De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
:-$ Deze robs?
wat is het hier stil ineens, oke ik zeg niks maar ben wel nieuwsgierig wat er achter de schermen gebeurt, tja moeders he? :-]
Hahaha!, 't viel me ook al op Festen! Nou ja...leuk dat er achter de schermen druk getikt wordt... ;-)
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 22:46:

wat is het hier stil ineens, oke ik zeg niks maar ben wel nieuwsgierig wat er achter de schermen gebeurt, tja moeders he? :-]

nou nou ben helemaal niet aan het tikken ..kwam de site niet meer op ..en zie onze avaters ook niet meer nu

maar mag ik ook trots zijn dat robs mijn broer wil zijn :cheer2:
soms kan je idd niet meer het forum op, klopt, vreselijk irritant, werkt op je zenuwen, het zijn de kinderziektes van het nieuwe forum
hee lieve signs, ik vind het leuk als je zo vrolijk bent, doet mij een plezier :smooch:
Klopt, dat probleem is gemeld! Zijn er mee aan de gang in ieder geval...

En jij mag zeker trots zijn Signs...leuk toch, een soort van broer in je leven ;-)
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 23:02:

hee lieve signs, ik vind het leuk als je zo vrolijk bent, doet mij een plezier :smooch:

je bent een schat..komt ook wel goed allemaal hoor ..heb gewoon de laatste tijd veel pech ..maar ja ze zeggen wel eens je krijgt wat je aankan ..dus volgens mij ben ik een oersterke vrouw!!

En daarbij ga ik leuke weken tegemoet ..

(nou ja eerst bloeduitslag afwachten)

Eerst over 2 weken jarig en over drie weken ga ik op vakantie!!
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 23:07:

Klopt, dat probleem is gemeld! Zijn er mee aan de gang in ieder geval...

En jij mag zeker trots zijn Signs...leuk toch, een soort van broer in je leven ;-)
Jeps ..heb geweldige vrienden en vriendinnen en nu ook een broer :cheer:
of ik kom er niet op , mijn icoontjes doen het niet, probeer van alles pppfff sorry zusje
Begin ik je zo weer een beetje te kennen zoals je in het begin was!.....fijn! Ben ook blij.... :)
lieverd het komt zoals het komt, en dat gebeurt jou ook, je bent lief en ik denk mooi, slim en bijdehand, tja dat komt helemaal goed

weet je, jaren geleden dacht ik dat ik overbleef, binnen 1 jaar had ik een man, een huis en een kind, in 1 jaar tijd...hoe gek kan iets lopen....
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 23:18:

lieverd het komt zoals het komt, en dat gebeurt jou ook, je bent lief en ik denk mooi, slim en bijdehand, tja dat komt helemaal goed

weet je, jaren geleden dacht ik dat ik overbleef, binnen 1 jaar had ik een man, een huis en een kind, in 1 jaar tijd...hoe gek kan iets lopen....

Heee lieverd je maakt me verlegen

:smooch:
En o, Robs...doe je een beetje voorzichtig met mijn vriendinnetje? Ze is me erg dierbaar.... :)
en eigenlijk wil ik nu weer vrijgezel zijn hahahahahhaaaaa
neen geintje signs, het komt goed
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 23:20:

En o, Robs...doe je een beetje voorzichtig met mijn vriendinnetje? Ze is me erg dierbaar.... :)
nah ..genoeg veren nu hoor :-$
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 23:22:

[...]

nah ..genoeg veren nu hoor :-$
;-)
Mag ik ff zeggen dat ik nu gek wordt van dit forum.. :mad: donder er steeds af...grrrrrr
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 23:20:

voordat jij mijn zusje, jouw vriendinnetje mag noemen, gaat er nog wel wat water door de rijn hoor
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 23:30:

[...]

voordat jij mijn zusje, jouw vriendinnetje mag noemen, gaat er nog wel wat water door de rijn hoor
heee gekke broer ..gewoon een vriend hoor ..rustig maar ..kalm blijven ..je zusje doet niets raars ..luisterd altijd naar je
robs je lijkt nu meer op een vader hoor eh pa robs en ma festen???
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 23:30:

[...]

Daar stroomt al genoeg doorheen.... ;-)
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 23:28:

Mag ik ff zeggen dat ik nu gek wordt van dit forum.. :mad: donder er steeds af...grrrrrr
Vreemd, ik heb nergens last van...ja...af en toe wat traag met postings uploaden, maar ik wordt er niet uitgedonderd...
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 23:34:

[...]

heee gekke broer ..gewoon een vriend hoor ..rustig maar ..kalm blijven ..je zusje doet niets raars ..luisterd altijd naar je

Dank je lieverd!

:-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven