Relaties
alle pijlers
ik wist het, maar toch.......
donderdag 6 september 2007 om 00:23
wow wow wow, dit sluit helemaal aan bij mijn post " Vallen voor "foute" mannen. Ik snap het wel een beetje. Wanneer je zo op een voetstuk wordt geplaatst en iemand zo 100% voor je gaat is de uitdaging gewoon weg, en de spanning ook. Aan de andere kant voel ik me daar wel eens schuldig over wanneer ik hier topics lees over mannen die vreemdgaan, mannen met bindingsangst en mannen die uberhaupt weigeren naar hun vriendin om te kijken. Wanneer bij mij de twijfel toeslaat, en ik voor een "foute" man dreig te vallen denk ik altijd maar heel hard aan mijn opa en oma die hun hele leven met elkaar hebben gedeeld en puur gelukkig met elkaar waren omdat ze nu eenmaal minder van elkaar verlangden.
Verder vind ik de reacties erg hard. Je bent al vanaf je vijftiende met hem samen en iedereen krijgt op een gegeven moment een drang naar andere ervaringen. Ik denk alleen dat je de foute man echt moet laten gaan. Of je het je echtgenoot moet vertellen, daar durf ik me niet over uit te spreken want ik ken de situatie niet goed.
Sterkte ermee, ik hoop dat je snel weer tot rust komt...
Liefs,
Verder vind ik de reacties erg hard. Je bent al vanaf je vijftiende met hem samen en iedereen krijgt op een gegeven moment een drang naar andere ervaringen. Ik denk alleen dat je de foute man echt moet laten gaan. Of je het je echtgenoot moet vertellen, daar durf ik me niet over uit te spreken want ik ken de situatie niet goed.
Sterkte ermee, ik hoop dat je snel weer tot rust komt...
Liefs,
donderdag 6 september 2007 om 00:27
Idem, sluit ik me bij aan, als je wild dat je huwelijk blijft duren, werk daar dan aan en laat die andere vent voor wat hij is, bah bah, echt foei hoor meid,sorry!
Maar over dat open relatie gedoe, dat vind ik al even erg als vreemd gaan :-), dus ik zou dat maar achterwegen laten, maar natuurlijk is dat ieder zijn keus en manier van leven.Alle respect natuurlijk
donderdag 6 september 2007 om 00:28
Ik heb hetzelfde als jouw meegemaakt.
Alleen was ik de bedrogen vrouw,
Manlief had zijn telefoon vergeten.
Toen er een sms-je binnenkwam heb ik het gelezen.
Had een voorgevoel....De tekst loog er niet om.
Maar volgens mijn man was het een flauw geintje.
Wat je dan voelt is zo verschrikkelijk.
Dat doe je niemand aan als je van iemand houd.
Dus als je ook maar iets om je man geeft dan stop je
met contact zoeken.Ook als je gevoelens hebt voor die
ander respecteer je zijn wens om met rust gelaten te worden.
Je krijgt toch niet de antwoorden die je wil horen.
Iemand die sexverslaafd is gaat met je naar bed
om de sex en niet om jouw persoontje.
Ga eens kijken wat je samen in je eigen relatie kan verbeteren.
Vertel je man eens wat je voelt en dat je spanning mist.
En ga dat niet bij een ander zoeken.Natuurlijk kun je er wel
wat aan doen dat je vreemdgaat.Jij maakt die keus
Makkelijk om dat af te schuiven op het gedrag van je man.
Zo groei je uitelkaar en dat is voor de helft ook jouw schuld.
Alleen was ik de bedrogen vrouw,
Manlief had zijn telefoon vergeten.
Toen er een sms-je binnenkwam heb ik het gelezen.
Had een voorgevoel....De tekst loog er niet om.
Maar volgens mijn man was het een flauw geintje.
Wat je dan voelt is zo verschrikkelijk.
Dat doe je niemand aan als je van iemand houd.
Dus als je ook maar iets om je man geeft dan stop je
met contact zoeken.Ook als je gevoelens hebt voor die
ander respecteer je zijn wens om met rust gelaten te worden.
Je krijgt toch niet de antwoorden die je wil horen.
Iemand die sexverslaafd is gaat met je naar bed
om de sex en niet om jouw persoontje.
Ga eens kijken wat je samen in je eigen relatie kan verbeteren.
Vertel je man eens wat je voelt en dat je spanning mist.
En ga dat niet bij een ander zoeken.Natuurlijk kun je er wel
wat aan doen dat je vreemdgaat.Jij maakt die keus
Makkelijk om dat af te schuiven op het gedrag van je man.
Zo groei je uitelkaar en dat is voor de helft ook jouw schuld.
donderdag 6 september 2007 om 00:28
Hé , Koetje........... ik ben ook al vanaf mijn 15de bij mijn man.............toch al weer 25 jaar nu........ weer eens met een ander liggen rampetampen kán je ook op andere manieren oplossen dan door vreemd te gaan ( maar kennelijk is zoiets bespreekbaar maken veel enger en erger dan de vent van een ander te berijden ) ........maar wat is er mis met niet alles doen wat je wilt ? Ik zou ook wel willen weten hoe een Ferrari onder mijn zuignap voelt, maar geen haar op mijn bevallige hoofd die eraan denkt die te stelen of me ervoor in de schulden te steken.......... zie ik er één rijden denk ik : wowwwwwwwwwww ....gaaf...........maar niet voor me weggelegd . En daar heb ik vrede mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 6 september 2007 om 00:33
Idem, de reacties zijn misschien hard, maar wel de waarheid, zij was / is blijkbaar ook niet echt een softy zo te lezen of zo te begrijpen.Dat van dat lang samen zijn en na een tijd verlangen naar iets anders, dat is zeker niet bij iedereen zo, als je echt een partner hebt die dan ook echt alles voor je is en betekend, en alles gaat zoals het hoord, dan ga je daar (in mijn ogen) niet naar verlangen hoor.
Wat ook precies blijkt is dat er te weinig gepraat word, als je iets te kort komt of iets gaat niet zoals het hoord of als je denkt dat er iets is of veranderd, praat daar dan over, dat vergete blijkbaar vele koppels en hierdoor loopt de relatie op klippen.
Khoor mijn moeder het nog zeggen, praten manneke, praten moede kunne met je partner, als je dat kunt, dan sta je al een eind!
Gelukkig heb ik haar wijze raad gevolgd, misschien zou u dat ook moeten doen en eens echt praten over alles met je echtgenoot.
Grtjs en succes
donderdag 6 september 2007 om 01:12
Hmm, is de eerste keer dat ik dit eigenlijk lees, het kan goed zijn dat je wel eens aangetrokken word door iemand, maar daarom moet je er toch niet op verliefd worden of dergerlijke?
Gewoon al als je bv een nieuwe kennis leerd kennen en achteraf zegd of denkt van, njah dat is wel een toffe eeh, dan ben je ook aangetrokken naar iemand,of die was wel mooi van gezicht of mooi gebouwd etc... Deze is op een onschuldige manier.
Maar deze kan snel omslaan als je een relatie hebt waar je zelf iets in mist of denk dat er iets verkeerds is, dan ga je hard de neiging hebben om die persoon te benaderen, en idem, dan kan ik aan nemen dat je heel misch er verliefd op word, missch onbewust of ongewild...
Maar kzeg nog, als je relatie goed is zoals je ze zelf wild, dan blijft het gewoon een aangename kennismaking met een nieuw persoon en meer niet.
Mijn visie erop eh;)
grtjs
donderdag 6 september 2007 om 01:17
Oké, dat mag jij vinden.......als je het maar niet als waarheid stelt................want een ander kan namelijk heel anders daarover denken en dan zijn sommige uitspraken ( dan heb je een slecht huwelijk of dan hou je niet van je partner of dan kom je wat tekort of zo ) nogal eh........nou kwetsend wil ik niet zeggen , maar ik erger me daar mateloos aan. Ik zal ook over de liefde van jouw vriendin niets zeggen nalv jouw topic, maar zeg dan ook niets over mij of mijn man omdat wij anders over monogamie denken , oké ?
Je mag het gerust niks vinden ............. maar ga geen dingen invullen waarvan je niks weet.
donderdag 6 september 2007 om 01:21
Nou geloof ik niet dat als je vader of je moeder ooit vreemd zouden zijn gegaan of partnerruil zouden hebben bedreven met de buren ze dit met jou gedeeld zouden hebben......iedereen laat zien wat die wil laten zien; mensen waarvan jij denkt dat ze gelukkig zijn gaan morgen uit elkaar of blijken elke week een gangbang te houden tot volle tevredenheid , of......of........ Hardstikke mooi als je ouders nog zo gelukkig zijn samen , hoor . Maar wat er tussen twee mensen is ....is tussen hén twee .
donderdag 6 september 2007 om 14:12
donderdag 6 september 2007 om 14:25
lotgenoten, het lot is iets wat je overkomt .... zonder keuze ... voorje flikker gereden worden door ene vrachtwagen ofzo ...
vreemdgaan is geen speling van het lot mijns inziens
keuzegenoten ... gevolgen genoten ....
het gebeurt inderdaad geregeld dat mensen niet de reacties krijgen die ze graag hadden willen krijgen op een forum.
wat voor reacties had je willen krijgen ???
vreemdgaan is geen speling van het lot mijns inziens
keuzegenoten ... gevolgen genoten ....
het gebeurt inderdaad geregeld dat mensen niet de reacties krijgen die ze graag hadden willen krijgen op een forum.
wat voor reacties had je willen krijgen ???
donderdag 6 september 2007 om 14:48
Sja, vervelend he, als mensen je confronteren met je eigen gedrag.
je kunt je postings hier wel wissen, mar helaas kun je je eigen vreemdgaan niet uitwissen. natuurlijk kun je het verzwijgen, mar an blijft het altijd tussen jou en je man in staan en kun je nooit meer 100% jezelf zijn in deze relatuie, want je zult de rest van je leven bezig zijn met zorgen dat hij er nooit achterkomt.
Denk ook dat het een kwestie van tijd is voor je voor de 3e keer vreemd gaat.
Hoe gelukkig word je daar nu eigenlijk van?
je kunt je postings hier wel wissen, mar helaas kun je je eigen vreemdgaan niet uitwissen. natuurlijk kun je het verzwijgen, mar an blijft het altijd tussen jou en je man in staan en kun je nooit meer 100% jezelf zijn in deze relatuie, want je zult de rest van je leven bezig zijn met zorgen dat hij er nooit achterkomt.
Denk ook dat het een kwestie van tijd is voor je voor de 3e keer vreemd gaat.
Hoe gelukkig word je daar nu eigenlijk van?
donderdag 6 september 2007 om 15:38
Iedereen zit hele lappen tekst te tikken naar je, sommige nog best wel waar je behoorlijk wat aan kan hebben, maar helaas t is wel hard want t is de waarheid. Dus wis je alles maar? Je bent net een klein kind.Janken janken janken en dreinen en zelfreflectie is nul komma nul.
Dan ben je dus echt een egocentrisch stuk vreten en dan hoop ik van ganser harte dat iemand je herkent hier op t forum en je man inlicht. Dat ie zn boeltje pakt, zn kids onder zn arm neemt, ergens anders gaat wonen en jou in je vervuilde sop gaar laat koken.
Dan ben je dus echt een egocentrisch stuk vreten en dan hoop ik van ganser harte dat iemand je herkent hier op t forum en je man inlicht. Dat ie zn boeltje pakt, zn kids onder zn arm neemt, ergens anders gaat wonen en jou in je vervuilde sop gaar laat koken.
donderdag 6 september 2007 om 17:36
Zo ben je een dappere meid. Gewoon je kop in het zand steken als het je niet bevalt. Goed zo. Alleen maar omdat wij niet iemand die we leuk vinden gaan stalken omdat hij nee zegt? Omdat wij het fatsoen hebben om eerst een punt achter je huwelijk te zetten voor je rond gaat hobbelen als een konijn? Omdat wij andere keuzes zouden maken? Het is jouw goed recht te doen wat je wilt maar denk in het vervolg eerst na zeg. En niet zielig doen als je niet hoort hoe geweldig je het hebt gedaan om de man die je op handen draagt 2x te belazeren. En ook naief om te denken dat we hier allemaal een pluim in je reet stoppen, ik hoop oprecht dat je hiervan geleerd hebt. Hoewel ik je man een leukere vrouw gun.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 6 september 2007 om 18:07
Tja, badkiwi, hoop leidt (vaak) tot teleurstellingen. Net als vreemdgaat vaak leidt tot een hoop ellende en verdriet.
Dat je hier als egocentrisch wordt afgeschilderd is niet zo gek. Het egoïsme en egocentrisme droop nl al van je postings af en de forummers hier zijn bepaald niet achterlijk
Enfin, jij verkiest de struisvogelpolitiek en daarmee bevestig je wederom je egoïsme.
Maar, is hier al eens geschreven: what goes around, comes around, dus maak je niet druk, je karma haalt je vanzelf eens in.