Het pc calamiteiten - kleine problemen topic!

05-03-2007 22:34 509 berichten
Alle reacties Link kopieren
Angek kan je hem prikken dank je.
Tijger32 schreef op 25 augustus 2007 @ 23:17:

Hallo,

Ik heb al een week of twee geen geluid meer op mijn computer. Helemaal niets meer, geen muziek, maar ook geen systeemgeluiden. Ik kan niks raars vinden. Alle snoeren nagelopen, het vakje dempen staat niet aangevinkt. Nou is het stomme dat ik dit een halfjaar geleden ook hebt gehad, maar ik weet niet meer hoe ik dat toen heb opgelost! Weet iemand of het misschien met Norton te maken kan hebben? Ik heb wel pas weer zo'n liveupdate gedaan (moet eigenlijk elke week, ik weet het). Maar ik weet niet meer of dat nou samenviel met het geluidprobleem. Ik snap dat het van een afstandje lastig te zeggen is, maar misschien heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt!

Oh ja, ik heb ook nog een vraagje over photobucket. Ik hou voor een topic een tabel bij, die ik upload op photobucket. Maar sinds een paar dagen krijg ik een blanco scherm als ik ben ingelogd. Weer, misschien Norton?

groetjes,

Tijger
Niemand???
[quote]Tijger32 schreef op 29 augustus 2007 @ 20:39:

[...]

Normaal zit er een cd bij voor je moederboard.Als dat zo is even kijken naar geluid opties,anders de site opzoeken van je computer of sound kaart en drivers opnieuw downloaden.
Mijn mediaplayer doet het al tijden niet meer. Heb al een nieuwere versie gedownload, mn computer al voor een algehele checkup weggebracht. Hij kan dus geen cd's afspelen, ook gedownloade nummers doet ie niet. Maar wel bijv een geluidje bij opstarten en afsluiten. Weet iemand raad?
@jakki

Het geluid bij opstarten en afsluiten staat los van mediaplayer, maar het geeft iig wel aan dat je boxen het prima doen.

Ik ken dit probleem niet, maar wat gebeurd er als je op het muziekbestandje dubbelklikt?

Geeft de pc dan iets aan, of opent mediaplayer dan gewoon?

En als de mediaplayer opent, speelt de mediaplayer dan wel af (te zien aan het balkje die aangeeft hoever de muziek is) of gebeurd er niets, of....?
jakki schreef op 01 september 2007 @ 17:18:

Mijn mediaplayer doet het al tijden niet meer. Heb al een nieuwere versie gedownload, mn computer al voor een algehele checkup weggebracht. Hij kan dus geen cd's afspelen, ook gedownloade nummers doet ie niet. Maar wel bijv een geluidje bij opstarten en afsluiten. Weet iemand raad?
ik heb hetzelfde probleem......eerst lag hetaan het downloaden van nokia suite......toen dat eraf was deed MP het ook weer, maar nu ineens doet ie het weer niet, systeemherstel helpt ook niet.....dus ik lees aandachtig mee naar tips, ben het zat om zonder muziek te pjoeteren!
jannus57 schreef op 29 augustus 2007 @ 22:36:

[quote]Tijger32 schreef op 29 augustus 2007 @ 20:39:

[...]

Normaal zit er een cd bij voor je moederboard.Als dat zo is even kijken naar geluid opties,anders de site opzoeken van je computer of sound kaart en drivers opnieuw downloaden.
Bedankt voor je suggesties. Het klinkt allemaal wel erg technisch voor mij. Ik zal helaas toch versterking moeten zoeken, tijgerman geeft helemaal niet thuis bij computerproblemen. Gezien mijn plotselinge problemen met photobucket dacht ik aan Norton. Bah, computers moeten het gewoon doen...
Dat jouw geluid het niet doet komt zeer waarschijnlijk omdat het uit is gezet in de bios, dus op je moederbord. Nu kan je dit zelf wel fixen, maar ik denk dat het inderdaad beter is er een vriend bij te halen die er meer verstand van heeft. Norton heeft inderdaad de vervelende neiging om dingen in de bios aan te passen.

Norton: bah...en noges bah! Dat vind ik namelijk van Norton, hij is haske goed als virusscanner en nog meer van dat moois, maar je moet een expert zin wil je het een beetje naar eigen believen laten draaien. Als je Norton alleen als virusscanner hebt zou ik voor een ander gaan: Avast of Avg zijn hele goede, en gratis!, virusscanners. Las vandaag nog dat Avast net zo goed (of zelfs beter, met name de updates) als Norton is.
Ik heb een probleempje met Skype, en het is me niet duidelijk waar het precies aan ligt. Het komt er kort gezegd op neer dat mijn ouders mij niet online kunnen zien en ik hen niet. Een tijdje geleden was dat ook zo en toen ging het vanzelf weer over, maar nu is het al een dag zo. Mijn vriend en ik konden wel met elkaar skypen zonet en ik zie andere mensen wel online, dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij... toch? Ik sta verder gewoon op online en heb mijn ouders niet geblokkeerd (en zij mij ook niet voor zover ik weet). Op de website van Skype kan ik er niks over vinden. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Bij voorbaat dank!
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Jaschenka, bedankt voor je reactie. Ik ben idd ook steeds minder blij met Norton. Avast kende ik niet, maar ik hou het in gedachten. Ik zit nog een klein jaartje aan Norton vast helaas. Boehoehoe, ik wil mijn geluid terug...
jakki schreef op 01 september 2007 @ 17:18:

Heb ik ook es gehad, toen had ik per ongeluk het geluid weggeduwd met F8. MP opstarten en opnieuw F8 hielp bij mij, misschien bij jou ook?
zwabberbats schreef op 05 september 2007 @ 00:12:

[...]

Heb ik ook es gehad, toen had ik per ongeluk het geluid weggeduwd met F8. MP opstarten en opnieuw F8 hielp bij mij, misschien bij jou ook?

bij mij wil ie niet eens opstarten......opnieuw installeren helpt ook maar voor een halve dag.....snap er niks meer van maar wil graag mn muziek weer kunnen beluisteren!

wie heeft er nog tips?
[quote]mamalief schreef op 06 september 2007 @ 16:38:

[...]

Hoi, iemand ervaring met Vista en downloaden van torrents? Ik heb azureus en daarvoor ook java geinstalleerd, maar krijg ze beiden niet echt aan de praat. Krijg een foutmelding als ik azureus wil openen :

de toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCR71.dll niet gevonden kan worden. het opnieuw intalleren van deze toepassing dan dit probleem oplossen.

Is er hier iemand die me daarbij kan helpen?
@Ronja, als het echt alleen om het ontbreken van dit bestand gaat zou ik de software de-installeren en weer opnieuw installeren. Blijf je dan nog deze foutmelding houden dan is het het beste de software nog eens te downloaden, maar dan via een andere site, het kan namelijk zijn dat er een fout zit in de versie die je hebt gedownload.

Zelf gebruik ik Utorrent als client en ik heb bij Vista geen problemen, je moet natuurlijk wel via je firewall aangeven dat je voor dit programma een uitzondering maakt, anders blijft Vista hem blokkeren.
Hoi,

Ik heb een suf probleem met office 2007. Wanneer ik in Word een document wil printen, kan ik de optie niet meer vinden om alleen de huidige pagina of pagina 3-5 oid te printen. Ik kan alleen de knop Snel Afdrukken vinden en bij Afdrukvoorbeeld staat het ook niet.

Iemand een tip?

Dank alvast!
@Myranda, hiervoor moet je op de officeknop klikken (linksboven), daar kun je de optie afdrukken aanklikken en kiezen voor huidige pagina afdrukken.
Och ja, natuurlijk. Dank je wel!
[quote]Onbekend schreef op 08 maart 2007 @ 08:21:

Hallo,

Als je verschillende hotmails hebt aangemaakt kan je ook die allemaal open hebben staan volgens mij.Zou er op letten als ik jou was.
Beste computer - experts

Even een vraagje of en hoe dit kan.

Ik had mijn email (googlemail) geraadpleegd op de computer van mijn vriend. Ik heb mijn wachtwoord nooit aan hem gegeven, nergens opgeschreven en ik ben er zeker van dat het niet raadbaar was. Toch heeft hij de computer gekraakt en het wachtwoord gevonden. En mijn mails gelezen. Hoe kan dit? Zijn die websites zo slecht beveiligd of heeft hij een soort van spy - programma op zijn computer waardoor dat allemaal kan?

Ik heb de relatie verbroken en mijn wachtwoord gewijzigd op mijn eigen computer. Hij heeft geen toegang tot deze computer. Nu ben ik toch bang dat hij dit weer doet.

Toen ik het hem vroeg hoe hij dat gedaan heeft zei hij dat dat helemaal niet moeilijk was. Volgens hem heeft het iets met het ip-adres te maken.

Klopt dit? Heeft iemand hier aub een antwoord op.

Ik voel me behoorlijk onveilig op het internet nu. Als dat allemaal zo makkelijk te kraken is. Heeft iemand raad.

Bedankt alvast

Groetjes meissie
Hallo Meissie,

Het enige wat ik kan bedenken is dat je ex een keylogger op z'n computer heeft zitten. Alle toetsaanslagen worden daarmee geregistreerd in een logfile, dus ook jouw ingetikte wachtwoord.

Nu je het wachtwoord hebt gewijzigd, en niet meer op zijn computer zit te mailen met je account, is de kans klein dat hij nog in je mailbox kan komen.

Om helemaal zeker te zijn dat je niet meer gekraakt wordt: Een nieuw e-mailadres aanmaken bij gmail en zorgen dat hij die niet in handen krijgt.
Bedankt Xander voor het antwoord.

Groetjes meissie
No thanx! meissie..
meissie80 schreef op 13 september 2007 @ 14:41:

Bedankt Xander voor het antwoord.

Groetjes meissie
En? Was het een keylogger? Ga je alles switchen, of heb je dat gedaan? Misschien handig als anderen weten hoe je het hebt opgelost.
Heeft iemand een tip voor mij?

Hebben jullie wel eens foto's gebrand op een cd-rom? Ik wil graag foto's branden voor het geval mijn pc crashed en ik die honderden foto's kwijt ben. Weten jullie of dat bijv. kan bij Verkenner? Het zijn teveel foto's om te openen bij bijv. Paint shop pro en stuk voor stuk te kopieren naar de cd-rom.

Iemand zei al een extern geheugen maar die heb ik niet en ik heb hier wel een doos met 50 cd-roms staan die ik eigenlijk nergens voor gebruik. Vandaar dat ik hoop dat het kan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mylenevalerie schreef op 16 september 2007 @ 11:50:

Heeft iemand een tip voor mij?

Hebben jullie wel eens foto's gebrand op een cd-rom? Ik wil graag foto's branden voor het geval mijn pc crashed en ik die honderden foto's kwijt ben. Weten jullie of dat bijv. kan bij Verkenner? Het zijn teveel foto's om te openen bij bijv. Paint shop pro en stuk voor stuk te kopieren naar de cd-rom.

Iemand zei al een extern geheugen maar die heb ik niet en ik heb hier wel een doos met 50 cd-roms staan die ik eigenlijk nergens voor gebruik. Vandaar dat ik hoop dat het kan.

Hoi hoi,

Als je windows XP hebt dan kan dat inderdaad gewoon met de verkenner. Je doet een leeg cdtje in de brander, daarop maak je een lege map aan, en dan sleep je de foto's daarin, daarna geef je het sijn dat die kan branden. Ook kun je natuurlijk een brand programma als Nero nemen. Succes! ;-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven