Hoe kun je zien of je geblokkeerd bent op msn?

26-08-2007 20:47 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst onenigheid met iemand, maar dacht dat het wel zou loslopen, dat het even tijd nodig had. Ik zie haar sinds twee weken niet meer op msn, terwijl ik haar eerder regelmatig tegenkwam. Ik heb nu het vermoeden dat ik geblokkeerd ben :cry:

Dat zou voor mij natuurlijk ook iets zeggen over hoe boos ze op me is. Nou ja, om een lang verhaal korter te maken: ik hoorde ooit over een site waar je kunt kijken of je geblokkeerd bent. Weet iemand hier het adres van die site, en hoe werkt het?

Alvast heel erg bedankt
Net ff zelf gecheckt: Hij zegt dat ik offline sta....whahaha!...ik ben écht wel online! Nu nog even wachten op mail....
websje schreef op 27 augustus 2007 @ 00:07:

Dubbelpost X-D

(en ik zie dat je de 1000 bent gepasseerd, Xander :cheer2: )
Ja, stoer hè?? Reden genoeg om eens een biertje uit de koelkast te plukken :cheers:
Proost! :cheers:

Pink: ik zou me niet druk maken. Zolang je jouw adres niet hebt ingevuld (en dat was op die site niet nodig) weet ze sowieso niet dat jij het was.

(bovendien heb ik net ook mezelf gecheckt en geen mail ontvangen)
Dat zeg ik....
Nee, ik heb ook nog geen mail ontvangen...echter ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en die persoon had mij ook gechecked...ik kreeg daar toen WEL melding van....

Advice: Wacht nog even Pink voordat je haar gaat inlichten....
Shit!! Net al gemaild! :'-(

Maar ik heb het zo gedaan: ik heb gemaild dat ik me misschien te druk heb gemaakt, maar bang was dat ze het contact na de woordenwisseling wilde verbreken. En gevraagd of ze als dat zo is mij dat wil zeggen. Maar dat ik hoop dat de woordenwisseling niet tussen ons in staat en we de draad weer op kunnen pakken. (en dat in iets mooiere woorden, maar heb geen zin de mail te kopieren).

Dat is toch, naar verhouding tot mijn andere acties vanavond :-$ , een vrij goede actie? Zo verklaar ik het checken, zonder dat ik het noem. En ik vraag gewoon op de vrouw af een reactie.
Vind het inderdaad wel netjes opgelost. Ach, en ook al hoort ze niet dat jij haar msn hebt gecheckt, je hebt iig dat mailtje gestuurd dat je anders toch een keer had moeten sturen. (en hopelijk was er een andere verklaring en krijg je een leuke reactie!)

En ja, in vergelijking was dit een goede actie (beetje te snel misschien ;-) , maar goed! X-D )
Dat zeg ik....
Ok, netjes opgelost zo lijkt me....valt het ook niet op dat je "haar" hebt gechecked. Maarre....je bent wel snel met je acties hoor.....je had beter eerst de postings kunnen lezen hier ;-)

Succes verder!
Xander, die site die zegt dat je online staat, is dat dezelfde site als die ik linkte?

* Pink zich stellig voorneemt zich nooit meer te verlagen tot dit soort controle-acties maar gewoon als vanouds weer voor de open communicatie kiest. Zucht...*

Je verkloot er meer mee dan het oplevert, geloof ik.
Ook wat websje al zegt.....PLING...telepathie ofzo?? X-D
Tja, soms kan ik net íets te impulsief zijn :ass:

Heel erg bedankt voor het meedenken in ieder geval! En misschien laat ik nog weten of ik de boel verkloot heb of niet ;-)
pink11 schreef op 27 augustus 2007 @ 00:35:

Xander, die site die zegt dat je online staat, is dat dezelfde site als die ik linkte?

Yep, maar ik heb een zelftest gedaan.....ik sta momenteel online, en die site zei dat ik offline sta....klopt dus niks van!

Vertrouwen doe ik het dus niet Pink....
Heb ook diezelfde site geprobeerd Pink (1e optie die ze geven) en mezelf gecheckt. Maar goed, ik wás ook offline, dus hij had gelijk. |-)

Xander: zullen we anders de antwoorden vooraf even afstemmen zodat we TO niet in de war brengen? :rolling:
Dat zeg ik....
Ik heb ook mezelf gecheckt, en volgens de site was ik offline. Dat klopt denk ik, want het emailadres waarmee ik chat bestaat niet meer.

Speciaal voor Websje vanwege haar slotopmerking: :ass: ;-)
pink11 schreef op 27 augustus 2007 @ 01:08:

Ik heb ook mezelf gecheckt, en volgens de site was ik offline. Dat klopt denk ik, want het emailadres waarmee ik chat bestaat niet meer.

Tuurlijk klopt dat beste Pink...omdat die K*T site gewoon willekeurig aangeeft off óf online te zijn......dus één grote fakezooi.

@ Websje: Hahaha!...ja....zullen we maar doen hè? :)
pink11 schreef op 27 augustus 2007 @ 01:08:

\\:-)//

Graag gedaan, hoor ;-)
Dat zeg ik....
Very Cherry schreef op 26 augustus 2007 @ 21:44:

Silvy wat je zegt klopt op zich wel, maar zegt nog niks over wie je geblokt heeft. Je kan alleen zien wie jou als contactpersoon heeft, maar dan kun je nog wel geblockt zijn.

Volgens mij klopt het wel hoor. Er is een lijstje: 'wie heeft mij toegevoegd' in je MSN opties. Als die persoon daar niet bij staat ben je geblockt. Althans, ik heb een paar exen die er niet meer in staan, en voorheen wel. Dan hebben ze me er dus uitgegooid.

Ik verwijder en block zelf ook wel eens mensen, omdat ik ze nooit meer spreek, of soms omdat ik ze vervelend vind. Hoppa weg ermee..
mischien mosterd.. maar met messenger discovery kun je alles zien. wie inlogt en uitlogt en hoelaat, wie zijn naam veranderd. wie jou geblokkeerd heeft. enz enz..

Ik heb het een poos gebruikt maar heb het uiteindelijk van de compu afgehaald omdat het de pc wat vertraagde..

:jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven