punt.
He gatver, nu zie ik weeeeeeeer een Elmo bij iemand die in het Wiehierlijstje staat. Ben ik nou zo onoriginaal dat ik voor Elmo gekozen heb of ben ik gewoon een trendsetter? Ik wil zelf graaaaaaag dat laatste geloven.
Loretta is De Mol. Punt.
Star, ja heb afwasmiddel gebruikt. Het ging best redelijk toen ik eenmaal doorhad dat je beste van midden uit kunt rechtstrijken.

Klusserig plaatje :-p

Haha, Kess mist ons hier al gewoon ;-)

Ik ga Chica in bad doen. Die smeert de hele dag al allerlei meuk in heur haar. Dan op bed leggen en hopen dat ze slaapt voor Kate & Leopold begint. Allemaal slechte films om 20.30 dus dan maar gewoon RomCom accepteren. Daarna komt The Hours maar ik ga heel vroeg proberen bed in te gaan want heb weer chronisch slaaptekort. :zzz:
aanbieding is nu ook bij de super. Marlin de superlulhannes heeft ook 3 pakken gekocht

ik waarschuw alvast.....als de drank is in de man is de wijsheid in de kan.
Nee hoor Kesselientje jij was de allereerste
Gezellig, Vish heeft de port opengetrokken! Dat belooft een leuk avondje te worden.

Ik ging net naar profiel wijzigen om mijn avatar te vernieuwen, maar dat kan daar helemaal niet. Waar wel?????
Loretta is De Mol. Punt.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee geen slechte films! Nick of time komt ergens op tv. Met, ja daar issie weer, Johnny Depp. En Christopher Walken, die vind ik ook erg goed.

Jos Brink is overleden.

Kess, ja ik ben gerustgesteld :-)
Jos is dood dat is toch wel triest he. Hij had er zoveel vertrouwen in dat hij beter zou worden.
Ik las het net van Jos Brink. En kreeg een brok in mijn keel. Die man was vroeger gewoon vast onderdeel van onze opblijfavond. Wedden Dat en stroopwafels.... Jos Brink hoort bij mijn jeugd.
Loretta is De Mol. Punt.
http://winx.maakjestart.nl/images/site_van_mama.jpg
Loretta is De Mol. Punt.
:hello: Potentiele rel gespot bij de chocomama's! :hello:
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven