Mode & Beauty alle pijlers

Diva"s bordeaux en beauty van het beste jaar en schrijven maar....

06-07-2007 22:30 8678 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo die zit
Er wordt weer lekker gepost...leuk!

Ik heb een héérlijk rustig weekend gehad! Echt helemaal niets gedaan! Lekker geluierd, daar was ik echt aan toe! Gelukkig heb ik een fantastische hulp in de huishouding, dus daar hoef ik mij nooit druk om te maken.

Titana, ik draag al jaren geen bril meer...in de tijd dat ik wel nog brillen droeg, had ik één "dure" standaard bril en daarnaast veel goedkopere brillen in verschillende modellen en kleuren. Kon ik lekker veel afwisselen en de bril opzetten die bij mijn kleding en/of humeur pastte! Je hebt ook titanium monturen waarbij de verschillende onderdelen (onderkant, bovenkant, neusbrug en pootjes) van het montuur door kleuren vervangen kunnen worden. Ook leuk als je van variatie houdt. Laat even weten wat het geworden is!

Ik ben ook erg eigenwijs als het om mode (kleuren) gaat. Ik draag uitsluitend wat ik zelf mooi vind, de dingen die in de mode zijn, draag ik meestal juist niet omdat tout Nederland er dan al in loopt. Dus "zoek" ik het weer ergens anders. Ik draag veel zwart, en let op mooie/gekke details. Exclusieve schoenen, tassen of kousen. Altijd kleding met een knipoog, vrouwelijk, tikje sexy en altijd high heels (met uitzondering van mijn teva's :-P ) Ik vind het super Sto dat jij je op school ook "normaal" kleedt. Ik vind het zo jammer als vriendinnen van mij zeggen dat ze geen mooi jurkje willen kopen omdat dat niet werkt met kleine kinderen.....

Sto, goede actie hoor, met je oudste! Hopelijk vind ze haar mobiel terug en is ze er volgende keer extra zuinig op!

Ik ga een leuke drukke week tegemoet! 4 keer uit eten en dit weekend lekker met vrienden naar Lille!

Wilde Cubaan, hoe was jou etentje?
[verwijderd i.v.m. privacy]
:worship:
anoniem_49787 wijzigde dit bericht op 26-10-2007 11:52
Reden: :worship:
% gewijzigd
@Chimichurri: het etentje was gezellig.

Wat een leuk idee van die monturen,daar had ik nog nooit van gehoord.

Je schijnt ook Teva`s met een neus te hebben om te voorkomen dat je je tenen stoot.

Ik heb op de site gekeken en ik vind de rode niet onaardig(voor een Teva sandaal).

Dan heb je meteen niet zo`n smerige voeten na een wandeling.

Gisteren op een terrasje kon ik die schone Duitsers horen denken....

@Puur Natuur: wintertypes worden vaak wat sneller grijs.

Bij mij begon het met de eerste grijze haren rond mijn 38ste.
Chimichurri; leuke brillentip. Deze week ga ik zeker. Ik volg de tip van Sto op en ga eerst wat rondkijken.

Puurnatuur; ik ben witter dan mijn moeder. Zij is ook een wintertype. Mijn oudere en een jaar jongere zus zijn donkerbruin met hier en daar een grijze haar. De zus daaronder heeft weer meer grijs.

Mijn vader werd vrij jong grijs (rond zijn veertigste)en later wit. Ik heb het van hem. Ik was rond mijn veertigste al behoorlijk grijs voor. Ik weet niet of je van gemiddelden kan spreken, maar rond vijftig jaar zie ik enkel geverfde haren (met uitzondering van Wilde C)

Kinderen opvoeden lijkt me niet gemakkelijk.

Acht paar schoenen; je bent je goed te buiten gegaan.
Mijn eerste grijze haren heb ik al ondekt toen ik 18 was! :cry: Zit bij mij in de familie, allemaal erg jong grijs geworden.

Sinds dien verf ik dus ook, ik heb ondertussen alle kleuren wel een keer gehad maar kom toch altijd weer terug bij "mijn eigen" natuurlijke kleur. Donkerbruin...
Je " eigen haarkleur " is altijd het beste en past het beste bij je huidtint.

Chimichurri achttien is wat jong om al grijs te zijn.

Hoe lang doen jullie met gelakte nagels? Met topcoat en al precies een, hooguit twee dagen.

Morgen voor mijn brilletje kijken.
Ja,18 is wel erg jong.

Ik ging er bij 50 plussers eens op letten en de kleuring was zelden mooi.

Tot mijn 52 ste altijg het gevoel gehad dat grijs haar niet kon.

Maar het is toch wel een stap om er een punt achter te zetten.

Het voelt toch een beetje als een andere levensfase.

Ik ben benieuwd of je slaagt,Titana.

Volgende week ga ik met een vriendin naar B Kwadraat voor een kleuradvies.

En dan natuurlijk ook even Haarlem in.
Titana, mijn gelakte nagels houden ook maar 1 à 2 dagen. Ik baal daarvan als een stekker! Al dat werk en geduld voor het drogen en dan heb je er zo kort plezier van! Alle merken nagellak gehad maar dat maakt echt bijna niets uit. Dat was wel geweldig met gel nagels...de nagellak bleef zó lang mooi zitten. De nagellak op mijn teennagels blijft trouwens wel altijd lang zitten. Ik hoop dat je slaagt voor een mooie bril! Ik ben reuze benieuwd waar je keuze uiteindelijk op valt!

Wilde Cubaan, ik vind grijs prachtig mits het mooi glanst en het je goed staat...mijn moeder loopt tegen de 70 en verft haar haar nog steeds. Die kleur staat haar vele malen mooier als het doffe grijs wat ze anders zou hebben.
Ik krijg vriendinnen op de lunch. Ik zal geen wijn drinken en dan ga ik vanmiddag kijken voor een bril.

Ik vind het ook zonde van al het werk en daarom lak ik mijn nagels bijna nooit. De teennagels, die ik sinds kort laat lakken, blijven wel lang goed.

Gisteren gewandeld en enorme blaren op mijn hielen. Geen sokken aangehad. Het bloed stond in de schoenen.

Leuk zo'n moeder die nog zoveel aandacht aan haar uiterlijk besteedt, Chimichurri.
Hallo, hier ben ik nog eens.

Ik ga ook werken in kleding die ik mooi vind. Ik ben tot nu toe nog gezegend met een lekker lijf en ik ga dat niet niet verhullen onder lagen dikke stof ! X-D Ik draag graag korte jurkjes en rokken (maar dan wel niet ordinair, ben tenslotte geen 20 meer) of bloesjes met mooie décolletés, ik zeg wel duidelijk of. Ik zal nooit een kort rokje dragen met daarop een décolleté. 't is ofwel blote benen ofwel een blotere boezem. De meesten van mijn collega's zijn veel klassieker gekleed, ik aanvaard hun stijl zij de mijne. Ik ben ook wel een tiental jaar jonger en een tiental kilo lichter dan mijn directe medewerkers dus dat speelt ook een rol. Whatever, er is voor elk wat wils.

Ik heb sinds mijn 31ste ook al wat grijs haar, vooral op de bovenkant van mijn hoofd. De kapper heeft genoeg mooie natuurlijke kleurtjes om alles bij te werken. Mijn moeder is 69 en zou helemaal grijs zijn moest ze haar haren niet verven, maar bij haar gaat er ook een mooi blond tintje in, het maakt haar jonger.

Sommige dames zijn idd zeer mooi met grijs haar, maar dan moet je wel een heel pittig gezichtje hebben, vind ik.

Dus wat haarkleuren betreft, ook hier voor elk wat wils.

Groetjes allemaal.
Ik heb weer een stropdas gekocht, een zwarte met rode stippels en nu moet er natuurlijk een nieuw pak bij hahahah

Mijn moeder begon een heel klein beetje grijs te worden rond haar 67e.

Ik heb er nog geen gezien bij mij, bij mijn uitgroei, want ik blondeer en zolang het staat blijf ik dat doen, want dat donkere g=haar van mijzelf maakt me oud.

Dochter haar mobiel zat in 1 van haar vele tasjes en ze gaf een slaak v verlichting , toen ik daar s-avonds om 22.00 achter kwam,. o zegt ze, nu kan ik stressvrij gaan slapen.

Die leert zo wel beter organiseren denk ik.

Ze heeft net helemaal zelf geregeld dat ze op streetdance gaat, ze is zelf naar dat gebouw gegaan , met haar mobiel !!, en heeft alles geregeld, dat vind ik wel weer knap van haar.
Fijn dat de telefoon weer terecht is Sto!

Mijn man is gezegend met een prachtige bos blonde krullen! Menige vrouw zou daar jaloers op kunnen zijn! Het blond is in de loop der jaren ook niet donkerder geworden zoals bij zijn broers en zussen....zijn vader (86 jaar) is ook nog zo mooi blond! Geen spoortje grijs....dus heb ik goede hoop dat mijn man ook de rest van zijn leven prachtig blond blijft! Eerlijk is eerlijk...zijn haar wordt wel iets dunner.....je kan niet alles hebben. :-p
Ik vind dat witgrijs soms zo mooi staan bjj bepaalde vrouwen, oe, dat kan ik echt mooi vinden, kijk zo wil ik wel oud worden;

http://www.edelmanpr.nl/imgs/pressrom/illustrations/Vitale%20vrouw%20kort%20haar%20grijs.jpg
Het lukt me niet meer om een linkje te plaatsen en al helemaal geen plaatjes meer, dat komt omdat ik met firefox werk, jammer, ik had zo een mooi plaatje van een ouder vitale vrouw met kort witgrijs haar, zo wil ik wel oud worden, maar helaas pindakaas, kan het niet laten zien.
sto schreef op 29 augustus 2007 @ 22:45:

Ik vind dat witgrijs soms zo mooi staan bjj bepaalde vrouwen, oe, dat kan ik echt mooi vinden, kijk zo wil ik wel oud worden;

http://www.edelmanpr.nl/imgs/pressrom/illustrations/Vitale%20vrouw%20kort%20haar%20grijs.jpg
Oudere dames die hun haar grijs laten worden, moeten zorgen voor een verzorgde, moderne snit. Dat maakt het plaatje mooi.

Leuke foto, Sto.

Hoe oud zal deze vrouw zijn?

Mooie uitstraling en vrijwel puur natuur.
Even het diva topic omhoog halen.

Diva's waar blijven jullie?

Gisteren naar de BBC gekeken naar What not to wear. Triny en Suzanah, mijn favorieten, zijn ingewisseld. Het is heel erg wennen aan de nieuwe twee.

Het programma ging over identieke tweelingen die altijd hetzelfde droegen; zelfs op volwassenleeftijd.

Een van de twee werd er uitgehaald om een eigen persoonlijkheid en stijl te benadrukken.

De resultaten spectaculair.

Vandaag een huiselijke dag. Er staat met grote letters RUST in mijn agenda.
Ben in een brillenzaak geweest en daar hadden ze een leuke leesbril. Niet in zwart. Functioneel zonder bovenrand. Je hoeft hem niet af te zetten als je veraf wilt kijken. Volgende week is de collectie aangevuld en dan ga ik terug samen met mijn man. Die wil ooks afstappen van zijn Hema brilletje.
Het staat inderdaad mooi dat grijze haar bij die vrouw.

Ik wilde mijn haar gewoon lang(schouderlengte)houden,maar ik steek het wel altijd op.

Vandaag bij CS een mooie paarse shawl gezien van dunne wol.er giing 25% af.

Ik wilde er nog even over nadenken,maar toen ik terugkwam zag ik net een andere vrouw er mee de winkel uitgaan.

Maar ze halen hem voor mij uit een ander filiaal.

Was je lunch gezellig,Titana?

Nog in de stad gekeken naar de rode en "dichte" Tevas,maar zag ze nergens.

Het restaurant"Wilde Cubaan" is de hele maand september in het weekend volgeboekt.

Dat wordt dus werken geblazen.

Ik heb trouwens het liefst mijn Hema leesbril op,daar zie ik misschien nog wel fijner mee .
Ik ben een beetje bijziend en draag mijn bril alleen maar in de wagen of wanneer ik TV kijk. Voor het overige is mijn zicht super en ik hoop dat dit zo blijft. Sommige vrouwen zijn zo mooi met een bril, ik helemaal niet. Laat ons gewoon maar stellen dat mijn bril nog moet uitgevonden worden (O) en geloof me, ik heb al heel wat modelletjes uitgeprobeerd O_O
Ik heb ook zo`n leesbrilletje zonder rand,maar kijk uit!

Als je er steeds overheen kijkt versterk je je fronsrimpels!
Ik wilde net zo'n brilletje zonder rand aanschaffen, omdat je daar gemakkelijk van dichtbij naar veraf kan kijken. Heb nog niets gekocht.

Gewoon doen die shawl, klinkt mooi en in je favoriete kleur, Wilde C.

Sommige mensen hebben echt een brillenhoofd, BM. Ik kan een bril goed hebben. Die leesbrillen op het puntje van je neus zijn verre van charmant.

De lunch was gezellig. Ik heb morgen ook eters. Elk weekend eters zou ik niet fijn vinden. Vind het toch altijd een beetje stress.
hee Titana, ooow, je kan de foto wel zien, ik dacht dat het niet gelukt was, ja wat een leuke vrouw he, dat vind ik nou een type die ik echt kan aanstaren, wat ben jij leuk!!!

hahahaha.

Snel las ik de berichtjes door, heb je nu een bril al of niet??

Heb de hele dag aan de PC vertoeft voor the creme, pffff.

Ik heb zo iets in mijn hoofd, dat het afzien is om het voor elkaar te krijgen.

maar ik geloof dat ik beet heb met de potjes, als dat zo is , ben ik heel blij.

Het is zo moeilijk om het compleet te krijgen , een keleine oplage bv, is altijd met potjes die je niet leuk vind hahah, of een flesje kleine oplage, maar de dop die erop moet moet je er 18000 van inkopen, vermoeiend.

Maar wel spannend.
Het is ook een vrouw die blij is met zichzelf en dat zie je ook.

Spannend Sto,die ontwikkelingen.

Mijn schoonzus wilt een kuitlange tweedrok voor me gaan maken,maar dan moet ik eerst de stof uitzoeken.

En alle stoffenzaken zijn hier verdwenen.

Maar eens op de markt gaan kijken,maar die is alleen op maandag en dan werk ik.

Maar wel heel aardig van haar.

Ik heb nooit wat met de naaicursus gedaan.

Gisten naar de wandelsportzaak geweest en heb daar een soort steunzooltjes op maat laten maken voor in mijn Lowa`s.

Ik kreeg na een uur wandelen altijd wat pijn in de voorvoeten.

Als ik er 15 uur op gelopen heb moet ik weer even terugkomen om te zien of alles goed is.

Maar het loopt al een stuk fijner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven