De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
Ik werd vanmorgen wakker en spotte toen een heerlijke man, tis mijn man, o nee, dat mag niet van Sorha, verheerlijking van je eigen leven hier neerschrijven.

Nou dan ga ik maar weer, want zoveel leuke mannen zijn er niet .
Goedemorgen...Sto dat is lekker wakker worden!

Heb kort maar heerlijk geslapen en toen ik wakker werd scheen er een zonnetje in mijn gezicht.
Tenderlover schreef op 24 augustus 2007 @ 02:52:

De bruid keek stralend op naar haar bruidegom en lispelde;

"schat ik hou heel veel van jou"

de bruidegom glimlachte en zei:

"ik weet het lieverd; ik hou ook heel veel van mij" :lmao:

Hee Q, welkom hier ! Hoe is het met je vriendinnen Boeh en Beh ? :jump: :jump:
je humor nog niet uitgepakt TL?? goedemorgen iedereeeeeen zonnetjee
lafjoe, jij bent het zonnetje!
Goedemorgen allemaal,

Ook hier een zonnetje. En een traan. Ja klinkt raar maar lees het topic van mimsey en je weet waarom. Pfft droog kon ik het niet houden bij haar laatste twee postings. Aan de ene kant voel ik haar verdriet en aan de andere kant is het een uiting van echte liefde. Liefde zoals het zou moeten zijn. Zoals ik het me voorstel. En weet dat het bestaat! Wat? Ik streef er zelfs naar. Ik wil niet eens voor minder gaan. En al heb ik nu geen lief in mijn leven, en komt ie er wel weer.Ik koester de lieve vrienden en vriendinnen die ik heb. Die met je lachen, huilen en je steunen door er bv gewoon alleen al te zijn. Ja ook dat maakt het leven heel mooi, en geniet ik ervan. Dat ik zo rijk ben met al die mensen om mij heen. Daar kan geen geld, mooi huis, auto of whatever tegenop. Ik ben er trots op! Vriendschappen zijn net als geliefden van onschatbare waarde.

Goed en nu pak ik mijzelf even bij elkaar. Mims heeft er niets aan als ik mee ga zitten huilen. Ze kent me niet eens. En het helpt dr niets. Dus conclusie: geniet van het hier en nu, van wat je hebt en waardeer het, koester het. Leef, je hebt maar een leven. Dus maak er wat van.

Ik ben benieuwd welke leuke mannen vandaag mijn pad gaan kruisen. En anders welke leuke vrouwen. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk. En soms zelfs heel leerzaam.

Iedereen een hele fijne dag alvast. En geniet ook lekker van het zonnetje. Het gaat een prachtig weekend worden.
Dushi :hug: :smooch:
Vrienden zijn idd om te koesteren , ook al ben je weleens moe en je hebt zelf behoefte om alleen te zijn, dat had ik gister, maar er kwam een vriendin op de koffie, om half 11 was ze er , ze begon te praten en veel huilen tussendoor en om 2 uur ging ze weg,Ik heb misschien 5 zinnen gezegd, om 3 uur komen mijn kinderen thuis, maar deze vriendin gaf me een big hug en zei me dankbaar , wat kan ik toch goed met je praten, lieverd!!!!

(ik heb niks gezegd, alleen met koffie heen en weer en lekkere koekjes hihihihi,het enige wat ik heb gezegd is :, jij moet eens afleren dat je altijd maar met kadootjes klaarstaat voor iedereen, je bent ook lief als je alleen jezelf meeneemt, maar goed, dat was mijn vrije dag, vandaag is dus mijn dag, mag wel he!

Ik ga alvast op zoek naar kleine verrassinkjes voor mijn jongste dochters verjaardag, ze krijgt ook een nintendo (met frisse tegenzin mijnerzijds) , maar die krijgt ze op een andere dag met de familie, op haar verjaardag als ze wakker word wil ik leuke kadootjes, oorbelletje enzovoorts, knuffelsleutelhanger, ballerina's vd New Yorker vroeg ze, ik ga maar s kijken vandaag.

Nu heb ik weer een monoloog met verheerlijking over mijn leven geschreven, soory Sorha.

Als er meer mensen zijn die het irriteert dan lees je er maar even overheen.
sto schreef op 24 augustus 2007 @ 09:21:

Vrienden zijn idd om te koesteren , ook al ben je weleens moe en je hebt zelf behoefte om alleen te zijn, dat had ik gister, maar er kwam een vriendin op de koffie, om half 11 was ze er , ze begon te praten en veel huilen tussendoor en om 2 uur ging ze weg,Ik heb misschien 5 zinnen gezegd, om 3 uur komen mijn kinderen thuis, maar deze vriendin gaf me een big hug en zei me dankbaar , wat kan ik toch goed met je praten, lieverd!!!!

(ik heb niks gezegd, alleen met koffie heen en weer en lekkere koekjes hihihihi,het enige wat ik heb gezegd is :, jij moet eens afleren dat je altijd maar met kadootjes klaarstaat voor iedereen, je bent ook lief als je alleen jezelf meeneemt, maar goed, dat was mijn vrije dag, vandaag is dus mijn dag, mag wel he!

Ik ga alvast op zoek naar kleine verrassinkjes voor mijn jongste dochters verjaardag, ze krijgt ook een nintendo (met frisse tegenzin mijnerzijds) , maar die krijgt ze op een andere dag met de familie, op haar verjaardag als ze wakker word wil ik leuke kadootjes, oorbelletje enzovoorts, knuffelsleutelhanger, ballerina's vd New Yorker vroeg ze, ik ga maar s kijken vandaag.

Nu heb ik weer een monoloog met verheerlijking over mijn leven geschreven, soory Sorha.

Als er meer mensen zijn die het irriteert dan lees je er maar even overheen.
mogge sto, ik zou gaan voor de psp ipv de intendo, tegenwoordig niet veel duurder maar veel leuker
Sto shopze en dank je wel!
psp was da??

Ik weet dat manlief al een stick in amerika heeft gekocht en daarmee kan ie de 11.000 spelletjes gebruiken op dat ding, gaat me ff de pet te boven, wat is nou weer en psp?????
ow playstation!!

zo een ding ligt hier al, daar spelen ze mee op dat flatscreen hier, 1.07 breed spelletjes geweld, nou dan ben ik ff weg heur!!!

Ik hou er niet zo van die zenuwe spelletjes, waar is de tijd van rummicub gebleven.
sto schreef op 24 augustus 2007 @ 09:44:

psp was da??

Ik weet dat manlief al een stick in amerika heeft gekocht en daarmee kan ie de 11.000 spelletjes gebruiken op dat ding, gaat me ff de pet te boven, wat is nou weer en psp?????
playstation portable
Play Station Sto. En de laatste p staat volgens mij voor portable. Maar hou me te goede. Ik zou gaan voor de nintendo Wii een leuke consol met de mogelijkheid actieve spelletjes te doen. Waarbij je als deelnemer dus letterlijk staat te bewegen. Denk aan tennis, dan moet je dus met de controler de slagen zelf maken alsof je het racket zelf vast houdt. Al moet ik er wel bij zeggen dat het erg verslavend kan werken en misschien wat rsi gevoelig is als je er niet verstandig mee omgaat. Maar dat is hetzelfde als het gebruik van een pc. Als je daar niet goed mee omgaat. En je houding en dergelijke in de gaten houdt kun je ook rsi krijgen. Hoeft niet kan wel.
Overigens zijn er meer spellen bij de nintendo wii dus tennis is maar een voorbeeldje. Laat je anders goed voorlichten in de winkel waar je hem gaat aanschaffen. Dat maakt de keuze tussen een psp of een nintendo gemakkelijker wellicht.
o het is dus net zo iets, nou ga maar eens de mediamarkt bekijken en daarna internet.
o is dat Nintendo, aha, dat lijkt me wel grappig!!!! tennisen etc

Das dan wel leuk met onze TV!! lekker groot tennisveld, hihihi

mmmmm, mama word wat enthousiaster, ghi ghi

Ik hoor wel vaker van die kreten vd kids, kan het af en toe niet bijhouden.

Nou ik stuur manlief morgen maar de stad in voor het high tech kado en laat de cool cat frutsels maar aan mij over, thnx voor de info
zonnetje strak in de lucht hier, en zo zie je maar weer, vrouwen bloot, forum dood
o ja even een huishoudelijke mededeling, de cursus Rietdekken gaat niet door. Riet is ziek.

kijk tl dat zijn leuke grapjes (in mijn ogen dan)
X-D TL
Sorry Rob, ik was even vergeten dat je grapjes over jou niet zo kan waarderen. Ik zal het niet meer doen OK ? :smooch:

(enne .... wens Riet beterschap van me wil je ?)
Tenderlover schreef op 24 augustus 2007 @ 12:12:

Sorry Rob, ik was even vergeten dat je grapjes over jou niet zo kan waarderen. Ik zal het niet meer doen OK ? :smooch:

(enne .... wens Riet beterschap van me wil je ?)

ging dat over mij???? waarom dat danhttp://forum.viva.nl/www/smileys/freak3.gif

O_o
Dienstmededeling: in plaats van de gecancelde cursus Rietdekken zal vanmiddag een ingelaste cursus Smileys plaatsen worden gegeven.

\\:-)//
hebben we geen andere aanbiedingen?
Tenderlover schreef op 24 augustus 2007 @ 12:19:

Dienstmededeling: in plaats van de gecancelde cursus Rietdekken zal vanmiddag een ingelaste cursus Smileys plaatsen worden gegeven.

\\:-)//
TL ik lach me in een salto, die onweerstaanbare humor van je zal al menig vrouwenhart hebben weten te veroveren denk ik zo
het brengt in iedergeval een glimlach te voorschijn

en dat is wel meer dan de ander postings hier op viva :smile:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven