Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://dl9.glitter-graphics.net/pub/850/850439h5csb97i8t.gif

http://dl.glitter-graphics.net/pub/629/629131fme6xrwvta.gif
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ben hier, maar niet lang, zo House. En daarna even lekker janken bij de Ghost Whisperer denk ik.

Pep, dat Go Anaal lezen er meer. Very Cherry kwam al inbreken om dat te zeggen :rofl:

Eow, had gedacht dat Soundgarden ook wel jouw pakkie an was B-) ;-)

Vergaderse Kessekind!
Volgens mij vindt Eow Soundgarden maar watjes ;-)

Slofjes slofjes en slofjes, mén wat een dilemma ;-) Leef met jullie mee Kess & Pep ;-)

Anaal-Amaal las ik ook al van Vrolijk geloof ik. T is ook wel erg associatieverig ;-)

Ik heb House dus nog noooooit gezien. Ik schaam me er bijna voor want vind:

1. Hugh Laurie geweldig! (al sinds 'a bit of Fry & Laurie (samen met Stephen Fry) kennen jullie dat?

2. Dokter's series leuk (3lbs (dat flopt overal hopeloos trouwens en dus maar 10 afleveringen gemaakt ofzo geloof ik), Grey's, ER)

3. Rare series leuk

dus volgens mij zou ik het erg kunnen waarderen.. Misschien dvdbox halen ofzo.

Moest errug gniffelen op je psychotische bloem, Eow ;-)

Oh ja, nu zie ik de zanger dus wél, lag zeker aan werkcompu. maareh, brrrrr

Pep, je bent er geloof ik. Zie je bij wiehier, jaja ;-)

Ik kan dus alleen deze smilie, ;-), typen, want verkeerd scherm en deze code ken ik uit mn hoofd..

Ojaaa, wacht

deze codes ook:

:cheer2:

:hug:

:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 23-08-2007 22:56
Reden: verkeer anaal getypt ;)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ben uitvergaderd.

En ik heb ook nog nooit House gezien.

En ik ken Soundgarden niet.

En ik wil helemaal niet anaal.

En ik weet alleen maar deze uit mijn hoofd :ass:

En nu ga ik naar bed, want dat ene glaasje wijn doet zijn werk meer dan goed. Trusten meisjes!
Loretta is De Mol. Punt.
Huh? Volgens mij was ik om 23 uur allang languit op de bank? Dus hoe kwam mijn avavtar dan hier? Eigen leven? ;-)

Hebbie nu een kater Kess, van dat ene wijntje? De laatste keer dat ik alcohol dronk wéét ik niet eens meer! Ik mis het ook niet, dronk voor de zwangerschap ook zelden (maar áls ik dan een keer los ging, oeh! X-D ). Ik heb van m`n 17e tot 20e zoveel gesopen dat het niet meer hoeft nu geloof ik....

House was spannund. Ik vind die foute wout (nog zo`n heerlijk woord uit de 17-20 jaar periode X-D) Tritter echt een eng tiepje. Maar ik geloof dat we nu van `m af zijn. Zijn er van 3lbs maar 10 afleveringen gemaakt Inad? Ik volg het nu een beetje en vind het best aardig. Zou raar zijn dat ze het zijn gaan uitzenden als er maar 10 afleveringen van zijn toch?

Eow, hoe is het met je? Moet je nu ook zelf je bloeddruk in de gaten houden? En wanneer ook alweer terug naar gyn, volgende week toch? Ik neem aan trouwens dat die zelf ook wel zal zeggen dat je niet meer mag werken. Bah, wat een vervelende situatie zeg. Gaat Juna naar KDV zodat je je rust kan nemen? :hug: for joe

Vishie, hebbie de rest van je huis al gepoetst? Was Surilul nog geweest trouwens afgelopen weekend? Nemo is een lekker ding, zelfs als ie enorm zit te poepen zag ik gisteren :-P.
Ow ja, Ebay heeft nog niet het gewenste resultaat voor de babyslofjes opgeleverd (Vish hellup :cry:) dus ;-)
[quote]Inad schreef op 23 augustus 2007 @ 22:55:

Volgens mij vindt Eow Soundgarden maar watjes ;-)

Slofjes slofjes en slofjes, mén wat een dilemma ;-) Leef met jullie mee Kess & Pep ;-)

Anaal-Amaal las ik ook al van Vrolijk geloof ik. T is ook wel erg associatieverig ;-)

Ik heb House dus nog noooooit gezien. Ik schaam me er bijna voor want vind:

1. Hugh Laurie geweldig! (al sinds 'a bit of Fry & Laurie (samen met Stephen Fry) kennen jullie dat?

2. Dokter's series leuk (3lbs (dat flopt overal hopeloos trouwens en dus maar 10 afleveringen gemaakt ofzo geloof ik), Grey's, ER)

3. Rare series leuk

dus volgens mij zou ik het erg kunnen waarderen.. Misschien dvdbox halen ofzo.

Tuurlijk ken ik A bit of Fry and Laurie, echt zo grappig :-)

Ik vond Hugh Laurie in Blackadder als the Prince Regent ook zo grappig. Zo onnozel.

Ben nu een boek van hem aan het lezen. Ook zo idioot.
Tritter is volgens mij voorlopig wel exit inderdaad Pep. Maar heb toch wel zo'n gevoel dat die nog wel een keer op komt dagen om te stangen.

Moest zo lachen om Voldemort :-)
Als jullie niet willen janken, niet naar Mimsey's topic gaan..
Star schreef op 24 augustus 2007 @ 08:48:

[quote]Inad schreef op 23 augustus 2007 @ 22:55:

Ben nu een boek van hem aan het lezen. Ook zo idioot.
Oeh oeh oeh, vertel! Welke??
Vishnu schreef op 24 augustus 2007 @ 08:50:

Als jullie niet willen janken, niet naar Mimsey's topic gaan..
Te laat :'-(
The Gun Seller heet het boek Pep.

En toch ga ik kijken, tegen beter weten in.
Sterkte Star, ik hoop dat je niet op je werk zit :-(
Ik denk dat Star dan zo naar huis gaat.
:'-( :'-( :'-(

Heb ook net gelezen. Wát een sterkte vrouw. En wát een geweldige man moet Hero geweest zijn. Wát een kracht. Wát een liefde!

En dat terwijl ik net een heel hard huilende Tony heb achtergelaten op de psz. Zelf dus ook al met de tranen hoog zat. Nou, dan wil het wel! :'-( Gelukkig belde de juf net op dat Tony heerlijk zit te spelen. Fijn dat ze me dat even heeft laten weten. :)

Eow, hoe voel je je?

Star, vertel eens gauw meer in theehuis? Of heb je dat al gedaan? Ga nu kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
Heey

Hier ook tranen...zo verdrietig. Maar ook zo mooi. Wat een liefde! En ook een lach, om het plaaggeest idee en weer tranen, maar zo mooi ook, dat ze na de dood gewoon toch nog bij elkaar weten te blijven. Stiekem ook jaloers. Natuurlijk niet om het feit dat ze hem verloren heeft, maar wel een beetje om het feit dat er dat soort liefde bestaat en dat ik het nog niet ken...

Ik ga ook snel in theehuis kijken voor Starnieuws.

Dacht al dat je het zou kennen Star. Ik geloof dat ik Laurie's boek wel ken, maar wel lang geleden dan. Fry heeft ook boeken geschreven.

Pep, ja je avatar was hier dan denk ik blijven hangen stiekem ;-) Misschien heeft dat met refreshen te maken ofzo, want ik had de computer aan laten staan terwijl ik er niet meer achter zat. Daarna zag ik je ook niet meer.

Ik ben gelukkig thuis trouwens...laatste dagen op werk heel vaak moeten denken aan Mimseys verhaal, als ik hier op forum las moeten huilen, bedacht dat het leven veel te kort is voor hoe ik mijn tijd aan t verdoen ben ...

Ga zo met Chica zwemmen. Met Chica dingen doen is goed en altijd een klein feestje.

Nemo is inderdaad prachtig he Pep. Poephoofd doet daar niets aan af ;-)

Ik vind jullie lief trouwens! (heb ik dat ook weer in emo-bui gezegd)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nou dat gevoel krijg ik wel om naar huis te gaan. Gatver.

Wat is/lijkt Mimsey ontzettend sterk zeg. Wat een mooi mens.
Lekker gaan zwemmen Inad. Geniet maar van je mooie meisje.
Ja laten we lekker gaan genieten vandaag :)
Lekker naar buiten met de kinderen. Het is hier heerlijk weer! Straks via de eendjes terug lopen van psz naar huis. Mijn moeder komt lunchen, dus dat is ook gezellig. En verder zit Tony momenteel heel erg in de boekjesfase. Zo leuk om samen op de bank te zitten en verhaaltjes te lezen en plaatjes te kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
Veel plezier vandaag Kess. Klinkt gezellig!

Hoe ga jij genieten Vish?
Dag lieverds, (ook een beetje emobui, en ik heb nog niet eens dat topic van Mimsey gelezen. Ga het niet doen ook, doe ik later wel een keer)

Kess, klinkt leuk, hier is het ook heerlijk weer. Schattig die boekjesfase. Overigens zeg je dat je niet anaal wilt, maar zet je daar wél die smiley achter...Wat zou Freud daar wel niet van zeggen? X-D

Inad, klopt helemaal dat ik Soundgarden maar watjes vind ;-) Nee hoor, maar vind die foto van hem maar engig. Vind hem met kort haar een stuk leukerder.

Oh, even plaatsen, en straks verder schrijven, huilend kind.
Star schreef op 24 augustus 2007 @ 10:20:

Veel plezier vandaag Kess. Klinkt gezellig!

Hoe ga jij genieten Vish?
Ik zit nu al genietend naar mijn kindeke te luisteren die Booooooooob Bouw, Hihihi Hahaha Booooooonder (wonder), No No No (Rehab) en het woord ijhijsje combineert tot een geheel eigen compositie
Ik had ook een foto met kort haar geplakt maar die konden jullie niet zien.
Aaaaaah lief Vish.
Ik ben Juna trouwens aan het indoctrineren wat boeken betreft. En het werkt. Ze loopt de hele dag met een Bumbaboekje te sjouwen, trekt mij dan aan mijn hand en zegt 'Titten' (zitten...) en als ik dan ga zitten kruipt ze op schoot en gaat mij voorlezen :heart:

Oe Vish, klinkt als een talentje in de dop. Geniale compositie. :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven