Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
dinsdag 21 augustus 2007 om 11:12
Nee, dat gaat hij doen, vrees dat het 100 jaar sokken wassen wordt o.i.d
( Strijken kan ie zelf beter dan ik, dat laat ie niet aan mij over, maar hij weet vast wel een boel klussen te verzinnen die bij hem blijven liggen en die ik vast heel goed kan).
Ben in ieder geval heel blij dat ie me heeft willen helpen.
( Strijken kan ie zelf beter dan ik, dat laat ie niet aan mij over, maar hij weet vast wel een boel klussen te verzinnen die bij hem blijven liggen en die ik vast heel goed kan).
Ben in ieder geval heel blij dat ie me heeft willen helpen.
dinsdag 21 augustus 2007 om 11:30
Ja natuurlijk Kreng pppffff stom van me....soms denk ik echt dat ik blond geboren ben. Niks tegen blond hoor btw, mijn mama is zo blond als het maar kan en die mis ik nog steeds elke dag
Het gaat ook eigenlijk niet en werken en forummen tegelijk. Dus ga nu maar weer eens snel aan de slag. Kom later wel weer snuffelen.
Het gaat ook eigenlijk niet en werken en forummen tegelijk. Dus ga nu maar weer eens snel aan de slag. Kom later wel weer snuffelen.
dinsdag 21 augustus 2007 om 11:49
dinsdag 21 augustus 2007 om 13:20
Haha :-) icoon werkt weer eens niet, kl*teforum
Mart Visser dat vind ik ook wel een goeie! MV, zal Mylene misschien niet leuk vinden. Afkorten gaat automatisch.
Word het dan een zwart of rood code boekje?
En.....leuke mannen, tja.....waarschijnlijk achter de minder leuke vrouwen aan.
De leuke vrouwen zitten toch hier :-)
Mart Visser dat vind ik ook wel een goeie! MV, zal Mylene misschien niet leuk vinden. Afkorten gaat automatisch.
Word het dan een zwart of rood code boekje?
En.....leuke mannen, tja.....waarschijnlijk achter de minder leuke vrouwen aan.
De leuke vrouwen zitten toch hier :-)