ik vertrouw mijn man niet

25-08-2007 01:32 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben eindelijk zover dat ik het durf te vertellen. Mijn man wordt door iedereen als de ideale gezien. Maar ik heb, zonder dat iemand het merkte, heel veel verdriet om hem gehad. ik zal niet in detail treden. Maar ik heb te kampen gehad met zijn drugsprobleem, ik heb hem betrapt met datingsites. En ben, zonder het voorgaande te weten, met hem getrouwd. We hebben 2 lieve kinderen en ik ben de kostwinner. Hij doet ogenschijnlijk zijn best. Maar ik vertrouw het niet! Wat moet ik doen? Ik denk dat ik van hem hou?
Oké...................dus je zegt eigenlijk dat jullie niet praten en dat je niet weet wat je man bezighoudt op dit moment en dat je niet goed weet hoe hij zich voelt ?

En jij ? Als je nu niet dat nekharen-gevoel had............zou je dán gelukkig zijn ? Zijn die drugs/dating/bellijnen gedoe uitgepraat en echt verleden tijd ?

Laat me raden ; seks is ook niet helemaalleh......... ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
seks is juist fantastisch
en volgens mij heb ik nergens aangehaald dat we niet praten. ik krijg alleen niet het antwoord op waarom.
Ik weet niet of bianca goed leest, ,maar je conclusie was iets te snel. We hebben er tot late uren over gesproken (zelfs ik werd moe!!) Ik vertrouw hem niet!!!!

Hij geeft nu geen aanleiding.
marmarretje schreef op 25 augustus 2007 @ 02:40:

en volgens mij heb ik nergens aangehaald dat we niet praten. ik krijg alleen niet het antwoord op waarom.

Dat is niet echt praten ; jij vraagt en hij zegt niets..........

Ehhhhh..........je krijgt geen antwoord op wélke vraag ?
Mijn nekharengevoel laat me nu hier mijn zorgen wegleggen. Wie weet dat een van jullie me kan helpen
marmarretje schreef op 25 augustus 2007 @ 02:42:

Ik weet niet of bianca goed leest, ,maar je conclusie was iets te snel. We hebben er tot late uren over gesproken (zelfs ik werd moe!!) Ik vertrouw hem niet!!!!

Hij geeft nu geen aanleiding.

Ik probeerde door de zinnen heen te lezen , ik dacht hoef ik niet zo veel te vragen , maar oké , dan zat ik er naast. kan gebeuren.

Hij geeft geen aanleiding maar jij vertrouwt hem niet ? Vertrouw je hem in het algemeen niet , of denk je dat hij NU iets "uitspookt " ?
Je hebt misschien wel gelijk. Als ik vraag waarom krijg ik het antwoord dat hij het ook niet weet, En alle technische doorvragen etc. leverde ook niets op
Enne bianca... ik vind het geweldig dat je met me meedenkt. Ik zit alleen met zo'n enorm dillemma
marmarretje schreef op 25 augustus 2007 @ 02:44:

Mijn nekharengevoel laat me nu hier mijn zorgen wegleggen. Wie weet dat een van jullie me kan helpen

Ja, mijn glazen bol doet het niet meer zo goed.............ik kan niet meer doen dan afgaan op wat jij ons vertelt .

Hij doet niet anders dan anders, financiën zijn oké , seks is prima , praten gaat goed........... nee , sorry............. dan kan ik je niet helpen , of ik moet naar dingen gaan ráden ?
marmarretje schreef op 25 augustus 2007 @ 02:48:

Enne bianca... ik vind het geweldig dat je met me meedenkt. Ik zit alleen met zo'n enorm dillemma
Welk dilemma ?
Hij heeft me besodemieterd. eerst een drugsprobleem en dan de dating seksperikelen. Ik haat mezelf om het wantrouwende, maar zo voel ik me op dit moment.
Wat doet je man om jouw vertrouwen terug te krijgen , voelt hij zich schuldig, heeft hij spijt , ziet hij in dat hij niet-echt-lekker bezig was ?

Wat zou jou helpen om weer vertrouwen in hem te krijgen ?

Wat zou jij NU van hem willen ?
Ik ga nu zachtjes (voor kinderen en man) naar bed. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het meedenken en -voelen. Soms word ik gek van mezelf. Ik vind het heel belangrijk te vechten voor het goede, maar heb bevestiging nodig dat ik nu het goede doe. Welterusten en aan allen die reageerden: heel erg bedankt! Ik voel me nu niet meer zo alleen!
Wilde je antwoord op de vraag WAAROM hij drugs gebruikte , WAAROm hij op datingsites zat en WAAROM hij sekslijnen belde ; bedoelde je dat ?
Hi Marmarretje,

Ik kan me voorstellen dat je hem, doordat hij je heeft voorgelogen en jullie al zo'n tijd een relatie hebben hem niet meer DURFT te vertrouwen. Dat maakt je angstig. Over dat gevoel moet je met hem praten. Ook over het feit dat hij niet open is over zijn gevoelens etc. Wat wil je precies van hem weten? Zoals BGB terecht opmerkt waarom hij drugs (heeft) gebruikt, waarom hij datingssites bezoekt? Heb je hem deze vragen letterlijk gesteld? Hoe reageert hij dan, kruipt hij in zijn schulp? Vertel daar eens wat meer over.

Als het niet lukt om met hem te praten, schrijf dan een brief en vraag hem hetzelfde te doen. Lees deze bijvoorbeeld aan elkaar voor. Ik snap dat het voor jou nu moeilijk is om je kwetsbaar op te stellen, hoogstwaarschijnlijk kampt je man met hetzelfde probleem.

Een goede relatie start bij jullie; hoe was deze toen jullie elkaar net kenden en toen er nog geen kinderen waren. Praatten julie toen veel over wat je bezighield etc?

Zoals BGB al zegt, maak tijd voor elkaar vrij (BGB heeft het vaak bij het rechte eind en geeft goed advies). Hebben jullie niet iemand die een keer kan oppassen zodat jullie tijd met z'n tweetjes spenderen? Wat doen jullie bijvoorbeeld als de kinderen op bed liggen, nemen jullie dan tijd voor elkaar?

Mijn tante (helaas veel te vroeg overleden) en oom namen vaak 's avonds als de kinderen op bed lagen onder het genot van een glas wijn de dag door en namen tijd voor elkaar. Dit was voor hen een ''heilig'' ritueel. Bouw quality time in voor 'jullie tweeen.

Dit lijkt niet eenvoudig, maar zo doormodderen lijkt me ook geen optie. Wees eerlijk naar hem over je gevoelens. Zeg dat je zo niet voort kunt, dat er iets moet veranderen. Vraag hem of hij gelukkig is met deze situatie. Wees duidelijk over jouw twijfels en vraag hem hoe hij naar jullie relatie kijkt.

Het kan zijn dat je antwoorden krijgt die je niet wilt horen, het kan zijn dat je helemaal geen antwoorden krijgt. maar dan weet je ook genoeg. Dan is het aan jou om te besluiten of je in deze relatie wilt blijven.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven